probeer eens hasj, vind ik zelf prettiger.quote:
Ik denk dat de prijs ook wel uitmaakt hoor, als je geen geld meer hebt kun je er ook niet meer aan komen en is het dus makkelijker om de verleiding te weerstaan.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gast![]()
Het gaat niet om hoe duur het is hoorHet gaat om hoe verslavingsgevoelig de middelen zijn
heb ik ook wel eens maar ook saaiquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
probeer eens hasj, vind ik zelf prettiger.
Onzin.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik denk dat de prijs ook wel uitmaakt hoor, als je geen geld meer hebt kun je er ook niet meer aan komen en is het dus makkelijker om de verleiding te weerstaan.
Hoezo, duidelijke argumenten graag?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij bent echt een debiel praatje aan het houden vriend
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik denk dat de prijs ook wel uitmaakt hoor, als je geen geld meer hebt kun je er ook niet meer aan komen en is het dus makkelijker om de verleiding te weerstaan.
in het perfecte plaatje zou het wel passen jaquote:
Een verslaafde kan ALTIJD geld krijgen voor z'n verslaving.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo, duidelijke argumenten graag?
ramkraak 180cc whollaquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een verslaafde kan ALTIJD geld krijgen voor z'n verslaving.
Nee, het is juist goedkoper. Ja natuurlijk als je het maar 1 week doet dan niet, maar als je het op jaar basis bekijkt scheelt het vaak wel een paar honderd euro.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:45 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Oh zo tja is wel duure aanschaffing man and mensen kijken jij raar aan in straat
Hoezo perfecte plaatje?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
in het perfecte plaatje zou het wel passen ja
maar heb niet die drang om koste wat het kost kinderen te krijgen, dat niet nee
ik rook toch niet zoveel alleen 35 sigaretten per dag dus ik denk niet dat die e-sigaret verschil gaat makenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, het is juist goedkoper. Ja natuurlijk als je het maar 1 week doet dan niet, maar als je het op jaar basis bekijkt scheelt het vaak wel een paar honderd euro.
Kom op man, doe je dit weer. Kom gewoon met argumenten anders kom je maar onwetend en eigenwijs over.quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:47 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik rook toch niet zoveel alleen 35 sigaretten per dag dus ik denk niet dat die e-sigaret verschil gaat maken
Nee hoor, totaal niet. Maar als ik dan een scenario mag kiezen zitten kinderen daar wel bij denk ik.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo perfecte plaatje?
Ben jij zo huisje, boompje beestje dan?
Onwetend?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Kom op man, doe je dit weer. Kom gewoon met argumenten anders kom je maar onwetend en eigenwijs over.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee hoor, totaal niet. Maar als ik dan een scenario mag kiezen zitten kinderen daar wel bij denk ik.
Maar grote kans dat dat nooit gaat gebeuren want
[ afbeelding ]
Generaliserend dit.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee hoor, totaal niet. Maar als ik dan een scenario mag kiezen zitten kinderen daar wel bij denk ik.
Maar grote kans dat dat nooit gaat gebeuren want
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:47 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik rook toch niet zoveel alleen 35 sigaretten per dag dus ik denk niet dat die e-sigaret verschil gaat maken
Hmmm dat is waar. Maar daar moet hij wel wat moeite voor doen waardoor hij er toch minder van kan nemen en als hij stopt hoeft hij die moeite niet meer te doen en dat telt toch wel mee denk in motivatie om te stoppen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een verslaafde kan ALTIJD geld krijgen voor z'n verslaving.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |