Een maat van mij had een keer met iemand afgesproken rond 13:00 appte hij om 20:00 pas dat hij eraan kwamquote:Op zondag 18 mei 2014 21:53 schreef ElderPledge het volgende:
[..]
Het is geen indo. Doodnormale Nederlander. Wel eentje met "autisme".
De NS valt niet onder het ov?quote:Op zondag 18 mei 2014 22:41 schreef TwisterNederland het volgende:
Ik ben altijd op tijd.
Als ik toch te laat ben is het de schuld van de NS of het OV.
De NS laat de kernwaardes van het openbaar vervoer anders wel altijd zwaar vallen.quote:
Ja, bijvoorbeeld het feit dat ze geld durven te vragen. Die shit hoort gratis te zijn.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De NS laat de kernwaardes van het openbaar vervoer anders wel altijd zwaar vallen.
En wat moeten de mensen doen die op je wachten tot je een keer verschijnt?quote:Op zondag 18 mei 2014 23:03 schreef Ixnay het volgende:
Bij belangrijke dingen zoals sollicitaties of afspraken met klanten ben ik op tijd.
Op een gewone werkdag kom ik zo'n 5 minuten te laat. Bij vrienden kan ik gewoon een half uur of drie kwartier te laat komen. Maar die zijn ook relaxed en doen niet moeilijk. Anders hadden ze mijn vrienden niet kunnen zijn, maar was het een tweede baas en daar zit ik niet op te wachten.
Ik vind dat die klokkijkers gewoon moeten chillen.
Exact. Stelletje vuige kapitalisten die in een schijnconstructie met de overheid opereren zodat alle winst in Ierland belast wordtquote:Op zondag 18 mei 2014 23:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, bijvoorbeeld het feit dat ze geld durven te vragen. Die shit hoort gratis te zijn.
Ik hoop dat je donderdag te laat komt bij het stembureau.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:03 schreef Ixnay het volgende:
Bij belangrijke dingen zoals sollicitaties of afspraken met klanten ben ik op tijd.
Op een gewone werkdag kom ik zo'n 5 minuten te laat. Bij vrienden kan ik gewoon een half uur of drie kwartier te laat komen. Maar die zijn ook relaxed en doen niet moeilijk. Anders hadden ze mijn vrienden niet kunnen zijn, maar was het een tweede baas en daar zit ik niet op te wachten.
Eh, masturberen? Of ben ik de enige die dat in zo'n geval doet.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
En wat moeten de mensen doen die op je wachten tot je een keer verschijnt?
En dan komt diegene net binnenlopen als je halverwege bent, lekker dan.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Eh, masturberen? Of ben ik de enige die dat in zo'n geval doet.
Als ik met vrienden afspreek om te gaan pokeren en/of whiskey te gaan drinken dan mogen ze alvast beginnen zonder mij.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
En wat moeten de mensen doen die op je wachten tot je een keer verschijnt?
Meer zielen meer vreugd.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:07 schreef Kriegel het volgende:
[..]
En dan komt diegene net binnenlopen, lekker dan.
Die tijd wordt gekoesterd.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:07 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Als ik met vrienden afspreek om te gaan pokeren en/of whiskey te gaan drinken dan mogen ze alvast beginnen zonder mij.
Wat als je met één iemand afspreekt ergens in de stad of zo?quote:Op zondag 18 mei 2014 23:07 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Als ik met vrienden afspreek om te gaan pokeren en/of whiskey te gaan drinken dan mogen ze alvast beginnen zonder mij.
Zelfs bij sollicitaties en examens kwam ik te laat.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:03 schreef Ixnay het volgende:
Dan kom je op tijd, of maximaal 5 minuten te laat.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat als je met één iemand afspreekt ergens in de stad of zo?
dan kom je te vroeg om er zeker van te zijn dat je niet telaat kan komen door verdwalen ofzoquote:Op zondag 18 mei 2014 23:29 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Dan kom je op tijd, of maximaal 5 minuten te laat.
Eerste date ook altijd op tijd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |