Denken dat ik zo typquote:
En dan ook nog erbij liegenquote:Op zondag 18 mei 2014 19:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Denken dat ik zo typ. Nestalgie en Che_ waren hier afgelopen weekend (nh), zullen hun wel zijn geweest
.
Wat een eikel he Veer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 mei 2014 19:35 schreef Modus het volgende:
[..]
Wat een eikel he Veer..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Wat doe je. Die aj heeft gewoon lekker lichaam, mag je best zeggen. Jammer van gezicht welquote:
quote:
Of een vlekkie in m'n bekkie?quote:
quote:
quote:Op zondag 18 mei 2014 20:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat doe je. Die aj heeft gewoon lekker lichaam, mag je best zeggen. Jammer van gezicht wel
Ew creepyquote:
Tsss en ook nog eens zo snel opgeven. 1800% donequote:
The good ones go if you wait too longquote:Op zondag 18 mei 2014 20:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ew creepy
[..]
Tsss en ook nog eens zo snel opgeven. 1800% done![]()
quote:Op zondag 18 mei 2014 20:11 schreef VeerEli het volgende:
Tsss en ook nog eens zo snel opgeven. 1800% done![]()
quote:
Dat was zo kk hard vroeger om daarheen te gaanquote:Op zondag 18 mei 2014 20:19 schreef VeerEli het volgende:
Godsamme man. Dinsdag 26 graden, zit ik in freaking Speelstad Oranje met die kotersSchoolreisje
Godsammiquote:Op zondag 18 mei 2014 20:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat was zo kk hard vroeger om daarheen te gaan.
Zit liever in jouw roze speelstad though =$. Maarja hè. Gedismissed
. Dus
.
Het is al goed. Oké
. Gewoon zo
. Aight
. No prob
.
quote:Op zondag 18 mei 2014 20:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
Modus, kan ik met je meerijden dinsdag btw?Kk hard om gifSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
quote:Op zondag 18 mei 2014 20:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
Modus, kan ik met je meerijden dinsdag btw?Ik ga maandagavond al, just to be sure.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |