Sneu voor dat kind ...quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ken nu 2 vrouwen die zwanger zijn en ze paffen nog steeds door
ben benieuwd
In dat geval heb ik niet vaak hoofdpijn maar laat ik mij dat aanpraten.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat valt op zich wel mee. En hoofdpijn is niet echt ziek. Ik heb denk ik nog wel vaker hoofdpijn.
Ik bedoelde het niet op die manier, ik doelde op dat het allebei 'het het gewoon niet is'.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat is onzin. In E-roken zit (meestal) gewoon nicotine, de belangrijkste stof,de verslavende stof die ook je stress vermindert. In alcoholvrij bier zit GEEN alcohol, de belangrijkste, de verslavende stof die je het gewenste effect geeft.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Die mensen zijn heel knap, dat kan echt niet zomaar iedereen. Maar dat neemt niet weg dat E-roken nog steeds veel beter is dan roken.
Ik denk dat een coke verslaving makkelijker van af te krijgen is omdat dat veel duurder is en mensen het een groter probleem vinden waardoor je meer hulp krijgt.
Panther vanille sigaren ja die zijn lekkerquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik rook gele camel, camel click soms en panther vanille sigaartjes. Haat maar op die laatste, shit is lekkah
Gastquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Die mensen zijn heel knap, dat kan echt niet zomaar iedereen. Maar dat neemt niet weg dat E-roken nog steeds veel beter is dan roken.
Ik denk dat een coke verslaving makkelijker van af te krijgen is omdat dat veel duurder is en mensen het een groter probleem vinden waardoor je meer hulp krijgt.
lol jaquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
camel click gaan te snel man heb daar 2 pakjes per dag van nodig
Als ze niet stoppen met roken tijdens hun zwangerschap zullen de genen toch al niet heel geweldig zijn omdat die wijven toch al zo dom zijnquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zulke dozen wens ik ook gewoon een downie als kind
Nee, ik vind het gewoon geweldig die uitvinding, het gaat miljoenen levens redden en ik adviseer het alleen heel erg, omdat ik graag help.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:40 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ben jij ingehuurd als promoter van de E-sigaret?
Jij bent echt een debiel praatje aan het houden vriendquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:42 schreef Spatieloos het volgende:
Dat is wel een dingetje, die peukjes zijn zo opquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
camel click gaan te snel man heb daar 2 pakjes per dag van nodig
stil eensquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:43 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Panther vanille sigaren ja die zijn lekker
dat ijzere doosje is erg handig ook
Gebruik ik altijd om mijn hasj te rollen tot een stickiequote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:43 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Panther vanille sigaren ja die zijn lekker
dat ijzere doosje is erg handig ook
zou jij kinderen willen danquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik klik dit topique aan en zie dat staan
verder geen idee
Ik merk het heel snel als ik niet genoeg gedronken heb op een dag.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
In dat geval heb ik niet vaak hoofdpijn maar laat ik mij dat aanpraten.
De grote Kquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik klik dit topique aan en zie dat staan
verder geen idee
ohh gangstaquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gebruik ik altijd om mijn hasj te rollen tot een stickie
Oh zo tja is wel duure aanschaffing man and mensen kijken jij raar aan in straatquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, ik vind het gewoon geweldig die uitvinding, het gaat miljoenen levens redden en ik adviseer het alleen heel erg, omdat ik graag help.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |