SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Jaquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:24 schreef supersof het volgende:
wooow je kan gewoon voor 16,70 naar antwerpen
is dat een leuke stad?
Vast niet, daar praten ze Vlaams ofzo.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:24 schreef supersof het volgende:
wooow je kan gewoon voor 16,70 naar antwerpen
is dat een leuke stad?
ik weet niet wat de hollanders doen manquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:24 schreef OmgevallenFlat het volgende:
gingen hollanders nou die alcohol leeftijd en tabak terug naar 16 zetten dat zeide ze opbegevement
Jij bent altijd al hipster genoeg geweestquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ben ik nu hipster genoeg?
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2014/2LV%200218651%20004%2015%204940.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=3&call=url[file:/product/full]]afbeelding[/url] ]
ga weg joh smurfquote:
Ik weet niet of ik dit nu mooi of lelijk moet vinden.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ben ik nu hipster genoeg?
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2014/2LV%200218651%20004%2015%204940.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=3&call=url[file:/product/full]]afbeelding[/url] ]
tyfus hollanders beetje my belasting stelen en dan mij geen tabak laten kopenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:25 schreef supersof het volgende:
[..]
ik weet niet wat de hollanders doen man
ik woon ook maar in gelderland
jij bent nog veel te jong daarvoorquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:25 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
tyfus hollanders beetje my belasting stelen en dan mij geen tabak laten kopen
oh godquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:25 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
okquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:25 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:26 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik ben 16 volgende maand en dan word ik advocaat
Nee doen ze niet, en als 17 jarige ben ik er wel blij mee. Kinderen raken veel te vroeg in aanraking met alcohol en daardoor daalt het landelijke IQ waarschijnlijk. Maar dankzij deze wet komen veel meer kinderen pas na hun 15e aan alcohol ipv een jaar of 12.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:24 schreef OmgevallenFlat het volgende:
gingen hollanders nou die alcohol leeftijd en tabak terug naar 16 zetten dat zeide ze opbegevement
haha oke leukquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:26 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
okquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:26 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
he etsuquote:
Tegenwoordig is er een nieuw woordje dat niet lelijk en niet mooi is maar wel onderscheidend, hipster. Je moet het 'hipster' vinden. Dit heeft geen negatieve of positieve lading, maar mensen hebben vaak wel een mening over hipster dingen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dit nu mooi of lelijk moet vinden.
ik jou ookquote:
ja leuke spellen echt dikke money maken moet je in de ziekenhuis werken 566 per uur op laaste promotiequote:
hoe vond je m`n gay-gifjes? Heb je je er nog op afgerukt in bed?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:28 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja leuke spellen echt dikke money maken moet je in de ziekenhuis werken 566 per uur op laaste promotie
Laat je ouders dan kopen. Of stap anders over naar e-roken, dat is goedkoper en gezonder, ook kun je dat gewoon op internet bestellen, hoef je geen 18 voor te zijn.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:25 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Wat is er?quote:
ik heb gekotst uit de raamquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
hoe vond je m`n gay-gifjes? Heb je je er nog op afgerukt in bed?
Ik vind hipsters kut, dus negatief.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Tegenwoordig is er een nieuw woordje dat niet lelijk en niet mooi is maar wel onderscheidend, hipster. Je moet het 'hipster' vinden. Dit heeft geen negatieve of positieve lading, maar mensen hebben vaak wel een mening over hipster dingen.
Nee. Hipster is een stijlomschrijving, wat je mening daar van is staat daar los vanquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Tegenwoordig is er een nieuw woordje dat niet lelijk en niet mooi is maar wel onderscheidend, hipster. Je moet het 'hipster' vinden. Dit heeft geen negatieve of positieve lading, maar mensen hebben vaak wel een mening over hipster dingen.
Ja ze kopen maar ze vinden vervelend ze zeggen haal zelf maarquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Laat je ouders dan kopen. Of stap anders over naar e-roken, dat is goedkoper en gezonder, ook kun je dat gewoon op internet bestellen, hoef je geen 18 voor te zijn.
En in bad, de bank en in de koelkast naast zijn batterijen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
is een dag voldoende denk je? in antwerpenquote:
Maar dan vind je het nog niet lelijk, je vind het hipster, en je vind hipsters kut.quote:
quote:
bedankt 2 liter gedronken dus zo pissen als een debiel denk ikquote:
WAAR?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doe nou niet zo serieus joh, serieuze hipsters toch altijdquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee. Hipster is een stijlomschrijving, wat je mening daar van is staat daar los van
lekkerquote:
lekkerquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:29 schreef Fok-it het volgende:
AppelsapSnap ook niet hoe je dat binnenhoudt
Het is inderdaad wel een hipstershirt. Ik zou het VA wel eens willen zien dragen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar dan vind je het nog niet lelijk, je vind het hipster, en je vind hipsters kut.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En in bad, de bank en in de koelkast naast zijn batterijen.
Jawel. Ik ben er een middagje geweest. Het is vooral leuk om te shoppen. Qua cultuur en sht kan je beter naar Brussel gaanquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:29 schreef supersof het volgende:
[..]
is een dag voldoende denk je? in antwerpen
Baby.quote:
hmmm okequote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jawel. Ik ben er een middagje geweest. Het is vooral leuk om te shoppen. Qua cultuur en sht kan je beter naar Brussel gaan
Stap gewoon over op E-sigaretten joh, net zo lekker, maar veel gezonder EN GOEDKOPER.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:29 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja ze kopen maar ze vinden vervelend ze zeggen haal zelf maar
Hm nah.quote:
dan ben je echt debiel als je dat rooktquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Stap gewoon over op E-sigaretten joh, net zo lekker, maar veel gezonder EN GOEDKOPER.
Wees verstandig en denk om je portemonnee en je gezondheid!
LIF / Elektronisch roken #7 - Waar de mechs de mods om de oren slaan.
Awww, wat is er toch met jou?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hm nah.
Hele dag maar water gedronken omdat hoofdpijn.
Nieuw virus in Nederland hequote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Awww, wat is er toch met jou?Gaat niet heel goed geloof ik.
hoi liefjequote:
Het gaat erop wanneer je iets 'hipsterstijl' vindt. Bijvoorbeeld een sikje, sommige mensen vinden dat al hipster, en sommige mensen niet. Dat shirt kun je hipster vinden of niet, ik vind het niet echt hipster.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee. Hipster is een stijlomschrijving, wat je mening daar van is staat daar los van
Is daar van Lucky Strikequote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Stap gewoon over op E-sigaretten joh, net zo lekker, maar veel gezonder EN GOEDKOPER.
Wees verstandig en denk om je portemonnee en je gezondheid!
LIF / Elektronisch roken #7 - Waar de mechs de mods om de oren slaan.
Ik heb sowieso aanleg voor hoofdpijn en misselijkheid lijkt het wel.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Awww, wat is er toch met jou?Gaat niet heel goed geloof ik.
Joh, een licht grapje over batterijen in de koelkast en we gaan daar weer naar toe?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Achja, liever in een koelkast naast de batterijen dan in een niet-ondergoed he.
Ja hebben ze ook, maar je kunt ook gewoon allemaal verschillende smaakjes proberen.quote:
alleen Lucky Strike de rest is chemische troepquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja hebben ze ook, maar je kunt ook gewoon allemaal verschillende smaakjes proberen.
Misschien een keer mee naar de dokter? Ik weet niet hoe vaak je dat hebt.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb sowieso aanleg voor hoofdpijn en misselijkheid lijkt het wel.
ja is wel kut man maakt het plezier toch midnerquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:33 schreef Etsu het volgende:
trouwens inso ik ga binnenkort verhuizen naar een huis met een balkon en dan mag ik niet meer binnen roken
zwaar leven he
in de regen en kou en sneeuw en alles buiten staan omdat ik nodig nicotine moet hebben
fml
ja ja gaat goedquote:
lucky strikequote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
alleen Lucky Strike de rest is chemische troep
jaquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja is wel kut man maakt het plezier toch midner
ja gaat welquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:34 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ja gaat goed
beetje moe dus denk ik zo al slapen
en met jou?
Even serieus, wat je nu zegt is onzin. Als er iets chemische troep is dan is het wel tabak. Dat nicotinevloeistof met smaakjes is veel minder troep, maar natuurlijk is het nog steeds nicotine dus nog wel een beetje troep.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
alleen Lucky Strike de rest is chemische troep
Ga dan E-roken, is gezonder, mag vast binnen ook (en isgoedkoper).quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:33 schreef Etsu het volgende:
trouwens inso ik ga binnenkort verhuizen naar een huis met een balkon en dan mag ik niet meer binnen roken
zwaar leven he
in de regen en kou en sneeuw en alles buiten staan omdat ik nodig nicotine moet hebben
fml
hoe gaan je examensquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ga dan E-roken, is gezonder, mag vast binnen ook (en isgoedkoper).
Nog nooit gedaan daarvoor. Het is niet heel ernstig, ik zet gewoon door.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien een keer mee naar de dokter? Ik weet niet hoe vaak je dat hebt.
rot op met je e-rokenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
E-rokenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb pas volgend jaar examens. Ik ga wel een 1 halen voor mijn Duits mondeling aankomende toetsweek. En dan ga ik alsnog over naar 6 vwoquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
hoe gaan je examens
al een 1 voor duits binnengeharkt?
rook dan gewoon nietquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo? Het is gezonder en goedkoper!
Wat een bikkel ben je tochquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan daarvoor. Het is niet heel ernstig, ik zet gewoon door.
Ja maar lucky strike is echt de beste tabak vind ik dan he de rest hoef ik eigenlijk nietquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Even serieus, wat je nu zegt is onzin. Als er iets chemische troep is dan is het wel tabak. Dat nicotinevloeistof met smaakjes is veel minder troep, maar natuurlijk is het nog steeds nicotine dus nog wel een beetje troep.
Maar wel vervelend om vaak last van te hebben. Is het echt heel regelmatig?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan daarvoor. Het is niet heel ernstig, ik zet gewoon door.
vies manquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:36 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja maar lucky strike is echt de beste tabak vind ik dan he de rest hoef ik eigenlijk niet
okequote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb pas volgend jaar examens. Ik ga wel een 1 halen voor mijn Duits mondeling aankomende toetsweek. En dan ga ik alsnog over naar 6 vwo
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:36 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja maar lucky strike is echt de beste tabak vind ik dan he de rest hoef ik eigenlijk niet
Jawel. Dan krijg ik 500 euro van hemquote:
nee joh niet als je de belgische versie hebt die zijn echt zwaar nog erger dan zware van nelle maar wel zelf schieten dnquote:
Ja dat is best nieuw. Maar kom even met argumenten want wat je nu zegt vind ik wel erg dom en zonder denken. Je kunt niet zomaar stoppen met roken, en een beter alternatief voor roken is E-roken, het is VEEL gezonder en VEEL goedkoper. Ook helpt E-roken mensen te stoppen met roken.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
E-roken![]()
Is dat nieuw ofzo? Ga roken of gewoon helemaal stoppen.
zelf schieten is voor paupers net als shagquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:37 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
nee joh niet als je de belgische versie hebt die zijn echt zwaar nog erger dan zware van nelle maar wel zelf schieten dn
Ben keihard.quote:
Ik rook camel geel, toch bedankt.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:38 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ga je marlboro light roken a ding ding ramadan zingadan
ja maar is wel goedkoop mattiequote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zelf schieten is voor paupers net als shag
ik rook marlboro dubbel click u mirinquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:38 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ga je marlboro light roken a ding ding ramadan zingadan
Schei toch uit, ik ken zoveel mensen die uit het niets gestopt zijn met roken en daarna nooit meer een sigaret aanraken. Het heeft gewoon met willen te maken. Je hebt geen coke-verslaving.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja dat is best nieuw. Maar kom even met argumenten want wat je nu zegt vind ik wel erg dom en zonder denken. Je kunt niet zomaar stoppen met roken, en een beter alternatief voor roken is E-roken, het is VEEL gezonder en VEEL goedkoper. Ook helpt E-roken mensen te stoppen met roken.
Je kunt niet zomaar stoppen met roken! Slechts 4% kon succesvol Cold Turkey stoppen volgens een onderzoek waarvan ik de bron niet meer weet.quote:
marlboro gaat wel manquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik rook marlboro dubbel click u mirin
Niet echt, maar anderen zeggen dat ik best wel vaak ziek ben.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar wel vervelend om vaak last van te hebben. Is het echt heel regelmatig?
je moet er aan wennenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
had laatst shag gerookt moest bijna kotsen
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je kunt niet zomaar stoppen met roken! Slechts 4% kon succesvol Cold Turkey stoppen volgens een onderzoek waarvan ik de bron niet meer weet.
Ik snap best dat je de ene beter vind dan de ander. Maar dan is het nog niet ergere chemische troep. En E-roken is sowieso al een stuk beter!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:36 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Wat is vaak in hun ogen dan?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Niet echt, maar anderen zeggen dat ik best wel vaak ziek ben.
als er geld op me rekening staat kom ik misschienquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik neuk alleen omgevallenflats
wanneer kom je weer?
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je kunt niet zomaar stoppen met roken! Slechts 4% kon succesvol Cold Turkey stoppen volgens een onderzoek waarvan ik de bron niet meer weet.
Ben jij ingehuurd als promoter van de E-sigaret?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik snap best dat je de ene beter vind dan de ander. Maar dan is het nog niet ergere chemische troep. En E-roken is sowieso al een stuk beter!
we hadden contant afgesprokenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:39 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
als er geld op me rekening staat kom ik misschien
Ehm, ongeveer twee keer in de maand hoofdpijn. Niet heel ernstig over het algemeen.quote:
kan niet meer ik ben verbrandquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
we hadden contant afgesproken
staat ook in onze overeenkomst
Dat valt op zich wel mee. En hoofdpijn is niet echt ziek. Ik heb denk ik nog wel vaker hoofdpijn.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ehm, ongeveer twee keer in de maand hoofdpijn. Niet heel ernstig over het algemeen.
Tuurlijkquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:40 schreef Insomnia_ het volgende:
bijna iedereen die ik ken die wilde stopte met sigaretten gewoon gestopt cold turkey
Dat is onzin. In E-roken zit (meestal) gewoon nicotine, de belangrijkste stof,de verslavende stof die ook je stress vermindert. In alcoholvrij bier zit GEEN alcohol, de belangrijkste, de verslavende stof die je het gewenste effect geeft.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:37 schreef KLTZK het volgende:
E-roken is net als alcoholvrij bier, het is het gewoon niet.
die had ik tot een paar maanden terug echt 4 jaar ofzoquote:
ik ken nu 2 vrouwen die zwanger zijn en ze paffen nog steeds doorquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk
Mijn ouders rookte ookvroeger, toen m`n ma zwanger werd gestopt en daarna nooit meer een sigaret aangeraakt.
zou ik nooit doenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk
Mijn ouders rookte ookvroeger, toen m`n ma zwanger werd gestopt en daarna nooit meer een sigaret aangeraakt.
Ik rook gele camel, camel click soms en panther vanille sigaartjes. Haat maar op die laatste, shit is lekkahquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
die had ik tot een paar maanden terug echt 4 jaar ofzo
Zulke dozen wens ik ook gewoon een downie als kindquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ken nu 2 vrouwen die zwanger zijn en ze paffen nog steeds door
ben benieuwd
Die mensen zijn heel knap, dat kan echt niet zomaar iedereen. Maar dat neemt niet weg dat E-roken nog steeds veel beter is dan roken.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Schei toch uit, ik ken zoveel mensen die uit het niets gestopt zijn met roken en daarna nooit meer een sigaret aanraken. Het heeft gewoon met willen te maken. Je hebt geen coke-verslaving.
quote:
camel click gaan te snel man heb daar 2 pakjes per dag van nodigquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik rook gele camel, camel click soms en panther vanille sigaartjes. Haat maar op die laatste, shit is lekkah
Sneu voor dat kind ...quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ken nu 2 vrouwen die zwanger zijn en ze paffen nog steeds door
ben benieuwd
In dat geval heb ik niet vaak hoofdpijn maar laat ik mij dat aanpraten.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat valt op zich wel mee. En hoofdpijn is niet echt ziek. Ik heb denk ik nog wel vaker hoofdpijn.
Ik bedoelde het niet op die manier, ik doelde op dat het allebei 'het het gewoon niet is'.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat is onzin. In E-roken zit (meestal) gewoon nicotine, de belangrijkste stof,de verslavende stof die ook je stress vermindert. In alcoholvrij bier zit GEEN alcohol, de belangrijkste, de verslavende stof die je het gewenste effect geeft.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Die mensen zijn heel knap, dat kan echt niet zomaar iedereen. Maar dat neemt niet weg dat E-roken nog steeds veel beter is dan roken.
Ik denk dat een coke verslaving makkelijker van af te krijgen is omdat dat veel duurder is en mensen het een groter probleem vinden waardoor je meer hulp krijgt.
Panther vanille sigaren ja die zijn lekkerquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik rook gele camel, camel click soms en panther vanille sigaartjes. Haat maar op die laatste, shit is lekkah
Gastquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Die mensen zijn heel knap, dat kan echt niet zomaar iedereen. Maar dat neemt niet weg dat E-roken nog steeds veel beter is dan roken.
Ik denk dat een coke verslaving makkelijker van af te krijgen is omdat dat veel duurder is en mensen het een groter probleem vinden waardoor je meer hulp krijgt.
lol jaquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
camel click gaan te snel man heb daar 2 pakjes per dag van nodig
Als ze niet stoppen met roken tijdens hun zwangerschap zullen de genen toch al niet heel geweldig zijn omdat die wijven toch al zo dom zijnquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zulke dozen wens ik ook gewoon een downie als kind
Nee, ik vind het gewoon geweldig die uitvinding, het gaat miljoenen levens redden en ik adviseer het alleen heel erg, omdat ik graag help.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:40 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ben jij ingehuurd als promoter van de E-sigaret?
Jij bent echt een debiel praatje aan het houden vriendquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:42 schreef Spatieloos het volgende:
Dat is wel een dingetje, die peukjes zijn zo opquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
camel click gaan te snel man heb daar 2 pakjes per dag van nodig
stil eensquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:43 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Panther vanille sigaren ja die zijn lekker
dat ijzere doosje is erg handig ook
Gebruik ik altijd om mijn hasj te rollen tot een stickiequote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:43 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Panther vanille sigaren ja die zijn lekker
dat ijzere doosje is erg handig ook
zou jij kinderen willen danquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik klik dit topique aan en zie dat staan
verder geen idee
Ik merk het heel snel als ik niet genoeg gedronken heb op een dag.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
In dat geval heb ik niet vaak hoofdpijn maar laat ik mij dat aanpraten.
De grote Kquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik klik dit topique aan en zie dat staan
verder geen idee
ohh gangstaquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gebruik ik altijd om mijn hasj te rollen tot een stickie
Oh zo tja is wel duure aanschaffing man and mensen kijken jij raar aan in straatquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, ik vind het gewoon geweldig die uitvinding, het gaat miljoenen levens redden en ik adviseer het alleen heel erg, omdat ik graag help.
probeer eens hasj, vind ik zelf prettiger.quote:
Ik denk dat de prijs ook wel uitmaakt hoor, als je geen geld meer hebt kun je er ook niet meer aan komen en is het dus makkelijker om de verleiding te weerstaan.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gast![]()
Het gaat niet om hoe duur het is hoorHet gaat om hoe verslavingsgevoelig de middelen zijn
heb ik ook wel eens maar ook saaiquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
probeer eens hasj, vind ik zelf prettiger.
Onzin.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik denk dat de prijs ook wel uitmaakt hoor, als je geen geld meer hebt kun je er ook niet meer aan komen en is het dus makkelijker om de verleiding te weerstaan.
Hoezo, duidelijke argumenten graag?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij bent echt een debiel praatje aan het houden vriend
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik denk dat de prijs ook wel uitmaakt hoor, als je geen geld meer hebt kun je er ook niet meer aan komen en is het dus makkelijker om de verleiding te weerstaan.
in het perfecte plaatje zou het wel passen jaquote:
Een verslaafde kan ALTIJD geld krijgen voor z'n verslaving.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo, duidelijke argumenten graag?
ramkraak 180cc whollaquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een verslaafde kan ALTIJD geld krijgen voor z'n verslaving.
Nee, het is juist goedkoper. Ja natuurlijk als je het maar 1 week doet dan niet, maar als je het op jaar basis bekijkt scheelt het vaak wel een paar honderd euro.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:45 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Oh zo tja is wel duure aanschaffing man and mensen kijken jij raar aan in straat
Hoezo perfecte plaatje?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
in het perfecte plaatje zou het wel passen ja
maar heb niet die drang om koste wat het kost kinderen te krijgen, dat niet nee
ik rook toch niet zoveel alleen 35 sigaretten per dag dus ik denk niet dat die e-sigaret verschil gaat makenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, het is juist goedkoper. Ja natuurlijk als je het maar 1 week doet dan niet, maar als je het op jaar basis bekijkt scheelt het vaak wel een paar honderd euro.
Kom op man, doe je dit weer. Kom gewoon met argumenten anders kom je maar onwetend en eigenwijs over.quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:47 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik rook toch niet zoveel alleen 35 sigaretten per dag dus ik denk niet dat die e-sigaret verschil gaat maken
Nee hoor, totaal niet. Maar als ik dan een scenario mag kiezen zitten kinderen daar wel bij denk ik.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo perfecte plaatje?
Ben jij zo huisje, boompje beestje dan?
Onwetend?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Kom op man, doe je dit weer. Kom gewoon met argumenten anders kom je maar onwetend en eigenwijs over.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee hoor, totaal niet. Maar als ik dan een scenario mag kiezen zitten kinderen daar wel bij denk ik.
Maar grote kans dat dat nooit gaat gebeuren want
[ afbeelding ]
Generaliserend dit.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee hoor, totaal niet. Maar als ik dan een scenario mag kiezen zitten kinderen daar wel bij denk ik.
Maar grote kans dat dat nooit gaat gebeuren want
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:47 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik rook toch niet zoveel alleen 35 sigaretten per dag dus ik denk niet dat die e-sigaret verschil gaat maken
Hmmm dat is waar. Maar daar moet hij wel wat moeite voor doen waardoor hij er toch minder van kan nemen en als hij stopt hoeft hij die moeite niet meer te doen en dat telt toch wel mee denk in motivatie om te stoppen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, zo werkt het niet.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hmmm dat is waar. Maar daar moet hij wel wat moeite voor doen waardoor hij er toch minder van kan nemen en als hij stopt hoeft hij die moeite niet meer te doen en dat telt toch wel mee denk in motivatie om te stoppen.
oh chill manquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja gaat wel
morgen werken dan weer weekend tot dinsdag avond
Nee, als je zo weinig rookt dan scheelt het maar een 1000-3000 euro per jaar, kun je net zo goed niet overstappen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:47 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Jij zou wel een goeie marinier zijnquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee opstaan eten FOK!ken eten slapen
niet met vrienden iets doen ofzo?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee opstaan eten FOK!ken eten slapen
Ik noem je niet onwetend, maar als je nooit argumenten geeft dan kom je onwetend over.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Onwetend?
Je beweert net dat je van een cocaine verslaving sneller afkomt dan van roken? EN dan noem je mij onwetend?
Je spoort niet gast
en dan van die bespaarde geld koop ik jonkoquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, als je zo weinig rookt dan scheelt het maar een 1000-3000 euro per jaar, kun je net zo goed niet overstappen.
Gewoon, hele dagen hetzelfde ritme aanhouden ben jij wel goed inquote:
ik ben altijd nuchter en ik heb vriendenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:51 schreef Insomnia_ het volgende:
in het nuchtere leven heb je geen vrienden sof
onzin insoquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:51 schreef Insomnia_ het volgende:
in het nuchtere leven heb je geen vrienden sof
dan hebben wij ander soort vriendenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:52 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben altijd nuchter en ik heb vrienden
Ik geef vaak genoeg argumenten, maar ik heb zulke discussies nu al zovaak met je gevoerd en als j met zulke dingen aankomt vind ik het erg lastig je nog serieus te nemenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik noem je niet onwetend, maar als je nooit argumenten geeft dan kom je onwetend over.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Klopt. Uitzonderingen zijn er altijd natuurlijk.
Wie? Dan ga ik er misschien met mijn homovriendje daarheen?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:51 schreef supersof het volgende:
enige voordeel van de film gisteren
speelde redelijk knappe man in
ohjaquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:52 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben altijd nuchter en ik heb vrienden
misschien moet je nieuwe vrienden maken danquote:
quote:
heb jou tochquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:53 schreef supersof het volgende:
[..]
misschien moet je nieuwe vrienden maken dan
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]2e keer gelijk vandaag
[..]
Wie? Dan ga ik er misschien met mijn homovriendje daarheen?
mwah hoeveel als je eerlijk bent sociale gelegenheden zijn er voor mensen 18-25 waar alcohol niet een belangrijke bijzaak isquote:
een keer erg aangeschotenquote:
schoolquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mwah hoeveel als je eerlijk bent sociale gelegenheden zijn er voor mensen 18-25 waar alcohol niet een belangrijke bijzaak is
Weet je dat heeeeel zeker?quote:
en daar leer je weer mensen kennen om mee te zuipenquote:
quote:
wanneer gebeurt dat ongeveer, met half FOK! op de boot naar Engeland voor je bruiloftquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:53 schreef Insomnia_ het volgende:
sof word ook dronken op mijn bruiloft toch
Nee, ik troll niet.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:49 schreef Fok-it het volgende:
Maar ik ga er maar even vanuit dat je trollt Spatie. Om de hoop in de mensheid te bewaren.
ja is goedquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:53 schreef Insomnia_ het volgende:
sof word ook dronken op mijn bruiloft toch
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou, dit is niet meer te overtreffen.
[..]
Leuke man
hahaha tutje, Lr is geen homo nee.
Je hoort hetquote:
Ik heb zo'n gevoel dat ik tamelijk meer verstand heb van afkicken en verslavingen dan jij spatie.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Weet je dat heeeeel zeker?
http://www.health.fgov.be(...)2divers/17868713.pdf
[ afbeelding ]
En waarom heeft dat er niets mee te maken? Motivatie is belangrijk bij het stoppen met een verslaving.
ik chill regelmatig met maatjes zonder drank of drugs hoorquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mwah hoeveel als je eerlijk bent sociale gelegenheden zijn er voor mensen 18-25 waar alcohol niet een belangrijke bijzaak is
oh ik nooitquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik chill regelmatig met maatjes zonder drank of drugs hoor
biosje, avondje fifa dat soort zaken
ja, sommige hoeken niet zo leukquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou, dit is niet meer te overtreffen.
[..]
Leuke man
hahaha tutje, Lr is geen homo nee.
Ligt er aan. Ik ben best verslaafd maar even zonder kan makkelijk.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
we zijn ook wel eens met zijn alle nuchter wezen stappenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oh ik nooit
bij fifa altijd bier toch biosje idem dito
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat je in een SC over iemand kan ontdekken. Lr over zo iets durven te betichten
Zie hier waarom een cocaine verslaving niet hetzelfde is als een rookverslavingquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ligt er aan. Ik ben best verslaafd maar even zonder kan makkelijk.
Ik geloof dat jij er meer verstand van hebt. Maar beantwoord mijn vraag dan. En ja dat bedoelde ik ook daarnet, dat mensen meer hulp krijgen bij coke omdat het wordt gezien als groter probleem en het om die reden makkelijker was, en daarboven op nog dat het duurder is waarvan ik heilig van geloof dat het de motivatie om te stoppen beïnvloed, en als dat niet zo is dan wil ik weten waarom niet.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gevoel dat ik tamelijk meer verstand heb van afkicken en verslavingen dan jij spatie.
Die quote durf ik nog wel te geloven, zeker als je bedenkt dat een rookverslaving maatschappelijk geaccepteerd is.
mee eens ^quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
pedofiel fhgkalmdk enzu salum zeg is akoma du asaqaa
Oh cocaine is echt iets heel anders dan nicotine. Cocaine is a hell of a drugquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zie hier waarom een cocaine verslaving niet hetzelfde is als een rookverslaving
Helemaal mee eens, maar de vraag is welke makkelijker van af te kicken is.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh cocaine is echt iets heel anders dan nicotine. Cocaine is a hell of a drug
Omdat een verslaafde z'n leven in het teken van de drug staat en elke manier van logisch nadenken kwijt is.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij er meer verstand van hebt. Maar beantwoord mijn vraag dan. En ja dat bedoelde ik ook daarnet, dat mensen meer hulp krijgen bij coke omdat het wordt gezien als groter probleem en het om die reden makkelijker was, en daarboven op nog dat het duurder is waarvan ik heilig van geloof dat het de motivatie om te stoppen beïnvloed, en als dat niet zo is dan wil ik weten waarom niet.
Hij gaf toch net een voorbeeld?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar de vraag is welke makkelijker van af te kicken is.
Sigaretten. Duidelijk.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar de vraag is welke makkelijker van af te kicken is.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:59 schreef OmgevallenFlat het volgende:
cocaine lekker poedrertje maar met mate teveel poedertje wordt je gek a mattie die poeder mot je snuiven maar hou het toch maar beter bij roken gr paus benedictus IV
Natuurlijk speelt hoe erg je verslaafd bent ook een rol. Maar ik denk dat de meeste verslaafden echt nog wel een beetje logisch na kunnen denken, of heb ik het nu helemaal fout?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat een verslaafde z'n leven in het teken van de drug staat en elke manier van logisch nadenken kwijt is.
Jaquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Natuurlijk speelt hoe erg je verslaafd bent ook een rol. Maar ik denk dat de meeste verslaafden echt nog wel een beetje logisch na kunnen denken, of heb ik het nu helemaal fout?
Nog graag gedaan voor die bloemenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:59 schreef OmgevallenFlat het volgende:
cocaine lekker poedrertje maar met mate teveel poedertje wordt je gek a mattie die poeder mot je snuiven maar hou het toch maar beter bij roken gr paus benedictus IV
Als het om drugs gaat is iemand die echt verslaafd kwijt dat bijna altijd kwijt.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:00 schreef Spatieloos het volgende:
Maar ik denk dat de meeste verslaafden echt nog wel een beetje logisch na kunnen denken, of heb ik het nu helemaal fout?
Ik dacht dat hij het over coke had ,waar hij een tijdje zonder kan. Maar mijn moeder bijvoorbeeld kan geen dag zonder roken. En een vriend van me gebruikt bijna elke week een keer coke. Dus het gaat er ook om hoe verslaafd je bent.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij gaf toch net een voorbeeld?
Een nicotine-verslaafde kan nog zo verslaafdzijn maar hij kan zonder een tijdje
een coke-verslaafde functioneert niet zonder zijndrugs
Jouw moeder kan dagen zonder roken.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij het over coke had ,waar hij een tijdje zonder kan. Maar mijn moeder bijvoorbeeld kan geen dag zonder roken. En een vriend van me gebruikt bijna elke week een keer coke. Dus het gaat er ook om hoe verslaafd je bent.
Nee.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Heb jij wel eens mensen letterlijk doodziek zien raken van het stoppen met roken, Spatie?
Ze zal niet doodziek worden van stoppen hoor, ze zal niet in een continue paniekaanval raken.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:01 schreef Spatieloos het volgende:
Maar mijn moeder bijvoorbeeld kan geen dag zonder roken
toen je aan het werk wasquote:
heb geen quotealertquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:02 schreef supersof het volgende:
[..]
toen je aan het werk was
iemand had het lijstje ingevuld uit de OP
Maar wanneer is iemand 'verslaafd' ? Jij bedoelt met 'echt' verslaafd heel erg verslaafd, en ik bedoelde gewoon al een beetje verslaafd.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als het om drugs gaat is iemand die echt verslaafd kwijt dat bijna altijd kwijt.
Dat is ego vs super-ego. Je weet ook wel dat het slecht is maar je super-ego heeft echt duidelijk de overhandquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Natuurlijk speelt hoe erg je verslaafd bent ook een rol. Maar ik denk dat de meeste verslaafden echt nog wel een beetje logisch na kunnen denken, of heb ik het nu helemaal fout?
ooh okequote:
Wat is kunnen? Ja ze gaat niet dood als ze een dag niet zou roken, maar kan die verleiding nooit weerstaan.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jouw moeder kan dagen zonder roken.
Ze doet het alleen niet, dat is wat anders.
Vanaf het moment dat jij je eerste lijntje snuift, op dat moment is de meerderheid al verslaafd.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar wanneer is iemand 'verslaafd' ? Jij bedoelt met 'echt' verslaafd heel erg verslaafd, en ik bedoelde gewoon al een beetje verslaafd.
Zie hier het verschil.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat is kunnen? Ja ze gaat niet dood als ze een dag niet zou roken
gz100 ofzoquote:
Nee dan ben je geen psychopaat. Ik denk dat je niet wat een psychopaat zijn inhoud.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:03 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ben je een psychopaat als je voor Adolf Hitler bent iemand zegt dat
lolquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee dan ben je geen psychopaat. Ik denk dat je niet wat een psychopaat zijn inhoud.
Je bent wel fucked up.
Heb je zin om te slapen of ben je heel erg moe?quote:
fokkenquote:
beidequote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb je zin om te slapen of ben je heel erg moe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |