Ja hier is sowieso niet over nagedachtquote:Op zondag 18 mei 2014 23:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ga m'n tijd hier niet aan verdoen, ben net thuis van werk. Ik ga morgen met die achterlijke school bellen.
Het is hún schuld dat die leerlingen ( nee HBO ben je géén student) als poep behandeld worden.
Ga jij nog toegeven dat jij ook Dartpijl01 bent? De zinsbouw en woordgebruik zijn exact hetzelfdequote:Op zondag 18 mei 2014 23:15 schreef Hanzeroos het volgende:
[..]
Mensen, zullen we het even leuk houden? Ik moet dit doen voor een opdracht voor school, ik heb het ook niet bedacht. Maar zal het toch uit moeten voeren. Zouden jullie inhoudelijk reactie willen geven op deze topic? Zodat ik er ook daadwerkelijk iets mee kan..
quote:Op zondag 18 mei 2014 23:18 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ja hier is sowieso niet over nagedacht
[..]
Ga jij nog toegeven dat jij ook Dartpijl01 bent? De zinsbouw en woordgebruik zijn exact hetzelfde
sorry Wijnand_Bierenstein,quote:Op zondag 18 mei 2014 23:18 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ja hier is sowieso niet over nagedacht
[..]
Ga jij nog toegeven dat jij ook Dartpijl01 bent? De zinsbouw en woordgebruik zijn exact hetzelfde
Het lijkt me voor je opleiding leuker om te weten te komen hoe een Forum werkt, hoe sowieso social media werkt en waarom users en crew zo reageren.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:15 schreef Hanzeroos het volgende:
[..]
Mensen, zullen we het even leuk houden? Ik moet dit doen voor een opdracht voor school, ik heb het ook niet bedacht. Maar zal het toch uit moeten voeren. Zouden jullie inhoudelijk reactie willen geven op deze topic? Zodat ik er ook daadwerkelijk iets mee kan..
quote:Op zondag 18 mei 2014 23:10 schreef Dartpijl01 het volgende:
[..]
Nee, geen connectie geen leraar.
Wie ben jij? Kennelijk iemand die niets beters te doen heeft en zinloze reacties geeft..
Is inderdaad een goed punt! Ga ik zeker wat mee doen. Maar hoe kijk je tegen deze topic (inhoudelijk) aan?quote:Op zondag 18 mei 2014 23:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het lijkt me voor je opleiding leuker om te weten te komen hoe een Forum werkt, hoe sowieso social media werkt en waarom users en crew zo reageren.
Stel dat voor, de uitkomst zal je ook veel meer aan hebben.
Krijgen jullie ook Nederlands?quote:Op zondag 18 mei 2014 23:22 schreef Hanzeroos het volgende:
[..]
Is inderdaad een goed punt! Ga ik zeker wat mee doen. Maar hoe kijk je tegen deze topic (inhoudelijk) aan?
quote:Op zondag 18 mei 2014 23:22 schreef yvonne het volgende:
Nou ja, het is wel het eerst goedlopende topic van heel die invasie opsteltopics.
Zaktabak,quote:
Je kan beter nog een paar klonen aanmaken en daarmee 'inhoudelijke' reacties plaatsen. Toen ik in de brugklas een roker en niet-roker moest interviewen verzon ik dit ook gewoon zelf. Had het hoogste cijfer van de klas!quote:Op zondag 18 mei 2014 23:22 schreef Hanzeroos het volgende:
[..]
Is inderdaad een goed punt! Ga ik zeker wat mee doen. Maar hoe kijk je tegen deze topic (inhoudelijk) aan?
Ik houd van onderontwikkelde puberborstjes.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:23 schreef Hanzeroos het volgende:
[..]
[..]
Zaktabak,
Pedofilie, hoe denk jij hierover?
Niet, je bent de zoveelste, we hebben talloze lui geholpen, never ook maar een reactie.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:22 schreef Hanzeroos het volgende:
[..]
Yvonne, volgensmij als ik deze reactielijst overzie reageert deze studente wel delijk op de reacties die geplaatst worden.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet, je bent de zoveelste, we hebben talloze lui geholpen, never ook maar een reactie.
serieus, koppel dit terug, doordat jullie lerares ofweetikveelwie jullie een lijst geeft met daarop het FOK!forum worden wíj overspoeld met suffe topics.
Denk je nu echt dat er veel users zijn die dan nog je post lezen?
Ik kan je garanderen dat dat niet zo is.
En dát is jouw school te verwijten.
Dus het antwoord op je vraag is: sorry maar ik lees je post niet, je bent de zoveelste.
Nofi.
Ga ik ook echt doen! Bedankt dat je een eerlijke reactie geeft, snap het heel goed!quote:Op zondag 18 mei 2014 23:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet, je bent de zoveelste, we hebben talloze lui geholpen, never ook maar een reactie.
serieus, koppel dit terug, doordat jullie lerares ofweetikveelwie jullie een lijst geeft met daarop het FOK!forum worden wíj overspoeld met suffe topics.
Denk je nu echt dat er veel users zijn die dan nog je post lezen?
Ik kan je garanderen dat dat niet zo is.
En dát is jouw school te verwijten.
Dus het antwoord op je vraag is: sorry maar ik lees je post niet, je bent de zoveelste.
Nofi.
'deze topic' is trouwens correct.Dit topic en deze topic mogen beide.quote:
'Deze topic' klinkt gewoon nietquote:Op zondag 18 mei 2014 23:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
'deze topic' is trouwens correct.Dit topic en deze topic mogen beide.
yw.
Was gratis.
En ik vind het serieus waar kloten voor jou, we zijn normaliter niet zo onbeschoft..quote:Op zondag 18 mei 2014 23:28 schreef Hanzeroos het volgende:
[..]
Ga ik ook echt doen! Bedankt dat je een eerlijke reactie geeft, snap het heel goed!
quote:Op zondag 18 mei 2014 23:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
'deze topic' is trouwens correct.Dit topic en deze topic mogen beide.
yw.
Was gratis.
Haha, snap het ook echt wel. 'Wéér zo'n student'quote:Op zondag 18 mei 2014 23:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
En ik vind het serieus waar kloten voor jou, we zijn normaliter niet zo onbeschoft..
Nou ja, een beetje
Soms.
Kun je geen antwoorden verzinnen?quote:Op zondag 18 mei 2014 23:31 schreef Hanzeroos het volgende:
[..]
Haha, snap het ook echt wel. 'Wéér zo'n student'
Kan er alleen echt niets aan veranderen, zal dit toch echt moeten doen
Naja, eerlijk gezegd had ik gehoopt dat er wel mensen waren die er een mening over hadden en deze graag wilde delen. (Heel naïef) Als er maar een paar goede antwoorden zitten scheelt dat weer, dan hoef ik ze niet te verzinnen! Maar als dit niet werkt, dan zal dat inderdaad wel moeten..quote:
Maar weet je ook waarom je docent een forum aanraadt om, zoals jullie het zelf ook noemen, jullie blogs te posten? Ik zou toch wel verwachten dat een docent zich wel een klein beetje inleest voor hij zoiets op de lijst zet.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:31 schreef Hanzeroos het volgende:
[..]
Haha, snap het ook echt wel. 'Wéér zo'n student'
Kan er alleen echt niets aan veranderen, zal dit toch echt moeten doen
Welkom op de Hanzehogeschool, dit gebeurd dus helaas niet. Hier zijn studenten de dupe van!quote:Op zondag 18 mei 2014 23:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar weet je ook waarom je docent een forum aanraadt om, zoals jullie het zelf ook noemen, jullie blogs te posten? Ik zou toch wel verwachten dat een docent zich wel een klein beetje inleest voor hij zoiets op de lijst zet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |