Ligt er aan. Ik ben best verslaafd maar even zonder kan makkelijk.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een verslaafde kan ALTIJD geld krijgen voor z'n verslaving.
we zijn ook wel eens met zijn alle nuchter wezen stappenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oh ik nooit
bij fifa altijd bier toch biosje idem dito
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat je in een SC over iemand kan ontdekken. Lr over zo iets durven te betichten
Zie hier waarom een cocaine verslaving niet hetzelfde is als een rookverslavingquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ligt er aan. Ik ben best verslaafd maar even zonder kan makkelijk.
Ik geloof dat jij er meer verstand van hebt. Maar beantwoord mijn vraag dan. En ja dat bedoelde ik ook daarnet, dat mensen meer hulp krijgen bij coke omdat het wordt gezien als groter probleem en het om die reden makkelijker was, en daarboven op nog dat het duurder is waarvan ik heilig van geloof dat het de motivatie om te stoppen beïnvloed, en als dat niet zo is dan wil ik weten waarom niet.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gevoel dat ik tamelijk meer verstand heb van afkicken en verslavingen dan jij spatie.
Die quote durf ik nog wel te geloven, zeker als je bedenkt dat een rookverslaving maatschappelijk geaccepteerd is.
mee eens ^quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
pedofiel fhgkalmdk enzu salum zeg is akoma du asaqaa
Oh cocaine is echt iets heel anders dan nicotine. Cocaine is a hell of a drugquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zie hier waarom een cocaine verslaving niet hetzelfde is als een rookverslaving
Helemaal mee eens, maar de vraag is welke makkelijker van af te kicken is.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh cocaine is echt iets heel anders dan nicotine. Cocaine is a hell of a drug
Omdat een verslaafde z'n leven in het teken van de drug staat en elke manier van logisch nadenken kwijt is.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij er meer verstand van hebt. Maar beantwoord mijn vraag dan. En ja dat bedoelde ik ook daarnet, dat mensen meer hulp krijgen bij coke omdat het wordt gezien als groter probleem en het om die reden makkelijker was, en daarboven op nog dat het duurder is waarvan ik heilig van geloof dat het de motivatie om te stoppen beïnvloed, en als dat niet zo is dan wil ik weten waarom niet.
Hij gaf toch net een voorbeeld?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar de vraag is welke makkelijker van af te kicken is.
Sigaretten. Duidelijk.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar de vraag is welke makkelijker van af te kicken is.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:59 schreef OmgevallenFlat het volgende:
cocaine lekker poedrertje maar met mate teveel poedertje wordt je gek a mattie die poeder mot je snuiven maar hou het toch maar beter bij roken gr paus benedictus IV
Natuurlijk speelt hoe erg je verslaafd bent ook een rol. Maar ik denk dat de meeste verslaafden echt nog wel een beetje logisch na kunnen denken, of heb ik het nu helemaal fout?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat een verslaafde z'n leven in het teken van de drug staat en elke manier van logisch nadenken kwijt is.
Jaquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Natuurlijk speelt hoe erg je verslaafd bent ook een rol. Maar ik denk dat de meeste verslaafden echt nog wel een beetje logisch na kunnen denken, of heb ik het nu helemaal fout?
Nog graag gedaan voor die bloemenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:59 schreef OmgevallenFlat het volgende:
cocaine lekker poedrertje maar met mate teveel poedertje wordt je gek a mattie die poeder mot je snuiven maar hou het toch maar beter bij roken gr paus benedictus IV
Als het om drugs gaat is iemand die echt verslaafd kwijt dat bijna altijd kwijt.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:00 schreef Spatieloos het volgende:
Maar ik denk dat de meeste verslaafden echt nog wel een beetje logisch na kunnen denken, of heb ik het nu helemaal fout?
Ik dacht dat hij het over coke had ,waar hij een tijdje zonder kan. Maar mijn moeder bijvoorbeeld kan geen dag zonder roken. En een vriend van me gebruikt bijna elke week een keer coke. Dus het gaat er ook om hoe verslaafd je bent.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij gaf toch net een voorbeeld?
Een nicotine-verslaafde kan nog zo verslaafdzijn maar hij kan zonder een tijdje
een coke-verslaafde functioneert niet zonder zijndrugs
Jouw moeder kan dagen zonder roken.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij het over coke had ,waar hij een tijdje zonder kan. Maar mijn moeder bijvoorbeeld kan geen dag zonder roken. En een vriend van me gebruikt bijna elke week een keer coke. Dus het gaat er ook om hoe verslaafd je bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |