Doe nou niet zo serieus joh, serieuze hipsters toch altijdquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee. Hipster is een stijlomschrijving, wat je mening daar van is staat daar los van
lekkerquote:
lekkerquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:29 schreef Fok-it het volgende:
AppelsapSnap ook niet hoe je dat binnenhoudt
Het is inderdaad wel een hipstershirt. Ik zou het VA wel eens willen zien dragen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar dan vind je het nog niet lelijk, je vind het hipster, en je vind hipsters kut.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En in bad, de bank en in de koelkast naast zijn batterijen.
Jawel. Ik ben er een middagje geweest. Het is vooral leuk om te shoppen. Qua cultuur en sht kan je beter naar Brussel gaanquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:29 schreef supersof het volgende:
[..]
is een dag voldoende denk je? in antwerpen
Baby.quote:
hmmm okequote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jawel. Ik ben er een middagje geweest. Het is vooral leuk om te shoppen. Qua cultuur en sht kan je beter naar Brussel gaan
Stap gewoon over op E-sigaretten joh, net zo lekker, maar veel gezonder EN GOEDKOPER.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:29 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja ze kopen maar ze vinden vervelend ze zeggen haal zelf maar
Hm nah.quote:
dan ben je echt debiel als je dat rooktquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Stap gewoon over op E-sigaretten joh, net zo lekker, maar veel gezonder EN GOEDKOPER.
Wees verstandig en denk om je portemonnee en je gezondheid!
LIF / Elektronisch roken #7 - Waar de mechs de mods om de oren slaan.
Awww, wat is er toch met jou?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hm nah.
Hele dag maar water gedronken omdat hoofdpijn.
Nieuw virus in Nederland hequote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Awww, wat is er toch met jou?Gaat niet heel goed geloof ik.
hoi liefjequote:
Het gaat erop wanneer je iets 'hipsterstijl' vindt. Bijvoorbeeld een sikje, sommige mensen vinden dat al hipster, en sommige mensen niet. Dat shirt kun je hipster vinden of niet, ik vind het niet echt hipster.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee. Hipster is een stijlomschrijving, wat je mening daar van is staat daar los van
Is daar van Lucky Strikequote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Stap gewoon over op E-sigaretten joh, net zo lekker, maar veel gezonder EN GOEDKOPER.
Wees verstandig en denk om je portemonnee en je gezondheid!
LIF / Elektronisch roken #7 - Waar de mechs de mods om de oren slaan.
Ik heb sowieso aanleg voor hoofdpijn en misselijkheid lijkt het wel.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Awww, wat is er toch met jou?Gaat niet heel goed geloof ik.
Joh, een licht grapje over batterijen in de koelkast en we gaan daar weer naar toe?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Achja, liever in een koelkast naast de batterijen dan in een niet-ondergoed he.
Ja hebben ze ook, maar je kunt ook gewoon allemaal verschillende smaakjes proberen.quote:
alleen Lucky Strike de rest is chemische troepquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja hebben ze ook, maar je kunt ook gewoon allemaal verschillende smaakjes proberen.
Misschien een keer mee naar de dokter? Ik weet niet hoe vaak je dat hebt.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb sowieso aanleg voor hoofdpijn en misselijkheid lijkt het wel.
ja is wel kut man maakt het plezier toch midnerquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:33 schreef Etsu het volgende:
trouwens inso ik ga binnenkort verhuizen naar een huis met een balkon en dan mag ik niet meer binnen roken
zwaar leven he
in de regen en kou en sneeuw en alles buiten staan omdat ik nodig nicotine moet hebben
fml
ja ja gaat goedquote:
lucky strikequote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
alleen Lucky Strike de rest is chemische troep
jaquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja is wel kut man maakt het plezier toch midner
ja gaat welquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:34 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ja gaat goed
beetje moe dus denk ik zo al slapen
en met jou?
Even serieus, wat je nu zegt is onzin. Als er iets chemische troep is dan is het wel tabak. Dat nicotinevloeistof met smaakjes is veel minder troep, maar natuurlijk is het nog steeds nicotine dus nog wel een beetje troep.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
alleen Lucky Strike de rest is chemische troep
Ga dan E-roken, is gezonder, mag vast binnen ook (en isgoedkoper).quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:33 schreef Etsu het volgende:
trouwens inso ik ga binnenkort verhuizen naar een huis met een balkon en dan mag ik niet meer binnen roken
zwaar leven he
in de regen en kou en sneeuw en alles buiten staan omdat ik nodig nicotine moet hebben
fml
hoe gaan je examensquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ga dan E-roken, is gezonder, mag vast binnen ook (en isgoedkoper).
Nog nooit gedaan daarvoor. Het is niet heel ernstig, ik zet gewoon door.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien een keer mee naar de dokter? Ik weet niet hoe vaak je dat hebt.
rot op met je e-rokenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
E-rokenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb pas volgend jaar examens. Ik ga wel een 1 halen voor mijn Duits mondeling aankomende toetsweek. En dan ga ik alsnog over naar 6 vwoquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
hoe gaan je examens
al een 1 voor duits binnengeharkt?
rook dan gewoon nietquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo? Het is gezonder en goedkoper!
Wat een bikkel ben je tochquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan daarvoor. Het is niet heel ernstig, ik zet gewoon door.
Ja maar lucky strike is echt de beste tabak vind ik dan he de rest hoef ik eigenlijk nietquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Even serieus, wat je nu zegt is onzin. Als er iets chemische troep is dan is het wel tabak. Dat nicotinevloeistof met smaakjes is veel minder troep, maar natuurlijk is het nog steeds nicotine dus nog wel een beetje troep.
Maar wel vervelend om vaak last van te hebben. Is het echt heel regelmatig?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan daarvoor. Het is niet heel ernstig, ik zet gewoon door.
vies manquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:36 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja maar lucky strike is echt de beste tabak vind ik dan he de rest hoef ik eigenlijk niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |