Ik zei al sorrie, kutwijf dat je bent.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is helemaal niet in dit topic gepost al, lul niet zo achterlijk.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:29 schreef BuffaloJill het volgende:
[..]
Ik heb angstHoe gaat het met je angst?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
Nee, het is wel een gegeven. Zat mensen die namelijk geen kinderen kunnen krijgen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wat is 1 dan?Moet je lions pride never fail to the limit hebben?
Much responsibility take parents for always to be with children.quote:
Je kampt als tiger natuurlijk ook wel met een identiteitscrisis als je het over lions hebt.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:40 schreef BlauweTijger het volgende:
Dat lion gedoe is ook wel mooi geweest
Ja, het is ook een gegeven dat je kunt lopen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:39 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee, het is wel een gegeven. Zat mensen die namelijk geen kinderen kunnen krijgen.
Klopt.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, het is ook een gegeven dat je kunt lopen.
Vanwaar je nicknaam eigenlijk, hoe kwam je erop?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:40 schreef BlauweTijger het volgende:
1-1, maar ik kijk voor Hansie vs. Louis. Prachtig vermaak altijdquote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hoeveel is het eigenlijk geworden?
Even terug kijken dadelijk, ben het helemaal vergeten eigenlijk.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
1-1, maar ik kijk voor Hansie vs. Louis. Prachtig vermaak altijd
Ik kan er nog wel om lachen eigenlijk.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:40 schreef BlauweTijger het volgende:
quote:
Ah, jij kunt ook altijd goede country waarderen. Heb ook de Ozark Mountain Devils binnen gehaald, nog steeds dankbaar voor die geweldige muziek.quote:
Ik kwam dit ook nog tegen:quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ah, jij kunt ook altijd goede country waarderen. Heb ook de Ozark Mountain Devils binnen gehaald, nog steeds dankbaar voor die geweldige muziek.
Je zou zeker graag samen met voederbietel naar dit soort muziek luisteren onder het genot van een biertje?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ah, jij kunt ook altijd goede country waarderen. Heb ook de Ozark Mountain Devils binnen gehaald, nog steeds dankbaar voor die geweldige muziek.
Liever dit:quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:50 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Je zou zeker graag samen met voederbietel naar dit soort muziek luisteren onder het genot van een biertje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |