Het gaat, ik vind dat wat minder. Niet dat het me stoort als het zou opstaan, maar zelf zou ik het niet snel opzetten.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik kwam dit ook nog tegen:
Kan dat ook altijd graag beluisteren.
Neuh, want ik val de laatste tijd te vaak in herhalingen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:50 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Je zou zeker graag samen met voederbietel naar dit soort muziek luisteren onder het genot van een biertje?
Kracht van het onderwijs, ik kan zulke patronen wel verklaren.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
Neuh, want ik val de laatste tijd te vaak in herhalingen.
Herhaling is inderdaad een didactisch concept.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kracht van het onderwijs, ik kan zulke patronen wel verklaren.
It’s better to be a lion for a day than a sheep all your life.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:40 schreef BlauweTijger het volgende:
Dat lion gedoe is ook wel mooi geweest
Ist'ie weer aan het kraken of zo?quote:Op zondag 18 mei 2014 00:01 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Maar dp is er ook al niet. Dit wordt helemaal niks meer.
Wat een boefje.quote:Op zondag 18 mei 2014 00:03 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Dat is wat hij wil wat we denken, natuurlijk lurkt hij gewoon mee.
quote:
Later.quote:Op zondag 18 mei 2014 00:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nou goed, ik laat je samen met een lurkende DP alleen. Tebee!
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:39 schreef Gatenkaas het volgende:
Date van vanmiddag was een drama. Leuke meid, mooi weer, het klikte dus het zou allemaal wel goed moeten gaan. Blijkt ze nog net twee weken vrijgezel te zijn en ze stortte half in na ongeveer een uur gezellig gebabbeld te hebben. Ik probeerde haar nog te kalmeren, wat enigszins werkte, maar uiteindelijk heb ik haar ouders maar gebeld want ze kon echt totaal niks meer. Die hebben haar vervolgens opgehaald.
Echt, waarom daten als je er nog niet aan toe bent.
Zou happy zijn als ik 68 haal + astronaut ben geweest, dat_goodlife.exequote:Op zondag 18 mei 2014 13:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
Oud-astronaut Wubbo Ockels (68) overleden.
Hehehequote:Op zondag 18 mei 2014 13:32 schreef Modus het volgende:
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #101.
Gast draag een zwart t-shirt met niks erop, " WELK SHIRT IS DAT "quote:Op zondag 18 mei 2014 13:32 schreef Modus het volgende:
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #101.
quote:Op zondag 18 mei 2014 14:57 schreef Mortaxx het volgende:
Je wordt steeds mooier :$ rok had wel een stuk korter gemogen (A)
BT heeft aangegeven er nu wel klaar mee te zijn, dat maakt dit nog leuker.quote:
Goh.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hehe quote alert weg willen halen. Ik lees het hier toch wel gekkie
quote:Op zondag 18 mei 2014 16:14 schreef Mortaxx het volgende:
Jij ben Salladhor Saan, maar kan het gifje dat hij met 2 hoeren in bad zit niet vinden
Dat is die Assassin toch?quote:Op zondag 18 mei 2014 16:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
[..]
Jij ben Salladhor Saan, maar kan het gifje dat hij met 2 hoeren in bad zit niet vinden
Wel Grid gevonden
[ afbeelding ]
Hij heeft net die gozer die daar hangt gecastreerd en eet nu die worst om hem te treiteren (of is het geen worstquote:Op zondag 18 mei 2014 16:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kom ik net m'n kamer binnen met 2 gebakken braadworsten, zie ik dit.
Die acteur heb ik als achtergrondquote:
Het maakt je dus niets uit dat ie creepy is en flink onder de littetekens zit?quote:
Interesting.quote:
Ken hem uit een andere seriequote:Op zondag 18 mei 2014 17:40 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Het maakt je dus niets uit dat ie creepy is en flink onder de littetekens zit?
Welke?quote:
Misfitsquote:
Als jij je als een hobbit verkleed ben je ook een stuk minder leuk hoor. Betekent niet dat je er van jezelf niet goed uitzietquote:
Op de grote voeten na zie ik er iedere dag als een hobbit uitquote:Op zondag 18 mei 2014 17:54 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Als jij je als een hobbit verkleed ben je ook een stuk minder leuk hoor. Betekent niet dat je er van jezelf niet goed uitziet
Ja sorry was verkeerd voorbeeld. Troll dan.quote:Op zondag 18 mei 2014 17:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Op de grote voeten na zie ik er iedere dag als een hobbit uit
Omdat ze tegenwoordig minder in de schaduw staan natuurlijk.quote:Op zondag 18 mei 2014 14:39 schreef krullenbolletje het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee waarom mijn voeten hier zo groot lijken, heb maat 39![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moest even zoeken naar wat er zo grappig wasquote:
vooral irritant als je aan het werken bentquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
lkkr opgedroogd hoor, van chimeid naar killer lady![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Denken dat ik zo typquote:
En dan ook nog erbij liegenquote:Op zondag 18 mei 2014 19:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Denken dat ik zo typ. Nestalgie en Che_ waren hier afgelopen weekend (nh), zullen hun wel zijn geweest
.
Wat een eikel he Veer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 mei 2014 19:35 schreef Modus het volgende:
[..]
Wat een eikel he Veer..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Wat doe je. Die aj heeft gewoon lekker lichaam, mag je best zeggen. Jammer van gezicht welquote:
quote:
Of een vlekkie in m'n bekkie?quote:
quote:
quote:Op zondag 18 mei 2014 20:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat doe je. Die aj heeft gewoon lekker lichaam, mag je best zeggen. Jammer van gezicht wel
Ew creepyquote:
Tsss en ook nog eens zo snel opgeven. 1800% donequote:
The good ones go if you wait too longquote:Op zondag 18 mei 2014 20:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ew creepy
[..]
Tsss en ook nog eens zo snel opgeven. 1800% done![]()
quote:Op zondag 18 mei 2014 20:11 schreef VeerEli het volgende:
Tsss en ook nog eens zo snel opgeven. 1800% done![]()
quote:
Dat was zo kk hard vroeger om daarheen te gaanquote:Op zondag 18 mei 2014 20:19 schreef VeerEli het volgende:
Godsamme man. Dinsdag 26 graden, zit ik in freaking Speelstad Oranje met die kotersSchoolreisje
Godsammiquote:Op zondag 18 mei 2014 20:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat was zo kk hard vroeger om daarheen te gaan.
Zit liever in jouw roze speelstad though =$. Maarja hè. Gedismissed
. Dus
.
Het is al goed. Oké
. Gewoon zo
. Aight
. No prob
.
quote:Op zondag 18 mei 2014 20:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
Modus, kan ik met je meerijden dinsdag btw?Kk hard om gifSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
quote:Op zondag 18 mei 2014 20:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
Modus, kan ik met je meerijden dinsdag btw?Ik ga maandagavond al, just to be sure.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |