Nee.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Heb jij wel eens mensen letterlijk doodziek zien raken van het stoppen met roken, Spatie?
Ze zal niet doodziek worden van stoppen hoor, ze zal niet in een continue paniekaanval raken.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:01 schreef Spatieloos het volgende:
Maar mijn moeder bijvoorbeeld kan geen dag zonder roken
toen je aan het werk wasquote:
heb geen quotealertquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:02 schreef supersof het volgende:
[..]
toen je aan het werk was
iemand had het lijstje ingevuld uit de OP
Maar wanneer is iemand 'verslaafd' ? Jij bedoelt met 'echt' verslaafd heel erg verslaafd, en ik bedoelde gewoon al een beetje verslaafd.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als het om drugs gaat is iemand die echt verslaafd kwijt dat bijna altijd kwijt.
Dat is ego vs super-ego. Je weet ook wel dat het slecht is maar je super-ego heeft echt duidelijk de overhandquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Natuurlijk speelt hoe erg je verslaafd bent ook een rol. Maar ik denk dat de meeste verslaafden echt nog wel een beetje logisch na kunnen denken, of heb ik het nu helemaal fout?
ooh okequote:
Wat is kunnen? Ja ze gaat niet dood als ze een dag niet zou roken, maar kan die verleiding nooit weerstaan.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jouw moeder kan dagen zonder roken.
Ze doet het alleen niet, dat is wat anders.
Vanaf het moment dat jij je eerste lijntje snuift, op dat moment is de meerderheid al verslaafd.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar wanneer is iemand 'verslaafd' ? Jij bedoelt met 'echt' verslaafd heel erg verslaafd, en ik bedoelde gewoon al een beetje verslaafd.
Zie hier het verschil.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat is kunnen? Ja ze gaat niet dood als ze een dag niet zou roken
gz100 ofzoquote:
Nee dan ben je geen psychopaat. Ik denk dat je niet wat een psychopaat zijn inhoud.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:03 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ben je een psychopaat als je voor Adolf Hitler bent iemand zegt dat
lolquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee dan ben je geen psychopaat. Ik denk dat je niet wat een psychopaat zijn inhoud.
Je bent wel fucked up.
Heb je zin om te slapen of ben je heel erg moe?quote:
fokkenquote:
beidequote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb je zin om te slapen of ben je heel erg moe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |