Hij heeft net die gozer die daar hangt gecastreerd en eet nu die worst om hem te treiteren (of is het geen worstquote:Op zondag 18 mei 2014 16:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kom ik net m'n kamer binnen met 2 gebakken braadworsten, zie ik dit.
Die acteur heb ik als achtergrondquote:
Het maakt je dus niets uit dat ie creepy is en flink onder de littetekens zit?quote:
Interesting.quote:
Ken hem uit een andere seriequote:Op zondag 18 mei 2014 17:40 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Het maakt je dus niets uit dat ie creepy is en flink onder de littetekens zit?
Welke?quote:
Misfitsquote:
Als jij je als een hobbit verkleed ben je ook een stuk minder leuk hoor. Betekent niet dat je er van jezelf niet goed uitzietquote:
Op de grote voeten na zie ik er iedere dag als een hobbit uitquote:Op zondag 18 mei 2014 17:54 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Als jij je als een hobbit verkleed ben je ook een stuk minder leuk hoor. Betekent niet dat je er van jezelf niet goed uitziet
Ja sorry was verkeerd voorbeeld. Troll dan.quote:Op zondag 18 mei 2014 17:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Op de grote voeten na zie ik er iedere dag als een hobbit uit
Omdat ze tegenwoordig minder in de schaduw staan natuurlijk.quote:Op zondag 18 mei 2014 14:39 schreef krullenbolletje het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee waarom mijn voeten hier zo groot lijken, heb maat 39![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moest even zoeken naar wat er zo grappig wasquote:
vooral irritant als je aan het werken bentquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
lkkr opgedroogd hoor, van chimeid naar killer lady![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |