SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Jaquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:24 schreef supersof het volgende:
wooow je kan gewoon voor 16,70 naar antwerpen
is dat een leuke stad?
Vast niet, daar praten ze Vlaams ofzo.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:24 schreef supersof het volgende:
wooow je kan gewoon voor 16,70 naar antwerpen
is dat een leuke stad?
ik weet niet wat de hollanders doen manquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:24 schreef OmgevallenFlat het volgende:
gingen hollanders nou die alcohol leeftijd en tabak terug naar 16 zetten dat zeide ze opbegevement
Jij bent altijd al hipster genoeg geweestquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ben ik nu hipster genoeg?
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2014/2LV%200218651%20004%2015%204940.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=3&call=url[file:/product/full]]afbeelding[/url] ]
ga weg joh smurfquote:
Ik weet niet of ik dit nu mooi of lelijk moet vinden.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ben ik nu hipster genoeg?
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2014/2LV%200218651%20004%2015%204940.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=3&call=url[file:/product/full]]afbeelding[/url] ]
tyfus hollanders beetje my belasting stelen en dan mij geen tabak laten kopenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:25 schreef supersof het volgende:
[..]
ik weet niet wat de hollanders doen man
ik woon ook maar in gelderland
jij bent nog veel te jong daarvoorquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:25 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
tyfus hollanders beetje my belasting stelen en dan mij geen tabak laten kopen
oh godquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:25 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
okquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:25 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:26 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik ben 16 volgende maand en dan word ik advocaat
Nee doen ze niet, en als 17 jarige ben ik er wel blij mee. Kinderen raken veel te vroeg in aanraking met alcohol en daardoor daalt het landelijke IQ waarschijnlijk. Maar dankzij deze wet komen veel meer kinderen pas na hun 15e aan alcohol ipv een jaar of 12.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:24 schreef OmgevallenFlat het volgende:
gingen hollanders nou die alcohol leeftijd en tabak terug naar 16 zetten dat zeide ze opbegevement
haha oke leukquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:26 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
okquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:26 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
he etsuquote:
Tegenwoordig is er een nieuw woordje dat niet lelijk en niet mooi is maar wel onderscheidend, hipster. Je moet het 'hipster' vinden. Dit heeft geen negatieve of positieve lading, maar mensen hebben vaak wel een mening over hipster dingen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dit nu mooi of lelijk moet vinden.
ik jou ookquote:
ja leuke spellen echt dikke money maken moet je in de ziekenhuis werken 566 per uur op laaste promotiequote:
hoe vond je m`n gay-gifjes? Heb je je er nog op afgerukt in bed?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:28 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja leuke spellen echt dikke money maken moet je in de ziekenhuis werken 566 per uur op laaste promotie
Laat je ouders dan kopen. Of stap anders over naar e-roken, dat is goedkoper en gezonder, ook kun je dat gewoon op internet bestellen, hoef je geen 18 voor te zijn.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:25 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Wat is er?quote:
ik heb gekotst uit de raamquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
hoe vond je m`n gay-gifjes? Heb je je er nog op afgerukt in bed?
Ik vind hipsters kut, dus negatief.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Tegenwoordig is er een nieuw woordje dat niet lelijk en niet mooi is maar wel onderscheidend, hipster. Je moet het 'hipster' vinden. Dit heeft geen negatieve of positieve lading, maar mensen hebben vaak wel een mening over hipster dingen.
Nee. Hipster is een stijlomschrijving, wat je mening daar van is staat daar los vanquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Tegenwoordig is er een nieuw woordje dat niet lelijk en niet mooi is maar wel onderscheidend, hipster. Je moet het 'hipster' vinden. Dit heeft geen negatieve of positieve lading, maar mensen hebben vaak wel een mening over hipster dingen.
Ja ze kopen maar ze vinden vervelend ze zeggen haal zelf maarquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Laat je ouders dan kopen. Of stap anders over naar e-roken, dat is goedkoper en gezonder, ook kun je dat gewoon op internet bestellen, hoef je geen 18 voor te zijn.
En in bad, de bank en in de koelkast naast zijn batterijen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
is een dag voldoende denk je? in antwerpenquote:
Maar dan vind je het nog niet lelijk, je vind het hipster, en je vind hipsters kut.quote:
quote:
bedankt 2 liter gedronken dus zo pissen als een debiel denk ikquote:
WAAR?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |