quote:Op zondag 18 mei 2014 20:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat was zo kk hard vroeger om daarheen te gaan.
Zit liever in jouw roze speelstad though =$. Maarja hè. Gedismissed
. Dus
.
Het is al goed. Oké
. Gewoon zo
. Aight
. No prob
.
quote:Op zondag 18 mei 2014 18:04 schreef Modus het volgende:
[..]
Omdat ze tegenwoordig minder in de schaduw staan natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.teringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
die drang om fokkers te ontmoetenquote:Op zondag 18 mei 2014 19:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Denken dat ik zo typ. Nestalgie en Che_ waren hier afgelopen weekend (nh), zullen hun wel zijn geweest
.
quote:
quote:
quote:
quote:
Hall0n, zoals ene Hoink zou hebben gezegd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
Maar jij komt hier steevastquote:
quote:Op zondag 18 mei 2014 23:14 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
[..]
Hall0n, zoals ene Hoink zou hebben gezegd.Is Hoink niet meer dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
quote:Op zondag 18 mei 2014 23:14 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
[..]
Hall0n, zoals ene Hoink zou hebben gezegd.Ja, waar is hij eigenlijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Af en toe is 'ie er wel toch? Zo nu en dan heb ik ook nog wel een gesprekje met 'em.quote:
Deadprez als modquote:Op zondag 18 mei 2014 23:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Iedereen die geen #deadprezformod is wordt uit deze samenleving verwijderd
Staat genoteerdquote:Op zondag 18 mei 2014 23:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Deadprez als mod. Ik blijf daar om lachen.
Dat is niet het beleid dat ik zou hanteren als ik mod was, oneluv alles.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Iedereen die geen #deadprezformod is wordt uit deze samenleving verwijderd
Het is paradoxaal. Deadprez zou alle regels afschaffen, hoe kan 'ie dan de regels uitvoeren?quote:
Wat is dit a mattie.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Deadprez als mod. Ik blijf daar om lachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |