Wauwquote:Op zondag 18 mei 2014 23:33 schreef Mortaxx het volgende:
Mooiste is als die zijn eigen mening erover geeft. "Ik ben tegen pedofielen dus ook tegen deze vereniging" Ofzoiets was het
Niemand geeft een fuck.quote:
Fixed.quote:
Truste.quote:
Tjauw!quote:
hihahoquote:
Ik vind mensen die afgeven op singles altijd zo triest. Alsof het hebben van een relatie beter isquote:Op zondag 18 mei 2014 23:43 schreef Zaktabak het volgende:
Ik wilde een klacht gaan schrijven over 'Happy singles'. Van die mensen die het extreem uitdragen dat ze heel gelukkig zijn zonder kerel (want ja, het zijn vooral vrouwen). En bij al het negatiefs wat ze tegenkomen over relatie's, gelijk gaan profileren dat ze dat probleem niet kennen, wat vaak gepaard gaat met hashtag #happysinglelife..
Maar toen bedacht ik mij dat het best wel schofterig was om als FOK!er te gaan fitten op mensen zonder partner..
Wel handig voor mensen die niet snel emotioneel zijn of gevoel krijgen.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik vind mensen die afgeven op singles altijd zo triest. Alsof het hebben van een relatie beter is
Als ik die hele whatsappgroep zag verdrinken zou ik m'n broekje uit doen en een biertje opentrekkenquote:Op zondag 18 mei 2014 23:46 schreef wickedmen het volgende:
Maar goed het punt is dat die gasten dus niet meer kunnen genieten van een fittie, meteen gaan janken en leaven of gaan leaven als iemand van hun vrienden waarmee ik fittie heb ook leaved.
Nu word ik dus geweigerd in die KLB WA groep en kan ik niet meer lachen om het leven van andere Fokkers of anoniem mensen belachelijk maken.
Zei de hardcore Tinderaar.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik vind mensen die afgeven op singles altijd zo triest. Alsof het hebben van een relatie beter is
Zitten best colle/toffe users tussen.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als ik die hele whatsappgroep zag verdrinken zou ik m'n broekje uit doen en een biertje opentrekken
Daarom dus. Maar andersom: singles die afgeven op mensen met een relatie, is het ook triest.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ach dat is net zo als die overgelukkige stelletjes. Dus je werkelijke klacht is mensen die de schijn ophouden door maar continu te roepen dat het geweldig gaatquote:Op zondag 18 mei 2014 23:49 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Daarom dus. Maar andersom: singles die afgeven op mensen met een relatie, is het ook triest.
Vaak omdat, zoals eerder gezegd, dit soort vrouwen het extreem uitdragen en elke keer maar wanhopig laten zien dat "ZE HEEL GELUKKIG ZIJN ZONDER VRIEND HOOR!!!".
Eigenlijk zijn deze "#HappySingles" van binnen gewoon hartstikke wanhopig op zoek naar een "lieve warme vriend" maar dat laten ze natuurlijk niet zien
Daar komt het wel op neer. Maar via daar kwam ik wel op de klacht.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ach dat is net zo als die overgelukkige stelletjes. Dus je werkelijke klacht is mensen die de schijn ophouden door maar continu te roepen dat het geweldig gaat
TS is maagdquote:Op zondag 18 mei 2014 23:54 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Daar komt het wel op neer. Maar via daar kwam ik wel op de klacht.
Conclusie: laat ik daarover maar geen klacht openen.
waarquote:Op zondag 18 mei 2014 23:54 schreef Mortaxx het volgende:
Hehe deadprez probeert in het broekje van die hanzeroos te komen
Beter idee: open jij maar nergens een klacht over.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:54 schreef Zaktabak het volgende:
Conclusie: laat ik daarover maar geen klacht openen.
Zal nog eens behulpzaam zijn.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:54 schreef Mortaxx het volgende:
Hehe deadprez probeert in het broekje van die hanzeroos te komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |