Nee, zo werkt het niet.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hmmm dat is waar. Maar daar moet hij wel wat moeite voor doen waardoor hij er toch minder van kan nemen en als hij stopt hoeft hij die moeite niet meer te doen en dat telt toch wel mee denk in motivatie om te stoppen.
oh chill manquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja gaat wel
morgen werken dan weer weekend tot dinsdag avond
Nee, als je zo weinig rookt dan scheelt het maar een 1000-3000 euro per jaar, kun je net zo goed niet overstappen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:47 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik rook toch niet zoveel alleen 35 sigaretten per dag dus ik denk niet dat die e-sigaret verschil gaat maken
Jij zou wel een goeie marinier zijnquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee opstaan eten FOK!ken eten slapen
niet met vrienden iets doen ofzo?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee opstaan eten FOK!ken eten slapen
Ik noem je niet onwetend, maar als je nooit argumenten geeft dan kom je onwetend over.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Onwetend?
Je beweert net dat je van een cocaine verslaving sneller afkomt dan van roken? EN dan noem je mij onwetend?
Je spoort niet gast
en dan van die bespaarde geld koop ik jonkoquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, als je zo weinig rookt dan scheelt het maar een 1000-3000 euro per jaar, kun je net zo goed niet overstappen.
Gewoon, hele dagen hetzelfde ritme aanhouden ben jij wel goed inquote:
ik ben altijd nuchter en ik heb vriendenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:51 schreef Insomnia_ het volgende:
in het nuchtere leven heb je geen vrienden sof
onzin insoquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:51 schreef Insomnia_ het volgende:
in het nuchtere leven heb je geen vrienden sof
dan hebben wij ander soort vriendenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:52 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben altijd nuchter en ik heb vrienden
Ik geef vaak genoeg argumenten, maar ik heb zulke discussies nu al zovaak met je gevoerd en als j met zulke dingen aankomt vind ik het erg lastig je nog serieus te nemenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik noem je niet onwetend, maar als je nooit argumenten geeft dan kom je onwetend over.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Klopt. Uitzonderingen zijn er altijd natuurlijk.
Wie? Dan ga ik er misschien met mijn homovriendje daarheen?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:51 schreef supersof het volgende:
enige voordeel van de film gisteren
speelde redelijk knappe man in
ohjaquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:52 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben altijd nuchter en ik heb vrienden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |