Doe nou niet zo serieus joh, serieuze hipsters toch altijdquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee. Hipster is een stijlomschrijving, wat je mening daar van is staat daar los van
lekkerquote:
lekkerquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:29 schreef Fok-it het volgende:
AppelsapSnap ook niet hoe je dat binnenhoudt
Het is inderdaad wel een hipstershirt. Ik zou het VA wel eens willen zien dragen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar dan vind je het nog niet lelijk, je vind het hipster, en je vind hipsters kut.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En in bad, de bank en in de koelkast naast zijn batterijen.
Jawel. Ik ben er een middagje geweest. Het is vooral leuk om te shoppen. Qua cultuur en sht kan je beter naar Brussel gaanquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:29 schreef supersof het volgende:
[..]
is een dag voldoende denk je? in antwerpen
Baby.quote:
hmmm okequote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jawel. Ik ben er een middagje geweest. Het is vooral leuk om te shoppen. Qua cultuur en sht kan je beter naar Brussel gaan
Stap gewoon over op E-sigaretten joh, net zo lekker, maar veel gezonder EN GOEDKOPER.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:29 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja ze kopen maar ze vinden vervelend ze zeggen haal zelf maar
Hm nah.quote:
dan ben je echt debiel als je dat rooktquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Stap gewoon over op E-sigaretten joh, net zo lekker, maar veel gezonder EN GOEDKOPER.
Wees verstandig en denk om je portemonnee en je gezondheid!
LIF / Elektronisch roken #7 - Waar de mechs de mods om de oren slaan.
Awww, wat is er toch met jou?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hm nah.
Hele dag maar water gedronken omdat hoofdpijn.
Nieuw virus in Nederland hequote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Awww, wat is er toch met jou?Gaat niet heel goed geloof ik.
hoi liefjequote:
Het gaat erop wanneer je iets 'hipsterstijl' vindt. Bijvoorbeeld een sikje, sommige mensen vinden dat al hipster, en sommige mensen niet. Dat shirt kun je hipster vinden of niet, ik vind het niet echt hipster.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee. Hipster is een stijlomschrijving, wat je mening daar van is staat daar los van
Is daar van Lucky Strikequote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Stap gewoon over op E-sigaretten joh, net zo lekker, maar veel gezonder EN GOEDKOPER.
Wees verstandig en denk om je portemonnee en je gezondheid!
LIF / Elektronisch roken #7 - Waar de mechs de mods om de oren slaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |