abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139826155
Dag allemaal,

Ik wil even van me afschrijven en misschien ook wel van jullie horen dat ik helemaal verkeerd bezig ben.

Here it goes:

Ik ben een vrouw van 31 en heb in november 2013 een man van 33 leren kennen. Ik ontmoette hem via Tinder en onze eerste date duurde direct 10 uur (geen sex gehad). De dates die daarna volgden waren eveneens fantastisch. We konden uren met elkaar praten, over alles, en hadden een gigantische klik. Ik voelde me begrepen door hem.

Na verloop van tijd vroeg ik hem of hij eigenlijk nog actief Tinderde. Hij gaf aan dat dit wel was verminderd maar nog niet helemaal gestopt. Hij beweerde het nodig te hebben om te beseffen dat ik inderdaad de juiste vrouw voor hem was.Volgens hem bleef het puur bij sms-en.

Inmiddels zijn we 6 maanden verder en hebben we heel wat ups maar ook een aantal downs gehad. Al die tijd dat hij met mij omgaat heeft hij ook contacten met anderen gehad. Soms bleef het bij sms-en, soms ging hij er uiteindelijk actief mee daten. Zijn uitleg is dat we nog altijd geen officiele relatie hebben en dat hij dus niks aan mij verplicht en dat hij het nodig heeft om er achter te komen of ik wel de juiste voor hem ben. Hij zegt dat ik tot nog toe mijlenver boven anderen staat en dat hij dit nog nooit heeft gevoeld.

Hij beweert van me te houden, noemt me zijn soulmate, zegt dat ik voor 95% aan zijn ideale plaatje voldoe en dat hij zich afvraagt of 100% uberhaupt bestaat. Desondanks kan hij zich niet helemaal aan me geven. Ik heb hierdoor al eens 6 weken geen contact gehad en dan mistte hij me enorm en kon hij me niet loslaten.

Ik heb ook even getwijfeld of hij het wel voor mij was maar ben er inmiddels uit dat hij alles heeft wat ik in een man zoek en zou me dan ook helemaal aan hem willen geven. Als we afspreken dan is het fantastisch - tot aan het letterlijk zien van vallende sterren toe. Echter, aangezien ik weet dat hij ook met anderen date durf ik me niet helemaal te geven en hou ik hem meestal op afstand (qua zoenen/sex).

Verder zegt hij dat hij de laatste tijd merkt dat hij erg naar me toe groeit en dat hij verwacht dat hij op een gegeven moment wel op een punt zal komen waarop hij zich helemaal aan me kan geven. Wanneer dat dat punt komt weet hij niet maar hij kent me dus al 6 maanden.

Gisteren hebben we het hier uitgebreid over gehad. Ik heb aangegeven dat ik niet kan accepteren dat hij met anderen date. Hij heeft gezegd dat hij niet zonder me wil maar dat hij zich op dit moment nog niet helemaal kan geven maar dat hij verwacht dat dat vanzelf komt. Toen ik vroeg of hij dan tenminste zijn dates on hold kan zetten om met mij te kijken wat er nu precies tussen ons is begon hij moeilijk te doen en gaf hij geen antwoord. Oftewel, dat kan hij niet beloven.

Hoe het nu verder moet weet ik niet. Ik heb al eens eerder 6 weken geen contact gehad. Dan zien we elkaar weer en is het weer net zo fantastisch als altijd en smelt ik. De dingen die hij zegt bevestigen ook dat er echt liefde tussen ons is maar er is iets dat hem tegenhoudt om zich helemaal te geven. Als ik hem vraag geen contacten meer te hebben zegt hij dat er dan geen verschil meer is tussen een relatie en wat wij dan hebben en hij is er niet klaar voor om er een label op te plakken.

Komt u maar met de harde opmerkingen! Ik denk dat ik moet horen dat dit nooit goed gaat komen als het al 6 maanden niet goed genoeg is.
pi_139826204
Hij vind je echt leuk, maar hij vind rondneuken leuker.
-nee-
pi_139826258
Beoordeel een mens op zijn daden, niet op zijn woorden. Als hij echt zo gek op je was als hij altijd zegt dan had hij de behoefte helemaal niet om nog verder te kijken. Hij houdt je aan het lijntje en ondertussen kijkt hij of hij niet wat beters kan vinden. Als hij dat wel vindt dan laat hij je keihard vallen en als hem dat niet lukt ben jij zijn back-up plan. Je moet zelf maar beslissen of je daarmee kunt leven.
  zondag 11 mei 2014 @ 14:54:28 #4
411401 imikethat
Supa Hot Fire; Get Rekt m8
pi_139826271
Je wilt dat hij zich 100% aan jou geeft terwijl jij hem op een afstand houdt. Je bent de 30 gepasseerd maar dit is nogal puberaal
First of all, I'm not your friend.
~ Gelukkig zijn we tegenwoordig ouder en wijzer en helpen we onze hersens op een verstandigere wijze naar de klote
pi_139826499
Jij wil neem ik aan wel een relatie? Stel hem voor de keuze, dan heeft hij ook geen smoes meer om anderen te daten.
  zondag 11 mei 2014 @ 15:11:06 #6
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_139826777
Dat je dit al 6 maanden pikt, waar is je zelfrespect? Dat hij na de eerste date nog met iemand anders afspreekt, soit...maar alleen maar mooie praatjes en intussen andere vrouwen neuken?

Zoek iemand die wel gewoon 100% voor je wil gaan. Wat een klaploper. :')
Gourmetten of steengrillen?
pi_139827086
Hij gebruikt je en wil je aan het lijntje houden.
Denk nou na, iemand die voor jou wil gaan gaat niet roepen "ik moet er eerst erachter komen of...".

Dumpen die hap.
  zondag 11 mei 2014 @ 15:20:20 #8
362578 JustAsEasy
Un Café por favor
pi_139827093
Wat een eikel
De toerist weet niet waar hij is geweest,
De reiziger weet niet waar hij naar toe gaat
pi_139827200
_O- Vrouwen en
ook mannen die zich aan het lijntje laten houden _O- :r :r :r
  zondag 11 mei 2014 @ 15:29:57 #10
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_139827382
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 14:49 schreef Jeltje het volgende:
Hij beweerde het nodig te hebben om te beseffen dat ik inderdaad de juiste vrouw voor hem was.
...........
Zijn uitleg is dat we nog altijd geen officiele relatie hebben en dat hij dus niks aan mij verplicht en dat hij het nodig heeft om er achter te komen of ik wel de juiste voor hem ben. Hij zegt dat ik tot nog toe mijlenver boven anderen staat en dat hij dit nog nooit heeft gevoeld.
Hij maakt er een soort wedstrijdje van, dat is echt niet ok. Als hij jou leuk vindt moet hij voor jou gaan, en alle andere mogelijke matches laten varen.
Ofwel is hij er gewoon niet zo zeker van dat jij de leukste bent, of hij is gewoon niet toe aan een relatie. In beide gevallen botst het met jouw verwachtingen, hem voor de laatste keer de keuze geven lijkt me dan ook de enige oplossing. Maar als ik jou was zou ik voor mezelf kiezen en hem proberen te vergeten.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_139827393
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 14:54 schreef Jaeger85 het volgende:
Beoordeel een mens op zijn daden, niet op zijn woorden.
pi_139827668
Hij vind je leuk, maar afscheid nemen van het vrijgezellen leven is voor hem nog lastig.
pi_139827688
Zoals hier boven ook al is aangegeven. Jij wilt hem voor jezelf, en hij wil zich niet binden aan een monogame relatie. Jullie passen dus niet bij elkaar. Hard, maar waar.

Er is ook niet echt een compromis mogelijk. Er zijn drie mogelijkheden: Of je accepteert dat er meer vrouwen om hem heen cirkelen, of hij legt zich neer bij een monogame relatie of jullie verbreken jullie relatie.
  zondag 11 mei 2014 @ 15:59:08 #14
233921 DahBigKahuna
Vrijetijdsstrijder
pi_139828416
Redelijk eensgezinde reacties hier lijkt me. Ik ben het er volledig mee eens.
Hij maakt er een sport van om jou zo lang mogelijk aan het lijntje te houden en daarnaast lekker in de rondte te neuken.

Als man vertel ik je dat als hij zegt dat het Tinderen is verminderd sinds hij jou kent, dit een sociaal wenselijk antwoord is. Waarschijnlijk Tindert hij zich helemaal suf in de hoop op meer seks met andere vrouwen.

Sterkte met je keuze TS!
Real men don`t play with fire, they play in it!
pi_139828486
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 14:54 schreef imikethat het volgende:
Je wilt dat hij zich 100% aan jou geeft terwijl jij hem op een afstand houdt. Je bent de 30 gepasseerd maar dit is nogal puberaal
Ik hou hem op afstand qua sex ed omdat ik van mezelf weet dat ik dat moeilijk kan loskoppelen van gevoelens - kwestie van zelfbescherming dus.
pi_139828516
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 15:01 schreef Tja..1986 het volgende:
Jij wil neem ik aan wel een relatie? Stel hem voor de keuze, dan heeft hij ook geen smoes meer om anderen te daten.
Dat weet ik het antwoord al: hij vindt me echt fantastisch en denkt dat ik zijn ideale vrouw ben maar ik kan dat nu niet afdwingen - hij heeft meer tijd nodig om dat te beseffen.
pi_139828567
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 16:01 schreef Jeltje het volgende:

[..]

Dat weet ik het antwoord al: hij vindt me echt fantastisch en denkt dat ik zijn ideale vrouw ben maar ik kan dat nu niet afdwingen - hij heeft meer tijd nodig om dat te beseffen.
:')
Hij houdt je aan het lijntje. Als je iemand echt leuk vindt heb je geen half jaar de tijd nodig.
pi_139828635
quote:

[..]

Ik hou hem op afstand qua sex ed omdat ik van mezelf weet dat ik dat moeilijk kan loskoppelen van gevoelens - kwestie van zelfbescherming dus.
Ik vind hem eigenlijk heel eerlijk en hij praat er ook heel open over met u. Dat is echt een qualiteit die ik kan waarderen in een mens. Ik heb de indruk dat hij gewoon eerlijk is met u. Ik denk dus niet dat hij uw aan het lijntje houdt, anders zou hij dat allemaal achter uw rug doen. Dat doet hij niet en bovendien gebruikt hij u ook niet voor seks. Het kan wel zijn dat hij u gewoon ziet als een zeer goede vriendin.... Ik denk dus dat hij eerder nood heeft aan een soulmate dan een vriendin op dit moment.

Mja, als u echt een relatie wil met hem, dan zou ik echt VOLLEDIG contact verbreken voor een heel lange tijd, hoe moeilijk het ook is.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  zondag 11 mei 2014 @ 16:06:54 #19
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_139828673
quote:

[..]

Niet om lullig te doen, maar geloof je dat nu werkelijk zelf? Als een man iemand ECHT zijn ideale vrouw vindt, hoeft hij niet meer met anderen te daten.

'meer tijd nodig om dat te beseffen' is gewoon foutemannenpraat voor 'ik wil gewoon nog heel veel meisjes neuken'. Geloof me nou maar, ik ben zelf een man.
Gourmetten of steengrillen?
pi_139828853
quote:
7s.gif Op zondag 11 mei 2014 16:05 schreef complicate het volgende:

[..]

Ik vind hem eigenlijk heel eerlijk en hij praat er ook heel open over met u. Dat is echt een qualiteit die ik kan waarderen in een mens. Ik heb de indruk dat hij gewoon eerlijk is met u. Ik denk dus niet dat hij uw aan het lijntje houdt, anders zou hij dat allemaal achter uw rug doen. Dat doet hij niet en bovendien gebruikt hij u ook niet voor seks. Het kan wel zijn dat hij u gewoon ziet als een zeer goede vriendin.... Ik denk dus dat hij eerder nood heeft aan een soulmate dan een vriendin op dit moment.

Mja, als u echt een relatie wil met hem, dan zou ik echt VOLLEDIG contact verbreken voor een heel lange tijd, hoe moeilijk het ook is.
Interessante visie. Hij is overigens niet altijd eerlijk maar ik ken hem door-en-door en weet wanneer hij dingen verdraait en dan krijg ik er uiteindelijk wel de waarheid uit.

Hij zegt dat hij me niet wil kwetsen, dat het hem ook niet om de sex met mij of anderen te doen is, dat we misschien beter wat platonischer met elkaar omgaan totdat we het niet meer kunnen houden.

Het is allemaal zo ontzettend vaag. Ik geloof echt dat hij liefde voor me voelt maar bv knetter verliefd is hij niet. Het is bij ons ook heel snel naar een diep contact gegaan ipv een roze wolk en vlinders in de buik.
pi_139828952
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 16:06 schreef Silenus het volgende:

[..]

Niet om lullig te doen, maar geloof je dat nu werkelijk zelf? Als een man iemand ECHT zijn ideale vrouw vindt, hoeft hij niet meer met anderen te daten.

'meer tijd nodig om dat te beseffen' is gewoon foutemannenpraat voor 'ik wil gewoon nog heel veel meisjes neuken'. Geloof me nou maar, ik ben zelf een man.
Alle feiten op een rij gezet ben ik idd kennelijk niet zijn ideale vrouw maar wat ben ik dan wel? Hij zegt niet zonder me te willen, me als meer dan een gewone vriendin te zien en dat hij zich ook tot me aangetrokken voelt. Als hij praat over de toekomst en dingen met een ander delen dan praat hij over mij in dat plaatje.

Het is natuurlijk typsich vrouw-zijn om te willen begrijpen waarom hij zo doet. Onder aan de streep gaat hij gewoon niet helemaal voor mij en word ik gekwetst omdat ik dat wel zou willen. Door zijn eerlijkheid weet ik dat ik niet de enige ben en is het aan mij om daar conclusies uit te trekken.

Het is alleen zo verdomde moeilijk als je zelf oprecht gelooft dat dit de man is om een relatie mee te starten en hij er ook zo over praat maar zijn gedrag op wat anders wijst.
  Moderator / Miss SHO zondag 11 mei 2014 @ 16:18:41 #22
22592 crew  Ole
pi_139829037
Kies voor jezelf. Been there. Dit gaat nooit wat worden. He is not that into you!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_139829050
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 16:15 schreef Jeltje het volgende:

[..]

Alle feiten op een rij gezet ben ik idd kennelijk niet zijn ideale vrouw maar wat ben ik dan wel? Hij zegt niet zonder me te willen, me als meer dan een gewone vriendin te zien en dat hij zich ook tot me aangetrokken voelt. Als hij praat over de toekomst en dingen met een ander delen dan praat hij over mij in dat plaatje.

Het is natuurlijk typsich vrouw-zijn om te willen begrijpen waarom hij zo doet. Onder aan de streep gaat hij gewoon niet helemaal voor mij en word ik gekwetst omdat ik dat wel zou willen. Door zijn eerlijkheid weet ik dat ik niet de enige ben en is het aan mij om daar conclusies uit te trekken.

Het is alleen zo verdomde moeilijk als je zelf oprecht gelooft dat dit de man is om een relatie mee te starten en hij er ook zo over praat maar zijn gedrag op wat anders wijst.
Je kunt jezelf helemaal gek gaan piekeren, maar stel hem gewoon voor de keuze: Tinder of jij. Dat is een meerkeuze vraag die overzichtelijk genoeg is lijkt me?
pi_139829077
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 16:12 schreef Jeltje het volgende:

[..]

Interessante visie. Hij is overigens niet altijd eerlijk maar ik ken hem door-en-door en weet wanneer hij dingen verdraait en dan krijg ik er uiteindelijk wel de waarheid uit.

Hij zegt dat hij me niet wil kwetsen, dat het hem ook niet om de sex met mij of anderen te doen is, dat we misschien beter wat platonischer met elkaar omgaan totdat we het niet meer kunnen houden.

Het is allemaal zo ontzettend vaag. Ik geloof echt dat hij liefde voor me voelt maar bv knetter verliefd is hij niet. Het is bij ons ook heel snel naar een diep contact gegaan ipv een roze wolk en vlinders in de buik.
Ja het lijkt meer op een platonische relatie. Maar even 3 vraagjes als u het niet erg vindt:

- Mag ik aannemen dat u niet zijn eerste vriendin zou zijn? Heeft hij al eerder andere relaties gehad? daarmee bedoel ik , een vaste relatie langer dan een jaar oid.

- Als jullie samen zijn, voel je u hééééééééééél aangetrokken dat u zich echt bijna niet kunt inhouden? Probeert hij soms met je te zoenen? strelen? en daarmee bedoel ik, of er echt een soort vonk is als jullie bij elkaar zijn dat hij het zo vaak probeert maar dat u hem tegenhoudt. Dus is er echt veeeeeeeeel fysieke aantrekkingskracht?

-Als jullie bij elkaar zijn, gaan jullie meer met elkaar praten of eerder knuffelen?
pi_139829211
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 16:19 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Je kunt jezelf helemaal gek gaan piekeren, maar stel hem gewoon voor de keuze: Tinder of jij. Dat is een meerkeuze vraag die overzichtelijk genoeg is lijkt me?
Al gedaan en dat verlies ik - hij zegt dat ik dat zo niet kan afdwingen en dat hij het nodig heeft in zijn proces om te weten of hij oud met me wil worden.

Oftewel, dan moet ik mijn conclusie trekken en het contact verbreken. Het lastige is dus dat ik niet zonder hem wil en hij me met mooie praatjes hoop blijft geven.
pi_139829316
quote:
7s.gif Op zondag 11 mei 2014 16:19 schreef complicate het volgende:

[..]

Ja het lijkt meer op een platonische relatie. Maar even 3 vraagjes als u het niet erg vindt:

- Mag ik aannemen dat u niet zijn eerste vriendin zou zijn? Heeft hij al eerder andere relaties gehad? daarmee bedoel ik , een vaste relatie langer dan een jaar oid.

- Als jullie samen zijn, voel je u hééééééééééél aangetrokken dat u zich echt bijna niet kunt inhouden? Probeert hij soms met je te zoenen? strelen? en daarmee bedoel ik, of er echt een soort vonk is als jullie bij elkaar zijn dat hij het zo vaak probeert maar dat u hem tegenhoudt. Dus is er echt veeeeeeeeel fysieke aantrekkingskracht?

-Als jullie bij elkaar zijn, gaan jullie meer met elkaar praten of eerder knuffelen?
quote:
7s.gif Op zondag 11 mei 2014 16:19 schreef complicate het volgende:

[..]

1) Hij heeft 2 langere relaties gehad - 8 jaar en 1,5 jaar. In beide relaties speelden andere contacten en vrouwen wel een rol in het uitgaan van de relatie MAAR hij beweert bij hoog en laag dat hij nooit is vreemdgegaan. Verder heeft hij altijd gedate - van de ene date in de andere date overgelopen. Ik ben de eerste waarbij hij dat een tijdje niet heeft gedaan (maar inmiddels dus wel)
2) Er is heel veel fysieke aantrekkingskracht. Hij probeert me eigenlijk altijd te zoenen. Ik heb dat een tijdje afgehouden maar heb dat niet kunnen volhouden. Hetzelfde met sex, dat is er laatst toch een keer van gekomen.
3) We praten en knuffelen tegelijk. Meestal gaan we even samen op bed liggen. Houden we elkaar stevig vast en praten we over vanalles. Na verloop van tijd wil hij me dan zoenen en dan begint het aantrekken/afstoten spelletje.
pi_139829325
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 16:24 schreef Jeltje het volgende:

[..]

Al gedaan en dat verlies ik - hij zegt dat ik dat zo niet kan afdwingen en dat hij het nodig heeft in zijn proces om te weten of hij oud met me wil worden.

Oftewel, dan moet ik mijn conclusie trekken en het contact verbreken. Het lastige is dus dat ik niet zonder hem wil en hij me met mooie praatjes hoop blijft geven.
Dat is dus hoe "aan het lijntje houden" werkt. Als de keuze niet in jouw voordeel uitvalt, dan moet je hard zijn tegenover jezelf. Je weet zelf ook wel wat je te doen staat, maar het is een harde keuze, zeker als het begin zo veelbelovend is geweest.
  zondag 11 mei 2014 @ 16:27:52 #28
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_139829331
Je zit in de tang. Maar dit gaat nooit de relatie worden die jij wilt. Iemand voor wie jij het echt bent, laat je niet zo in onzekerheid.
The love you take is equal to the love you make.
pi_139829333
quote:

Oftewel, dan moet ik mijn conclusie trekken en het contact verbreken.
Precies , contact verbreken op dit moment zou misschien toch beter zijn om gedurende een zeer lange tijd geen contact meer te hebben met elkaar, want jullie zitten heel duidelijk niet op dezelfde golflengte en lijkt me meer de basis van een gezonde en aangename relatie. en dat is helaas momenteel niet het geval.
pi_139829471
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 16:27 schreef Jeltje het volgende:

[..]

[..]

1) Hij heeft 2 langere relaties gehad - 8 jaar en 1,5 jaar. In beide relaties speelden andere contacten en vrouwen wel een rol in het uitgaan van de relatie MAAR hij beweert bij hoog en laag dat hij nooit is vreemdgegaan. Verder heeft hij altijd gedate - van de ene date in de andere date overgelopen. Ik ben de eerste waarbij hij dat een tijdje niet heeft gedaan (maar inmiddels dus wel)
2) Er is heel veel fysieke aantrekkingskracht. Hij probeert me eigenlijk altijd te zoenen. Ik heb dat een tijdje afgehouden maar heb dat niet kunnen volhouden. Hetzelfde met sex, dat is er laatst toch een keer van gekomen.
3) We praten en knuffelen tegelijk. Meestal gaan we even samen op bed liggen. Houden we elkaar stevig vast en praten we over vanalles. Na verloop van tijd wil hij me dan zoenen en dan begint het aantrekken/afstoten spelletje.
Mmmm ik zou er echt volledig mee stoppen. Gewoon met hem zitten en zeggen dat dit niets voor u is, hoe graag u hem ook heeft. Dit is uw realiteit en dat moet hij maar ook gaan snappen!
pi_139829630
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2014 16:27 schreef Lienekien het volgende:
Je zit in de tang. Maar dit gaat nooit de relatie worden die jij wilt. Iemand voor wie jij het echt bent, laat je niet zo in onzekerheid.
pi_139832432
Jezus jullie kennen elkaar al 6 maanden en nu is sex er 'laatst toch een keer van gekomen', maar je houdt het zoveel mogelijk af en zit elke keer spelletjes te spelen als er iets van intimiteit in het spel dreigt te komen.. :|W
quote:
Natuurlijk gaat hij zich niet helemaal aan je binden, een man zit echt niet te wachten op dit soort ellenlange spelletjes en gezeik, die wil ook gewoon een vrouw bij wie hij zich op zijn gemak kan voelen en die ook gewoon met hem wil kussen en sexen - omdat ze hem leuk vindt en dat leuk vindt.

of het met deze man nog goedkomt dat weet ik niet, maar dan weet je het iig voor de volgende keer
pi_139832586
Jullie kennen elkaar al 6 maanden, vinden elkaar leuk, hebben al sex gehad en nog steeds ipv dat je hem kust als je hem ziet wil je dat hij eerst een half uur met je gaat praten en knuffelen om vervolgens een aantrekken/afstoten spelletje te gaan spelen totdat hij je eindelijk mag kussen. En dan vervolgens alsnog geen sex hebt.
  zondag 11 mei 2014 @ 17:57:36 #34
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_139833453
quote:

[..]

Dan is het toch duidelijk als je verliest? Hij wil je niet definitief, hij vind je niet leuk genoeg waardoor hij met andere meiden bezig blijft. Wil je zo iemand naast je? Je zult hem nooit volledig kunnen vertrouwen omdat hij zelfs in zijn vorige relaties met andere meiden bezig bleef!

Stel hem voor de keuze, als hij geen relatie met je wil, verbreek je het contact.
Als hij je ECHT wil, komt hij wel bij je terug.
Zo niet, is dat duidelijk he.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_139833780
Godkolere... :') Een wijs Amerikaans Filosofe sprak ooit de woorden "Je stelt zelf de standaard voor hoe anderen jouw behandelen."

In jouw geval heeft ze zeker gelijk.

Waarom heb je niet genoeg zelfrespect om te zeggen "Op een manier waarbij ik me goed voel, of anders niet." ?

Je laat je gebruiken.

Een minder wijs Amerikaans filosoof sprak eens " Fool me once, shame on — shame on you. Fool me — you can't get fooled again."
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_139835757
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 17:33 schreef Fokpop het volgende:
Jezus jullie kennen elkaar al 6 maanden en nu is sex er 'laatst toch een keer van gekomen', maar je houdt het zoveel mogelijk af en zit elke keer spelletjes te spelen als er iets van intimiteit in het spel dreigt te komen.. :|W

[..]

Natuurlijk gaat hij zich niet helemaal aan je binden, een man zit echt niet te wachten op dit soort ellenlange spelletjes en gezeik, die wil ook gewoon een vrouw bij wie hij zich op zijn gemak kan voelen en die ook gewoon met hem wil kussen en sexen - omdat ze hem leuk vindt en dat leuk vindt.

of het met deze man nog goedkomt dat weet ik niet, maar dan weet je het iig voor de volgende keer
Ter verduidelijking - de eerste 4 maanden heb ik me wel helemaal gegeven. Toen ik ontdekte dat hij ons nog steeds niet als exclusief zag en met anderen contact had heb ik voor mezelf besloten op vlak van intimiteit afstand te nemen. Toen hem ook 6 weken niet gezien. In die 6 weken zocht hij me continu op omdat hij me miste. Na 6 weken weer gaan zien en nu enorm op mijn hoede - daarom hou ik de intimteit dus zo veel mogelijk af (behalve die ene keer toen de geilheid het won van de ratio). Hij geeft overiges aan dat hij dat ook alleen maar verstandig vindt en dat het hem niet om de sex te doen is.
pi_139835832
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 17:36 schreef Fokpop het volgende:
Jullie kennen elkaar al 6 maanden, vinden elkaar leuk, hebben al sex gehad en nog steeds ipv dat je hem kust als je hem ziet wil je dat hij eerst een half uur met je gaat praten en knuffelen om vervolgens een aantrekken/afstoten spelletje te gaan spelen totdat hij je eindelijk mag kussen. En dan vervolgens alsnog geen sex hebt.
Nee, dat klopt niet. We hebben 6 weken geen contact gehad en waren de afgelopen weken weer opnieuw iets aan het opbouwen als het ware. Daarom dat ik voorzichtig ben. Heb dat ook naar hem uitgesproken en daar kon hij zich in vinden.

Maargoed, ik denk dat het niet eens uitmaakt of ik wel mezelf helemaal zou geven qua zoenen en sex - feit blijft dat hij niet 100% voor me durft te gaan en contacten met anderen nodig heeft.
pi_139835863
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 18:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Godkolere... :') Een wijs Amerikaans Filosofe sprak ooit de woorden "Je stelt zelf de standaard voor hoe anderen jouw behandelen."

In jouw geval heeft ze zeker gelijk.

Waarom heb je niet genoeg zelfrespect om te zeggen "Op een manier waarbij ik me goed voel, of anders niet." ?

Je laat je gebruiken.

Een minder wijs Amerikaans filosoof sprak eens " Fool me once, shame on — shame on you. Fool me — you can't get fooled again."
Bedankt voor je input - serieus. Ik heb dat nodig want ik kan niet meer helder denken.
pi_139836144
Nog een dingetje. Ik heb net met mijn beste vriendin over de situatie gesproken en zij dacht het volgende:

Hij is 30+ en staat op het punt om zich wellicht voor de rest van zijn leven te binden. Dit vindt hij enorm eng want hij weet niet zo goed wie precies bij hem past PLUS hij heeft zich nog niet eerder zo goed gevoeld bij een vrouw (zijn woorden) en vraagt zich af of dit gevoel dan betekent dat het echte liefde is.

Na onze contactbreuk zitten dingen serieus in de lift - alles lijkt de goede kant op te gaan MAAR hij is nog niet op het punt gekomen waarop hij zich durft te binden...want dat wil hij alleen doen als hij zeker weet dat hij er oud mee kan worden (hij heeft al 2x eerder een verkeerde keuze gemaakt - ook zijn woorden).

Mijn vriendin zegt dat ik 2 keuzes heb:
1) afkappen want het doet pijn
2) op deze voet met hem blijven doorgaan omdat er duidelijk wel een stijgende lijn te zien is en drama juist het tegenovergestelde zal bewerkstelligen maar er wel tegelijkertijd voor zorgen dat ik mijn grenzen bewaak door niks te willen weten over dates en het initiatief vanuit hem te laten komen. Zodra dat deze optie pijn begint te doen kan ik alsnog optie 1 kiezen.

Wat vinden jullie van bovenstaande theorie? Kennen jullie relaties van 30+ ers die stroef zijn begonnen omdat de ene zich niet durfde te binden?
  zondag 11 mei 2014 @ 19:17:55 #40
108913 Godshand
guide4you
pi_139836234
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 19:15 schreef Jeltje het volgende:
Kennen jullie relaties van 30+ ers die stroef zijn begonnen omdat de ene zich niet durfde te binden?
Story of my life :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_139836864
quote:
Nog een dingetje. Ik heb net met mijn beste vriendin over de situatie gesproken en zij dacht het volgende:

Hij is 30+ en staat op het punt om zich wellicht voor de rest van zijn leven te binden. Dit vindt hij enorm eng want hij weet niet zo goed wie precies bij hem past PLUS hij heeft zich nog niet eerder zo goed gevoeld bij een vrouw (zijn woorden) en vraagt zich af of dit gevoel dan betekent dat het echte liefde is.

Na onze contactbreuk zitten dingen serieus in de lift - alles lijkt de goede kant op te gaan MAAR hij is nog niet op het punt gekomen waarop hij zich durft te binden...want dat wil hij alleen doen als hij zeker weet dat hij er oud mee kan worden (hij heeft al 2x eerder een verkeerde keuze gemaakt - ook zijn woorden).

2) op deze voet met hem blijven doorgaan omdat er duidelijk wel een stijgende lijn te zien is en drama juist het tegenovergestelde zal bewerkstelligen maar er wel tegelijkertijd voor zorgen dat ik mijn grenzen bewaak door niks te willen weten over dates en het initiatief vanuit hem te laten komen. Zodra dat deze optie pijn begint te doen kan ik alsnog optie 1 kiezen.

Wat vinden jullie van bovenstaande theorie? Kennen jullie relaties van 30+ ers die stroef zijn begonnen omdat de ene zich niet durfde te binden?
Ik blijf het niet snappen dat jij u wel zou willen binden aan iemand die duidelijk aangeeft zich niet te willen binden. Je mag blij zijn dat hij het zegt. Ik denk echt niet dat die jongen u aan het lijntje houdt, dat doe jij. U houdt uzelf aan het lijntje. U wil gewoon de realiteit niet onder ogen zien. Hij wil zich niet binden en jij wel.
Mission impossible. Genoeg andere leuke mannen die volledig voor een vrouw zouden willen gaan hoor.
pi_139837237
quote:

Ik ken relaties van 30+ ers die stroef zijn begonnen en BLEVEN omdat de ene zich niet WILDE binden, toen niet, nu niet en nooit niet.
pi_139837433
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 19:41 schreef TheMercenary976 het volgende:

[..]

Ik ken relaties van 30+ ers die stroef zijn begonnen en BLEVEN omdat de ene zich niet WILDE binden, toen niet, nu niet en nooit niet.
Inderdaad, heeft niks met leeftijd te maken, maar eerder met wat de basis is van een relatie. En als die slecht zit, tja dan is dat sowieso slecht aja. Dingen forceren als het van in het begin niet gaat heeft geen nut.
pi_139837618
quote:
6s.gif Op zondag 11 mei 2014 19:45 schreef complicate het volgende:

[..]

Inderdaad, heeft niks met leefdtijd te maken, maar eerder met wat de basis is van een relatie. En als die slecht zit, tja dan is dat sowieso slecht aja. Dingen forceren als het van in het begin niet gaat heeft geen nut.
Bij ons zit die basis wel goed - daar ben ik echt van overtuigd. Maar idd, het kan best zijn dat het nooit zal veranderen, ook al geef ik hem nu nog zo veel ruimte.
pi_139837661
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 19:49 schreef Jeltje het volgende:

[..]

Bij ons zit die basis wel goed - daar ben ik echt van overtuigd. Maar idd, het kan best zijn dat het nooit zal veranderen, ook al geef ik hem nu nog zo veel ruimte.
Meisje, het ding is gewoon dat je beter verdient dan dit! Er zijn genoeg andere mannen die ook leuk en eerlijk én die zich volledig zouden willen binden. Echt serieus, neem geen genoegen als je beter kunt krijgen. En zeker als je iets anders wil, please girl.
  zondag 11 mei 2014 @ 19:58:17 #46
214372 Westerling
Simpele ziel
pi_139837977
Voor mij is dit best wel duidelijk. Hij zit simpelweg van meerdere walletjes te vreten en houdt je aan het lijntje. 'Minder tinderen' is niet controleerbaar i.t.t. 'niet tinderen'. Ik vreet wat raars op als ie niet gewoon volle bak bezig is.
Voor de rest zie ik een helehoop wishful thinking hier.
pi_139839038
quote:

[..]

nee. je kan het idd niet afdwingen of iemand een relatie wil of niet. en jij wil dat niet, dus ik zie het probleem niet.

overigens heb ik hier wel een leuk ideetje, maar daar moet je voor in zijn ;) ga zelf leuk aan de slag met tinder. ga fijn daten. want binnen jullie relatie kan dat. kijken dan wat hij daar van vindt ;) maar goed; ik zie deze meneer niet als relatiemateriaal voor jou nee. dat het maar duidelijk mogen zijn.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  zondag 11 mei 2014 @ 20:28:48 #48
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_139839407
Hij houdt je aan het lijntje om te kijken of ie nog beter kan krijgen.

Hou de eer aan jezelf...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_139840052
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 16:18 schreef Ole het volgende:
Kies voor jezelf. Been there. Dit gaat nooit wat worden. He is not that into you!
Dit.
  Moderator / Miss SHO zondag 11 mei 2014 @ 20:44:03 #50
22592 crew  Ole
pi_139840230
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 20:40 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Dit.
zei Oprah dat nou of dr Phill? Of allebei?
  Moderator zondag 11 mei 2014 @ 20:44:30 #51
236264 crew  capricia
pi_139840255
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 20:28 schreef PBateman1978 het volgende:

Hou de eer aan jezelf...
Dit.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_139840776
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 15:37 schreef RicDan het volgende:
Hij vind je leuk, maar afscheid nemen van het vrijgezellen leven is voor hem nog lastig.
Nee, hij en TS hebben geen ballen.
pi_139840869
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 19:49 schreef Jeltje het volgende:

[..]

Als het in de eerste 6 maanden al zo loopt gaat het er alleen maar slechter op worden.
pi_139841267
quote:

[..]

Als jij de ideale vrouw was, was die relatie al vijf jaar er.
  Moderator / Miss SHO zondag 11 mei 2014 @ 21:01:35 #55
22592 crew  Ole
pi_139841288
quote:
14s.gif Op zondag 11 mei 2014 20:54 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Als het in de eerste 6 maanden al zo loopt gaat het er alleen maar slechter op worden.
dat. Maar dat wil TS nou net niet horen. Die wil alleen horen dat hij echt wel voor haar gaat kiezen. Maar eigenlijk weet ze wel dat dat nooit gaat gebeuren.
  zondag 11 mei 2014 @ 21:05:07 #56
427439 Noemy
Cute face, evil mind
pi_139841479
Je zegt het zelf al "Het lastige is dus dat ik niet zonder hem wil en hij me met mooie praatjes hoop blijft geven": Dit weet hij, en hij maakt er maar al te graag gebruik van.

Ik ben zelf 16, en dit gedrag wat hij vertoond zie ik precies om mij heen ook gebeuren, alleen zijn deze jongens 18. Jullie zijn 30+, die spelletjes en heen-en-waar horen nu echt klaar te zijn.

Als hij jou vertelt dat je z'n ideale vrouw bent, waarom zit hij überhaupt dan nog op Tinder? Dat hij contact met andere dames heeft "om te kijken of niemand boven jouw uitsteekt" is al erg, daten met ze is ridiculous. Ondanks dat jullie geen officiële relatie hebben. Waar is je zelfrespect?
Je bent meer waard dan te horen krijgen dat hij meer tijd nodig heeft, blabla.

Woorden zijn niks als daden ze niet navolgen. Je bent hier al veel te lang mee door gegaan, tuurlijk is hij "eerlijk" tegen je, elke gezonde man weet van een vrouw haar FBI-kunsten, en je mag best weten dat je nog concurrentie hebt.

LAAT JE NIET VOOR DE GEK HOUDEN, kies voor jezelf, ben het met veel posts eens, enige is dat wij dit makkelijk kunnen zeggen; wij hebben niet de gevoelens.
Wanneer het heart versus head is, wint heart het helaas te vaak. Gebruik je verstand, en "hij zegt dat ik dat zo niet kan afdwingen en dat hij het nodig heeft in zijn proces om te weten of hij oud met me wil worden"..... Girl please...... Dat recht heb je écht wel na 6 maanden tijd. Zeg dat je wil weten waar je aan toe bent, aangezien dit wachten je geen goed doet en duidelijkheid ga je alleen krijgen door recht-door-zee te vragen: Tinderdames of ik?

Gevolg van te lang wachten; Hij houdt jou nog steeds aan het lijntje, vind een jonger bloempje die makkelijker is met seks (dat je hem op afstand houd wegens zelfbescherming is héel verstandig), die is interessanter/mysterieuzer, dagdag "ideale vrouw". En omdat jij nog een jaar aan het wachten was op zijn antwoord, werden je gevoelens dieper en heftiger, eindstand, je staat er (nogsteeds) alleen voor.

Of je hoopt gewoon dat hij binnen nu en een paar weken gaat beseffen dat jij the one and only bent, zoals hij je graag wilt doen geloven, verwijderd zijn Tinder account, en jullie leven lang en gelukkig. Maar was dit dan niet al eerder gebeurd? I guess so. Persoonlijk zou ik hier niet op wachten en verheldering vragen.
Heel veel succes ^)
"I may be blonde and little, but don't let the illusion of looking innocent fool ya"
pi_139841504
quote:

Ben je echt zo'n wanhopig gedrocht dat je niet aan een ander kan komen en met dit soort gesprekken met je vriendin aan moet komen?
  Moderator zondag 11 mei 2014 @ 21:09:05 #58
236264 crew  capricia
pi_139841715
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 21:05 schreef Deckard het volgende:

[..]

Ben je echt zo'n wanhopig gedrocht dat je niet aan een ander kan komen en met dit soort gesprekken met je vriendin aan moet komen?
Nah, de meeste vrouwen bespreken dit soort zaken uitvoerig met hun beste vriendin. Die is echt belangrijk hoor!
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator / Miss SHO zondag 11 mei 2014 @ 21:09:46 #59
22592 crew  Ole
pi_139841767
TS wil het allemaal niet horen...
pi_139841812
Ik heb alleen de openingspost gelezen hoor, maar wat een blah blah van die vent zeg :')
Hou op, schei uit, trap hier niet meer in :D Hij gaat nóóit exclusief voor jou kiezen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 11 mei 2014 @ 21:58:37 #61
427439 Noemy
Cute face, evil mind
pi_139845180
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 20:28 schreef PBateman1978 het volgende:

Hou de eer aan jezelf...

True story. En helaas is dit een hele bekende manier van handelen.
"I may be blonde and little, but don't let the illusion of looking innocent fool ya"
  zondag 11 mei 2014 @ 22:42:40 #62
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_139848589
Als je date met een meisje/vrouw dan is het imo not done om ook nog met anderen af te spreken.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  Moderator zondag 11 mei 2014 @ 22:45:23 #63
236264 crew  capricia
pi_139848806
Denk ook dat de interesse in TS veel sneller verdwijnt als ze sex zouden hebben.
Good for you, TS, dat je dat niet gedaan hebt!
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 11 mei 2014 @ 22:55:03 #64
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_139849589
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 16:03 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Hij houdt je aan het lijntje. Als je iemand echt leuk vindt heb je geen half jaar de tijd nodig.
Dat. Ongeacht de mooie verhalen, niets anders dan dat!
Als ie je echt zo geweldig vind als ie doet voorkomen had ie zich allang aan de ketting laten leggen (hehe) door je hoor. Deze man geniet van de situatie, hij heeft een vrouw waar hij altijd terecht kan, die beetje bij beetje niet meer zonder hem kan en komt er tegelijkertijd nog mee weg ook om met anderen te blijven daten en het bed te delen.

Voor hem een win-win situatie, een trouwe vrouw en tegelijkertijd met anderen iets kunnen beginnen en je niet eens bezwaard te hoeven voelen als je het 'uitmaakt' aangezien het nooit een relatie is geweest. Laat je niet zo gebruiken en besodemieteren zeg, als ie je echt als droomvrouw had gezien die praktisch alles heeft wat ie zoekt in een vrouw zou ie niet verder zoeken hoor.
pi_139849813
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 19:58 schreef Westerling het volgende:
Voor mij is dit best wel duidelijk. Hij zit simpelweg van meerdere walletjes te vreten en houdt je aan het lijntje. 'Minder tinderen' is niet controleerbaar i.t.t. 'niet tinderen'. Ik vreet wat raars op als ie niet gewoon volle bak bezig is.
Voor de rest zie ik een helehoop wishful thinking hier.
Nou ja of je schakelt bij of je takelt af ;)
Kortom, zie je in de man een goede vader van jullie kinderen. Dan moet je er voor gaan. En anders moet je iemand anders zoeken.
Vergeet ook niet dat de meeste mannen pas écht monogaam worden als ze kleine kinderen hebben. Schijnt iets met hormonen te maken te hebben. Tot ze een kind hebben verwekt proberen ze zoveel mogelijk vrouwen te bevruchten. Als het dan gelukt is dan zijn de meeste mannen prima in staat om een vaderrol op zich te nemen. Dat kun je ook waarnemen bij zo'n beetje ieder jong ouderpaar.
pi_139851272
quote:
0s.gif [b]Op zondag 11 mei 2014 21:05 schreef Noemy het volgende:
Wanneer het heart versus head is, wint heart het helaas te vaak. Gebruik je verstand
Geweldig advies, de rest ook trouwens.

TS luisteren naar deze dame.
Ze weet waar ze het over heeft.
  zondag 11 mei 2014 @ 23:24:02 #67
427439 Noemy
Cute face, evil mind
pi_139851491
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2014 23:20 schreef Snorror het volgende:

[..]

Geweldig advies, de rest ook trouwens.

TS luisteren naar deze dame.
Ze weet waar ze het over heeft.
Dankjewel! Deze woorden doen me goed en laten me extra lekker slapen vannacht *)
  zondag 11 mei 2014 @ 23:32:07 #68
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_139851941
Afkappen, als hij volwassen genoeg is om wel een exclusieve relatie met je aan te gaan mag hij zich melden, maar de kans is wel dat hij dan te laat is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_139856731
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 22:45 schreef capricia het volgende:
Denk ook dat de interesse in TS veel sneller verdwijnt als ze sex zouden hebben.
Ik vond het een beetje cliché om dat te zeggen, maar dat is precies wat ik ook dacht.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_139857414
Jeetje, dat een vrouw van 30+ dit zelf nog niet doorheeft, onvoorstelbaar dit. :')

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 12-05-2014 08:46:17 ]
pi_139857752
Toen ik de OP begon te lezen had ik hoop in een volwassen situatie. 31 en 33 jaar, eindelijk eens geen puberaal gedoe. Maar dit is echt het toppunt van puberaal. TS, je laat je gebruiken als een meisje van 16.

Ik geloof weinig van wat die vent allemaal lult. Mooie praatjes, maar ondertussen andere vrouwen daten (en neuken?). Dit verhaaltje kan hij aan elke vrouw vertellen. Misschien zijn er naast jou nog wel twee of drie vrouwen die in hetzelfde schuitje zitten. Ondertussen houdt hij jou (en anderen?) aan het lijntje en zo te zien werkt het allemaal want je pikt het al 6 maanden.

Als hij je echt leuk zou vinden en je als relatiemateriaal zou beschouwen, zou hij echt niet het risico nemen om je na al die maanden "kwijt te raken" omdat hij er nog niet klaar voor is en zelfs andere vrouwen date.

Stop hier mee en zoek lekker verder.
  maandag 12 mei 2014 @ 09:29:31 #72
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_139857989
Kan hij voor jou kiezen? - Ja, dat kan mensen kunnen kiezen.
Gaat hij voor jou kiezen? - Nee, dan had hij dat nu wel gedaan. Je hebt hem alle zekerheid gegeven die hij wilt en hij gooit het keer op keer terug. Vervolgens houd hij je aan het lijntje met mooie praatjes als "95% zeker".

Hij wil jou maar hij wil ook rondneuken, sluit dat niet aan bij jouw wensen dan is hij niet voor jou.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_139860129
quote:
Ze hebben al eens seks gehad. Het is die man blijkbaar niet tegen gevallen, dat hij bij haar blijft rondhangen...
pi_139860341
Tinder :')
pi_139860614
Hoeveel mensen moeten jou vertellen dat je ermee moet kappen, omdat die man toch nooit 100% voor jou zal gaan kiezen, voordat je inziet dat dit ook echt het geval is?

Kap ermee, want dit gaat nergens heen. Echt niet, Been there, done that. Het voelt even kut, maar hoe langer dit gaat duren, hoe moeilijker het zal worden.
pi_139860970
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 14:51 schreef Marsenal het volgende:
Hij vind je echt leuk, maar hij vind rondneuken leuker.
Dat. Hij houdt je warm voor zijn piemel.
pi_139863562
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 20:21 schreef simmu het volgende:

[..]

nee. je kan het idd niet afdwingen of iemand een relatie wil of niet. en jij wil dat niet, dus ik zie het probleem niet.

overigens heb ik hier wel een leuk ideetje, maar daar moet je voor in zijn ;) ga zelf leuk aan de slag met tinder. ga fijn daten. want binnen jullie relatie kan dat. kijken dan wat hij daar van vindt ;) maar goed; ik zie deze meneer niet als relatiemateriaal voor jou nee. dat het maar duidelijk mogen zijn.
Zelf actief daten staat mijn hoofd niet echt naar terwijl er wel kandidaten zijn die zich gemeld hebben. Heel stom misschien maar voor mij ook een teken dat het me wel echt om hem gaat en niet om opvulling van leegte.
  maandag 12 mei 2014 @ 13:08:12 #78
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_139863627
Je blijft hoop houden. Hoe lang ga je daar nog mee door? Heb je er voor jezelf wel een grens aan gesteld?
pi_139863658
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 21:05 schreef Noemy het volgende:
Je zegt het zelf al "Het lastige is dus dat ik niet zonder hem wil en hij me met mooie praatjes hoop blijft geven": Dit weet hij, en hij maakt er maar al te graag gebruik van.

Ik ben zelf 16, en dit gedrag wat hij vertoond zie ik precies om mij heen ook gebeuren, alleen zijn deze jongens 18. Jullie zijn 30+, die spelletjes en heen-en-waar horen nu echt klaar te zijn.

Als hij jou vertelt dat je z'n ideale vrouw bent, waarom zit hij überhaupt dan nog op Tinder? Dat hij contact met andere dames heeft "om te kijken of niemand boven jouw uitsteekt" is al erg, daten met ze is ridiculous. Ondanks dat jullie geen officiële relatie hebben. Waar is je zelfrespect?
Je bent meer waard dan te horen krijgen dat hij meer tijd nodig heeft, blabla.

Woorden zijn niks als daden ze niet navolgen. Je bent hier al veel te lang mee door gegaan, tuurlijk is hij "eerlijk" tegen je, elke gezonde man weet van een vrouw haar FBI-kunsten, en je mag best weten dat je nog concurrentie hebt.

LAAT JE NIET VOOR DE GEK HOUDEN, kies voor jezelf, ben het met veel posts eens, enige is dat wij dit makkelijk kunnen zeggen; wij hebben niet de gevoelens.
Wanneer het heart versus head is, wint heart het helaas te vaak. Gebruik je verstand, en "hij zegt dat ik dat zo niet kan afdwingen en dat hij het nodig heeft in zijn proces om te weten of hij oud met me wil worden"..... Girl please...... Dat recht heb je écht wel na 6 maanden tijd. Zeg dat je wil weten waar je aan toe bent, aangezien dit wachten je geen goed doet en duidelijkheid ga je alleen krijgen door recht-door-zee te vragen: Tinderdames of ik?

Gevolg van te lang wachten; Hij houdt jou nog steeds aan het lijntje, vind een jonger bloempje die makkelijker is met seks (dat je hem op afstand houd wegens zelfbescherming is héel verstandig), die is interessanter/mysterieuzer, dagdag "ideale vrouw". En omdat jij nog een jaar aan het wachten was op zijn antwoord, werden je gevoelens dieper en heftiger, eindstand, je staat er (nogsteeds) alleen voor.

Of je hoopt gewoon dat hij binnen nu en een paar weken gaat beseffen dat jij the one and only bent, zoals hij je graag wilt doen geloven, verwijderd zijn Tinder account, en jullie leven lang en gelukkig. Maar was dit dan niet al eerder gebeurd? I guess so. Persoonlijk zou ik hier niet op wachten en verheldering vragen.
Heel veel succes ^)
Jeetje wat een wijsheid voor iemand van 16! Ik vind het erg om te zeggen als 31-jarige maar je hebt helemaal gelijk.

Tuurlijk wil ik dit allemaal niet horen want ik zit met een berg gevoelens maar het is nodig dat mensen even hard tegen me zijn.
pi_139863691
quote:
Yep, ik merk dat hoe minder hij van me ziet/hoort/krijgt, hoe meer hij naar me toe trekt. Gevalletje bindingsangst ofzo...
  maandag 12 mei 2014 @ 13:12:28 #81
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_139863768
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 13:10 schreef Jeltje het volgende:

[..]

Yep, ik merk dat hoe minder hij van me ziet/hoort/krijgt, hoe meer hij naar me toe trekt. Gevalletje bindingsangst ofzo...
neuh...gevalletje 'wat je niet kan krijgen is interessant'...voor jullie allebei, overigens...jij houdt afstand, dus blijft er voor hem een uitdaging...ook al vindt hij je eigenlijk niet interessant genoeg...en jij kan hem ook niet echt krijgen, waardoor je hem juist wil...

Voorspelling: mochten jullie nog eens echt wat krijgen dan is het binnen no time uit :') puberaal gedoe...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_139863936
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 13:08 schreef Lienekien het volgende:
Je blijft hoop houden. Hoe lang ga je daar nog mee door? Heb je er voor jezelf wel een grens aan gesteld?
Die grens vind ik moeilijk om te bepalen en lijk ik ook telkens te verleggen.

Mijn grens was dat als hij nu nog behoefte heeft aan contact met anderen (terwijl dingen echt lekker lopen tussen ons) dat ik er dan een einde aan zou breien. Afgelopen vrijdag kwam ik er achter dat hij weer opnieuw contact had gelegd met een dame en heb ik eerst geroepen dat het daar voor mij ophieldt. Daarna ben ik weer gaan twijfelen en nu is er eigenlijk niks bepaald maar hebben we sindsdien geen echt contact meer gehad.
  maandag 12 mei 2014 @ 13:20:45 #83
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_139864049
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 13:17 schreef Jeltje het volgende:

[..]

Mijn grens was dat als hij nu nog behoefte heeft aan contact met anderen (terwijl dingen echt lekker lopen tussen ons) dat ik er dan een einde aan zou breien. Afgelopen vrijdag kwam ik er achter dat hij weer opnieuw contact had gelegd met een dame en heb ik eerst geroepen dat het daar voor mij ophieldt. Daarna ben ik weer gaan twijfelen en nu is er eigenlijk niks bepaald maar hebben we sindsdien geen echt contact meer gehad.
Maar dringt het nou een beetje tot je door dat je jezelf hiermee tekort doet? Jij verdient toch ook gewoon een man die helemaal voor jou gaat?

Hoe stel je je voor dat jullie ooit echt een relatie zouden hebben? Zou je hem dan ooit kunnen vertrouwen?
pi_139864084
quote:

[..]

Je laat dus lekker over jezelf heen lopen en hij maakt daar dankbaar en slim gebruik van.
pi_139864102
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 13:20 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Maar dringt het nou een beetje tot je door dat je jezelf hiermee tekort doet? Jij verdient toch ook gewoon een man die helemaal voor jou gaat?

Hoe stel je je voor dat jullie ooit echt een relatie zouden hebben? Zou je hem dan ooit kunnen vertrouwen?
Altijd een bijgerecht hebben voor je hoofdgerecht he. Niks mis mee toch, 95% dit dat alles.
pi_139864142
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 13:09 schreef Jeltje het volgende:

[..]

Jeetje wat een wijsheid voor iemand van 16! Ik vind het erg om te zeggen als 31-jarige maar je hebt helemaal gelijk.

Tuurlijk wil ik dit allemaal niet horen want ik zit met een berg gevoelens maar het is nodig dat mensen even hard tegen me zijn.
Gewoon geowned door een 16 jarige :D

Ze heeft wel gelijk, maar dat kan jij zelf ook wel op je vingers natellen.

Kortom, meer vissen die minder vaag zijn in de zee
pi_139864218
Je houdt meer van hem dan van jezelf.
Kies voor jezelf.

Ik heb overigens Tinder wél verwijderd voor/door mijn vriendin. Heb absoluut geen behoefte in andere dames.
  maandag 12 mei 2014 @ 13:30:20 #88
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_139864372
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 13:25 schreef DonorDirk het volgende:
Je houdt meer van hem dan van jezelf.
Kies voor jezelf.

Ik heb overigens Tinder wél verwijderd voor/door mijn vriendin. Heb absoluut geen behoefte in andere dames.
Goh, wat een goedzak ben jij!

..en ze houdt helemaal niet meer van hem...ze wil gewoon 'winnen' want haar ego trekt het niet dat hij niet voor haar kiest, dus blijft ze doorgaan tot ze dat heeft...om dan waarschijnlijk alsnog de interesse te verliezen in dat onbetrouwbare sujet... :')
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_139864430
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 13:30 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Goh, wat een goedzak ben jij!

..en ze houdt helemaal niet meer van hem...ze wil gewoon 'winnen' want haar ego trekt het niet dat hij niet voor haar kiest, dus blijft ze doorgaan tot ze dat heeft...om dan waarschijnlijk alsnog de interesse te verliezen in dat onbetrouwbare sujet... :')
In dat laatste kun je best wel gelijk hebben. Die had ik nog niet gezien. Het onbereikbare is aantrekkelijk. Wanneer hij voor haar zou kiezen, verliest ze wellicht interesse.
  maandag 12 mei 2014 @ 13:32:24 #90
214372 Westerling
Simpele ziel
pi_139864454
quote:

[..]

Oke, dit is toch godseduidelijk dan.
pi_139883145
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 13:31 schreef DonorDirk het volgende:

[..]

In dat laatste kun je best wel gelijk hebben. Die had ik nog niet gezien. Het onbereikbare is aantrekkelijk. Wanneer hij voor haar zou kiezen, verliest ze wellicht interesse.
Dat lijkt mij eerlijk gezegd niet - ik heb eerder getwijfeld of het me om hem ging of om het hebben van iemand en het is me heel helder dat het me om hem gaat.
pi_139883248
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 13:20 schreef Lienekien het volgende:

[..]

En tuurlijk verdien ik dat en tuurlijk doe ik mezelf nu te kort.

Als er ooit een echte relatie van komt dan zou hij verdomde hard moeten vechten om dat vertrouwen goed te maken.

Pff...ik weet dat ik belachelijk klink. Klote situatie.
pi_139884631
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 14:49 schreef Jeltje het volgende:
En dat hij het nodig heeft om er achter te komen of ik wel de juiste voor hem ben. Hij zegt dat ik tot nog toe mijlenver boven anderen staat en dat hij dit nog nooit heeft gevoeld.
:r :r
pi_139885326
En verder:
Je vriendin praat je naar de mond; echt weer zo'n vrouwenanalyse :')

Jullie basis is helemaal niet goed.

Je kunt dit niet op bindingsangst gooien. Hij vindt je niet leuk genoeg.
pi_139885510
quote:
7s.gif Op zondag 11 mei 2014 19:32 schreef complicate het volgende:

[..]

Ik blijf het niet snappen dat jij u wel zou willen binden aan iemand die duidelijk aangeeft zich niet te willen binden. Je mag blij zijn dat hij het zegt. Ik denk echt niet dat die jongen u aan het lijntje houdt, dat doe jij. U houdt uzelf aan het lijntje. U wil gewoon de realiteit niet onder ogen zien. Hij wil zich niet binden en jij wel.
Mission impossible. Genoeg andere leuke mannen die volledig voor een vrouw zouden willen gaan hoor.
Echt, als je dan toch 'u' wilt blijven zeggen, doe het dan tenminste consequent :')
Somebody that I used to know
pi_139885903
Als je voor 95% zeker bent dat iemand de partner voor jou is dan ga je met haar praten om erachter te komen of je 100% zeker kan zijn. Je gaat dan niet met iemand anders daten, daar wordt je niet wijzer van en het zet je kansen met partner 1 op het spel. Zou jij dat doen?

Kom op, dit weet je zelf toch ook wel? Hij zegt... Hij verwacht... Hij vindt... Hij denkt... Maar hij kiest voor daten met anderen! Kijk nou eens naar wat hij DOET, en niet naar wat hij zegt.

Hup, en nu blokkeren die creep!
pi_139890115
quote:
31 en 33 jaar, eindelijk eens geen puberaal gedoe. Maar dit is echt het toppunt van puberaal.
Ik geloof eerlijk gezegd niet dat het puberaal is, maar menselijk.

Aantrekkingskracht laat zich vertalen in Amor-pijlen. Als je verkering hebt dan is het zo dat er één pijl van de vrouw naar de man gaat, en één pijl van de man naar de vrouw.

Op dit moment is de situatie dat er weliswaar een pijl van de vrouw naar de man loopt, alleen de pijl terug is nog niet zo sterk, want vanuit de man gaan er ook pijlen richting andere vrouwen en wellicht ook nog een pijl richting "ik vind het wel lekker zo vrijheid blijheid".
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 mei 2014 @ 00:16:27 #98
163650 Greys
pi_139891891
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 13:10 schreef Jeltje het volgende:

[..]

Nee! 'Gevalletje bindingsangst' is het labeltje dat jij op hem plakt als excuus voor jezelf dat je je nog zo lang laat gebruiken... om dat goed te praten naar jezelf.

Het is geen kwestie van angst om te binden, hij WIL zich niet binden.
Dat zegt hij ook nog letterlijk tegen je, maar jij maakt er zelf angst van omdat dat beter klinkt en jij hoopt kunt houden.

Hij kán wel voor je kiezen, maar hij gáát niet voor je kiezen.
Anders had hij dat al lang gedaan. Sorry.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 13 mei 2014 @ 00:53:30 #99
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_139893004
Wat een slap gelul. Ik vraag me af hoeveel van zijn tinder-contactjes hij tussen de lakens influistert dat ze zijn soulmate zijn en dat ze voor 95% aan zijn ideaalbeeld voldoen maar dat hij toch nog liever ever verder kijkt/neukt.

Je houd jezelf voor de gek als je denkt dat dit relatiemateriaal is.
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_139893442
TS: Bindingsangst gaat niet meer op zodra je de 16 bent gepasseerd. Een verliefdheid of relatie is niet zo ingewikkeld en helemaal niet als je begin 30 bent.

Ik begrijp wel waarom je rondom hem blijft fladderen, niet meer dan logisch als jij helemaal weg bent van hem. Jij ziet een toekomst met deze man en je neemt de onzekerheid nu voor lief. Echter besef wel dat je ook eerlijk moet zijn naar jezelf, is het wel de moeite waard om zolang te moeten wachten op een bevestiging? Jij wilt toch ook een man/vriend die 100% voor jou gaat en jou ook geweldig vindt? Dat hij verder gaat daten zegt dat hij jou verre van ideaal vindt.. je wilt toch niet een nummertje zijn? Jij moet 100% zijn, dat doe je als je verliefd bent, dan is er geen 99%.. alles is en moet op dat moment goed zijn.

Eerlijk toegeven: Deze man/jongen is ook niet echt netjes bezig, prima als je tijdens het daten afspreekt met meerdere vrouwen, maar op het moment dat het intiemer wordt, dan moet je of kappen, of het daten achter je laten, het is niet en/en. Hij kwetst hier misschien onbewust een persoon mee die ook duidelijk laat merken gevoelens voor hem te hebben...

Ik durf geen tip te geven, daar heb ik veel te weinig informatie over. Echter als ik naar mijzelf zou kijken en het zou mij overkomen, dan had ik hem een keuze gegeven: Of je gaat nu voor mij, of wij ik maak er een eind aan.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 01:25:09 #101
37769 erodome
Zweefteef
pi_139893525
Vertel hem eens over de leuke vent die je hebt ontmoet omdat jullie toch niet exclusief zijn.
De (fictieve) vent die en zo leuk was op date en zo heerlijk in bed en die je wel zodanig ziet zitten dat hij meer wil...

Of maak het jezelf niet lastig en zoek iemand die wel voor je wil gaan.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 01:43:00 #102
425521 Teddyburrr
Bijten of knuffelen?
pi_139893777
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 01:25 schreef erodome het volgende:
Vertel hem eens over de leuke vent die je hebt ontmoet omdat jullie toch niet exclusief zijn.
De (fictieve) vent die en zo leuk was op date en zo heerlijk in bed en die je wel zodanig ziet zitten dat hij meer wil...

Of maak het jezelf niet lastig en zoek iemand die wel voor je wil gaan.
Dit zou zo averechts werken bij mij.

Wedden dat het probleem opgelost is als OP zegt dat ze open staat voor trio's binnen de relatie. :D
Grom.
pi_139895175
quote:
1s.gif Op maandag 12 mei 2014 22:19 schreef Vlier het volgende:
Als je voor 95% zeker bent dat iemand de partner voor jou is dan ga je met haar praten om erachter te komen of je 100% zeker kan zijn. Je gaat dan niet met iemand anders daten, daar wordt je niet wijzer van en het zet je kansen met partner 1 op het spel. Zou jij dat doen?

Kom op, dit weet je zelf toch ook wel? Hij zegt... Hij verwacht... Hij vindt... Hij denkt... Maar hij kiest voor daten met anderen! Kijk nou eens naar wat hij DOET, en niet naar wat hij zegt.

Hup, en nu blokkeren die creep!
Ik WEET dat jullie allemaal gelijk hebben. Zijn woorden zijn gebakken lucht maar hij heeft me gewoon in zijn greep. Hij beweert wel wijzer te worden van daten met anderen. Zei me dat hij tijdens zijn laatste paar dates continu aan mij moest denken en na afloop stuurde hij me dan een sms met dat ie aan me dacht (we hadden toen geen contact dus ik wist niet dat hij het stuurde na een date).

Omdat ik zelf zoiets NOOIT zou doen, vind ik het ook erg lastig om puur en alleen naar zijn gedrag te kijken en de mooie woorden te negeren. Dat lijkt er niet in te willen gaan.
pi_139895197
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 00:16 schreef Greys het volgende:

[..]

Nee! 'Gevalletje bindingsangst' is het labeltje dat jij op hem plakt als excuus voor jezelf dat je je nog zo lang laat gebruiken... om dat goed te praten naar jezelf.

Het is geen kwestie van angst om te binden, hij WIL zich niet binden.
Dat zegt hij ook nog letterlijk tegen je, maar jij maakt er zelf angst van omdat dat beter klinkt en jij hoopt kunt houden.

Hij kán wel voor je kiezen, maar hij gáát niet voor je kiezen.
Anders had hij dat al lang gedaan. Sorry.
Au. Je hebt gelijk.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 08:28:23 #105
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_139895200
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 08:25 schreef Jeltje het volgende:

[..]

Ik WEET dat jullie allemaal gelijk hebben. Zijn woorden zijn gebakken lucht maar hij heeft me gewoon in zijn greep.
Nee, jij maakt jezelf wijs dat ie je in zijn greep heeft.
pi_139895217
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 01:18 schreef dudewhereismycar het volgende:
TS: Bindingsangst gaat niet meer op zodra je de 16 bent gepasseerd. Een verliefdheid of relatie is niet zo ingewikkeld en helemaal niet als je begin 30 bent.

Ik begrijp wel waarom je rondom hem blijft fladderen, niet meer dan logisch als jij helemaal weg bent van hem. Jij ziet een toekomst met deze man en je neemt de onzekerheid nu voor lief. Echter besef wel dat je ook eerlijk moet zijn naar jezelf, is het wel de moeite waard om zolang te moeten wachten op een bevestiging? Jij wilt toch ook een man/vriend die 100% voor jou gaat en jou ook geweldig vindt? Dat hij verder gaat daten zegt dat hij jou verre van ideaal vindt.. je wilt toch niet een nummertje zijn? Jij moet 100% zijn, dat doe je als je verliefd bent, dan is er geen 99%.. alles is en moet op dat moment goed zijn.

Eerlijk toegeven: Deze man/jongen is ook niet echt netjes bezig, prima als je tijdens het daten afspreekt met meerdere vrouwen, maar op het moment dat het intiemer wordt, dan moet je of kappen, of het daten achter je laten, het is niet en/en. Hij kwetst hier misschien onbewust een persoon mee die ook duidelijk laat merken gevoelens voor hem te hebben...

Ik durf geen tip te geven, daar heb ik veel te weinig informatie over. Echter als ik naar mijzelf zou kijken en het zou mij overkomen, dan had ik hem een keuze gegeven: Of je gaat nu voor mij, of wij ik maak er een eind aan.
Is het de moeite waard om zo lang te blijven wachten en dan misschien nog met lege handen te staan...tja, ik zou ieder ander adviseren dat dat niet het geval is.
pi_139895240
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 08:28 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Nee, jij maakt jezelf wijs dat ie je in zijn greep heeft.
Ik voel me zo ellendig momenteel dat ik alleen maar kan denken aan hoe hij dat gevoel nu direct kan wegnemen als ik contact met hem heb.
We hebben elkaar sinds zaterdagochtend niet meer gesproken - dat is lang voor ons doen. En het doet pijn. Ik moet mezelf inhouden om geen contact op te nemen.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 08:43:31 #108
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_139895394
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 08:31 schreef Jeltje het volgende:

[..]

Ik voel me zo ellendig momenteel dat ik alleen maar kan denken aan hoe hij dat gevoel nu direct kan wegnemen als ik contact met hem heb.
We hebben elkaar sinds zaterdagochtend niet meer gesproken - dat is lang voor ons doen. En het doet pijn. Ik moet mezelf inhouden om geen contact op te nemen.
Nou doe je het weer, alleen jij hebt controle over je gevoelens, niet hij.

Jij denkt dat hij iets zegt of doet en jij daar bepaalde gevoelens door krijgt maar zo werkt het niet.
Het is nml. JOUW reactie op wat hij zegt of doet. Hij kan niet een gevoel in jou plaatsen snap je ?

Dat doe je zelf en alleen jij kan dat veranderen, niet hij.
pi_139895879
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 08:43 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Nou doe je het weer, alleen jij hebt controle over je gevoelens, niet hij.

Jij denkt dat hij iets zegt of doet en jij daar bepaalde gevoelens door krijgt maar zo werkt het niet.
Het is nml. JOUW reactie op wat hij zegt of doet. Hij kan niet een gevoel in jou plaatsen snap je ?

Dat doe je zelf en alleen jij kan dat veranderen, niet hij.
Dat dus. Als je een vent was geweest had ik gezegd dat je een paar ballen moest groeien TS.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 mei 2014 @ 09:54:26 #110
163650 Greys
pi_139896531
quote:

[..]

Ik WEET dat jullie allemaal gelijk hebben. Zijn woorden zijn gebakken lucht maar hij heeft me gewoon in zijn greep. Hij beweert wel wijzer te worden van daten met anderen. Zei me dat hij tijdens zijn laatste paar dates continu aan mij moest denken en na afloop stuurde hij me dan een sms met dat ie aan me dacht (we hadden toen geen contact dus ik wist niet dat hij het stuurde na een date).
Dat is puur het jou warm houden als reserve...
Stel dat zijn dates tegenvallen heeft hij altijd jou nog, want jij pikt dit toch wel en blijft toch wel om zijn aandacht hopen.

Klinkt hard, maar is echt zo. Schade en schande, enzo.
Het is moeilijk, maar bespaar jezelf verder verdriet om deze man :*
Hij is het niet waard.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 13 mei 2014 @ 09:59:33 #111
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_139896652
Wijzer worden van daten met anderen? En daar trap jij in? Ja, hij is na elke date wijzer geworden hoe mooi hij jou aan het lijntje heeft :')
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_139896669
Jullie hebben veel gemeen. Jullie hebben namelijk beide geen enkel respect voor jou.

Je bent een deurmat op het reservebankje en je blijft vrijwillig zitten.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_139896889
quote:

[..]

Omdat ik zelf zoiets NOOIT zou doen, vind ik het ook erg lastig om puur en alleen naar zijn gedrag te kijken en de mooie woorden te negeren. Dat lijkt er niet in te willen gaan.
Echt de klassieke 'warmhoud' move. Godverdomme, wat ben jij makkelijk te misleiden.
pi_139897146
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 08:31 schreef Jeltje het volgende:

[..]

Waarom gaat u eigenlijk niet met andere mannen daten? U bent vrijgezel en het kan gezellig en funny zijn om leuke knappe mannen te daten, en dan bent u niet meer met hem bezig :9
Alles wat u nu nodig heeft is een leuke rebound boy O+ OF Ga u een sexy jurkje kopen, ga uit met vriendinnen, lach veel , dans uw zorgen weg, en praat vooral niet meer over hem gedurende een tijdje, voor u het beseft, is hij uit uw gedachten en neemt een ander én vooral betere visje zijn plaats *) *;
pi_139897237
quote:
2s.gif Op maandag 12 mei 2014 22:11 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Echt, als je dan toch 'u' wilt blijven zeggen, doe het dan tenminste consequent :')
Neen! en zaag niet!
  dinsdag 13 mei 2014 @ 10:27:55 #116
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_139897341
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 10:24 schreef complicate het volgende:

[..]

Neen! en zaag niet!
Je maakt soms wel heel rare constructies met 'u' en 'je'.
pi_139897405
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 10:27 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Je maakt soms wel heel rare constructies met 'u' en 'je'.
Duh ! bij ons is die combinatie perfect te doen! we zeggen bijvoorbeeld " ga je u maar klaarmaken, straks mis je nog de bus en uw baas zal niet blij zijn!"

Luister anders eens naar een Vlaming praten, dan weet je hoe we praten en ga jij ook minder zagen. :)

Verder is dit offtopic !
pi_139897455
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 10:20 schreef complicate het volgende:

[..]

Waarom gaat u eigenlijk niet met andere mannen daten? U bent vrijgezel en het kan gezellig en funny zijn om leuke knappe mannen te daten, en dan bent u niet meer met hem bezig :9
Alles wat u nu nodig heeft is een leuke rebound boy O+ OF Ga u een sexy jurkje kopen, ga uit met vriendinnen, lach veel , dans uw zorgen weg, en praat vooral niet meer over hem gedurende een tijdje, voor u het beseft, is hij uit uw gedachten en neemt een ander én vooral betere visje zijn plaats *) *;
Zou wel willen - weet uit ervaring dat een rebound goed helpt om over een gebroken hart heen te komen maar momenteel zit ik nog zo met mijn gedachtes bij hem dat ik alle potentiele kandidaten met hem vergelijk en dan verliezen ze het - zelfs voor een ONS.

De 6 weken dat we weinig contact hebben gehad merkte ik wel dat ik hem beter en beter kon vergeten en het me minder raakte. Ik weet dus dat het opnieuw kan maar ik vind het nu lastiger dan de eerste keer dat ik dat geprobeerd heb omdat het nu echt goed ging tussen ons.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 10:34:08 #119
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_139897479
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 10:30 schreef complicate het volgende:

[..]

Duh ! bij ons is die combinatie perfect te doen! we zeggen bijvoorbeeld " ga je u maar klaarmaken, straks mis je nog de bus en uw baas zal niet blij zijn!"

Luister anders eens naar een Vlaming praten, dan weet je hoe we praten en ga jij ook minder zagen. :)

Verder is dit offtopic !
Het leidt erg af van de inhoud! Misschien kun je je aanpassen!

Dit was de feedback!
  dinsdag 13 mei 2014 @ 10:35:12 #120
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_139897510
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 10:32 schreef Jeltje het volgende:

[..]

Zou wel willen - weet uit ervaring dat een rebound goed helpt om over een gebroken hart heen te komen maar momenteel zit ik nog zo met mijn gedachtes bij hem dat ik alle potentiele kandidaten met hem vergelijk en dan verliezen ze het - zelfs voor een ONS.

De 6 weken dat we weinig contact hebben gehad merkte ik wel dat ik hem beter en beter kon vergeten en het me minder raakte. Ik weet dus dat het opnieuw kan maar ik vind het nu lastiger dan de eerste keer dat ik dat geprobeerd heb omdat het nu echt goed ging tussen ons.
Jeltje, ik kan me bijna niet voorstellen dat je verder lekker in je vel zit, momenteel. Misschien moet je je eens richten op je algemene welbevinden, in plaats van je geluk te zoeken in een relatie.
pi_139897518
quote:

[..]

.
Hoezo? Is hij dan zooooo goed in bed? Hoe kunnen ze verliezen als u ze geen kans geeft?
quote:

Toch is het beter voor u om momenteel er echt alles aan te doen om geen contact te zoeken.
Echt, focus u op andere mannen en zelfs op uw vriendinnen en ga maar lekker daten. Geniet van uw vrijheid. :)
pi_139897537
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 10:34 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Het leidt erg af van de inhoud! Misschien kun je je aanpassen!

Dit was de feedback!
Kan me geen barst schelen! Dit is mijn feedback.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 mei 2014 @ 11:21:34 #123
163650 Greys
pi_139898746
quote:

[..]

Het ging helemaal niet 'echt goed' tussen jullie.
Hij date met anderen en houdt jou aan het lijntje. Niets goeds aan.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 13 mei 2014 @ 12:06:30 #124
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_139900161
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 10:36 schreef complicate het volgende:

[..]

Kan me geen barst schelen! Dit is mijn feedback.
Maar nu snap je waar de opmerkingen vandaan komen. Doe er je/jouw/uw voordeel mee.

Graag gedaan!
pi_139900200
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:06 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Maar nu snap je waar de opmerkingen vandaan komen. Doe er je/jouw/uw voordeel mee.

Graag gedaan!
Doei, au revoir, a dios.

Groetjes.
pi_139900678
Ik vind het zo kut dat vrouwen van in de 30 dit nog moeten mee maken. Dit soort acties hoor je na je 20e geen last meer van te hebben, of als het wel zo is, te weten dat je er meteen een punt achter zet. Ik vind hem zo ontzettend kinderachtig bezig nu, want hij maakt misbruik van jouw loyaliteit en gevoelens. Bah. Ik zou er mee kappen!
"...en altijd als ik een schreeuwer zie, met een alternatief voor de democratie dan denk ik: jouw paradijs, hoeveel ruimte is daar, voor ben ali libi de tovenaar..."
  dinsdag 13 mei 2014 @ 12:36:06 #127
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_139901399
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:19 schreef Chocovloek het volgende:
Ik vind het zo kut dat vrouwen van in de 30 dit nog moeten mee maken. Dit soort acties hoor je na je 20e geen last meer van te hebben, of als het wel zo is, te weten dat je er meteen een punt achter zet. Ik vind hem zo ontzettend kinderachtig bezig nu, want hij maakt misbruik van jouw loyaliteit en gevoelens. Bah. Ik zou er mee kappen!
Nog mee moeten maken? Ik vind haar er zelf toch ook wel een beetje verantwoordelijk voor dat ze dit al 6 maanden zo laat doorgaan.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 mei 2014 @ 12:38:59 #128
163650 Greys
pi_139901524
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:36 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Nog mee moeten maken? Ik vind haar er zelf toch ook wel een beetje verantwoordelijk voor dat ze dit al 6 maanden zo laat doorgaan.
Een beetje? Volledig :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 13 mei 2014 @ 12:40:21 #129
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_139901580
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:38 schreef Greys het volgende:

[..]

Een beetje? Volledig :)
Ik wilde me nog wat mild uitdrukken :+
pi_139902959
Je klinkt alsof je hotel de botel bent en probeert wat krom is recht te lullen.

Al is het een dooddoener is en zal het altijd zo blijven dat wanneer het goed zit, dingen vanzelf gaan.

Maar in jullie 'relatie' gaan de dingen niet vanzelf en jij hebt er moeite mee. Je kan dan gaan zeggen 'ja maarrr.. hij is 33 en hij staat op het punt om zich te binden voor het leven.'

Maar jij weet diep van binnen ook wel dat dat onzin is.

Niemand, op welke leeftijd dan ook, weet of de relatie waar ze aan beginnen voor altijd is. Dat is waar het hier ook fout bij gaat. Als het NU leuk is, who cares dat het over 8 maanden alsnog eindigt in tranen? Dan heb je het in ieder geval nu leuk gehad. Dat is een gegeven wat jullie misschien beiden zijn vergeten.

Misschien is dit ook de gedachte die jij hebt: je wil dat de man voor wie je nu gaat voor altijd blijft, of dat hij in ieder geval een significante rol in je leven speelt (bijv kinderwens). Maar het hebben van deze wensen betekent niet dat je jezelf mag laten gebruiken. Iemand die je wil voor het leven, die een significante rol in je leven speelt moet je ook goed laten voelen en als hij al voordat je een relatie krijgt ervoor zorgt dat je erover moet piekeren dan zit het niet goed.

Nu je nog verliefd bent kan je je waarschijnlijk niet voorstellen dat je iemand anders leuk zal vinden. Maar probeer toch eens met die andere kerels uit te gaan. In ieder geval om jezelf te laten zien dat er andere mannen zijn die je helemaal te gek vinden! Het verlangen naar deze kerel gaat toch vanzelf over :)

En in het geval dat tijd de issue is: dan verspil je in ieder geval niet nog meer tijd aan deze lapzwans.
pi_139903732
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 10:35 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Jeltje, ik kan me bijna niet voorstellen dat je verder lekker in je vel zit, momenteel. Misschien moet je je eens richten op je algemene welbevinden, in plaats van je geluk te zoeken in een relatie.
Klopt. Er zijn best wel wat veranderingen in mijn leven en alles komt ook even samen dus ik reageer ook heftiger dan ik normaal gesproken zou doen.
pi_139903890
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 13:10 schreef Markeerstift het volgende:
Je klinkt alsof je hotel de botel bent en probeert wat krom is recht te lullen.

Al is het een dooddoener is en zal het altijd zo blijven dat wanneer het goed zit, dingen vanzelf gaan.

Maar in jullie 'relatie' gaan de dingen niet vanzelf en jij hebt er moeite mee. Je kan dan gaan zeggen 'ja maarrr.. hij is 33 en hij staat op het punt om zich te binden voor het leven.'

Maar jij weet diep van binnen ook wel dat dat onzin is.

Niemand, op welke leeftijd dan ook, weet of de relatie waar ze aan beginnen voor altijd is. Dat is waar het hier ook fout bij gaat. Als het NU leuk is, who cares dat het over 8 maanden alsnog eindigt in tranen? Dan heb je het in ieder geval nu leuk gehad. Dat is een gegeven wat jullie misschien beiden zijn vergeten.

Misschien is dit ook de gedachte die jij hebt: je wil dat de man voor wie je nu gaat voor altijd blijft, of dat hij in ieder geval een significante rol in je leven speelt (bijv kinderwens). Maar het hebben van deze wensen betekent niet dat je jezelf mag laten gebruiken. Iemand die je wil voor het leven, die een significante rol in je leven speelt moet je ook goed laten voelen en als hij al voordat je een relatie krijgt ervoor zorgt dat je erover moet piekeren dan zit het niet goed.

Nu je nog verliefd bent kan je je waarschijnlijk niet voorstellen dat je iemand anders leuk zal vinden. Maar probeer toch eens met die andere kerels uit te gaan. In ieder geval om jezelf te laten zien dat er andere mannen zijn die je helemaal te gek vinden! Het verlangen naar deze kerel gaat toch vanzelf over :)

En in het geval dat tijd de issue is: dan verspil je in ieder geval niet nog meer tijd aan deze lapzwans.
Ik heb hem ook al een spiegel voorgehouden dat bijna geen een relatie voor het leven is en dat het er ook niet toe doet of ons dat zal lukken. Als het niet werkt, werkt het niet. Ik heb ook gezegd dat ik niet direct van hem vraag dat hij met me gaat trouwen of kinderen krijgt - dat is ook niet aan de orde. Het enige dat ik nu vraag is dat hij ons een oprechte kans geeft en dat doet hij niet zolang hem met anderen date. Voor hem was dat echt een soort van nieuwe visie en daar wou hij dan weer over nadenken. Zucht.

Verder heb je echt gelijk.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 mei 2014 @ 13:56:27 #133
163650 Greys
pi_139904651
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 13:35 schreef Jeltje het volgende:

[..]

Ik heb hem ook al een spiegel voorgehouden dat bijna geen een relatie voor het leven is en dat het er ook niet toe doet of ons dat zal lukken. Als het niet werkt, werkt het niet. Ik heb ook gezegd dat ik niet direct van hem vraag dat hij met me gaat trouwen of kinderen krijgt - dat is ook niet aan de orde. Het enige dat ik nu vraag is dat hij ons een oprechte kans geeft en dat doet hij niet zolang hem met anderen date. Voor hem was dat echt een soort van nieuwe visie en daar wou hij dan weer over nadenken. Zucht.

Je doet er álles aan om hem maar te overtuigen voor jou te kiezen.
Maar WIL je überhaupt iemand waarvoor jij je in alle bochten moet wringen en die je moet overtuigen om voor jou te gaan? En waarbij je - stel dat hij zegt dat hij niet meer zal daten - je bij elke whatsapp of blik of zijn foon af zult vragen of hij niet toch contact met andere mogelijke dates heeft?
Of heb je toch liever iemand die jou adoreert en voor je kiest zonder al dat gedoe?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 13 mei 2014 @ 13:56:49 #134
108913 Godshand
guide4you
pi_139904673
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 13:35 schreef Jeltje het volgende:

[..]

Hier in hoofdletters:
DIE MAN WIL ZICH NIET BINDEN!!

Kortom, laat hem denken, trap hem naar zijn vrouwen en ga verder.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 13:58:24 #135
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_139904743
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 13:56 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar WIL je überhaupt iemand waarvoor jij je in alle bochten moet wringen en die je moet overtuigen om voor jou te gaan? En waarbij je - stel dat hij zegt dat hij niet meer zal daten - je bij elke whatsapp of blik of zijn foon af zult vragen of hij niet toch contact met andere mogelijke dates heeft?
Of heb je toch liever iemand die jou adoreert en voor je kiest zonder al dat gedoe?
Dit! Graag of niet.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 mei 2014 @ 13:58:35 #136
163650 Greys
pi_139904749
Oh ja, ga in godsnaam niet tegen hem zeggen (omdat hij wil 'nadenken') dat hij alle tijd mag nemen om daarover na te denken en daarna maar weer contact met je op moet nemen om jou de uitslag te laten weten. Want JE NEEMT HIER GEEN GENOEGEN MEE, kappen nou! }:|
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 13 mei 2014 @ 14:00:04 #137
108913 Godshand
guide4you
pi_139904816
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 13:58 schreef Greys het volgende:
Oh ja, ga in godsnaam niet tegen hem zeggen (omdat hij wil 'nadenken') dat hij alle tijd mag nemen om daarover na te denken en daarna maar weer contact met je op moet nemen om jou de uitslag te laten weten. Want JE NEEMT HIER GEEN GENOEGEN MEE, kappen nou! }:|
Je weet toch dat liefde niet alleen blind maakt, maar ook doof en dom? :')
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 mei 2014 @ 14:03:51 #138
163650 Greys
pi_139904955
quote:
4s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 14:00 schreef Godshand het volgende:

[..]

Hahaha ja.
Heb er zelf ook vaak genoeg mijn muil aan gestoten :')
Dus weet hoe moeilijk het soms is, maar een ander is het altijd heel gemakkelijk uit te leggen :7
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_139905023
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 13:56 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat is een retorische vraag natuurlijk.
pi_139905073
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 13:58 schreef Greys het volgende:
Nou ga ik even heel stom zijn maar waarom zou ik niet kunnen zeggen "opzouten en als je je bedenkt dan hoor ik het wel en zien we wel of ik nog interesse in jou heb"?
pi_139905102
quote:
4s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 14:00 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ik neem jullie reacties wel echt mee maar moet mijn gevoelens nog onder controle zien te krijgen en naar mijn ratio handelen. Ik weet sinds vrijdag dat het weer foute boel is dus ik zit nu nog in een rouwproces ofzo...stukje ongeloof, de pijn niet willen voelen, het niet willen weten.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 mei 2014 @ 14:09:18 #142
163650 Greys
pi_139905128
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 14:05 schreef Jeltje het volgende:

[..]

Dat is een retorische vraag natuurlijk.
Waarom gedraag je je dan niet naar dat vreselijk voor de hand liggende antwoord? :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 14:07 schreef Jeltje het volgende:

[..]

Nou ga ik even heel stom zijn maar waarom zou ik niet kunnen zeggen "opzouten en als je je bedenkt dan hoor ik het wel en zien we wel of ik nog interesse in jou heb"?
Omdat je het niet eens meer moet WILLEN horen of hij zich bedenkt!!
Want dan moet je je weer gaan afvragen of hij zich echt heeft 'bedacht' of dat het aanbod op Tinder op dat moment even tegenviel en hij weer jeuk heeft en aandacht nodig heeft :{
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_139905523
quote:

[..]

Dat kan, maar niet hopen dat het zo gaat aflopen. Gewoon uw focus op andere dingen richten en die man uit uw buurt houden. Neem afstand, maanden als het moet. en ondertussen gewoon met andere visjes omgaan/daten O+
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 mei 2014 @ 14:25:30 #144
163650 Greys
pi_139905701
TS, kom op, je weet zelf dat je dan tóch weer op zijn antwoord gaat zitten wachten.
En dat je niet met anderen gaat daten, want 'stél dat hij net binnen nu en dit weekend zijn beslissing neemt en voor mij kiest!!!?'.

Hou de eer nou verder aan jezelf. In godsnaam...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 13 mei 2014 @ 14:40:16 #145
108913 Godshand
guide4you
pi_139906359
quote:

[..]

Omdat hij sowieso interesse heeft in een FWB. Maar geen relatie.
pi_139906583
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 14:25 schreef Greys het volgende:
TS, kom op, je weet zelf dat je dan tóch weer op zijn antwoord gaat zitten wachten.
En dat je niet met anderen gaat daten, want 'stél dat hij net binnen nu en dit weekend zijn beslissing neemt en voor mij kiest!!!?'.

Hou de eer nou verder aan jezelf. In godsnaam...
Dit, hij zal zich waarschijnlijk kapot lachen om jou. Dat je dat niet in ziet zeg.
pi_139906688
Ik vraag me steeds af, wat TS zoooo bijzonder vindt aan die gast. :@
  dinsdag 13 mei 2014 @ 15:00:16 #148
214372 Westerling
Simpele ziel
pi_139907048
quote:

[..]

Omdat:
- Je dan stiekem/onbewust gaat wachten/hopen.
- Het gezeik dan gewoon opnieuw begint zodra ie contact opneemt.

Overigens vind ik hem ook een lul. En dat zeg ik niet snel, ik ga vrij simpel/lomp met vrouwen om en heb ze bepaald niet op een voetstuk staan. Maar als een vrouw duidelijk andere bedoelingen heeft met me dan ik met haar ben ik daar te allen tijde eerlijk en duidelijk over. Kutgedrag dit, zou een ieders eer te na moeten zijn maargoed.

Dat neemt niet weg dat TS dit allemaal zelf laat gebeuren, en dat zo snel mogelijk moet stoppen.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 15:00:32 #149
427439 Noemy
Cute face, evil mind
pi_139907061
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 13:09 schreef Jeltje het volgende:

[..]

Dankjewel, I appreciate it! O+
Trouwens, vertelde je verhaal aan mijn vader en het enige wat hij te zeggen had was: "Wat een subtiele manier om rond te kunnen blijven slapen"
Dus... Ik hoop oprecht dat je je verstand gebruikt en hem links laat liggen. :)
  dinsdag 13 mei 2014 @ 15:08:29 #150
427439 Noemy
Cute face, evil mind
pi_139907292
quote:
10s.gif Op maandag 12 mei 2014 13:23 schreef Godshand het volgende:

[..]

Gewoon geowned door een 16 jarige :D

Ze heeft wel gelijk, maar dat kan jij zelf ook wel op je vingers natellen.

Kortom, meer vissen die minder vaag zijn in de zee
Over 7 dagen 17, om precies te zijn *O*
Maar mee eens, alles wat ik vertelde kon ze zelf ook bedenken, easy. Maar als gevoelens in de weg staan wil je al die negativiteit niet horen en focus je je op de dingen die wél goed voelen. Dat 30+ers dit meemaken verbaasd me trouwens.
pi_139907393
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 15:08 schreef Noemy het volgende:

[..]

Maar mee eens, alles wat ik vertelde kon ze zelf ook bedenken, easy. Maar als gevoelens in de weg staan wil je al die negativiteit niet horen en focus je je op de dingen die wél goed voelen. Dat 30+ers dit meemaken verbaasd me trouwens.
17 :9~

Nog een jaar wachten op legaliteit :'(
pi_139907492
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 14:09 schreef Greys het volgende:

[..]

Waarom gedraag je je dan niet naar dat vreselijk voor de hand liggende antwoord? :)

[..]

Omdat je het niet eens meer moet WILLEN horen of hij zich bedenkt!!
Want dan moet je je weer gaan afvragen of hij zich echt heeft 'bedacht' of dat het aanbod op Tinder op dat moment even tegenviel en hij weer jeuk heeft en aandacht nodig heeft :{
Ik gedraag me er niet naar omdat ik verliefd ben.
pi_139907608
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 14:48 schreef complicate het volgende:
Ik vraag me steeds af, wat TS zoooo bijzonder vindt aan die gast. :@
Tja, eigenlijk vooral het gevoel dat ik heb als we samenzijn. Alles gaat dan vanzelf - het voelt dan als puur genieten van de ander zijn zijn (en dat gevoel is er zonder dat we sex hebben).
  dinsdag 13 mei 2014 @ 15:18:39 #154
214372 Westerling
Simpele ziel
pi_139907617
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 15:15 schreef Jeltje het volgende:

[..]

Het is toch wel fijn om na je pubertijd iets van rationaliteit te behouden als je verliefd bent.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 15:18:40 #155
427439 Noemy
Cute face, evil mind
pi_139907619
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 15:11 schreef Scorpie het volgende:

[..]

17 :9~

Nog een jaar wachten op legaliteit :'(
Vanwaar die "17 :9~ "?
En nee, gelukkig heb ik een zus van 20, if you know what I mean >:)
pi_139907627
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 15:18 schreef Noemy het volgende:

[..]

Vanwaar die "17 :9~ "?
En nee, gelukkig heb ik een zus van 20, if you know what I mean >:)
Niks, laat maar :D

Pics van je zus :@

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2014 15:19:16 ]
pi_139907638
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 15:15 schreef Jeltje het volgende:

[..]

Hij solt met je. Dat dat geen afbreuk doet aan je verliefdheid is mij een raadsel.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 15:22:10 #158
427439 Noemy
Cute face, evil mind
pi_139907722
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 15:18 schreef Jeltje het volgende:

[..]

Tja, eigenlijk vooral het gevoel dat ik heb als we samenzijn. Alles gaat dan vanzelf - het voelt dan als puur genieten van de ander zijn zijn (en dat gevoel is er zonder dat we sex hebben).
Vind het trouwens echt oprecht zonde dat hij die andere vrouwen niet wil loslaten. De manier hoe jullie je voelen als jullie samen zijn is zoals het hoort, alles gaat vanzelf, puur genieten, etc. Maar zodra hij z'n telefoon er bij pakt gebeurd de ellende weer. Waarschijnlijk als je 'm laat gaan beseft die pas goed wat hij weg heeft laten lopen. Maar dat is dan zijn probleem, niet de jouwe. Jij koos voor jezelf.
pi_139907729
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 15:00 schreef Westerling het volgende:

[..]

Overigens vind ik hem ook een lul. En dat zeg ik niet snel, ik ga vrij simpel/lomp met vrouwen om en heb ze bepaald niet op een voetstuk staan. Maar als een vrouw duidelijk andere bedoelingen heeft met me dan ik met haar ben ik daar te allen tijde eerlijk en duidelijk over. Kutgedrag dit, zou een ieders eer te na moeten zijn maargoed.

Dat neemt niet weg dat TS dit allemaal zelf laat gebeuren, en dat zo snel mogelijk moet stoppen.
Ik heb al op alle mogelijke manieren uit hem proberen te krijgen dat hij het gewoon kan zeggen als ik het niet ben voor hem, dat ik daar wel overheen kom, dat ik die eerlijkheid verdien, dat hij toch 10 anderen heeft om mijn gat op te vullen, etc. De enige reacties die ik daar dan op krijg zijn dat hij eigenlijk weet dat ik het wel voor hem ben, dat hij eigenlijk al zijn keuze heeft gemaakt, dat hij eigenlijk weet wat hij moet doen, dat hij dit nog nooit gevoeld heeft, dat hij bang is om opnieuw de fout te maken die hij bij zijn 2 ex-en heeft gemaakt. BLABLABLA.

Hij heeft zelfs laatst zijn excuses aangeboden dat hij me zo had gekwetst. Hij beweerde het niet door te hebben. En nu doet hij het opnieuw.

Het is eigenlijk allemaal zo duidelijk...nu nog mijn gevoelens uitschakelen en dan op naar de volgende.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 15:25:20 #160
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_139907808
Meer vrouwen als deze TS graag :7 haha
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_139907826
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 15:25 schreef 2NutZ het volgende:
Meer vrouwen als deze TS graag :7 haha
:D
pi_139907851
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 15:19 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Hij solt met je. Dat dat geen afbreuk doet aan je verliefdheid is mij een raadsel.
Tja...ik ben er heilig van overtuigd dat hij oprecht wat voor me voelt. Ik zie het in zijn blik, merk het aan zijn gedrag als hij bij me is. Heb hem een aantal keren huilend in mijn armen gehad - dat kan hij niet faken. Dat gaat er bij mij niet in.

Wat er wel ingaat is dat hij zich gewoon niet wil en kan binden en dat ik gewoon niet goed genoeg ben.
pi_139907932
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 15:22 schreef Noemy het volgende:

[..]

Vind het trouwens echt oprecht zonde dat hij die andere vrouwen niet wil loslaten. De manier hoe jullie je voelen als jullie samen zijn is zoals het hoort, alles gaat vanzelf, puur genieten, etc. Maar zodra hij z'n telefoon er bij pakt gebeurd de ellende weer. Waarschijnlijk als je 'm laat gaan beseft die pas goed wat hij weg heeft laten lopen. Maar dat is dan zijn probleem, niet de jouwe. Jij koos voor jezelf.
Het stomme is dat hij me vrijdagmiddag vroeg om vrijdagavond af te spreken. Hij zei dat ie echt zin had om me te zien terwijl hij me donderdagavond (dus de avond ervoor) ook al had gezien. Ik had vrijdag al andere plannen dus toen zat ie alleen thuis en begon ie dus te whatsappen en bellen met een nieuwe chick.

Ik heb hem al eens 6 weken losgelaten en toen kwam ie met hangende pootjes terug...nu zijn we 4 weken later en gebeurt het weer opnieuw.

Eerlijk waar, het is helemaal juist als we samen zijn...
  dinsdag 13 mei 2014 @ 15:33:44 #164
214372 Westerling
Simpele ziel
pi_139908116
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 15:28 schreef Jeltje het volgende:

[..]

Het stomme is dat hij me vrijdagmiddag vroeg om vrijdagavond af te spreken. Hij zei dat ie echt zin had om me te zien terwijl hij me donderdagavond (dus de avond ervoor) ook al had gezien. Ik had vrijdag al andere plannen dus toen zat ie alleen thuis en begon ie dus te whatsappen en bellen met een nieuwe chick.

Ik heb hem al eens 6 weken losgelaten en toen kwam ie met hangende pootjes terug...nu zijn we 4 weken later en gebeurt het weer opnieuw.

Wat hebben jullie donderdagavond gedaan?
  dinsdag 13 mei 2014 @ 15:46:56 #165
427439 Noemy
Cute face, evil mind
pi_139908529
quote:

[..]

God wat zou ik graag met deze man willen praten. Hij noemt je zijn ideale vrouw, neemt contact met je op na weken geen contact, ligt jankend in je armen, zegt dat hij meer tijd nodig heeft, dat je hem geen dingen kan afdwingen, maar ondertussen toch actief blijven op Tinder en zodra jij 'm geen aandacht geeft valt hij terug op andere vrouwtjes.
Deze kerel heeft echt geen idee wat die wil. Maar jij ook niet. Deels ben ik er van overtuigd dat hij inderdaad gevoelens voor je heeft; je op zo'n kwetsbare manier uiten doen mannen niet snel.. Tenzij het een trucje is om je dat te laten geloven, maar aangezien je toch geen seks wilt en niet "ja en amen" overal op zegt, waarom zou hij dan alle moeite steken in jouw als er 10 andere zijn die wel sneller de benen openen? Maar aan de andere kant; hij wéét van jou gevoelens, hij weet hoe die je kan inpalmen zodat je blijft, hij weet überhaupt dat je blijft, dat heb je hem meerdere malen bewezen.
En ik dacht dat mijn liefdesleven ingewikkeld was.

Maar lieve Jeltje, het blijft een feit dat hij je kennelijk niet belangrijk genoeg vind om die andere dames links te laten liggen. Hij kan blijkbaar niet genoegen nemen met 1 vrouw.

Wat zou er gebeuren als je hem vraagt: Schat, ik word schijtziek van die onduidelijkheid en al je
andere vrouwelijke contacten. We zijn geen kinderen meer en volwassene genoeg om hier open over te praten. Wat wil je nou? < Hier geeft hij natuurlijk een vaag antwoord op waar je niks mee kan, maar je kent hem waarschijnlijk goed genoeg om te weten wat hij écht bedoeld. Als dit je niet aanstaat kan je oprecht zeggen dat je alles hebt geprobeerd, hebt gewacht en hebt gedaan wat je kon doen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 15:22 schreef Jeltje het volgende:
Het is eigenlijk allemaal zo duidelijk...nu nog mijn gevoelens uitschakelen en dan op naar de volgende.
Jaaaaaa..... Helaas kan je als mens niet je gevoelens uitschakelen. Er is geen knopje "aan/uit", maar je kunt er wel overheen groeien en beseffen wat beter is voor je. Hij gaat maar lekker onduidelijk doen tegen een ander bloempje wat zo naïef is om zijn bullshit te accepteren. Genoeg andere leuke mannen die eerlijk en duidelijk met je zijn.
pi_139908926
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 15:33 schreef Westerling het volgende:

[..]

Wat hebben jullie donderdagavond gedaan?
We zijn naar een cabaretvoorstelling geweest. Eerst vlug wat bij mij gegeten, daarna die show, daarna terug naar mij en nog pannekoeken gegeten en toen iets van een uurtje op bed gelegen - op bed wel wat gezoend en een beetje 'droogneuken'. Vervolgens heb ik gezegd dat hij moest gaan en is ie rond half 12 vertrokken. Zonder sex.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 16:17:21 #167
108913 Godshand
guide4you
pi_139909645
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 15:08 schreef Noemy het volgende:

[..]

Joh, ik denk dat als je eenmaal 50+ bent, je hebt verbaasd hoe 40 en 50+ers zich nog gedragen :')
  dinsdag 13 mei 2014 @ 16:20:55 #168
427439 Noemy
Cute face, evil mind
pi_139909776
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 16:17 schreef Godshand het volgende:

[..]

Joh, ik denk dat als je eenmaal 50+ bent, je hebt verbaasd hoe 40 en 50+ers zich nog gedragen :')
Aah.. Gelukkig heb ik nog wat jaartjes voordat ik die leeftijd überhaupt bereik. En de volgende generatie 40/50jarige gaat vast verandering brengen aan die rebelse oudjes.
pi_139909787
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 15:46 schreef Noemy het volgende:

[..]

God wat zou ik graag met deze man willen praten. Hij noemt je zijn ideale vrouw, neemt contact met je op na weken geen contact, ligt jankend in je armen, zegt dat hij meer tijd nodig heeft, dat je hem geen dingen kan afdwingen, maar ondertussen toch actief blijven op Tinder en zodra jij 'm geen aandacht geeft valt hij terug op andere vrouwtjes.
Deze kerel heeft echt geen idee wat die wil. Maar jij ook niet. Deels ben ik er van overtuigd dat hij inderdaad gevoelens voor je heeft; je op zo'n kwetsbare manier uiten doen mannen niet snel.. Tenzij het een trucje is om je dat te laten geloven, maar aangezien je toch geen seks wilt en niet "ja en amen" overal op zegt, waarom zou hij dan alle moeite steken in jouw als er 10 andere zijn die wel sneller de benen openen? Maar aan de andere kant; hij wéét van jou gevoelens, hij weet hoe die je kan inpalmen zodat je blijft, hij weet überhaupt dat je blijft, dat heb je hem meerdere malen bewezen.
En ik dacht dat mijn liefdesleven ingewikkeld was.

Maar lieve Jeltje, het blijft een feit dat hij je kennelijk niet belangrijk genoeg vind om die andere dames links te laten liggen. Hij kan blijkbaar niet genoegen nemen met 1 vrouw.

Wat zou er gebeuren als je hem vraagt: Schat, ik word schijtziek van die onduidelijkheid en al je
andere vrouwelijke contacten. We zijn geen kinderen meer en volwassene genoeg om hier open over te praten. Wat wil je nou? < Hier geeft hij natuurlijk een vaag antwoord op waar je niks mee kan, maar je kent hem waarschijnlijk goed genoeg om te weten wat hij écht bedoeld. Als dit je niet aanstaat kan je oprecht zeggen dat je alles hebt geprobeerd, hebt gewacht en hebt gedaan wat je kon doen.

Heb ik dan lang genoeg gewacht? Dat is een beetje de vraag...we waren de laatste 4 weken echt naar elkaar toe aan het groeien...ik zag het aan hem. Hij nam initiatief, was beschikbaar, complimenteus, enthousiast etc. Na 4 weken leuk contact kom ik direct weer met een label aanzetten en dat schrikt hem opnieuw af...

Ik typ dit en tegelijkertijd denk ik: onder aan de streep blijft het resultaat hetzelfde. Hij wil zich niet binden dus wat doet het er allemaal toe.
pi_139909842
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 16:21 schreef Jeltje het volgende:

[..]

Heb ik dan lang genoeg gewacht? Dat is een beetje de vraag...we waren de laatste 4 weken echt naar elkaar toe aan het groeien...ik zag het aan hem. Hij nam initiatief, was beschikbaar, complimenteus, enthousiast etc. Na 4 weken leuk contact kom ik direct weer met een label aanzetten en dat schrikt hem opnieuw af...

Ik typ dit en tegelijkertijd denk ik: onder aan de streep blijft het resultaat hetzelfde. Hij wil zich niet binden dus wat doet het er allemaal toe.
Pro-tip: kijk naar wat hij doet , niet naar wat hij zegt .

Wat hij doet is afspreken met andere vrouwen en gezelligheid opzoeken bij andere vrouwen. Wat hij doet is niet exclusief zijn met jou. Wat hij doet is jou op afroep beschikbaar houden. Wat hij doet is jou opzoeken zodra hij zelf zin heeft. Wat hij doet is jou in de wachtkamer zetten.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2014 16:26:09 ]
  dinsdag 13 mei 2014 @ 16:27:41 #171
427439 Noemy
Cute face, evil mind
pi_139910020
quote:

[..]

Een label schrikt veel mannen af, inderdaad. Tenzij hij zelf ook een label wilt omdat hij je voor jezelf wilt. Maar of je nou 2 weken of 2 jaar wacht, als hij zich niet wil binden kun je jezelf beter die verspilde 2 jaar besparen. Er kunnen wel 4 leuke weken zijn geweest maar zijn er niet genoeg signalen die je laten beseffen dat het niet klopt? Je kunt niet telkens de feiten negeren wanneer hij weer 'n keer leuk is. Houd jezelf niet voor de gek. Ik snap dat het moeilijk is maar het word er niet makkelijker op als je langer blijft wachten. Je stelt jezelf heel kwetsbaar op. Vraag verduidelijking!!!!
En het grappige; je geeft vaak al zelf het antwoord, "het doet er niet aan toe", volg je eigen wijze woorden op aub svp.
pi_139910036
quote:

[..]

Omdat je de deur voor hem open laat staan. Ik denk echt dat je meer in dit ziet dan dat er is, je laat je gewoon gebruiken door iemand waarvan jij denkt dat hij 'bindingsangst' heeft maar wat gelul is. Want als je simpelweg bindingsangst hebt wil dat nog niet zeggen dat je andere vrouwen op moet zoeken.

Hij is niet eerlijk, en als je serieus denkt van wel moet je je misschien eens af vragen of hij die andere vrouwen over jou vertelt of toch hier en daar iets verzwijgt.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 16:29:01 #173
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_139910064
quote:

[..]

Probeer je eens voor te stellen wat het je voor vrijheid oplevert als je deze man uit je leven bant. Wat een bevrijding moet dat voor je zijn!
  dinsdag 13 mei 2014 @ 16:29:06 #174
427439 Noemy
Cute face, evil mind
pi_139910066
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 16:28 schreef Miracle_Drug het volgende:
Omdat je de deur voor hem open laat staan.
pi_139910373
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 10:00 schreef MinderMutsig het volgende:
Jullie hebben veel gemeen. Jullie hebben namelijk beide geen enkel respect voor jou.
Dé essentie van dit geheel _O_ Echt, heel raak.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 mei 2014 @ 16:38:43 #176
163650 Greys
pi_139910394
quote:

[..]

Hij houdt geen SECONDE rekening met jóuw gevoelens.
Jij wacht al maanden op enige zekerheid, hij slet lekker in de rondte en houdt jou aan het lijntje met jankverhalen. Hij vindt je écht wel leuk, maar niet leuk genoeg voor een relatie. En dat verandert niet meer, hoe lang je ook wacht.

Je legt de schuld bij jezelf 'ja maar IK heb hem afgeschrikt met mijn labeltje'. Hou daar nou eens mee op ajb, je verdient zoveel beter... Je hebt je nu in zeshonderd bochten gewrongen, hij vindt het wel best zo (en waarom zou hij ook niet... ideale situatie zo voor hem!) en je eigenwaarde brokkelt met het uur af. Tot hier en niet verder, zou ik als ik jou was tegen mezelf zeggen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 mei 2014 @ 16:41:50 #177
163650 Greys
pi_139910502
quote:

[..]

Het stomme is dat hij me vrijdagmiddag vroeg om vrijdagavond af te spreken. Hij zei dat ie echt zin had om me te zien terwijl hij me donderdagavond (dus de avond ervoor) ook al had gezien.
Kortom, hij had vrijdagavond niets beters te doen of zijn Tinderdate had afgebeld :) En hij had aandacht nodig, dus ging hij jou last minute nog even vragen of je vrijdag kon.

quote:
Ik had vrijdag al andere plannen dus toen zat ie alleen thuis en begon ie dus te whatsappen en bellen met een nieuwe chick.
Zie je hoe lang die leuke donderdag van jullie, die volgens jou zo perfect was en alles klopte, bij hem bleef hangen? Nog geen 24 uur... toen ging hij al aandacht zoeken bij een ander.

quote:
Nee mop, het is niet helemaal juist als jullie samen zijn. Want het was helemaal juist voor jou als je zeker wist dat hij stopte met die andere contacten. En dat doet hij niet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 13 mei 2014 @ 16:46:46 #178
108913 Godshand
guide4you
pi_139910684
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 16:28 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]
Want als je simpelweg bindingsangst hebt wil dat nog niet zeggen dat je andere vrouwen op moet zoeken.
Natuurlijk wel. Het is een kenmerk van bindingsangst. De angst om gebonden te zijn en fout te zitten...
  dinsdag 13 mei 2014 @ 16:50:25 #179
214372 Westerling
Simpele ziel
pi_139910805
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 15:58 schreef Jeltje het volgende:

[..]

We zijn naar een cabaretvoorstelling geweest. Eerst vlug wat bij mij gegeten, daarna die show, daarna terug naar mij en nog pannekoeken gegeten en toen iets van een uurtje op bed gelegen - op bed wel wat gezoend en een beetje 'droogneuken'. Vervolgens heb ik gezegd dat hij moest gaan en is ie rond half 12 vertrokken. Zonder sex.
Oke, klinkt wel als een leuke avond inderdaad. Hoe vaak hebben jullie ongeveer seks? Als in, 1 op de ?? afspraakjes?
pi_139912065
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 16:46 schreef Godshand het volgende:

[..]

Natuurlijk wel. Het is een kenmerk van bindingsangst. De angst om gebonden te zijn en fout te zitten...
Als je bindingsangst hebt kun je nog altijd wel zoveel om iemand geven dat je niet persé andere vrouwen/mannen op hoeft te zoeken. Staat voor mij los van elkaar.

Hij is gewoon respectloos en niet eerlijk, niet tegenover TS en niet tegenover de andere dames. En dat vind ik 2 hele verschillende dingen.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 17:37:03 #181
108913 Godshand
guide4you
pi_139912343
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 17:28 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Als je bindingsangst hebt kun je nog altijd wel zoveel om iemand geven dat je niet persé andere vrouwen/mannen op hoeft te zoeken. Staat voor mij los van elkaar.

Hij is gewoon respectloos en niet eerlijk, niet tegenover TS en niet tegenover de andere dames. En dat vind ik 2 hele verschillende dingen.
Hij is juist heel eerlijk. Tenminste, in dat hij andere dames date.

Ik denk ook echt dat hij wel haar in zijn harem wil hebben... :P
pi_139912548
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 16:50 schreef Westerling het volgende:

[..]

Oke, klinkt wel als een leuke avond inderdaad. Hoe vaak hebben jullie ongeveer seks? Als in, 1 op de ?? afspraakjes?
Voor de 6 weken contactbreuk was het 3x per week (wonen niet samen), na de 6 weken contactbreuk is het in de afgelopen 4 weken 1x gebeurd.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 17:45:45 #183
108913 Godshand
guide4you
pi_139912592
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 17:44 schreef Jeltje het volgende:

[..]

Voor de 6 weken contactbreuk was het 3x per week (wonen niet samen), na de 6 weken contactbreuk is het in de afgelopen 4 weken 1x gebeurd.
*zingt*
*O* Jeltje, je bent niet het enige speldje, in zijn hooiberg! *O*
  dinsdag 13 mei 2014 @ 17:52:49 #184
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_139912794
Weet je, blijf gewoon lekker wachten op je hunk. Grote kans dat het dan allemaal goed komt, ik bedoel maar, de cijfers spreken voor zich. _O_
Bedenk alleen wel, als je binnen de komende 6 maanden wederom met een dergelijk ingrijpend voorstel komt kan ie zich beklemt voelen en dan duurt het alleen nog maar langer voordat ie de jouwe is.
pi_139912895
Ik heb net even een heel aantal van jullie commentaren voor mezelf opgeschreven. Daar ga ik de komende tijd regelmatig naar kijken.
pi_139913143
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:36 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Ja maar daarom is het ook zo naïef! Bovendien vind ik het toch echt wel flauw van die vent ook. Ik hoopte gewoon stiekem ergens dat er een bepaalde bovengrens leeftijd is waarna mannen geen kinderachtige klootzakken meer zijn.. :')
"...en altijd als ik een schreeuwer zie, met een alternatief voor de democratie dan denk ik: jouw paradijs, hoeveel ruimte is daar, voor ben ali libi de tovenaar..."
  dinsdag 13 mei 2014 @ 20:19:56 #187
214372 Westerling
Simpele ziel
pi_139918632
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 18:07 schreef Chocovloek het volgende:

[..]

Ja maar daarom is het ook zo naïef! Bovendien vind ik het toch echt wel flauw van die vent ook. Ik hoopte gewoon stiekem ergens dat er een bepaalde bovengrens leeftijd is waarna mannen geen kinderachtige klootzakken meer zijn.. :')
Natuurlijk is die er niet. Je zou net zo kunnen verwachten dat boven een bepaalde leeftijdsgrens vrouwen niet zo verschrikkelijk naief meer zijn.
pi_139920109
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 17:56 schreef Jeltje het volgende:
Ik heb net even een heel aantal van jullie commentaren voor mezelf opgeschreven. Daar ga ik de komende tijd regelmatig naar kijken.
Als het nodig is, kom ik de teksten voorlezen. Stop ermee alsjeblieft, hij is je niet waard..
pi_139920203
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 18:07 schreef Chocovloek het volgende:

[..]

En dan al die gratis punani mislopen zonder gezeik van een relatie? Hell no.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 21:05:13 #190
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_139920705
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 20:19 schreef Westerling het volgende:

[..]

Natuurlijk is die er niet. Je zou net zo kunnen verwachten dat boven een bepaalde leeftijdsgrens vrouwen niet zo verschrikkelijk naief meer zijn.
_O-
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_139933574
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 16:18 schreef Ole het volgende:
He is not that into you!
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_139937275
Heb hem inmiddels sinds het voorval van vrijdagavond niet meer gesproken. Het gaat echt de hele dag door mijn hoofd. Baal dat ik hem in mijn kaarten heb laten kijken. Hij weet dat hij de macht heeft.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 14 mei 2014 @ 09:57:00 #193
163650 Greys
pi_139937299
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 09:55 schreef Jeltje het volgende:
Heb hem inmiddels sinds het voorval van vrijdagavond niet meer gesproken. Het gaat echt de hele dag door mijn hoofd. Baal dat ik hem in mijn kaarten heb laten kijken. Hij weet dat hij de macht heeft.
Maar sterkt het je dan niet een béétje dat jij die macht per hier en nu terug pakt? :)
Dat gevoel?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_139937372
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 09:57 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar sterkt het je dan niet een béétje dat jij die macht per hier en nu terug pakt? :)
Dat gevoel?
Nee want dat doe ik nog niet. Ik ben al dagen in een dagboekje aan het schrijven en me suf aan het piekeren. Moet mezelf tegenhouden om geen contact op te nemen. Ik weet wel dat dat allemaal minder wordt maar het voelt net alsof ik dit er nu even niet bij kan hebben en dat hij dan maar gauw die pijn weg moet komen nemen door weer even lief te doen (en dan het proces even uitstellen totdat ik beter in mijn vel zit en de pijn wel aankan ofzo).
pi_139937538
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 15:22 schreef Jeltje het volgende:

^O^ het is moeilijk, maar niet onmogelijk.
pi_139937584
quote:
14s.gif Op woensdag 14 mei 2014 10:07 schreef complicate het volgende:

[..]

^O^ het is moeilijk, maar niet onmogelijk.
Hoe doe je dat eigenlijk? Het stomme is dat ik hem niet helemaal uit mijn leven wil. Heb er wel een goede vriend aan (platonisch dus).
  woensdag 14 mei 2014 @ 10:11:23 #197
352863 HaywoodJablome
Any minute now
pi_139937630
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 10:09 schreef Jeltje het volgende:

[..]

Hoe doe je dat eigenlijk? Het stomme is dat ik hem niet helemaal uit mijn leven wil. Heb er wel een goede vriend aan (platonisch dus).
Als je zo doorgaat bereik je vanzelf het punt waarop je hem niet meer kan luchten of zien, dus maak je daar maar geen zorgen over.
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
pi_139937694
quote:
10s.gif Op woensdag 14 mei 2014 10:11 schreef HaywoodJablome het volgende:

[..]

Als je zo doorgaat bereik je vanzelf het punt waarop je hem niet meer kan luchten of zien, dus maak je daar maar geen zorgen over.
Dat punt had ik allang bereikt moeten hebben maar dat is niet zo. Ik haat hem niet als gewone vriend (want we hebben echt lol samen). Ik haat hem als lover (want hij heeft schijt aan mijn gevoelens).
  woensdag 14 mei 2014 @ 10:14:07 #199
352863 HaywoodJablome
Any minute now
pi_139937705
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 10:13 schreef Jeltje het volgende:

[..]

Dat punt had ik allang bereikt moeten hebben maar dat is niet zo. Ik haat hem niet als gewone vriend (want we hebben echt lol samen). Ik haat hem als lover (want hij heeft schijt aan mijn gevoelens).
Okee dan.
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
pi_139937778
quote:

[..]

4 opties:

1) Negeren, hem als lucht zien. Zelfs als u hem ziet. Dat is het moeilijkste, maar soms moet het.

2) U focussen op al zijn negatieve kanten: in uw geval: hij wil zich niet binden.etc.
En uzelf beloven gedurende bijvoorbeeld 1 week al geen contanct te nemen. Na die 1 week, 2 weken etc. etc. :)

3) Als u hem echt als vriend wil, dan dat met hem bespreken, dat u geen seks meer wil en alleen hem als vriend wil . Maar dat zou u alleen moeten/kunnen doen , na een tijdje afstand omdat u nu nog veel gevoelens heeft voor hem en hij (misschien) ook voor u. En als u afspreekt niet meer bij u thuis of bij hem op de kamer, maar op neutrale plaatsen, maar dat allemaal na een tijdje, nu niet.

4) Er héél veeeeeeeeel met hem over praten/zeuren/zagen/klagen tot als u het zo beu wordt. :P

[ Bericht 0% gewijzigd door complicate op 14-05-2014 10:21:37 ]
pi_139938188
quote:

[..]

woensdag 14 mei 2014 @ 10:57:07 #202
214372 Westerling
Simpele ziel
pi_139938861
quote:

[..]

He wat. Je bent smoorverliefd op hem, hoe kan ie dan ook een goede vriend zijn. Je gaat jezelf echt pijnigen op die manier.
pi_139938880
quote:

[..]

Meid, je hebt serieus een probleem.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 14 mei 2014 @ 11:25:16 #204
163650 Greys
pi_139939813
quote:

[..]

Ja leuk joh, zo'n gewone vriend die dwars over je heen loopt en inderdaad schijt heeft aan je gevoelens en verdriet... Nooit meer laten gaan zo'n vent, ook niet als vriend... :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 14 mei 2014 @ 11:26:29 #205
163650 Greys
pi_139939849
(En ik wéét dat het moeilijk is en we zitten hier ook echt niet om je af te zeiken, maar de meesten zijn ook alleen maar zo 'wijs' geworden door schade en schande. Been there, enzo. God wat had ik een bord voor mijn kop ook. Maar geloof me, je opluchting zal groot zijn. Doorpakken, je verdient beter, óók als 'gewone vriend'...)

Maar het klinkt nu alsof je zijn aandacht wanhopig nodig hebt als pleister op je andere issues....
Da's helemáál gevaarlijk.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_139939962
Hou er alsjeblieft mee op. Ik heb zelf in een vergelijkbare situatie gezeten, hoewel we denk ik wel wat jonger waren. Ik geloof achteraf nog steeds dat hij oprecht gevoelens voor me had en inmiddels ben ik compleet over hem heen en hebben we zeer sporadisch normaal contact, maar het heeft me echt helemaal kapot gemaakt. Bij mij heeft het 8 maanden geduurd, het begon drie weken nadat het uitging met zijn ex. Hij gaf steeds aan me echt heel leuk te vinden maar het te snel te vinden voor een relatie. Tussendoor een tijdje wel exclusief geweest - of in elk geval die afspraak gehad, want hij had toch met iemand anders gezoend - en meerdere malen besloten gewoon vrienden te blijven, maar dat werkte uiteraard niet en we bleven seks hebben. Na 8 maanden was het nog steeds hetzelfde verhaal: ik vind je echt heel leuk maar het is te snel. Toen leerde hij een ander meisje kennen en was het tussen ons echt klaar, en drie weken later hadden ze een relatie. Ik ben een jaar lang echt helemaal kapot ervan geweest. Op het moment zelf dacht ik steeds dat komt nog wel, ik kan het wel aan, in elk geval hebben we het nu nog leuk samen etc. Niet doen! Neem jezelf in bescherming en kap ermee. De jongen in kwestie heeft met zn nieuwe vriendin twee jaar gehad en toen uitgemaakt omdat hij geen toekomst met haar zag, en nu woont hij samen. Dus niet een kwestie van ik kan me niet binden want het is te snel, maar ik kan me niet binden aan jou.

Sterkte, en ik hoop dat het je lukt om ermee te kappen. Gun het niemand om zich zo te voelen!
pi_139939979
quote:
11s.gif Op woensdag 14 mei 2014 11:26 schreef Greys het volgende:
(En ik wéét dat het moeilijk is en we zitten hier ook echt niet om je af te zeiken, maar de meesten zijn ook alleen maar zo 'wijs' geworden door schade en schande. Been there, enzo. God wat had ik een bord voor mijn kop ook. Maar geloof me, je opluchting zal groot zijn. Doorpakken, je verdient beter, óók als 'gewone vriend'...)
maar volgens mij is t t beste om er uiteindelijk zelf achter te komen en pasermee te kappen wanneer je t zelf echt zat bent ( niet wanneer anderen het zeggen) Op die manier leer je het meest van en leer je het vooral beter herkennen de volgendr keer.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 14-05-2014 11:32:52 ]
pi_139940023
quote:
1s.gif Op woensdag 14 mei 2014 11:30 schreef madeliefff het volgende:

[..]

maar volgens mij is t t beste om er uiteindelijk zelf achter te komen en pasermee te kappen wanneer je t zelf helemaal zat bent ( niet wanneer andere het zeggen) Op die manier leer je het meest van en leer je het vooral beter herkennen de volgendr keer.
Ze staat er niet achter, dus lukt het ook niet. Idd eerst zelf achter komen.

Oh, en een goeie vriend omdat je veel lol hebt, lol kun je op elke hoek van de straat vinden, als dat een vriendschap zo bijzonder maakt?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_139940067
quote:
1s.gif Op woensdag 14 mei 2014 11:30 schreef madeliefff het volgende:

[..]

maar volgens mij is t t beste om er uiteindelijk zelf achter te komen en pasermee te kappen wanneer je t zelf echt zat bent ( niet wanneer anderen het zeggen) Op die manier leer je het meest van en leer je het vooral beter herkennen de volgendr keer.
Ja dat is waar, vroeg of laat zal zijzelf die situatie beu worden. ;)
pi_139940938
quote:
11s.gif Op woensdag 14 mei 2014 11:26 schreef Greys het volgende:

Maar het klinkt nu alsof je zijn aandacht wanhopig nodig hebt als pleister op je andere issues....
Da's helemáál gevaarlijk.
Dat laatste is helemaal waar.

En ik ben oprecht blij met de hardheid in sommige reacties. Als iemand me gaat zeggen dat ik er contact mee mag opnemen dan sta ik over 20 min bij hem op de stoep...
pi_139941005
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 11:30 schreef vlindertje89 het volgende:
Hou er alsjeblieft mee op. Ik heb zelf in een vergelijkbare situatie gezeten, hoewel we denk ik wel wat jonger waren. Ik geloof achteraf nog steeds dat hij oprecht gevoelens voor me had en inmiddels ben ik compleet over hem heen en hebben we zeer sporadisch normaal contact, maar het heeft me echt helemaal kapot gemaakt. Bij mij heeft het 8 maanden geduurd, het begon drie weken nadat het uitging met zijn ex. Hij gaf steeds aan me echt heel leuk te vinden maar het te snel te vinden voor een relatie. Tussendoor een tijdje wel exclusief geweest - of in elk geval die afspraak gehad, want hij had toch met iemand anders gezoend - en meerdere malen besloten gewoon vrienden te blijven, maar dat werkte uiteraard niet en we bleven seks hebben. Na 8 maanden was het nog steeds hetzelfde verhaal: ik vind je echt heel leuk maar het is te snel. Toen leerde hij een ander meisje kennen en was het tussen ons echt klaar, en drie weken later hadden ze een relatie. Ik ben een jaar lang echt helemaal kapot ervan geweest. Op het moment zelf dacht ik steeds dat komt nog wel, ik kan het wel aan, in elk geval hebben we het nu nog leuk samen etc. Niet doen! Neem jezelf in bescherming en kap ermee. De jongen in kwestie heeft met zn nieuwe vriendin twee jaar gehad en toen uitgemaakt omdat hij geen toekomst met haar zag, en nu woont hij samen. Dus niet een kwestie van ik kan me niet binden want het is te snel, maar ik kan me niet binden aan jou.

Sterkte, en ik hoop dat het je lukt om ermee te kappen. Gun het niemand om zich zo te voelen!
Bedankt voor jouw verhaal. Heb jij hem ooit voor het blok gezet (relatie of niks) in die 8 maanden? En zei hij ooit van je te houden en wel een toekomst met je te zien?
  woensdag 14 mei 2014 @ 12:04:44 #212
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_139941018
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 12:02 schreef Jeltje het volgende:

[..]

Dat laatste is helemaal waar.

En ik ben oprecht blij met de hardheid in sommige reacties. Als iemand me gaat zeggen dat ik er contact mee mag opnemen dan sta ik over 20 min bij hem op de stoep...
Serieus? Als ik dat zou zeggen, dan zou je het doen?

Ik vind dat er nou wel eens een flinke alarmbel bij je moet afgaan. Dit gaat toch over veel meer dan een man die jij leuk vindt maar die geen vaste relatie met je wil.
pi_139941075
quote:
14s.gif Op woensdag 14 mei 2014 11:31 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ze staat er niet achter, dus lukt het ook niet. Idd eerst zelf achter komen.

Oh, en een goeie vriend omdat je veel lol hebt, lol kun je op elke hoek van de straat vinden, als dat een vriendschap zo bijzonder maakt?
Het is niet alleen de lol, het is ook de steun die we bij elkaar vinden. Hij is degene die mij echt begrijpt. Er is op vriendschappelijk vlak ook een goede klik. Kunnen uren over alles praten en maakt niet uit wat we voor activiteit doen, gezellig is het toch.
pi_139941128
quote:
14s.gif Op woensdag 14 mei 2014 11:33 schreef complicate het volgende:

[..]

Ja dat is waar, vroeg of laat zal zijzelf die situatie beu worden. ;)
Dat kan niet anders. Ik ben sws iemand die het moeilijk vindt om mensen uit mijn leven te bannen maar het is me in het verleden ook gelukt met een andere ex - dat was echter ook nadat ik ALLES had geprobeerd om hem terug te krijgen...

Dus ik vrees dat er nog een weg voor me te gaan is. Ofzo.

Ik zie mezelf typen en weet dat ik hele domme dingen typ.
  woensdag 14 mei 2014 @ 12:09:46 #215
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_139941205
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 12:07 schreef Jeltje het volgende:

[..]

Dat kan niet anders. Ik ben sws iemand die het moeilijk vindt om mensen uit mijn leven te bannen maar het is me in het verleden ook gelukt met een andere ex - dat was echter ook nadat ik ALLES had geprobeerd om hem terug te krijgen...

Je zou eens een keertje met een psycholoog moeten gaan praten.
pi_139941211
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 12:04 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Serieus? Als ik dat zou zeggen, dan zou je het doen?

Ik vind dat er nou wel eens een flinke alarmbel bij je moet afgaan. Dit gaat toch over veel meer dan een man die jij leuk vindt maar die geen vaste relatie met je wil.
Bij wijze van zou ik dat doen ja. Als mijn beste vriendin het zou zeggen dan vrees ik dat ik zwicht.

En dit gaat over een (normaal gesproken stabiele) vrouw die het momenteel op 2 vlakken even moeilijk heeft in haar leven. Deze man hielp me heel erg met het andere probleem en nu is hij dus zelf een 2e probleem geworden en ben ik zoekende naar houvast om niet helemaal in te storten.
pi_139941250
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 12:07 schreef Jeltje het volgende:

[..]

Gevalletje verstand versus emotie hè. Iedereen is anders. Misschien hebt u veel meer tijd nodig om iemand uit uw leven te bannen. Dat kan. En alles vergaat, emoties ook. Gun u zelf dus de tijd maar probeer inmiddels uw trots ook te behouden hè meid. :)
  woensdag 14 mei 2014 @ 12:11:44 #218
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_139941274
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 12:09 schreef Jeltje het volgende:

[..]

Bij wijze van zou ik dat doen ja. Als mijn beste vriendin het zou zeggen dan vrees ik dat ik zwicht.

En dit gaat over een (normaal gesproken stabiele) vrouw die het momenteel op 2 vlakken even moeilijk heeft in haar leven. Deze man hielp me heel erg met het andere probleem en nu is hij dus zelf een 2e probleem geworden en ben ik zoekende naar houvast om niet helemaal in te storten.
Maar het is een schijn-houvast. Je maakt je nu zo afhankelijk van hem, dat je het voor jezelf uiteindelijk alleen nog maar veel moeilijker gaat maken.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 14 mei 2014 @ 12:12:46 #219
163650 Greys
pi_139941314
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 12:06 schreef Jeltje het volgende:

[..]

Het is niet alleen de lol, het is ook de steun die we bij elkaar vinden. Hij is degene die mij echt begrijpt. Er is op vriendschappelijk vlak ook een goede klik. Kunnen uren over alles praten en maakt niet uit wat we voor activiteit doen, gezellig is het toch.
NIET!
Hij begrijpt je totáál niet, dat je dat nou zelf toch niet ziet :o
Als hij je begreep, lieve Jeltje, dan maakte hij niet zo'n misbruik van je en begreep hij dat deze situatie jou pijn doet, dat hij ook met anderen date. Jezus, nog geen 24 uur na jullie leuke theaterdate hing hij alweer bij een ander in de app voor aandacht, toe nou toch. Hij begrijpt helemaal NIETS van je, dat maak je jezelf wijs. Ben je echt zo wanhopig? Heb je totaal geen andere vrienden of vriendinnen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_139941392
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 12:09 schreef Jeltje het volgende:

[..]

Maar uw vriendinnen kunnen toch ook een houvast zijn in geval van "nood"? Of hebben jullie dan geen hechte band? Zou dat kunnen dat het probleem zelfs niet die jongen is maar meer het feit van een warme nest te missen en niet alleen te willen/kunnen zijn?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 14 mei 2014 @ 12:19:48 #221
163650 Greys
pi_139941532
Ik begin wel steeds beter te snappen dat hij misbruik maakt van de situatie eerlijk gezegd.
Want hij voelt donders goed aan dat je als een wanhopige Jack Russel in zijn broekspijpen hangt. Je hebt niet alleen zijn aandacht en goedkeuring nodig, maar hij is ook nog soort-van je hulpverlener.
Poeh... wat heb jij je afhankelijk van die man gemaakt zeg.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_139941943
quote:
11s.gif Op woensdag 14 mei 2014 12:12 schreef Greys het volgende:

[..]

NIET!
Als hij je begreep, lieve Jeltje, dan maakte hij niet zo'n misbruik van je en begreep hij dat deze situatie jou pijn doet, dat hij ook met anderen date. Jezus, nog geen 24 uur na jullie leuke theaterdate hing hij alweer bij een ander in de app voor aandacht, toe nou toch. Hij begrijpt helemaal NIETS van je, dat maak je jezelf wijs. Ben je echt zo wanhopig? Heb je totaal geen andere vrienden of vriendinnen?
Heb genoeg vrienden en vriendinnen maar daar durf ik me minder bij bloot te geven - sommigen begrijpen me gewoon echt niet dus die vertel ik ook weinig en degenen die me wel begrijpen wil ik liever niet te vaak tot last zijn. Hij gaf me het gevoel dat ik me begreep en dat ik niet tot last was.
pi_139941968
quote:
7s.gif Op woensdag 14 mei 2014 12:15 schreef complicate het volgende:

[..]

Maar uw vriendinnen kunnen toch ook een houvast zijn in geval van "nood"? Of hebben jullie dan geen hechte band? Zou dat kunnen dat het probleem zelfs niet die jongen is maar meer het feit van een warme nest te missen en niet alleen te willen/kunnen zijn?
Dat laatste is nu wel het geval. Tijdens het geen contact met hem was dat niet het geval. Dus ik weet dat het niet alleen willen zijn gevoel wel weer zal bijtrekken.
pi_139942049
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 12:31 schreef Jeltje het volgende:

[..]

Heb genoeg vrienden en vriendinnen maar daar durf ik me minder bij bloot te geven - sommigen begrijpen me gewoon echt niet dus die vertel ik ook weinig en degenen die me wel begrijpen wil ik liever niet te vaak tot last zijn. Hij gaf me het gevoel dat ik me begreep en dat ik niet tot last was.
Soms bent u beter alleen dan onder een slecht gezelschap. Geloof me. Ik denk niet dat die jongen een slechte persoon is, maar hij is niet wat u nodig heeft, tenzij jullie het echt enkel platonisch kunnen houden.
pi_139942264
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 12:31 schreef Jeltje het volgende:

[..]

Dat laatste is nu wel het geval. Tijdens het geen contact met hem was dat niet het geval. Dus ik weet dat het niet alleen willen zijn gevoel wel weer zal bijtrekken.
Wat is dan de prijs die u wil betalen voor niet alleen te kunnen zijn? Ik neem toch aan dat u grenzen hebt? En naar mijn gevoel zou dit toch al de grens kunnen zijn...
pi_139942613
quote:
11s.gif Op woensdag 14 mei 2014 12:12 schreef Greys het volgende:

[..]

NIET!
Hij begrijpt haar perfect! Hij hecht echter minder waarde aan haar gevoelens dan aan die van hemzelf. Hij is er ook behoorlijk eerlijk over.

De enige die hier iets te verwijten valt is TS zelf.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 14 mei 2014 @ 13:10:21 #227
163650 Greys
pi_139943289
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 12:51 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Hij begrijpt haar perfect! Hij hecht echter minder waarde aan haar gevoelens dan aan die van hemzelf. Hij is er ook behoorlijk eerlijk over.

De enige die hier iets te verwijten valt is TS zelf.
Oh eerlijk is hij vast grotendeels, hij is eerlijk over het feit dat hij geen waarde hecht aan haar verdriet om deze situatie. Maar dat dat bij haar geen alarmbellen en rode vlaggen laat rinkelen en wapperen snap ik niet. En idd, de enige die iets te verwijten valt is TS, zij staat toe dat hij op deze manier met haar omgaat.

Ze zegt dat hij van haar houdt, haar zo begrijpt, 'nog nooit zoiets gevoeld heeft'. Dáár denk ik alleen dat hij overdrijft en wellicht liegt. Want als je van iemand houdt, al is het slechts als vriend, loop je niet dwars over diegene heen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_139944584
quote:
14s.gif Op woensdag 14 mei 2014 13:10 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh eerlijk is hij vast grotendeels, hij is eerlijk over het feit dat hij geen waarde hecht aan haar verdriet om deze situatie. Maar dat dat bij haar geen alarmbellen en rode vlaggen laat rinkelen en wapperen snap ik niet. En idd, de enige die iets te verwijten valt is TS, zij staat toe dat hij op deze manier met haar omgaat.

Ze zegt dat hij van haar houdt, haar zo begrijpt, 'nog nooit zoiets gevoeld heeft'. Dáár denk ik alleen dat hij overdrijft en wellicht liegt. Want als je van iemand houdt, al is het slechts als vriend, loop je niet dwars over diegene heen.
Idd...dat laatste vraag ik me dus ook af. Zou hij liegen over wat ik voor hem beteken of het aandikken? Lijkt haast niet anders te kunnen zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jeltje op 14-05-2014 14:07:14 ]
pi_139944597
quote:
14s.gif Op woensdag 14 mei 2014 13:10 schreef Greys het volgende:

[..]

Dan kun je ook kunnen zeggen: hij is dolgelukkig met haar, waarom doet zij zo moeilijk over het rondneuken van hem? In die zin loopt zij ook dwars over zijn gevoelens heen.

Zij is ongelukkig in deze situatie, daar is zij zelf verantwoordelijk voor. Hem valt niks te verwijten.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 14 mei 2014 @ 13:50:14 #230
163650 Greys
pi_139944692
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 13:46 schreef Jeltje het volgende:

[..]

Idd...dat laatste vraag ik me dus ook af. Zou jij liegen over wat ik voor hem beteken of het aandikken? Lijkt haast niet anders te kunnen zijn.
Ik weet het wel zeker, sorry. (Ik neem aan dat je met jij 'hij' bedoelt :+ ).
Want daarmee houdt hij je aan het lijntje, houdt hij je in de buurt voor zijn broodnodige aandacht als al zijn andere scharrels niet kunnen of willen. Hij heeft er een paar achter de hand en tegen allemaal zegt hij waarschijnlijk dat ZIJ de belangrijkste zijn. Want geen vrouw met enig zelfrespect zou er genoegen mee nemen en met hem naar bed blijven gaan als hij zou zeggen 'Ja sorry mop, ik heb er meer, ik weet niet welke ik de leukste vind maar dat boeit me eerlijk gezegd ook niet zo, de afwisseling is gewoon leuk'.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_139945353
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 13:46 schreef Jeltje het volgende:

[..]

Idd...dat laatste vraag ik me dus ook af. Zou hij liegen over wat ik voor hem beteken of het aandikken? Lijkt haast niet anders te kunnen zijn.
Ja natuurlijk doet hij dat. En jij slikt het voor zoete koek omdat je je gedraagt alsof deze man je laatste redmiddel is.
pi_139946065
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 13:50 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik weet het wel zeker, sorry. (Ik neem aan dat je met jij 'hij' bedoelt :+ ).
Want daarmee houdt hij je aan het lijntje, houdt hij je in de buurt voor zijn broodnodige aandacht als al zijn andere scharrels niet kunnen of willen. Hij heeft er een paar achter de hand en tegen allemaal zegt hij waarschijnlijk dat ZIJ de belangrijkste zijn. Want geen vrouw met enig zelfrespect zou er genoegen mee nemen en met hem naar bed blijven gaan als hij zou zeggen 'Ja sorry mop, ik heb er meer, ik weet niet welke ik de leukste vind maar dat boeit me eerlijk gezegd ook niet zo, de afwisseling is gewoon leuk'.
Daar heb je wel een goed punt. "Geen vrouw zou accepteren als hij eerlijk zegt dat hij er meer op nahoudt". Hij moet dus wel tegen allemaal liegen (of er moeten er tussenzitten die ook alleen maar sex willen).
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 14 mei 2014 @ 14:29:10 #233
163650 Greys
pi_139946106
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 14:28 schreef Jeltje het volgende:

[..]

Daar heb je wel een goed punt. "Geen vrouw zou accepteren als hij eerlijk zegt dat hij er meer op nahoudt". Hij moet dus wel tegen allemaal liegen (of er moeten er tussenzitten die ook alleen maar sex willen).
Tegen jou liegt hij in elk geval, over het feit dat hij je zo bijzonder vindt en 'dat je mijlenver boven de rest staat'. Want nog geen 24 uur na je theaterdate... etc.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_139947483
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 14:29 schreef Greys het volgende:

[..]

Tegen jou liegt hij in elk geval, over het feit dat hij je zo bijzonder vindt en 'dat je mijlenver boven de rest staat'. Want nog geen 24 uur na je theaterdate... etc.
Deze kerel is eerlijk dat hij in de rondte wil neuken maar nee hoor hij is nog een gore leugenaar. Omdat hij andere vrouwen wil ballen kan hij niet van haar houden. Dat is een sterk staaltje projectie. :')

Als hij niks voelt voor TS waarom doet hij dan al die moeite? Dan verbreekt hij simpelweg alle contact en neukt hij zijn tinder sletjes. Ik vind TS nu al vermoeiend, hij zou moordneigingen moeten krijgen.

Als hij een leugenaar zou zijn had hij het zich veel makkelijker kunnen maken want TS is niet zo moeilijk.

Mooi topic verder. _O_
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 14 mei 2014 @ 16:37:33 #235
163650 Greys
pi_139950402
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 15:13 schreef Cracka-ass het volgende:
Als hij niks voelt voor TS waarom doet hij dan al die moeite? Dan verbreekt hij simpelweg alle contact en neukt hij zijn tinder sletjes.
Omdat zijn Tindersletjes te ver weg wonen, of een te drukbezet leven hebben waardoor hij te weinig aandacht krijgt. Hij zal TS heus echt wel aardig vinden, maar hij geeft haar de indruk dat hij van haar houdt. En ik blijf er bij - maar ik heb de wijsheid uiteraard ook niet in pacht :) - dat als hij van haar houdt, ook gewoon als vriend, dat hij dan niet zo met haar gevoelens speelt.
Laat hem dan gewoon alleen zoenen en neuken met zijn Tindersletjes en met TS alleen naar het theater gaan en dat soort dingen. Maar dat is slechts mijn bescheiden mening... Hij ziet HEUS wel aan haar (hij kent en begrijpt haar toch zo goed?) dat zij hiermee niet om kan gaan. Dan zou hij haar als oh zo goede vriend moeten adviseren haar gevoelens voor hem te temperen.

Verder gewoon met je eens dat die vent eigenlijk niets eens iets te verwijten is.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_139950844
quote:
14s.gif Op woensdag 14 mei 2014 16:37 schreef Greys het volgende:

[..]

Omdat zijn Tindersletjes te ver weg wonen, of een te drukbezet leven hebben waardoor hij te weinig aandacht krijgt. Hij zal TS heus echt wel aardig vinden, maar hij geeft haar de indruk dat hij van haar houdt. En ik blijf er bij - maar ik heb de wijsheid uiteraard ook niet in pacht :) - dat als hij van haar houdt, ook gewoon als vriend, dat hij dan niet zo met haar gevoelens speelt.
Laat hem dan gewoon alleen zoenen en neuken met zijn Tindersletjes en met TS alleen naar het theater gaan en dat soort dingen. Maar dat is slechts mijn bescheiden mening... Hij ziet HEUS wel aan haar (hij kent en begrijpt haar toch zo goed?) dat zij hiermee niet om kan gaan. Dan zou hij haar als oh zo goede vriend moeten adviseren haar gevoelens voor hem te temperen.

Verder gewoon met je eens dat die vent eigenlijk niets eens iets te verwijten is.
Maar waarom zegt hij dan niet tegen me dat ik mijn gevoelens moet temperen en dat hij niet voor me zal kiezen?

Hij zei letterlijk dat hij zich afvroeg hoe hij zich tov me zou voelen na de contactbreuk van 6 maanden en dat hij dacht dat het OF 10x niks zou zijn OF dat hij wel gevoelens had. Hij beweert dat het dat laatste was.

Hij hoeft toch helemaal niet te zeggen dat hij me speciaal vindt? Denkt hij dan dat hij me kwetst en verliest als hij zegt dat het puur vriendschappelijk is?
  woensdag 14 mei 2014 @ 16:59:18 #237
214372 Westerling
Simpele ziel
pi_139951077
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 16:52 schreef Jeltje het volgende:

[..]

Maar waarom zegt hij dan niet tegen me dat ik mijn gevoelens moet temperen en dat hij niet voor me zal kiezen?

Hij zei letterlijk dat hij zich afvroeg hoe hij zich tov me zou voelen na de contactbreuk van 6 maanden en dat hij dacht dat het OF 10x niks zou zijn OF dat hij wel gevoelens had. Hij beweert dat het dat laatste was.

Hij hoeft toch helemaal niet te zeggen dat hij me speciaal vindt? Denkt hij dan dat hij me kwetst en verliest als hij zegt dat het puur vriendschappelijk is?
Hij vreet van meerdere walletjes. Dat is toch inmiddels wel uitgelegd?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 14 mei 2014 @ 17:01:43 #238
163650 Greys
pi_139951164
quote:

[..]

Hij weet donders goed dat als hij hardop zegt dat het puur vriendschappelijk is, jij geen seks meer met hem zal hebben.

Maar verder kunnen we het 1200x zeggen, je moet er zelf achter komen.
En je wéét ook wel dat het niet goed zit, anders had je dit topic namelijk niet geopend...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 14 mei 2014 @ 17:02:20 #239
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_139951186
quote:

[..]

Denk jij van niet, dan? Dat vind jij prima als hij zegt dat jij gewoon maar een van de velen bent?
pi_139951541
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 17:01 schreef Greys het volgende:

[..]

Hij weet donders goed dat als hij hardop zegt dat het puur vriendschappelijk is, jij geen seks meer met hem zal hebben.

Maar verder kunnen we het 1200x zeggen, je moet er zelf achter komen.
En je wéét ook wel dat het niet goed zit, anders had je dit topic namelijk niet geopend...
Dat het niet goed zit weet ik idd dondersgoed.

En klopt dat ik dan geen sex meer met hem wil maar daar heeft hij dan toch 10 anderen voor.

Ik weet dat ik vragen stel die inmiddels al 10x zijn beantwoord.
pi_139951608
quote:
1s.gif Op woensdag 14 mei 2014 17:02 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Denk jij van niet, dan? Dat vind jij prima als hij zegt dat jij gewoon maar een van de velen bent?
Ik zou het niet leuk vinden als hij zegt dat het puur vriendschappelijk is maar heb liever die duidelijkheid dan dit vage gebeuren.
pi_139951746
Jullie doen het toch wel veilig hè? Hij zou zomaar eens een SOA-collectie kunnen hebben door de vele vrouwelijke contacten als hij pro-onveilig is... :')
  woensdag 14 mei 2014 @ 17:19:09 #243
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_139951786
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 17:14 schreef Jeltje het volgende:

[..]

Ik zou het niet leuk vinden als hij zegt dat het puur vriendschappelijk is maar heb liever die duidelijkheid dan dit vage gebeuren.
Het is een keuze. Maar kun jij je daar dan aan houden of ga je er op in als hij probeert dan toch seks met hem te hebben?
pi_139951880
quote:
1s.gif Op woensdag 14 mei 2014 17:19 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Het is een keuze. Maar kun jij je daar dan aan houden of ga je er op in als hij probeert dan toch seks met hem te hebben?
Ik heb hem op 1x na de afgelopen 4 weken kunnen afhouden...geen idee hoe dat dan zal zijn en of ik hem dan kan weerstaan.
pi_139951900
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 17:18 schreef sylvesterrr het volgende:
Jullie doen het toch wel veilig hè? Hij zou zomaar eens een SOA-collectie kunnen hebben door de vele vrouwelijke contacten als hij pro-onveilig is... :')
Niet altijd veilig gedaan - geen SOAs tot op heden,
  woensdag 14 mei 2014 @ 17:23:19 #246
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_139951937
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 17:21 schreef Jeltje het volgende:

[..]

Ik heb hem op 1x na de afgelopen 4 weken kunnen afhouden...geen idee hoe dat dan zal zijn en of ik hem dan kan weerstaan.
Het is m.i. alleen een optie als jullie het dan ook inderdaad allebei puur vriendschappelijk zouden kunnen houden.

En daar heb ik wel mijn twijfels bij.
  woensdag 14 mei 2014 @ 17:23:33 #247
174598 zakstront
het gaat om de inhoud
pi_139951948
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 17:13 schreef Jeltje het volgende:

[..]

Dat het niet goed zit weet ik idd dondersgoed.

En klopt dat ik dan geen sex meer met hem wil maar daar heeft hij dan toch 10 anderen voor.

Ik weet dat vragen stel die inmiddels al 10x zijn beantwoord.
Nou het is maar de vraag of hij zo makkelijk seks kan krijgen bij anderen, vast niet zo makkelijk als bij jou. Voor jullie break kon hij maandenlang 3x per week bij jou terecht zonder zich aan je te hoeven binden, en hij vindt je nog best leuk ook (maar niet leuk genoeg voor een relatie). Dat wil iedere man wel, regelmatig seks met een leuke vrouw en toch vrijheid blijheid. Natuurlijk probeert hij je nu weer zover te krijgen, wie zou dat niet proberen :+ En dat gaat hem dat nog lukken ook, want zo te lezen ga jij zeker weer voor de bijl. Maar maak je geen zorgen, ooit dringt het besef wel bij je door dat hij je gebruikt en kan je hem loslaten, de vraag is alleen hoe lang het gaat duren.
maar het oog wil ook wat
pi_139953006
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 17:22 schreef Jeltje het volgende:

[..]

Waarom zou je het onveilig doen met iemand waarvan weet dat hij meerdere partners heeft? Je vraagt bijna om een SOA....
pi_139953067
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 17:55 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Waarom zou je het onveilig doen met iemand waarvan weet dat hij meerdere partners heeft? Je vraagt bijna om een SOA....
Ik wist dat de eerste zoveel maanden niet. Het verhaal dat hij ophing over zijn sexuele verleden leek waterdicht. Ik weet dat ik hiermee een risico gelopen heb en ga me ook nog laten testen.
pi_139953080
quote:

[..]

Dat weet je omdat jullie je beiden hebben laten testen?

Geen enkel seksueel verleden is waterdicht...
pi_139953109
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 17:57 schreef Jeltje het volgende:
Ik weet dat ik hiermee een risico gelopen heb en ga me ook nog laten testen.
Doen doen doen.
pi_139953298
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 17:58 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Dat weet je omdat jullie je beiden hebben laten testen?

Geen enkel seksueel verleden is waterdicht...
Sorry, ik moest typen geen 'zichtbare' SOAs tot op heden. Dat testen ga ik sws nog doen.
pi_139953593
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 18:05 schreef Jeltje het volgende:

[..]

Sorry, ik moest typen geen 'zichtbare' SOAs tot op heden. Dat testen ga ik sws nog doen.
Je weet dat niet elke SOA 'zichtbaar' is?
Ik zou het zsm gaan doen...en het veilig doen wanneer je weer met hem het bed in duikt. Ook als jij nu geen SOA hebt. Je weet niet wat hij met al die andere Tinderdames doet...kans is alleen zeer groot dat hij het met hun ook niet veilig doet.

Vraagje; kwam het van hem uit om het onveilig te doen en kwam hij daarom met een 'waterdicht' verhaal over zijn seksuele verleden?
Op mij komt hij heel erg over als een player die gaat voor zijn eigen plezier en zegt wat hij denkt wat de vrouwtjes (jij) graag willen horen. Dat klinkt naar mijn idee ook een beetje door in wat hij zegt voor jou te voelen.
pi_139953742
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 18:16 schreef Sekhmet het volgende:

Op mij komt hij heel erg over als een player die gaat voor zijn eigen plezier en zegt wat hij denkt wat de vrouwtjes (jij) graag willen horen. Dat klinkt naar mijn idee ook een beetje door in wat hij zegt voor jou te voelen.
Dit, wie weet tegen hoeveel vrouwen hij dezelfde dingen zegt. Je hebt echt een enorme betonnen plaat voor je hoofd TS.
pi_139954125
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 18:16 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Je weet dat niet elke SOA 'zichtbaar' is?
Ik zou het zsm gaan doen...en het veilig doen wanneer je weer met hem het bed in duikt. Ook als jij nu geen SOA hebt. Je weet niet wat hij met al die andere Tinderdames doet...kans is alleen zeer groot dat hij het met hun ook niet veilig doet.

Vraagje; kwam het van hem uit om het onveilig te doen en kwam hij daarom met een 'waterdicht' verhaal over zijn seksuele verleden?
Het onveilig doen kwam eigenlijk nadat het condoom een keer gescheurd was - toen gingen we praten over ons sexuele verleden en leek dat van ons beiden waterdicht. Daarna had ik heel naief zoiets van 'tja, het condoom was toch al gescheurd dus het kwaad is al geschied en zijn verhaal klinkt geloofwaardig'.
pi_139954181
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 18:39 schreef Jeltje het volgende:

[..]

Het onveilig doen kwam eigenlijk nadat het condoom een keer gescheurd was - toen gingen we praten over ons sexuele verleden en leek dat van ons beiden waterdicht. Daarna had ik heel naief zoiets van 'tja, het condoom was toch al gescheurd dus het kwaad is al geschied en zijn verhaal klinkt geloofwaardig'.
Of je bent een troll of je bent naïef.
pi_139954220
quote:

[..]

Waaaaaaaauw! :{ Ik kan best begrijpen dat die gast u omschrijft als zijn ideale vrouw. :')
pi_139954261
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 17:57 schreef Jeltje het volgende:

[..]

Ik wist dat de eerste zoveel maanden niet. Het verhaal dat hij ophing over zijn sexuele verleden leek waterdicht. Ik weet dat ik hiermee een risico gelopen heb en ga me ook nog laten testen.
Maar jullie zijn wel beste vrienden _O_
pi_139954266
quote:
1s.gif Op woensdag 14 mei 2014 18:41 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Of je bent een troll of je bent naïef.
Ik zei er toch naief bij? ;)
pi_139954497
Die vent heeft geen zin in een relatie en vind meerdere scharrels wel prima. Kun je daar mee leven prima ga dan vooral zo door. Zo niet kap er dan maar mee want dit gaat niks worden.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_139954520
quote:

[..]

Wat bedoel je met waterdicht?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 14 mei 2014 @ 18:55:20 #262
163650 Greys
pi_139954627
quote:

[..]

Zijn seksuele verleden lijkt waterdicht?
Omdat hij toegeeft het met meerdere Tindersletjes tegelijk te doen?
Ja, vast _O-

Je bent echt té goedgelovig. En je schaadt jezelf er mee. Big time.
Kap voor het te laat is. Als het nog niet te laat is.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_139955289
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 18:52 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Wat bedoel je met waterdicht?
Zijn laatste ex had zich laten testen en was clean. Daarna had hij sex met nog 1 persoon die nog maagd was. Dat leek mij waterdicht. Call me stupid.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 14 mei 2014 @ 19:15:09 #264
163650 Greys
pi_139955362
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 19:13 schreef Jeltje het volgende:

[..]

Zijn laatste ex had zich laten testen en was clean. Daarna had hij sex met nog 1 persoon die nog maagd was. Dat leek mij waterdicht. Call me stupid.
Ohhhhhhh dus met al die andere vrouwen waar hij naast jou contact mee heeft, heeft hij helemaal nooit seks? Kind, waar maken we ons druk om!

( _O- )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_139955393
quote:

[..]

Stupid.
pi_139955420
quote:
10s.gif Op woensdag 14 mei 2014 19:15 schreef Greys het volgende:

[..]

Ohhhhhhh dus met al die andere vrouwen waar hij naast jou contact mee heeft, heeft hij helemaal nooit seks? Kind, waar maken we ons druk om!

( _O- )
Dat wist ik toen nog helemaal niet. Ik kwam erachter vlak voordat ik het contact voor 6 weken heb verbroken.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 14 mei 2014 @ 19:17:20 #267
163650 Greys
pi_139955475
quote:
1s.gif Op woensdag 14 mei 2014 19:15 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Stupid.
Succes met je troll verder.
Ik geloof er inmiddels niets meer van.

"Ja één cleane ex en een maagd".
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_139956222
quote:

[..]

Onveilig seks hebben terwijl jullie (nog) niet exclusief daten. :|W

Na het lezen van het topic vind ik het nog een wonder dat je nog niet in de val van een loverboy bent gelopen. o|O
pi_139956692
quote:

[..]

:{

Ik vind het zo jammer dat u beseft wat er gebeurt, maar blijkbaar heel "machteloos" staat tegenover de situatie, alsof u zich laat leiden door anderen en niet door uzelf. Wel jammer, want verder lijkt u wel een aardige persoon. :)
pi_139956785
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 19:16 schreef Jeltje het volgende:

[..]

Dat wist ik toen nog helemaal niet. Ik kwam erachter vlak voordat ik het contact voor 6 weken heb verbroken.
Toen kwam je erachter dat hij met nog meer vrouwen seks heeft gehad dan de 'cleane ex' en de maagd? Oftewel hij heeft niet zijn hele seksuele verleden met je gedeeld...waterdicht inderdaad :Y 8)7

Btw...die ex heeft zich getest, dat zegt alleen dat die ex geen SOA heeft/had, het zegt weinig over hem.
Die maagd heeft ook nooit oraal iets gedaan voor haar ontmaagding?
  woensdag 14 mei 2014 @ 19:57:33 #271
108913 Godshand
guide4you
pi_139957315
quote:

[..]

Zo, dus hij date ook nog maagdelijke 16 jarige sletjes?

Hij heeft het mooi geregeld.

Weet je Jeltje, wij kunnen zoveel zeggen maar aannemen doe je het toch niet :)

Dus wellicht is het beter gewoon te ervaren ja. Ga naar hem toe. En morgen. Overmorgen ook. Volgende week zaterdag en woensdag. Bedelf hem onder een berg whatsappjes, dagelijks *O*

Neuk hem suf, condooms doet hij toch niet aan en als hij een druiper krijgt gaan jullie gezellig aan de antibiotica. Weer wat gemeen *;

Ga gewoon iedere nacht naar hem toe. Als hij een date heeft reageer je gewoon begrijpend: " Natuurlijk lieverd, je hebt ruimte nodig. Pas je op je lekkere pik van je, we hebben net de kuur gehad :)" Zoek hem 's nachts gewoon op zoals je gewend bent. Misschien is zijn date er nog in zijn bed en wil hij jou erbij hebben. Gewoon erbij stappen en jullie 2 worden heerlijk verwend :)

Stuur hem kaartjes met hoe lief hij is, en laat lieve voicemails achter! Stuur bloemen naar zijn werk! Bedolven door zoveel Liefde zal hij misschien zwichten :)
pi_139957418
quote:
17s.gif Op woensdag 14 mei 2014 19:57 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dus wellicht is het beter gewoon te ervaren ja. Ga naar hem toe. En morgen. Overmorgen ook. Volgende week zaterdag en woensdag. Bedelf hem onder een berg whatsappjes, dagelijks *O*

Neuk hem suf, condooms doet hij toch niet aan en als hij een druiper krijgt gaan jullie gezellig aan de antibiotica. Weer wat gemeen *;

Ga gewoon iedere nacht naar hem toe. Als hij een date heeft reageer je gewoon begrijpend: " Natuurlijk lieverd, je hebt ruimte nodig. Pas je op je lekkere pik van je, we hebben net de kuur gehad :)" Zoek hem 's nachts gewoon op zoals je gewend bent. Misschien is zijn date er nog in zijn bed en wil hij jou erbij hebben. Gewoon erbij stappen en jullie 2 worden heerlijk verwend :)

Stuur hem kaartjes met hoe lief hij is, en laat lieve voicemails achter! Stuur bloemen naar zijn werk! Bedolven door zoveel Liefde zal hij misschien zwichten :)
:') .
pi_139958049
Oke, trololol. Ben er nu wel van overtuigd.
pi_139958157
quote:
7s.gif Op woensdag 14 mei 2014 20:13 schreef Scorpie het volgende:
Oke, trololol. Ben er nu wel van overtuigd.
pi_139958217
quote:

[..]

Je vergeet 'en wordt zwanger want dan gaat hij echt nooit meer weg' O+
  woensdag 14 mei 2014 @ 20:17:45 #276
214372 Westerling
Simpele ziel
pi_139958229
quote:
14s.gif Op woensdag 14 mei 2014 19:17 schreef Greys het volgende:

[..]

Succes met je troll verder.
Ik geloof er inmiddels niets meer van.

"Ja één cleane ex en een maagd".
Inderdaad, maar nu windt ie ze ineens om z'n vingers. Make that the cat wise.
  woensdag 14 mei 2014 @ 20:18:17 #277
108913 Godshand
guide4you
pi_139958265
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 20:17 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

[..]

Je vergeet 'en wordt zwanger want dan gaat hij echt nooit meer weg' O+
Of juist wel. "Dat is helemaal mijn kind niet, hoer! Ik ben weg" :')
pi_139974391
quote:

[..]

Bedankt voor deze duidelijke boodschap.

Iedereen heeft gelijk en ik besef wat ik moet doen. En ik ga het doen ook.

Zeg allemaal nog maar even dat het me toch niet gaat lukken en dan ga ik heel hard het tegendeel bewijzen.

Iedereen bedankt voor het lezen/luisteren.
  donderdag 15 mei 2014 @ 08:02:28 #279
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_139974405
Je kan het wel.
pi_139974540
Alleen eerste pagina gelezen...

Jezus dat je dit al 6 maanden pikt... na 6 maanden nog niet weten wat je normaal na 3 dates ook wel weet... Wat een gast... :')

Maargoed ts geeft hem blijkbaar zelf die ruimte... Beetje zelfrespect kan geen kwaad. Lijkt me ook niet dat je jezelf erg aantrekkelijk maakt door jezelf op te stellen als een speelbal.
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
pi_140450126
Ik zou gewoon hetzelfde terug doen.. en kijken hoe hij daarop reageert.
pi_140450479
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 08:00 schreef Jeltje het volgende:

[..]

Bedankt voor deze duidelijke boodschap.

Iedereen heeft gelijk en ik besef wat ik moet doen. En ik ga het doen ook.

Zeg allemaal nog maar even dat het me toch niet gaat lukken en dan ga ik heel hard het tegendeel bewijzen.

Iedereen bedankt voor het lezen/luisteren.
Waar is dat keiharde tegendeel-bewijs?
pi_140463287
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 23:10 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Waar is dat keiharde tegendeel-bewijs?
Of het keihard tegendeel bewijs is laat ik aan de fok-critici over maar ik ben inmiddels zelf op 2 dates geweest en 1 daarvan was best leuk dus daar ga ik zeker nog eens mee afspreken.

Meneer heeft inmiddels laten weten dat hij het toch wil 'proberen' met mij (en andere contacten wil stoppen) en ik heb hem gezegd dat het too little too late is. Hij weet ook van mijn dates (hij kwam daar bij toeval achter) en daar was hij niet happy mee.

Er zal hier vast nog niet het laatste over zijn gezegd maar voor nu voel ik me al een stuk sterker.
  Moderator / Miss SHO woensdag 28 mei 2014 @ 11:57:42 #284
22592 crew  Ole
pi_140463390
Te laat!
pi_140463679
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 11:54 schreef Jeltje het volgende:
ik heb hem gezegd dat het too little too late is. Hij weet ook van mijn dates (hij kwam daar bij toeval achter) en daar was hij niet happy mee.
*O*

En niet blij zijn dat jij ook ging daten met anderen :') Echt, wat een faal.
  woensdag 28 mei 2014 @ 12:10:31 #286
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_140463762
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 12:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]

*O*

En niet blij zijn dat jij ook ging daten met anderen :') Echt, wat een faal.
Dit is zo logisch maar schijnt het aller moeilijkste te zijn in de hedendaagse maatschappij. Dat je het prima vind als je het zelf doet maar een ander mag het niet :P
pi_140466364
Wat een sneue vent.. _O-
I solemnly swear i'm up to no good
pi_140466395
Tekst te lang en verhaal te naïef.
Zoek gewoon een ander op en get a life!
pi_140466829
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 12:10 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Dit is zo logisch maar schijnt het aller moeilijkste te zijn in de hedendaagse maatschappij. Dat je het prima vind als je het zelf doet maar een ander mag het niet :P
Dit zie je inderdaad zó vaak. Zó jammer. Consequent zijn is erg moeilijk blijkbaar.
  woensdag 28 mei 2014 @ 13:49:51 #290
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_140466905
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 13:47 schreef metamorphosis het volgende:

[..]

Dit zie je inderdaad zó vaak. Zó jammer. Consequent zijn is erg moeilijk blijkbaar.
Het is natuurlijk een beetje menselijk. Je gunt jezelf genot maar je wilt niet dat de persoon waar je van houdt iets doet wat je kwetsend vindt. Dat je niet consequent bent is nog tot hier aan toe, maar dat je het totaal niet kan relativeren als je er achteraf mee geconfronteerd wordt en dan vaak dingen hoort als "ja maar dat is heel anders". Daar moet ik van kotsen...
pi_140467006
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 13:49 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Het is natuurlijk een beetje menselijk. Je gunt jezelf genot maar je wilt niet dat de persoon waar je van houdt iets doet wat je kwetsend vindt. Dat je niet consequent bent is nog tot hier aan toe, maar dat je het totaal niet kan relativeren als je er achteraf mee geconfronteerd wordt en dan vaak dingen hoort als "ja maar dat is heel anders". Daar moet ik van kotsen...
Ja en dat snap ik dus niet.. :')
  woensdag 28 mei 2014 @ 13:55:42 #292
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_140467052
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 13:54 schreef metamorphosis het volgende:

[..]

Ja en dat snap ik dus niet.. :')
Ik heb een onderbuurman gehad toen ik nog in een appartement woonde die ooit is komen klagen omdat hij het water hoorde kletteren als ik 's nachts naar het toilet ging en dat vond hij storend. Toen ik hem vroeg of hij dan ook niet tot 12 uur snachts harde muziek wilde draaien was het kennelijk heel wat anders want hij mocht zelf bepalen wat hij thuis draaide. En zo zijn er veel voorbeelden.

Ik snap het ook niet, maar oh wat zou het fijn zijn als de mensheid dit zou leren!
pi_140468229
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 13:55 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Ik heb een onderbuurman gehad toen ik nog in een appartement woonde die ooit is komen klagen omdat hij het water hoorde kletteren als ik 's nachts naar het toilet ging en dat vond hij storend. Toen ik hem vroeg of hij dan ook niet tot 12 uur snachts harde muziek wilde draaien was het kennelijk heel wat anders want hij mocht zelf bepalen wat hij thuis draaide. En zo zijn er veel voorbeelden.

Ik snap het ook niet, maar oh wat zou het fijn zijn als de mensheid dit zou leren!
Jahoor, deed hij dat echt? :') Wat een rare denkwijze heeft zo iemand dan he?
  woensdag 28 mei 2014 @ 14:36:34 #294
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_140468357
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 14:32 schreef metamorphosis het volgende:

[..]

Jahoor, deed hij dat echt? :') Wat een rare denkwijze heeft zo iemand dan he?
je wilt niet weten hoe awkward dat gesprek was :D
pi_140468389
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 14:36 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

je wilt niet weten hoe awkward dat gesprek was :D
Ik kan me er wel wat bij voorstellen haha :D Ik zou met m'n bek vol tanden staan gok ik :P
pi_140546448
Ik denk dat hij gewoon graag van 2 walletjes eet. Zelfs meer dan 2, om eerlijk te zijn
liefde overwint alles. Maar AIDS ook
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')