Mocrotopic is ook verderop.quote:
Dan ging iets te soepel. Graag een foto met weinig verhullende kleding om te bewijzen dat je echt een vrouw bentquote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:54 schreef BuffaloJill het volgende:
Als de tegenstander op de andere helft staat tussen de laatste speler van die kant en de keeper in, en dat die de bal toegespeeld krijgt!
Wat krijg je na 2 keer een groene kaart?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:55 schreef BuffaloJill het volgende:
[..]
Nee nee, die wist ik helemaal zelf.
Blauw toch?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:56 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wat krijg je na 2 keer een groene kaart?
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan ging iets te soepel. Graag een foto met weinig verhullende kleding om te bewijzen dat je echt een vrouw bent
quote:
Nu je toch bezig bent, doe mij maar ook ff dan...quote:
Uh wat denk jij wel. MMGYMCMB, VeerEli en moi keuren de nieuwe KLB SC chicksquote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:59 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Nu je toch bezig bent, doe mij maar ook ff dan...
Allebei niet. Kunnen beter gewoon de palendansvereniging induiken en die wedstrijden schriftelijk af doenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:01 schreef Yiha het volgende:
Wie raakt het verst op het WK? België of NL?
Was dat et moeilijkste wat je kon verzinnen?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:01 schreef Yiha het volgende:
Wie raakt het verst op het WK? België of NL?
O... in dat geval ga ik wel in Veereli DM zitten zeuren dat ze mij de foto ff moet geven.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Uh wat denk jij wel. MMGYMCMB, VeerEli en moi keuren de nieuwe KLB SC chicks
Dit vind ik wel een leuke opmerkingquote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:07 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
O... in dat geval ga ik wel in Veereli DM zitten zeuren dat ze mij de foto ff moet geven.
Als je iets niet begrijpt kan je beter je mond houden ipv eenquote:
Ooh een proquote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:02 schreef BuffaloJill het volgende:
[..]
Was dat et moeilijkste wat je kon verzinnen?
Bluf, als je dat doet is onze relatie voorbij.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik pis straks in jouw hoekje van de bak
Beginnersfoutjequote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je iets niet begrijpt kan je beter je mond houden ipv eente plaatsen. We zijn hier niet in KLB
Kijk, nu heb je onze topicmongool weggejaagd met je vijandigheid, moest dat nou?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:02 schreef BuffaloJill het volgende:
[..]
Was dat et moeilijkste wat je kon verzinnen?
Mag ik hier nu wel of niet op reageren?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:15 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Kijk, nu heb je onze topicmongool weggejaagd met je vijandigheid, moest dat nou?
Wacht, deze vraag neem ik ff mee naar achteren. Ik kom hier nog op terug.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:17 schreef BuffaloJill het volgende:
[..]
Mag ik hier nu wel of niet op reageren?
We willen weten wat je te zeggen hebt. Spreek?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:17 schreef BuffaloJill het volgende:
[..]
Mag ik hier nu wel of niet op reageren?
Wat was de vraag ook al weer? Krijg er de zenuwen van.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:20 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
We willen weten wat je te zeggen hebt. Spreek?
Ik weet het ook niet meer, ik krijg ook altijd de zenuwen van Mortie.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:21 schreef BuffaloJill het volgende:
[..]
Wat was de vraag ook al weer? Krijg er de zenuwen van.
Doodeng die man.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:24 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet meer, ik krijg ook altijd de zenuwen van Mortie.
Ik heb het gevoel dat ik met jou kan praten.quote:
Dat is een typische reactie van een mr. Bigstar dit, met je gefeunde gelkop.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat zal best, maar toen ik mijn buurmeisje een foto van jou liet zien riep ze opa opa opa!
Ik heb angstquote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:24 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet meer, ik krijg ook altijd de zenuwen van Mortie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Silence can mock
Je komt teveel in haantopicsquote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is een typische reactie van een mr. Bigstar dit, met je gefeunde gelkop.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is een typische reactie van een mr. Bigstar dit, met je gefeunde gelkop.
Toch vreemd... Ik dacht dat Frank geen kinderen hadquote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat zal best, maar toen ik mijn buurmeisje een foto van jou liet zien riep ze opa opa opa!
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:29 schreef BuffaloJill het volgende:
[..]
Ik heb angstNu we het toch over Belgie hebben. Frank had eens een vriendin uit Limburg. Toen ze een keer in de auto zaten riep ze ineens (met zo'n limburgs accent): Frank, zet em op een P en spuit me vol!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij zijn allemaal de kinderen van Frank.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:31 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Toch vreemd... Ik dacht dat Frank geen kinderen had
Hou gewoon maar helemaal op met alles.quote:
En als we het op z'n hondjes doen blaf ik er altijd zo leuk bij!quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
Mortaxx schijnt trouwens zo populair bij de dames hier te zijn omdat hij likt als rintintin.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
Mortaxx schijnt trouwens zo populair bij de dames hier te zijn omdat hij likt als rintintin.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hou gewoon maar helemaal op met alles.
Nog nooit zo eens met jou geweest.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hou gewoon maar helemaal op met alles.
quote:
Sowieso, vrouwen die denken dat kinderen een gegeven iets zijnquote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:35 schreef Chloroform het volgende:
Mensen moeten echt een test doorstaan voordat ze kinderen mogen krijgen.
Is helemaal niet in dit topic gepost al, lul niet zo achterlijk.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:36 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Is al gepost in dit topic. Blijf eens uptodate. Jeetje zeg....!!
Die heeft wat anders zitten doen onder biologie denk ik.quote:
Wat is het dan?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Sowieso, vrouwen die denken dat kinderen een gegeven iets zijn
Ik zei al sorrie, kutwijf dat je bent.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is helemaal niet in dit topic gepost al, lul niet zo achterlijk.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:29 schreef BuffaloJill het volgende:
[..]
Ik heb angstHoe gaat het met je angst?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
Nee, het is wel een gegeven. Zat mensen die namelijk geen kinderen kunnen krijgen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wat is 1 dan?Moet je lions pride never fail to the limit hebben?
Much responsibility take parents for always to be with children.quote:
Je kampt als tiger natuurlijk ook wel met een identiteitscrisis als je het over lions hebt.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:40 schreef BlauweTijger het volgende:
Dat lion gedoe is ook wel mooi geweest
Ja, het is ook een gegeven dat je kunt lopen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:39 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee, het is wel een gegeven. Zat mensen die namelijk geen kinderen kunnen krijgen.
Klopt.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, het is ook een gegeven dat je kunt lopen.
Vanwaar je nicknaam eigenlijk, hoe kwam je erop?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:40 schreef BlauweTijger het volgende:
1-1, maar ik kijk voor Hansie vs. Louis. Prachtig vermaak altijdquote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hoeveel is het eigenlijk geworden?
Even terug kijken dadelijk, ben het helemaal vergeten eigenlijk.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
1-1, maar ik kijk voor Hansie vs. Louis. Prachtig vermaak altijd
Ik kan er nog wel om lachen eigenlijk.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:40 schreef BlauweTijger het volgende:
quote:
Ah, jij kunt ook altijd goede country waarderen. Heb ook de Ozark Mountain Devils binnen gehaald, nog steeds dankbaar voor die geweldige muziek.quote:
Ik kwam dit ook nog tegen:quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ah, jij kunt ook altijd goede country waarderen. Heb ook de Ozark Mountain Devils binnen gehaald, nog steeds dankbaar voor die geweldige muziek.
Je zou zeker graag samen met voederbietel naar dit soort muziek luisteren onder het genot van een biertje?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ah, jij kunt ook altijd goede country waarderen. Heb ook de Ozark Mountain Devils binnen gehaald, nog steeds dankbaar voor die geweldige muziek.
Liever dit:quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:50 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Je zou zeker graag samen met voederbietel naar dit soort muziek luisteren onder het genot van een biertje?
Het gaat, ik vind dat wat minder. Niet dat het me stoort als het zou opstaan, maar zelf zou ik het niet snel opzetten.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik kwam dit ook nog tegen:
Kan dat ook altijd graag beluisteren.
Neuh, want ik val de laatste tijd te vaak in herhalingen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:50 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Je zou zeker graag samen met voederbietel naar dit soort muziek luisteren onder het genot van een biertje?
Kracht van het onderwijs, ik kan zulke patronen wel verklaren.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
Neuh, want ik val de laatste tijd te vaak in herhalingen.
Herhaling is inderdaad een didactisch concept.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kracht van het onderwijs, ik kan zulke patronen wel verklaren.
It’s better to be a lion for a day than a sheep all your life.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:40 schreef BlauweTijger het volgende:
Ist'ie weer aan het kraken of zo?quote:Op zondag 18 mei 2014 00:01 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Maar dp is er ook al niet. Dit wordt helemaal niks meer.
Wat een boefje.quote:Op zondag 18 mei 2014 00:03 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Dat is wat hij wil wat we denken, natuurlijk lurkt hij gewoon mee.
quote:
Later.quote:Op zondag 18 mei 2014 00:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nou goed, ik laat je samen met een lurkende DP alleen. Tebee!
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:39 schreef Gatenkaas het volgende:
Date van vanmiddag was een drama. Leuke meid, mooi weer, het klikte dus het zou allemaal wel goed moeten gaan. Blijkt ze nog net twee weken vrijgezel te zijn en ze stortte half in na ongeveer een uur gezellig gebabbeld te hebben. Ik probeerde haar nog te kalmeren, wat enigszins werkte, maar uiteindelijk heb ik haar ouders maar gebeld want ze kon echt totaal niks meer. Die hebben haar vervolgens opgehaald.
Echt, waarom daten als je er nog niet aan toe bent.
Zou happy zijn als ik 68 haal + astronaut ben geweest, dat_goodlife.exequote:Op zondag 18 mei 2014 13:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
Oud-astronaut Wubbo Ockels (68) overleden.
Hehehequote:Op zondag 18 mei 2014 13:32 schreef Modus het volgende:
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #101.
Gast draag een zwart t-shirt met niks erop, " WELK SHIRT IS DAT "quote:Op zondag 18 mei 2014 13:32 schreef Modus het volgende:
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #101.
quote:Op zondag 18 mei 2014 14:57 schreef Mortaxx het volgende:
Je wordt steeds mooier :$ rok had wel een stuk korter gemogen (A)
BT heeft aangegeven er nu wel klaar mee te zijn, dat maakt dit nog leuker.quote:
Goh.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hehe quote alert weg willen halen. Ik lees het hier toch wel gekkie
quote:Op zondag 18 mei 2014 16:14 schreef Mortaxx het volgende:
Jij ben Salladhor Saan, maar kan het gifje dat hij met 2 hoeren in bad zit niet vinden
Dat is die Assassin toch?quote:Op zondag 18 mei 2014 16:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
[..]
Jij ben Salladhor Saan, maar kan het gifje dat hij met 2 hoeren in bad zit niet vinden
Wel Grid gevonden
[ afbeelding ]
Hij heeft net die gozer die daar hangt gecastreerd en eet nu die worst om hem te treiteren (of is het geen worstquote:Op zondag 18 mei 2014 16:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kom ik net m'n kamer binnen met 2 gebakken braadworsten, zie ik dit.
Die acteur heb ik als achtergrondquote:
Het maakt je dus niets uit dat ie creepy is en flink onder de littetekens zit?quote:
Interesting.quote:
Ken hem uit een andere seriequote:Op zondag 18 mei 2014 17:40 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Het maakt je dus niets uit dat ie creepy is en flink onder de littetekens zit?
Welke?quote:
Misfitsquote:
Als jij je als een hobbit verkleed ben je ook een stuk minder leuk hoor. Betekent niet dat je er van jezelf niet goed uitzietquote:
Op de grote voeten na zie ik er iedere dag als een hobbit uitquote:Op zondag 18 mei 2014 17:54 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Als jij je als een hobbit verkleed ben je ook een stuk minder leuk hoor. Betekent niet dat je er van jezelf niet goed uitziet
Ja sorry was verkeerd voorbeeld. Troll dan.quote:Op zondag 18 mei 2014 17:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Op de grote voeten na zie ik er iedere dag als een hobbit uit
Omdat ze tegenwoordig minder in de schaduw staan natuurlijk.quote:Op zondag 18 mei 2014 14:39 schreef krullenbolletje het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee waarom mijn voeten hier zo groot lijken, heb maat 39![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moest even zoeken naar wat er zo grappig wasquote:
vooral irritant als je aan het werken bentquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
lkkr opgedroogd hoor, van chimeid naar killer lady![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Denken dat ik zo typquote:
En dan ook nog erbij liegenquote:Op zondag 18 mei 2014 19:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Denken dat ik zo typ. Nestalgie en Che_ waren hier afgelopen weekend (nh), zullen hun wel zijn geweest
.
Wat een eikel he Veer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 mei 2014 19:35 schreef Modus het volgende:
[..]
Wat een eikel he Veer..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Wat doe je. Die aj heeft gewoon lekker lichaam, mag je best zeggen. Jammer van gezicht welquote:
quote:
Of een vlekkie in m'n bekkie?quote:
quote:
quote:Op zondag 18 mei 2014 20:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat doe je. Die aj heeft gewoon lekker lichaam, mag je best zeggen. Jammer van gezicht wel
Ew creepyquote:
Tsss en ook nog eens zo snel opgeven. 1800% donequote:
The good ones go if you wait too longquote:Op zondag 18 mei 2014 20:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ew creepy
[..]
Tsss en ook nog eens zo snel opgeven. 1800% done![]()
quote:Op zondag 18 mei 2014 20:11 schreef VeerEli het volgende:
Tsss en ook nog eens zo snel opgeven. 1800% done![]()
quote:
Dat was zo kk hard vroeger om daarheen te gaanquote:Op zondag 18 mei 2014 20:19 schreef VeerEli het volgende:
Godsamme man. Dinsdag 26 graden, zit ik in freaking Speelstad Oranje met die kotersSchoolreisje
Godsammiquote:Op zondag 18 mei 2014 20:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat was zo kk hard vroeger om daarheen te gaan.
Zit liever in jouw roze speelstad though =$. Maarja hè. Gedismissed
. Dus
.
Het is al goed. Oké
. Gewoon zo
. Aight
. No prob
.
quote:Op zondag 18 mei 2014 20:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
Modus, kan ik met je meerijden dinsdag btw?Kk hard om gifSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
quote:Op zondag 18 mei 2014 20:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
Modus, kan ik met je meerijden dinsdag btw?Ik ga maandagavond al, just to be sure.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 mei 2014 20:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat was zo kk hard vroeger om daarheen te gaan.
Zit liever in jouw roze speelstad though =$. Maarja hè. Gedismissed
. Dus
.
Het is al goed. Oké
. Gewoon zo
. Aight
. No prob
.
quote:Op zondag 18 mei 2014 18:04 schreef Modus het volgende:
[..]
Omdat ze tegenwoordig minder in de schaduw staan natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.teringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
die drang om fokkers te ontmoetenquote:Op zondag 18 mei 2014 19:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Denken dat ik zo typ. Nestalgie en Che_ waren hier afgelopen weekend (nh), zullen hun wel zijn geweest
.
quote:
quote:
quote:
quote:
Hall0n, zoals ene Hoink zou hebben gezegd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
Maar jij komt hier steevastquote:
quote:Op zondag 18 mei 2014 23:14 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
[..]
Hall0n, zoals ene Hoink zou hebben gezegd.Is Hoink niet meer dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
quote:Op zondag 18 mei 2014 23:14 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
[..]
Hall0n, zoals ene Hoink zou hebben gezegd.Ja, waar is hij eigenlijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Af en toe is 'ie er wel toch? Zo nu en dan heb ik ook nog wel een gesprekje met 'em.quote:
Deadprez als modquote:Op zondag 18 mei 2014 23:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Iedereen die geen #deadprezformod is wordt uit deze samenleving verwijderd
Staat genoteerdquote:Op zondag 18 mei 2014 23:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Deadprez als mod. Ik blijf daar om lachen.
Dat is niet het beleid dat ik zou hanteren als ik mod was, oneluv alles.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Iedereen die geen #deadprezformod is wordt uit deze samenleving verwijderd
Het is paradoxaal. Deadprez zou alle regels afschaffen, hoe kan 'ie dan de regels uitvoeren?quote:
Wat is dit a mattie.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Deadprez als mod. Ik blijf daar om lachen.
Anarchistenquote:Op zondag 18 mei 2014 23:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het is paradoxaal. Deadprez zou alle regels afschaffen, hoe kan 'ie dan de regels uitvoeren?
Ik las laatst zo'n stuk over hoe bijstandsgerechtigden in Amsterdam slavenarbeid moesten verrichten. Een van de opzichters was een oude hippie die nog ergens in Zuid-Amerika tegen een junta had gevochten.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het is paradoxaal. Deadprez zou alle regels afschaffen, hoe kan 'ie dan de regels uitvoeren?
quote:Op zondag 18 mei 2014 23:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik las laatst zo'n stuk over hoe bijstandsgerechtigden in Amsterdam slavenarbeid moesten verrichten. Een van de opzichters was een oude hippie die nog ergens in Zuid-Amerika tegen een junta had gevochten.
Nee, deadprez wordt een prima mod
Die echte socialisten zijn ook net ex-rokersquote:Op zondag 18 mei 2014 23:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik las laatst zo'n stuk over hoe bijstandsgerechtigden in Amsterdam slavenarbeid moesten verrichten. Een van de opzichters was een oude hippie die nog ergens in Zuid-Amerika tegen een junta had gevochten.
Nee, deadprez wordt een prima mod
quote:Op zondag 18 mei 2014 23:15 schreef Mortaxx het volgende:
SES / Een pedofielenvereniging versus sociale (on)gelijkheid.
Dit kan leuk zondagavondvermaak worden
hehehquote:Op zondag 18 mei 2014 22:46 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik ben erg teleurgesteld in mijn jeugd door de pedofilie en geloof me ik heb mijn best gedaan. Zat op judo, zwemmen, katholieke koor noem maar op. Ik liep parmantig met mijn billetjes naar iedere verdachte man met snor te schudden. Maar nooit en te nimmer heeft zo'n geilaard zich aan mij vergrepen.
quote:Op zondag 18 mei 2014 23:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoe die gast het blijft proberenook met z'n andere account
Godverdommequote:Op zondag 18 mei 2014 23:23 schreef Hanzeroos het volgende:
[..]
Zaktabak,
Pedofilie, hoe denk jij hierover?
Dat is hboquote:Op zondag 18 mei 2014 23:28 schreef deadprez het volgende:
Wat is het ook voor iets achterlijks om je leerlingen naar een forum te sturen om daar hun blogs, zoals ze het zelf noemen, te verspreiden.
Jonge, ik heb de havo niet eens afgemaakt en zie dat dit een belabberde vorm van onderwijs is.quote:
Het is best vermakelijk, zou het toch even lezen als ik jou was.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:31 schreef voederbietel het volgende:
Ik heb geen zin om al die shit te lezen, ik neem aan dat een '' volstaat?
Het vak heet sociale ongelijkheid dus past wel helemaal in jouw straatje!quote:Op zondag 18 mei 2014 23:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jonge, ik heb de havo niet eens afgemaakt en zie dat dit een belabberde vorm van onderwijs is.
Misschien toch maar eens een 21+ test doen, want het hbo stelt blijkbaar weinig voor.
Hbo stelt echt geen sodemieter voor. Ik heb in m'n hele carrière één toets gehad waar ik ook echt voor moest leren. De rest is enkel begrijpen wat je doet en wat persoonlijke ontwikkeling plannetjes schrijven.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jonge, ik heb de havo niet eens afgemaakt en zie dat dit een belabberde vorm van onderwijs is.
Misschien toch maar eens een 21+ test doen, want het hbo stelt blijkbaar weinig voor.
Omdat je bij haast elk onderwerp wat je als student moet Googlen wel een resultaat van het FOK!forum krijgt.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:28 schreef deadprez het volgende:
Wat is het ook voor iets achterlijks om je leerlingen naar een forum te sturen om daar hun blogs, zoals ze het zelf noemen, te verspreiden.
Je zou toch verdomme wel mogen verwachten dat die docenten wat meer moeite doen en wat meer aandacht besteden aan wat ze hun leerlingen laten doen.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:33 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Omdat je bij haast elk onderwerp wat je als student moet Googlen wel een resultaat van het FOK!forum krijgt.
Dat weten leraren ook, of nouja, die kennen FOK! daarvan. Maar eigenlijk ook alléén dáárvan, en daarom wordt FOK!forum vaak op die lijsten gezet. Terwijl ze nauwelijks op FOK! zelf komen en de structuur van heel het forum kennen. Slechts van een topic als oningelogde user.
Ja en Janneke was blijkbaar voor seks met kinderen omdat ze niet per se tegen een pedofielenvereniging is.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:33 schreef Mortaxx het volgende:
Mooiste is als die zijn eigen mening erover geeft. "Ik ben tegen pedofielen dus ook tegen deze vereniging" Ofzoiets was het
Het is hbo hè?quote:Op zondag 18 mei 2014 23:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je zou toch verdomme wel mogen verwachten dat die docenten wat meer moeite doen en wat meer aandacht besteden aan wat ze hun leerlingen laten doen.
Ik ben nog nooit iets op FOK! tegen gekomen over het vrijkomen van minerale stikstof naar toedracht van de afbraak van koolstofverbindingenquote:Op zondag 18 mei 2014 23:33 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Omdat je bij haast elk onderwerp wat je als student moet Googlen wel een resultaat van het FOK!forum krijgt.
Dat weten leraren ook, of nouja, die kennen FOK! daarvan. Maar eigenlijk ook alléén dáárvan, en daarom wordt FOK!forum vaak op die lijsten gezet. Terwijl ze nauwelijks op FOK! zelf komen en de structuur van heel het forum kennen. Slechts van een topic als oningelogde user.
Dan nog...quote:
Geprobeerd, afgeleid door alle vraagtekensquote:Op zondag 18 mei 2014 23:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het is best vermakelijk, zou het toch even lezen als ik jou was.
Wauwquote:Op zondag 18 mei 2014 23:33 schreef Mortaxx het volgende:
Mooiste is als die zijn eigen mening erover geeft. "Ik ben tegen pedofielen dus ook tegen deze vereniging" Ofzoiets was het
Niemand geeft een fuck.quote:
Fixed.quote:
Truste.quote:
Tjauw!quote:
hihahoquote:
Ik vind mensen die afgeven op singles altijd zo triest. Alsof het hebben van een relatie beter isquote:Op zondag 18 mei 2014 23:43 schreef Zaktabak het volgende:
Ik wilde een klacht gaan schrijven over 'Happy singles'. Van die mensen die het extreem uitdragen dat ze heel gelukkig zijn zonder kerel (want ja, het zijn vooral vrouwen). En bij al het negatiefs wat ze tegenkomen over relatie's, gelijk gaan profileren dat ze dat probleem niet kennen, wat vaak gepaard gaat met hashtag #happysinglelife..
Maar toen bedacht ik mij dat het best wel schofterig was om als FOK!er te gaan fitten op mensen zonder partner..
Wel handig voor mensen die niet snel emotioneel zijn of gevoel krijgen.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik vind mensen die afgeven op singles altijd zo triest. Alsof het hebben van een relatie beter is
Als ik die hele whatsappgroep zag verdrinken zou ik m'n broekje uit doen en een biertje opentrekkenquote:Op zondag 18 mei 2014 23:46 schreef wickedmen het volgende:
Maar goed het punt is dat die gasten dus niet meer kunnen genieten van een fittie, meteen gaan janken en leaven of gaan leaven als iemand van hun vrienden waarmee ik fittie heb ook leaved.
Nu word ik dus geweigerd in die KLB WA groep en kan ik niet meer lachen om het leven van andere Fokkers of anoniem mensen belachelijk maken.
Zei de hardcore Tinderaar.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik vind mensen die afgeven op singles altijd zo triest. Alsof het hebben van een relatie beter is
Zitten best colle/toffe users tussen.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als ik die hele whatsappgroep zag verdrinken zou ik m'n broekje uit doen en een biertje opentrekken
Daarom dus. Maar andersom: singles die afgeven op mensen met een relatie, is het ook triest.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ach dat is net zo als die overgelukkige stelletjes. Dus je werkelijke klacht is mensen die de schijn ophouden door maar continu te roepen dat het geweldig gaatquote:Op zondag 18 mei 2014 23:49 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Daarom dus. Maar andersom: singles die afgeven op mensen met een relatie, is het ook triest.
Vaak omdat, zoals eerder gezegd, dit soort vrouwen het extreem uitdragen en elke keer maar wanhopig laten zien dat "ZE HEEL GELUKKIG ZIJN ZONDER VRIEND HOOR!!!".
Eigenlijk zijn deze "#HappySingles" van binnen gewoon hartstikke wanhopig op zoek naar een "lieve warme vriend" maar dat laten ze natuurlijk niet zien
Daar komt het wel op neer. Maar via daar kwam ik wel op de klacht.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ach dat is net zo als die overgelukkige stelletjes. Dus je werkelijke klacht is mensen die de schijn ophouden door maar continu te roepen dat het geweldig gaat
TS is maagdquote:Op zondag 18 mei 2014 23:54 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Daar komt het wel op neer. Maar via daar kwam ik wel op de klacht.
Conclusie: laat ik daarover maar geen klacht openen.
waarquote:Op zondag 18 mei 2014 23:54 schreef Mortaxx het volgende:
Hehe deadprez probeert in het broekje van die hanzeroos te komen
Beter idee: open jij maar nergens een klacht over.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:54 schreef Zaktabak het volgende:
Conclusie: laat ik daarover maar geen klacht openen.
Zal nog eens behulpzaam zijn.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:54 schreef Mortaxx het volgende:
Hehe deadprez probeert in het broekje van die hanzeroos te komen
lobi broederquote:Op maandag 19 mei 2014 00:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Geintje goos, je bent een lieve jongen
kk lul wat nigger je mequote:
Morgen gewoon weer een balansdagje.quote:Op maandag 19 mei 2014 00:26 schreef Chloroform het volgende:
Leftover taart eten midden in de nacht. Life is good.
Is hier toch veel gezellig. Met chloro en modusquote:Op maandag 19 mei 2014 00:20 schreef Aberella het volgende:
[..]
Totdat jij mijn topic met de grond gelijk maakte.
Morgen gewoon hele dag in bed blijven en huilen om wat ik allemaal gegeten heb.quote:
quote:Op maandag 19 mei 2014 00:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Morgen gewoon hele dag in bed blijven en series kijken
Ja, en huilen.quote:
Houd me vastquote:
Classic.quote:Op maandag 19 mei 2014 00:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Houd me vast
Leg m'n hoofd lief op je schouder
Houd me vast
Streel me zachtjes door m'n haar
Ja, weer eens wat anders dan getroost worden terwijl je een penis in je mond voelt glijden.quote:
Het is al lang verleden tijdquote:Op maandag 19 mei 2014 00:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Houd me vast
Leg m'n hoofd lief op je schouder
Houd me vast
Streel me zachtjes door m'n haar
quote:Op maandag 19 mei 2014 00:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, weer eens wat anders dan getroost worden terwijl je een penis in je mond voelt glijden.
Vraag me niets,quote:Op maandag 19 mei 2014 00:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, weer eens wat anders dan getroost worden terwijl je een penis in je mond voelt glijden.
Een kilometer spoor vliegen onder mij doorquote:Op maandag 19 mei 2014 00:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het is al lang verleden tijd
Je zwarte haren en je lach
dat je heel de wereld voor mij was
Het zit nog veel te diep in mij
Dat ik mocht delen wat jij had
je door mijn haren ging en zei
Soms wordt het allemaalquote:Op maandag 19 mei 2014 00:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Vraag me niets,
zeg me niets.
Sla je armen om me heen,
praat niet met me,
hou me stevig vast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |