okequote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb pas volgend jaar examens. Ik ga wel een 1 halen voor mijn Duits mondeling aankomende toetsweek. En dan ga ik alsnog over naar 6 vwo
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:36 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja maar lucky strike is echt de beste tabak vind ik dan he de rest hoef ik eigenlijk niet
Jawel. Dan krijg ik 500 euro van hemquote:
nee joh niet als je de belgische versie hebt die zijn echt zwaar nog erger dan zware van nelle maar wel zelf schieten dnquote:
Ja dat is best nieuw. Maar kom even met argumenten want wat je nu zegt vind ik wel erg dom en zonder denken. Je kunt niet zomaar stoppen met roken, en een beter alternatief voor roken is E-roken, het is VEEL gezonder en VEEL goedkoper. Ook helpt E-roken mensen te stoppen met roken.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
E-roken![]()
Is dat nieuw ofzo? Ga roken of gewoon helemaal stoppen.
zelf schieten is voor paupers net als shagquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:37 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
nee joh niet als je de belgische versie hebt die zijn echt zwaar nog erger dan zware van nelle maar wel zelf schieten dn
Ben keihard.quote:
Ik rook camel geel, toch bedankt.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:38 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ga je marlboro light roken a ding ding ramadan zingadan
ja maar is wel goedkoop mattiequote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zelf schieten is voor paupers net als shag
ik rook marlboro dubbel click u mirinquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:38 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ga je marlboro light roken a ding ding ramadan zingadan
Schei toch uit, ik ken zoveel mensen die uit het niets gestopt zijn met roken en daarna nooit meer een sigaret aanraken. Het heeft gewoon met willen te maken. Je hebt geen coke-verslaving.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja dat is best nieuw. Maar kom even met argumenten want wat je nu zegt vind ik wel erg dom en zonder denken. Je kunt niet zomaar stoppen met roken, en een beter alternatief voor roken is E-roken, het is VEEL gezonder en VEEL goedkoper. Ook helpt E-roken mensen te stoppen met roken.
Je kunt niet zomaar stoppen met roken! Slechts 4% kon succesvol Cold Turkey stoppen volgens een onderzoek waarvan ik de bron niet meer weet.quote:
marlboro gaat wel manquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik rook marlboro dubbel click u mirin
Niet echt, maar anderen zeggen dat ik best wel vaak ziek ben.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar wel vervelend om vaak last van te hebben. Is het echt heel regelmatig?
je moet er aan wennenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
had laatst shag gerookt moest bijna kotsen
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je kunt niet zomaar stoppen met roken! Slechts 4% kon succesvol Cold Turkey stoppen volgens een onderzoek waarvan ik de bron niet meer weet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |