okequote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb pas volgend jaar examens. Ik ga wel een 1 halen voor mijn Duits mondeling aankomende toetsweek. En dan ga ik alsnog over naar 6 vwo

quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:36 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja maar lucky strike is echt de beste tabak vind ik dan he de rest hoef ik eigenlijk niet

Jawel. Dan krijg ik 500 euro van hemquote:

nee joh niet als je de belgische versie hebt die zijn echt zwaar nog erger dan zware van nelle maar wel zelf schieten dnquote:

Ja dat is best nieuw. Maar kom even met argumenten want wat je nu zegt vind ik wel erg dom en zonder denken. Je kunt niet zomaar stoppen met roken, en een beter alternatief voor roken is E-roken, het is VEEL gezonder en VEEL goedkoper. Ook helpt E-roken mensen te stoppen met roken.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
E-roken![]()
Is dat nieuw ofzo? Ga roken of gewoon helemaal stoppen.

zelf schieten is voor paupers net als shagquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:37 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
nee joh niet als je de belgische versie hebt die zijn echt zwaar nog erger dan zware van nelle maar wel zelf schieten dn

Ben keihard.quote:

Ik rook camel geel, toch bedankt.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:38 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ga je marlboro light roken a ding ding ramadan zingadan

ja maar is wel goedkoop mattiequote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zelf schieten is voor paupers net als shag

ik rook marlboro dubbel click u mirinquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:38 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ga je marlboro light roken a ding ding ramadan zingadan

Schei toch uit, ik ken zoveel mensen die uit het niets gestopt zijn met roken en daarna nooit meer een sigaret aanraken. Het heeft gewoon met willen te maken. Je hebt geen coke-verslaving.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja dat is best nieuw. Maar kom even met argumenten want wat je nu zegt vind ik wel erg dom en zonder denken. Je kunt niet zomaar stoppen met roken, en een beter alternatief voor roken is E-roken, het is VEEL gezonder en VEEL goedkoper. Ook helpt E-roken mensen te stoppen met roken.

Je kunt niet zomaar stoppen met roken! Slechts 4% kon succesvol Cold Turkey stoppen volgens een onderzoek waarvan ik de bron niet meer weet.quote:

marlboro gaat wel manquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik rook marlboro dubbel click u mirin

Niet echt, maar anderen zeggen dat ik best wel vaak ziek ben.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar wel vervelend om vaak last van te hebben. Is het echt heel regelmatig?

je moet er aan wennenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
had laatst shag gerookt moest bijna kotsen

quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je kunt niet zomaar stoppen met roken! Slechts 4% kon succesvol Cold Turkey stoppen volgens een onderzoek waarvan ik de bron niet meer weet.

Ik snap best dat je de ene beter vind dan de ander. Maar dan is het nog niet ergere chemische troep. En E-roken is sowieso al een stuk beter!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:36 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja maar lucky strike is echt de beste tabak vind ik dan he de rest hoef ik eigenlijk niet

Wat is vaak in hun ogen dan?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Niet echt, maar anderen zeggen dat ik best wel vaak ziek ben.

als er geld op me rekening staat kom ik misschienquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik neuk alleen omgevallenflats
wanneer kom je weer?

quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je kunt niet zomaar stoppen met roken! Slechts 4% kon succesvol Cold Turkey stoppen volgens een onderzoek waarvan ik de bron niet meer weet.

Ben jij ingehuurd als promoter van de E-sigaret?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik snap best dat je de ene beter vind dan de ander. Maar dan is het nog niet ergere chemische troep. En E-roken is sowieso al een stuk beter!

we hadden contant afgesprokenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:39 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
als er geld op me rekening staat kom ik misschien

Ehm, ongeveer twee keer in de maand hoofdpijn. Niet heel ernstig over het algemeen.quote:

kan niet meer ik ben verbrandquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
we hadden contant afgesproken
staat ook in onze overeenkomst

Dat valt op zich wel mee. En hoofdpijn is niet echt ziek. Ik heb denk ik nog wel vaker hoofdpijn.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ehm, ongeveer twee keer in de maand hoofdpijn. Niet heel ernstig over het algemeen.

Tuurlijkquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:40 schreef Insomnia_ het volgende:
bijna iedereen die ik ken die wilde stopte met sigaretten gewoon gestopt cold turkey

Dat is onzin. In E-roken zit (meestal) gewoon nicotine, de belangrijkste stof,de verslavende stof die ook je stress vermindert. In alcoholvrij bier zit GEEN alcohol, de belangrijkste, de verslavende stof die je het gewenste effect geeft.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:37 schreef KLTZK het volgende:
E-roken is net als alcoholvrij bier, het is het gewoon niet.

die had ik tot een paar maanden terug echt 4 jaar ofzoquote:

ik ken nu 2 vrouwen die zwanger zijn en ze paffen nog steeds doorquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk
Mijn ouders rookte ookvroeger, toen m`n ma zwanger werd gestopt en daarna nooit meer een sigaret aangeraakt.

zou ik nooit doenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk
Mijn ouders rookte ookvroeger, toen m`n ma zwanger werd gestopt en daarna nooit meer een sigaret aangeraakt.

Ik rook gele camel, camel click soms en panther vanille sigaartjes. Haat maar op die laatste, shit is lekkahquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
die had ik tot een paar maanden terug echt 4 jaar ofzo

Zulke dozen wens ik ook gewoon een downie als kindquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ken nu 2 vrouwen die zwanger zijn en ze paffen nog steeds door
ben benieuwd

Die mensen zijn heel knap, dat kan echt niet zomaar iedereen. Maar dat neemt niet weg dat E-roken nog steeds veel beter is dan roken.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Schei toch uit, ik ken zoveel mensen die uit het niets gestopt zijn met roken en daarna nooit meer een sigaret aanraken. Het heeft gewoon met willen te maken. Je hebt geen coke-verslaving.

quote:

camel click gaan te snel man heb daar 2 pakjes per dag van nodigquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik rook gele camel, camel click soms en panther vanille sigaartjes. Haat maar op die laatste, shit is lekkah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |