Mocrotopic is ook verderop.quote:
Dan ging iets te soepel. Graag een foto met weinig verhullende kleding om te bewijzen dat je echt een vrouw bentquote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:54 schreef BuffaloJill het volgende:
Als de tegenstander op de andere helft staat tussen de laatste speler van die kant en de keeper in, en dat die de bal toegespeeld krijgt!
Wat krijg je na 2 keer een groene kaart?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:55 schreef BuffaloJill het volgende:
[..]
Nee nee, die wist ik helemaal zelf.
Blauw toch?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:56 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wat krijg je na 2 keer een groene kaart?
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan ging iets te soepel. Graag een foto met weinig verhullende kleding om te bewijzen dat je echt een vrouw bent
quote:
Nu je toch bezig bent, doe mij maar ook ff dan...quote:
Uh wat denk jij wel. MMGYMCMB, VeerEli en moi keuren de nieuwe KLB SC chicksquote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:59 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Nu je toch bezig bent, doe mij maar ook ff dan...
Allebei niet. Kunnen beter gewoon de palendansvereniging induiken en die wedstrijden schriftelijk af doenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:01 schreef Yiha het volgende:
Wie raakt het verst op het WK? België of NL?
Was dat et moeilijkste wat je kon verzinnen?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:01 schreef Yiha het volgende:
Wie raakt het verst op het WK? België of NL?
O... in dat geval ga ik wel in Veereli DM zitten zeuren dat ze mij de foto ff moet geven.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Uh wat denk jij wel. MMGYMCMB, VeerEli en moi keuren de nieuwe KLB SC chicks
Dit vind ik wel een leuke opmerkingquote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:07 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
O... in dat geval ga ik wel in Veereli DM zitten zeuren dat ze mij de foto ff moet geven.
Als je iets niet begrijpt kan je beter je mond houden ipv eenquote:
Ooh een proquote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:02 schreef BuffaloJill het volgende:
[..]
Was dat et moeilijkste wat je kon verzinnen?
Bluf, als je dat doet is onze relatie voorbij.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik pis straks in jouw hoekje van de bak
Beginnersfoutjequote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je iets niet begrijpt kan je beter je mond houden ipv eente plaatsen. We zijn hier niet in KLB
Kijk, nu heb je onze topicmongool weggejaagd met je vijandigheid, moest dat nou?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:02 schreef BuffaloJill het volgende:
[..]
Was dat et moeilijkste wat je kon verzinnen?
Mag ik hier nu wel of niet op reageren?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:15 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Kijk, nu heb je onze topicmongool weggejaagd met je vijandigheid, moest dat nou?
Wacht, deze vraag neem ik ff mee naar achteren. Ik kom hier nog op terug.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:17 schreef BuffaloJill het volgende:
[..]
Mag ik hier nu wel of niet op reageren?
We willen weten wat je te zeggen hebt. Spreek?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:17 schreef BuffaloJill het volgende:
[..]
Mag ik hier nu wel of niet op reageren?
Wat was de vraag ook al weer? Krijg er de zenuwen van.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:20 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
We willen weten wat je te zeggen hebt. Spreek?
Ik weet het ook niet meer, ik krijg ook altijd de zenuwen van Mortie.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:21 schreef BuffaloJill het volgende:
[..]
Wat was de vraag ook al weer? Krijg er de zenuwen van.
Doodeng die man.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:24 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet meer, ik krijg ook altijd de zenuwen van Mortie.
Ik heb het gevoel dat ik met jou kan praten.quote:
Dat is een typische reactie van een mr. Bigstar dit, met je gefeunde gelkop.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat zal best, maar toen ik mijn buurmeisje een foto van jou liet zien riep ze opa opa opa!
Ik heb angstquote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:24 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet meer, ik krijg ook altijd de zenuwen van Mortie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Silence can mock
Je komt teveel in haantopicsquote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is een typische reactie van een mr. Bigstar dit, met je gefeunde gelkop.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is een typische reactie van een mr. Bigstar dit, met je gefeunde gelkop.
Toch vreemd... Ik dacht dat Frank geen kinderen hadquote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat zal best, maar toen ik mijn buurmeisje een foto van jou liet zien riep ze opa opa opa!
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:29 schreef BuffaloJill het volgende:
[..]
Ik heb angstNu we het toch over Belgie hebben. Frank had eens een vriendin uit Limburg. Toen ze een keer in de auto zaten riep ze ineens (met zo'n limburgs accent): Frank, zet em op een P en spuit me vol!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij zijn allemaal de kinderen van Frank.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:31 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Toch vreemd... Ik dacht dat Frank geen kinderen had
Hou gewoon maar helemaal op met alles.quote:
En als we het op z'n hondjes doen blaf ik er altijd zo leuk bij!quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
Mortaxx schijnt trouwens zo populair bij de dames hier te zijn omdat hij likt als rintintin.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
Mortaxx schijnt trouwens zo populair bij de dames hier te zijn omdat hij likt als rintintin.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hou gewoon maar helemaal op met alles.
Nog nooit zo eens met jou geweest.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hou gewoon maar helemaal op met alles.
quote:
Sowieso, vrouwen die denken dat kinderen een gegeven iets zijnquote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:35 schreef Chloroform het volgende:
Mensen moeten echt een test doorstaan voordat ze kinderen mogen krijgen.
Is helemaal niet in dit topic gepost al, lul niet zo achterlijk.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:36 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Is al gepost in dit topic. Blijf eens uptodate. Jeetje zeg....!!
Die heeft wat anders zitten doen onder biologie denk ik.quote:
Wat is het dan?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Sowieso, vrouwen die denken dat kinderen een gegeven iets zijn
Ik zei al sorrie, kutwijf dat je bent.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is helemaal niet in dit topic gepost al, lul niet zo achterlijk.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:29 schreef BuffaloJill het volgende:
[..]
Ik heb angstHoe gaat het met je angst?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
Nee, het is wel een gegeven. Zat mensen die namelijk geen kinderen kunnen krijgen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wat is 1 dan?Moet je lions pride never fail to the limit hebben?
Much responsibility take parents for always to be with children.quote:
Je kampt als tiger natuurlijk ook wel met een identiteitscrisis als je het over lions hebt.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:40 schreef BlauweTijger het volgende:
Dat lion gedoe is ook wel mooi geweest
Ja, het is ook een gegeven dat je kunt lopen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:39 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee, het is wel een gegeven. Zat mensen die namelijk geen kinderen kunnen krijgen.
Klopt.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, het is ook een gegeven dat je kunt lopen.
Vanwaar je nicknaam eigenlijk, hoe kwam je erop?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:40 schreef BlauweTijger het volgende:
1-1, maar ik kijk voor Hansie vs. Louis. Prachtig vermaak altijdquote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hoeveel is het eigenlijk geworden?
Even terug kijken dadelijk, ben het helemaal vergeten eigenlijk.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
1-1, maar ik kijk voor Hansie vs. Louis. Prachtig vermaak altijd
Ik kan er nog wel om lachen eigenlijk.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:40 schreef BlauweTijger het volgende:
quote:
Ah, jij kunt ook altijd goede country waarderen. Heb ook de Ozark Mountain Devils binnen gehaald, nog steeds dankbaar voor die geweldige muziek.quote:
Ik kwam dit ook nog tegen:quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ah, jij kunt ook altijd goede country waarderen. Heb ook de Ozark Mountain Devils binnen gehaald, nog steeds dankbaar voor die geweldige muziek.
Je zou zeker graag samen met voederbietel naar dit soort muziek luisteren onder het genot van een biertje?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ah, jij kunt ook altijd goede country waarderen. Heb ook de Ozark Mountain Devils binnen gehaald, nog steeds dankbaar voor die geweldige muziek.
Liever dit:quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:50 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Je zou zeker graag samen met voederbietel naar dit soort muziek luisteren onder het genot van een biertje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |