Je zegt het zelf al "
Het lastige is dus dat ik niet zonder hem wil en hij me met mooie praatjes hoop blijft geven": Dit weet hij, en hij maakt er maar al te graag gebruik van.
Ik ben zelf 16, en dit gedrag wat hij vertoond zie ik precies om mij heen ook gebeuren, alleen zijn deze jongens 18. Jullie zijn 30+, die spelletjes en heen-en-waar horen nu echt klaar te zijn.
Als hij jou vertelt dat je z'n ideale vrouw bent, waarom zit hij überhaupt dan nog op Tinder? Dat hij contact met andere dames heeft "om te kijken of niemand boven jouw uitsteekt" is al erg, daten met ze is ridiculous. Ondanks dat jullie geen officiële relatie hebben. Waar is je zelfrespect?
Je bent meer waard dan te horen krijgen dat hij meer tijd nodig heeft, blabla.
Woorden zijn niks als daden ze niet navolgen. Je bent hier al veel te lang mee door gegaan, tuurlijk is hij "eerlijk" tegen je, elke gezonde man weet van een vrouw haar FBI-kunsten, en je mag best weten dat je nog concurrentie hebt.
LAAT JE NIET VOOR DE GEK HOUDEN, kies voor jezelf, ben het met veel posts eens, enige is dat wij dit makkelijk kunnen zeggen; wij hebben niet de gevoelens.
Wanneer het heart versus head is, wint heart het helaas te vaak. Gebruik je verstand, en "
hij zegt dat ik dat zo niet kan afdwingen en dat hij het nodig heeft in zijn proces om te weten of hij oud met me wil worden"..... Girl please...... Dat recht heb je écht wel na 6 maanden tijd. Zeg dat je wil weten waar je aan toe bent, aangezien dit wachten je geen goed doet en duidelijkheid ga je alleen krijgen door recht-door-zee te vragen: Tinderdames of ik?
Gevolg van te lang wachten; Hij houdt jou nog steeds aan het lijntje, vind een jonger bloempje die makkelijker is met seks (dat je hem op afstand houd wegens zelfbescherming is héel verstandig), die is interessanter/mysterieuzer, dagdag "ideale vrouw". En omdat jij nog een jaar aan het wachten was op zijn antwoord, werden je gevoelens dieper en heftiger, eindstand, je staat er (nogsteeds) alleen voor.
Of je hoopt gewoon dat hij binnen nu en een paar weken gaat beseffen dat jij the one and only bent, zoals hij je graag wilt doen geloven, verwijderd zijn Tinder account, en jullie leven lang en gelukkig. Maar was dit dan niet al eerder gebeurd? I guess so. Persoonlijk zou ik hier niet op wachten en verheldering vragen.
Heel veel succes
"I may be blonde and little, but don't let the illusion of looking innocent fool ya"