Het gaat, ik vind dat wat minder. Niet dat het me stoort als het zou opstaan, maar zelf zou ik het niet snel opzetten.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik kwam dit ook nog tegen:
Kan dat ook altijd graag beluisteren.
Neuh, want ik val de laatste tijd te vaak in herhalingen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:50 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Je zou zeker graag samen met voederbietel naar dit soort muziek luisteren onder het genot van een biertje?
Kracht van het onderwijs, ik kan zulke patronen wel verklaren.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
Neuh, want ik val de laatste tijd te vaak in herhalingen.
Herhaling is inderdaad een didactisch concept.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kracht van het onderwijs, ik kan zulke patronen wel verklaren.
It’s better to be a lion for a day than a sheep all your life.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:40 schreef BlauweTijger het volgende:
Dat lion gedoe is ook wel mooi geweest
Ist'ie weer aan het kraken of zo?quote:Op zondag 18 mei 2014 00:01 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Maar dp is er ook al niet. Dit wordt helemaal niks meer.
Wat een boefje.quote:Op zondag 18 mei 2014 00:03 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Dat is wat hij wil wat we denken, natuurlijk lurkt hij gewoon mee.
quote:
Later.quote:Op zondag 18 mei 2014 00:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nou goed, ik laat je samen met een lurkende DP alleen. Tebee!
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:39 schreef Gatenkaas het volgende:
Date van vanmiddag was een drama. Leuke meid, mooi weer, het klikte dus het zou allemaal wel goed moeten gaan. Blijkt ze nog net twee weken vrijgezel te zijn en ze stortte half in na ongeveer een uur gezellig gebabbeld te hebben. Ik probeerde haar nog te kalmeren, wat enigszins werkte, maar uiteindelijk heb ik haar ouders maar gebeld want ze kon echt totaal niks meer. Die hebben haar vervolgens opgehaald.
Echt, waarom daten als je er nog niet aan toe bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |