Wimpiequote:Op donderdag 5 juni 2014 19:17 schreef Heufd het volgende:
Wat maakt het nou uit welke noboddie er aanschuift? Het gaat om de sterren van de show: Johan, Wilfred, Rene, Bossie, Hansie etcetera. Gegarandeerde topshows.
Ik heb vanmiddag gemaild of er nog plek is, nog geen antwoord ontvangen helaas.quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:45 schreef ajacied4lf het volgende:
Alba meeten.![]()
Scheveningen is wel ver voor mij. Ik ga even kijken of het uitkomt.
1 minuut gratis winkelen bij de Lidl dan moet je toch wel 20 euro aan boodschappen naar binnen harkenquote:Op donderdag 5 juni 2014 19:36 schreef Karina het volgende:
Hadden jullie deze al gezien? Kwisje met prijzen. 1 minuut gratis winkelen bij de Lidl![]()
http://www.vi.nl/interactief-1/speel-mee-met-de-vi-wkquiz-7.htm
Ik moest ook hard lachen toen ik het zagquote:Op donderdag 5 juni 2014 20:55 schreef Evertjan het volgende:
[..]
1 minuut gratis winkelen bij de Lidl dan moet je toch wel 20 euro aan boodschappen naar binnen harken
Treetjes Veltins jonguhquote:Op donderdag 5 juni 2014 20:55 schreef Evertjan het volgende:
[..]
1 minuut gratis winkelen bij de Lidl dan moet je toch wel 20 euro aan boodschappen naar binnen harken
wel sterke drank geloof ik maar er zal vast wel een voorwaarde tussen zitten van max 1 aantal per artikel dus geen 30 flessen wijn of 30 treeën met halve liters Schultebrauerquote:Op donderdag 5 juni 2014 20:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moest ook hard lachen toen ik het zagTenzij ze daar ook telefoons of zo verkopen in grote vestigingen? Geen idee.
Wat verkopen ze daar eigenlijk wat een beetje duur is? 1 minuut is echt zo om natuurlijk.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:00 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wel sterke drank geloof ik maar er zal vast wel een voorwaarde tussen zitten van max 1 aantal per artikel dus geen 30 flessen wijn of 30 treeën met halve liters Schultebrauer
het erger je wel voetbal spel kost 9.99 euroquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat verkopen ze daar eigenlijk wat een beetje duur is? 1 minuut is echt zo om natuurlijk.
Diepvriesbiefstukquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat verkopen ze daar eigenlijk wat een beetje duur is? 1 minuut is echt zo om natuurlijk.
Ja maar die heb ik alquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:02 schreef Evertjan het volgende:
[..]
het erger je wel voetbal spel kost 9.99 euro
groente en fruit is wel oke van de Lidl maar die koop ik zelf meestal bij de Turk en brood haal ik bij de echte bakker. Het vlees daarintegen haal ik meestal wel bij de Lidl samen met de schoonmaakproducten en WC papierquote:
heb je de AV al gelezen?quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:05 schreef Karina het volgende:
Oh wacht ze hebben koffers zie ik in de folder. Die kosten 100 euro.
Ik haalde daar altijd Oettinger bier en inderdaad groente en fruit. Maar ik erger mij echt kapot aan het personeel en volk wat daar loopt. (Lidl zit in een pauperwijk hier) Dan ga ik toch liever naar de AH of EMTÉ.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:04 schreef Evertjan het volgende:
[..]
groente en fruit is wel oke van de Lidl maar die koop ik zelf meestal bij de Turk en brood haal ik bij de echte bakker. Het vlees daarintegen haal ik meestal wel bij de Lidl samen met de schoonmaakproducten en WC papier
het is niet echt het meest gemotiveerde personeel wat er loopt idd maar die jonge knulletjes en meisjes van de AH zijn ook niet echt om over naar huis te schrijven.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:08 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik haalde daar altijd Oettinger bier en inderdaad groente en fruit. Maar ik erger mij echt kapot aan het personeel en volk wat daar loopt. (Lidl zit in een pauperwijk hier) Dan ga ik toch liever naar de AH of EMTÉ.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |