abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139826155
Dag allemaal,

Ik wil even van me afschrijven en misschien ook wel van jullie horen dat ik helemaal verkeerd bezig ben.

Here it goes:

Ik ben een vrouw van 31 en heb in november 2013 een man van 33 leren kennen. Ik ontmoette hem via Tinder en onze eerste date duurde direct 10 uur (geen sex gehad). De dates die daarna volgden waren eveneens fantastisch. We konden uren met elkaar praten, over alles, en hadden een gigantische klik. Ik voelde me begrepen door hem.

Na verloop van tijd vroeg ik hem of hij eigenlijk nog actief Tinderde. Hij gaf aan dat dit wel was verminderd maar nog niet helemaal gestopt. Hij beweerde het nodig te hebben om te beseffen dat ik inderdaad de juiste vrouw voor hem was.Volgens hem bleef het puur bij sms-en.

Inmiddels zijn we 6 maanden verder en hebben we heel wat ups maar ook een aantal downs gehad. Al die tijd dat hij met mij omgaat heeft hij ook contacten met anderen gehad. Soms bleef het bij sms-en, soms ging hij er uiteindelijk actief mee daten. Zijn uitleg is dat we nog altijd geen officiele relatie hebben en dat hij dus niks aan mij verplicht en dat hij het nodig heeft om er achter te komen of ik wel de juiste voor hem ben. Hij zegt dat ik tot nog toe mijlenver boven anderen staat en dat hij dit nog nooit heeft gevoeld.

Hij beweert van me te houden, noemt me zijn soulmate, zegt dat ik voor 95% aan zijn ideale plaatje voldoe en dat hij zich afvraagt of 100% uberhaupt bestaat. Desondanks kan hij zich niet helemaal aan me geven. Ik heb hierdoor al eens 6 weken geen contact gehad en dan mistte hij me enorm en kon hij me niet loslaten.

Ik heb ook even getwijfeld of hij het wel voor mij was maar ben er inmiddels uit dat hij alles heeft wat ik in een man zoek en zou me dan ook helemaal aan hem willen geven. Als we afspreken dan is het fantastisch - tot aan het letterlijk zien van vallende sterren toe. Echter, aangezien ik weet dat hij ook met anderen date durf ik me niet helemaal te geven en hou ik hem meestal op afstand (qua zoenen/sex).

Verder zegt hij dat hij de laatste tijd merkt dat hij erg naar me toe groeit en dat hij verwacht dat hij op een gegeven moment wel op een punt zal komen waarop hij zich helemaal aan me kan geven. Wanneer dat dat punt komt weet hij niet maar hij kent me dus al 6 maanden.

Gisteren hebben we het hier uitgebreid over gehad. Ik heb aangegeven dat ik niet kan accepteren dat hij met anderen date. Hij heeft gezegd dat hij niet zonder me wil maar dat hij zich op dit moment nog niet helemaal kan geven maar dat hij verwacht dat dat vanzelf komt. Toen ik vroeg of hij dan tenminste zijn dates on hold kan zetten om met mij te kijken wat er nu precies tussen ons is begon hij moeilijk te doen en gaf hij geen antwoord. Oftewel, dat kan hij niet beloven.

Hoe het nu verder moet weet ik niet. Ik heb al eens eerder 6 weken geen contact gehad. Dan zien we elkaar weer en is het weer net zo fantastisch als altijd en smelt ik. De dingen die hij zegt bevestigen ook dat er echt liefde tussen ons is maar er is iets dat hem tegenhoudt om zich helemaal te geven. Als ik hem vraag geen contacten meer te hebben zegt hij dat er dan geen verschil meer is tussen een relatie en wat wij dan hebben en hij is er niet klaar voor om er een label op te plakken.

Komt u maar met de harde opmerkingen! Ik denk dat ik moet horen dat dit nooit goed gaat komen als het al 6 maanden niet goed genoeg is.
pi_139826204
Hij vind je echt leuk, maar hij vind rondneuken leuker.
-nee-
pi_139826258
Beoordeel een mens op zijn daden, niet op zijn woorden. Als hij echt zo gek op je was als hij altijd zegt dan had hij de behoefte helemaal niet om nog verder te kijken. Hij houdt je aan het lijntje en ondertussen kijkt hij of hij niet wat beters kan vinden. Als hij dat wel vindt dan laat hij je keihard vallen en als hem dat niet lukt ben jij zijn back-up plan. Je moet zelf maar beslissen of je daarmee kunt leven.
  zondag 11 mei 2014 @ 14:54:28 #4
411401 imikethat
Supa Hot Fire; Get Rekt m8
pi_139826271
Je wilt dat hij zich 100% aan jou geeft terwijl jij hem op een afstand houdt. Je bent de 30 gepasseerd maar dit is nogal puberaal
First of all, I'm not your friend.
~ Gelukkig zijn we tegenwoordig ouder en wijzer en helpen we onze hersens op een verstandigere wijze naar de klote
pi_139826499
Jij wil neem ik aan wel een relatie? Stel hem voor de keuze, dan heeft hij ook geen smoes meer om anderen te daten.
  zondag 11 mei 2014 @ 15:11:06 #6
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_139826777
Dat je dit al 6 maanden pikt, waar is je zelfrespect? Dat hij na de eerste date nog met iemand anders afspreekt, soit...maar alleen maar mooie praatjes en intussen andere vrouwen neuken?

Zoek iemand die wel gewoon 100% voor je wil gaan. Wat een klaploper. :')
Gourmetten of steengrillen?
pi_139827086
Hij gebruikt je en wil je aan het lijntje houden.
Denk nou na, iemand die voor jou wil gaan gaat niet roepen "ik moet er eerst erachter komen of...".

Dumpen die hap.
  zondag 11 mei 2014 @ 15:20:20 #8
362578 JustAsEasy
Un Café por favor
pi_139827093
Wat een eikel
De toerist weet niet waar hij is geweest,
De reiziger weet niet waar hij naar toe gaat
pi_139827200
_O- Vrouwen en
ook mannen die zich aan het lijntje laten houden _O- :r :r :r
  zondag 11 mei 2014 @ 15:29:57 #10
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_139827382
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 14:49 schreef Jeltje het volgende:
Hij beweerde het nodig te hebben om te beseffen dat ik inderdaad de juiste vrouw voor hem was.
...........
Zijn uitleg is dat we nog altijd geen officiele relatie hebben en dat hij dus niks aan mij verplicht en dat hij het nodig heeft om er achter te komen of ik wel de juiste voor hem ben. Hij zegt dat ik tot nog toe mijlenver boven anderen staat en dat hij dit nog nooit heeft gevoeld.
Hij maakt er een soort wedstrijdje van, dat is echt niet ok. Als hij jou leuk vindt moet hij voor jou gaan, en alle andere mogelijke matches laten varen.
Ofwel is hij er gewoon niet zo zeker van dat jij de leukste bent, of hij is gewoon niet toe aan een relatie. In beide gevallen botst het met jouw verwachtingen, hem voor de laatste keer de keuze geven lijkt me dan ook de enige oplossing. Maar als ik jou was zou ik voor mezelf kiezen en hem proberen te vergeten.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_139827393
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 14:54 schreef Jaeger85 het volgende:
Beoordeel een mens op zijn daden, niet op zijn woorden.
pi_139827668
Hij vind je leuk, maar afscheid nemen van het vrijgezellen leven is voor hem nog lastig.
pi_139827688
Zoals hier boven ook al is aangegeven. Jij wilt hem voor jezelf, en hij wil zich niet binden aan een monogame relatie. Jullie passen dus niet bij elkaar. Hard, maar waar.

Er is ook niet echt een compromis mogelijk. Er zijn drie mogelijkheden: Of je accepteert dat er meer vrouwen om hem heen cirkelen, of hij legt zich neer bij een monogame relatie of jullie verbreken jullie relatie.
  zondag 11 mei 2014 @ 15:59:08 #14
233921 DahBigKahuna
Vrijetijdsstrijder
pi_139828416
Redelijk eensgezinde reacties hier lijkt me. Ik ben het er volledig mee eens.
Hij maakt er een sport van om jou zo lang mogelijk aan het lijntje te houden en daarnaast lekker in de rondte te neuken.

Als man vertel ik je dat als hij zegt dat het Tinderen is verminderd sinds hij jou kent, dit een sociaal wenselijk antwoord is. Waarschijnlijk Tindert hij zich helemaal suf in de hoop op meer seks met andere vrouwen.

Sterkte met je keuze TS!
Real men don`t play with fire, they play in it!
pi_139828486
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 14:54 schreef imikethat het volgende:
Je wilt dat hij zich 100% aan jou geeft terwijl jij hem op een afstand houdt. Je bent de 30 gepasseerd maar dit is nogal puberaal
Ik hou hem op afstand qua sex ed omdat ik van mezelf weet dat ik dat moeilijk kan loskoppelen van gevoelens - kwestie van zelfbescherming dus.
pi_139828516
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 15:01 schreef Tja..1986 het volgende:
Jij wil neem ik aan wel een relatie? Stel hem voor de keuze, dan heeft hij ook geen smoes meer om anderen te daten.
Dat weet ik het antwoord al: hij vindt me echt fantastisch en denkt dat ik zijn ideale vrouw ben maar ik kan dat nu niet afdwingen - hij heeft meer tijd nodig om dat te beseffen.
pi_139828567
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 16:01 schreef Jeltje het volgende:

[..]

Dat weet ik het antwoord al: hij vindt me echt fantastisch en denkt dat ik zijn ideale vrouw ben maar ik kan dat nu niet afdwingen - hij heeft meer tijd nodig om dat te beseffen.
:')
Hij houdt je aan het lijntje. Als je iemand echt leuk vindt heb je geen half jaar de tijd nodig.
pi_139828635
quote:

[..]

Ik hou hem op afstand qua sex ed omdat ik van mezelf weet dat ik dat moeilijk kan loskoppelen van gevoelens - kwestie van zelfbescherming dus.
Ik vind hem eigenlijk heel eerlijk en hij praat er ook heel open over met u. Dat is echt een qualiteit die ik kan waarderen in een mens. Ik heb de indruk dat hij gewoon eerlijk is met u. Ik denk dus niet dat hij uw aan het lijntje houdt, anders zou hij dat allemaal achter uw rug doen. Dat doet hij niet en bovendien gebruikt hij u ook niet voor seks. Het kan wel zijn dat hij u gewoon ziet als een zeer goede vriendin.... Ik denk dus dat hij eerder nood heeft aan een soulmate dan een vriendin op dit moment.

Mja, als u echt een relatie wil met hem, dan zou ik echt VOLLEDIG contact verbreken voor een heel lange tijd, hoe moeilijk het ook is.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  zondag 11 mei 2014 @ 16:06:54 #19
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_139828673
quote:

[..]

Niet om lullig te doen, maar geloof je dat nu werkelijk zelf? Als een man iemand ECHT zijn ideale vrouw vindt, hoeft hij niet meer met anderen te daten.

'meer tijd nodig om dat te beseffen' is gewoon foutemannenpraat voor 'ik wil gewoon nog heel veel meisjes neuken'. Geloof me nou maar, ik ben zelf een man.
Gourmetten of steengrillen?
pi_139828853
quote:
7s.gif Op zondag 11 mei 2014 16:05 schreef complicate het volgende:

[..]

Ik vind hem eigenlijk heel eerlijk en hij praat er ook heel open over met u. Dat is echt een qualiteit die ik kan waarderen in een mens. Ik heb de indruk dat hij gewoon eerlijk is met u. Ik denk dus niet dat hij uw aan het lijntje houdt, anders zou hij dat allemaal achter uw rug doen. Dat doet hij niet en bovendien gebruikt hij u ook niet voor seks. Het kan wel zijn dat hij u gewoon ziet als een zeer goede vriendin.... Ik denk dus dat hij eerder nood heeft aan een soulmate dan een vriendin op dit moment.

Mja, als u echt een relatie wil met hem, dan zou ik echt VOLLEDIG contact verbreken voor een heel lange tijd, hoe moeilijk het ook is.
Interessante visie. Hij is overigens niet altijd eerlijk maar ik ken hem door-en-door en weet wanneer hij dingen verdraait en dan krijg ik er uiteindelijk wel de waarheid uit.

Hij zegt dat hij me niet wil kwetsen, dat het hem ook niet om de sex met mij of anderen te doen is, dat we misschien beter wat platonischer met elkaar omgaan totdat we het niet meer kunnen houden.

Het is allemaal zo ontzettend vaag. Ik geloof echt dat hij liefde voor me voelt maar bv knetter verliefd is hij niet. Het is bij ons ook heel snel naar een diep contact gegaan ipv een roze wolk en vlinders in de buik.
pi_139828952
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 16:06 schreef Silenus het volgende:

[..]

Niet om lullig te doen, maar geloof je dat nu werkelijk zelf? Als een man iemand ECHT zijn ideale vrouw vindt, hoeft hij niet meer met anderen te daten.

'meer tijd nodig om dat te beseffen' is gewoon foutemannenpraat voor 'ik wil gewoon nog heel veel meisjes neuken'. Geloof me nou maar, ik ben zelf een man.
Alle feiten op een rij gezet ben ik idd kennelijk niet zijn ideale vrouw maar wat ben ik dan wel? Hij zegt niet zonder me te willen, me als meer dan een gewone vriendin te zien en dat hij zich ook tot me aangetrokken voelt. Als hij praat over de toekomst en dingen met een ander delen dan praat hij over mij in dat plaatje.

Het is natuurlijk typsich vrouw-zijn om te willen begrijpen waarom hij zo doet. Onder aan de streep gaat hij gewoon niet helemaal voor mij en word ik gekwetst omdat ik dat wel zou willen. Door zijn eerlijkheid weet ik dat ik niet de enige ben en is het aan mij om daar conclusies uit te trekken.

Het is alleen zo verdomde moeilijk als je zelf oprecht gelooft dat dit de man is om een relatie mee te starten en hij er ook zo over praat maar zijn gedrag op wat anders wijst.
  Moderator / Miss SHO zondag 11 mei 2014 @ 16:18:41 #22
22592 crew  Ole
pi_139829037
Kies voor jezelf. Been there. Dit gaat nooit wat worden. He is not that into you!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_139829050
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 16:15 schreef Jeltje het volgende:

[..]

Alle feiten op een rij gezet ben ik idd kennelijk niet zijn ideale vrouw maar wat ben ik dan wel? Hij zegt niet zonder me te willen, me als meer dan een gewone vriendin te zien en dat hij zich ook tot me aangetrokken voelt. Als hij praat over de toekomst en dingen met een ander delen dan praat hij over mij in dat plaatje.

Het is natuurlijk typsich vrouw-zijn om te willen begrijpen waarom hij zo doet. Onder aan de streep gaat hij gewoon niet helemaal voor mij en word ik gekwetst omdat ik dat wel zou willen. Door zijn eerlijkheid weet ik dat ik niet de enige ben en is het aan mij om daar conclusies uit te trekken.

Het is alleen zo verdomde moeilijk als je zelf oprecht gelooft dat dit de man is om een relatie mee te starten en hij er ook zo over praat maar zijn gedrag op wat anders wijst.
Je kunt jezelf helemaal gek gaan piekeren, maar stel hem gewoon voor de keuze: Tinder of jij. Dat is een meerkeuze vraag die overzichtelijk genoeg is lijkt me?
pi_139829077
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 16:12 schreef Jeltje het volgende:

[..]

Interessante visie. Hij is overigens niet altijd eerlijk maar ik ken hem door-en-door en weet wanneer hij dingen verdraait en dan krijg ik er uiteindelijk wel de waarheid uit.

Hij zegt dat hij me niet wil kwetsen, dat het hem ook niet om de sex met mij of anderen te doen is, dat we misschien beter wat platonischer met elkaar omgaan totdat we het niet meer kunnen houden.

Het is allemaal zo ontzettend vaag. Ik geloof echt dat hij liefde voor me voelt maar bv knetter verliefd is hij niet. Het is bij ons ook heel snel naar een diep contact gegaan ipv een roze wolk en vlinders in de buik.
Ja het lijkt meer op een platonische relatie. Maar even 3 vraagjes als u het niet erg vindt:

- Mag ik aannemen dat u niet zijn eerste vriendin zou zijn? Heeft hij al eerder andere relaties gehad? daarmee bedoel ik , een vaste relatie langer dan een jaar oid.

- Als jullie samen zijn, voel je u hééééééééééél aangetrokken dat u zich echt bijna niet kunt inhouden? Probeert hij soms met je te zoenen? strelen? en daarmee bedoel ik, of er echt een soort vonk is als jullie bij elkaar zijn dat hij het zo vaak probeert maar dat u hem tegenhoudt. Dus is er echt veeeeeeeeel fysieke aantrekkingskracht?

-Als jullie bij elkaar zijn, gaan jullie meer met elkaar praten of eerder knuffelen?
pi_139829211
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 16:19 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Je kunt jezelf helemaal gek gaan piekeren, maar stel hem gewoon voor de keuze: Tinder of jij. Dat is een meerkeuze vraag die overzichtelijk genoeg is lijkt me?
Al gedaan en dat verlies ik - hij zegt dat ik dat zo niet kan afdwingen en dat hij het nodig heeft in zijn proces om te weten of hij oud met me wil worden.

Oftewel, dan moet ik mijn conclusie trekken en het contact verbreken. Het lastige is dus dat ik niet zonder hem wil en hij me met mooie praatjes hoop blijft geven.
pi_139829316
quote:
7s.gif Op zondag 11 mei 2014 16:19 schreef complicate het volgende:

[..]

Ja het lijkt meer op een platonische relatie. Maar even 3 vraagjes als u het niet erg vindt:

- Mag ik aannemen dat u niet zijn eerste vriendin zou zijn? Heeft hij al eerder andere relaties gehad? daarmee bedoel ik , een vaste relatie langer dan een jaar oid.

- Als jullie samen zijn, voel je u hééééééééééél aangetrokken dat u zich echt bijna niet kunt inhouden? Probeert hij soms met je te zoenen? strelen? en daarmee bedoel ik, of er echt een soort vonk is als jullie bij elkaar zijn dat hij het zo vaak probeert maar dat u hem tegenhoudt. Dus is er echt veeeeeeeeel fysieke aantrekkingskracht?

-Als jullie bij elkaar zijn, gaan jullie meer met elkaar praten of eerder knuffelen?
quote:
7s.gif Op zondag 11 mei 2014 16:19 schreef complicate het volgende:

[..]

1) Hij heeft 2 langere relaties gehad - 8 jaar en 1,5 jaar. In beide relaties speelden andere contacten en vrouwen wel een rol in het uitgaan van de relatie MAAR hij beweert bij hoog en laag dat hij nooit is vreemdgegaan. Verder heeft hij altijd gedate - van de ene date in de andere date overgelopen. Ik ben de eerste waarbij hij dat een tijdje niet heeft gedaan (maar inmiddels dus wel)
2) Er is heel veel fysieke aantrekkingskracht. Hij probeert me eigenlijk altijd te zoenen. Ik heb dat een tijdje afgehouden maar heb dat niet kunnen volhouden. Hetzelfde met sex, dat is er laatst toch een keer van gekomen.
3) We praten en knuffelen tegelijk. Meestal gaan we even samen op bed liggen. Houden we elkaar stevig vast en praten we over vanalles. Na verloop van tijd wil hij me dan zoenen en dan begint het aantrekken/afstoten spelletje.
pi_139829325
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 16:24 schreef Jeltje het volgende:

[..]

Al gedaan en dat verlies ik - hij zegt dat ik dat zo niet kan afdwingen en dat hij het nodig heeft in zijn proces om te weten of hij oud met me wil worden.

Oftewel, dan moet ik mijn conclusie trekken en het contact verbreken. Het lastige is dus dat ik niet zonder hem wil en hij me met mooie praatjes hoop blijft geven.
Dat is dus hoe "aan het lijntje houden" werkt. Als de keuze niet in jouw voordeel uitvalt, dan moet je hard zijn tegenover jezelf. Je weet zelf ook wel wat je te doen staat, maar het is een harde keuze, zeker als het begin zo veelbelovend is geweest.
  zondag 11 mei 2014 @ 16:27:52 #28
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_139829331
Je zit in de tang. Maar dit gaat nooit de relatie worden die jij wilt. Iemand voor wie jij het echt bent, laat je niet zo in onzekerheid.
The love you take is equal to the love you make.
pi_139829333
quote:

Oftewel, dan moet ik mijn conclusie trekken en het contact verbreken.
Precies , contact verbreken op dit moment zou misschien toch beter zijn om gedurende een zeer lange tijd geen contact meer te hebben met elkaar, want jullie zitten heel duidelijk niet op dezelfde golflengte en lijkt me meer de basis van een gezonde en aangename relatie. en dat is helaas momenteel niet het geval.
pi_139829471
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 16:27 schreef Jeltje het volgende:

[..]

[..]

1) Hij heeft 2 langere relaties gehad - 8 jaar en 1,5 jaar. In beide relaties speelden andere contacten en vrouwen wel een rol in het uitgaan van de relatie MAAR hij beweert bij hoog en laag dat hij nooit is vreemdgegaan. Verder heeft hij altijd gedate - van de ene date in de andere date overgelopen. Ik ben de eerste waarbij hij dat een tijdje niet heeft gedaan (maar inmiddels dus wel)
2) Er is heel veel fysieke aantrekkingskracht. Hij probeert me eigenlijk altijd te zoenen. Ik heb dat een tijdje afgehouden maar heb dat niet kunnen volhouden. Hetzelfde met sex, dat is er laatst toch een keer van gekomen.
3) We praten en knuffelen tegelijk. Meestal gaan we even samen op bed liggen. Houden we elkaar stevig vast en praten we over vanalles. Na verloop van tijd wil hij me dan zoenen en dan begint het aantrekken/afstoten spelletje.
Mmmm ik zou er echt volledig mee stoppen. Gewoon met hem zitten en zeggen dat dit niets voor u is, hoe graag u hem ook heeft. Dit is uw realiteit en dat moet hij maar ook gaan snappen!
pi_139829630
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2014 16:27 schreef Lienekien het volgende:
Je zit in de tang. Maar dit gaat nooit de relatie worden die jij wilt. Iemand voor wie jij het echt bent, laat je niet zo in onzekerheid.
pi_139832432
Jezus jullie kennen elkaar al 6 maanden en nu is sex er 'laatst toch een keer van gekomen', maar je houdt het zoveel mogelijk af en zit elke keer spelletjes te spelen als er iets van intimiteit in het spel dreigt te komen.. :|W
quote:
Natuurlijk gaat hij zich niet helemaal aan je binden, een man zit echt niet te wachten op dit soort ellenlange spelletjes en gezeik, die wil ook gewoon een vrouw bij wie hij zich op zijn gemak kan voelen en die ook gewoon met hem wil kussen en sexen - omdat ze hem leuk vindt en dat leuk vindt.

of het met deze man nog goedkomt dat weet ik niet, maar dan weet je het iig voor de volgende keer
pi_139832586
Jullie kennen elkaar al 6 maanden, vinden elkaar leuk, hebben al sex gehad en nog steeds ipv dat je hem kust als je hem ziet wil je dat hij eerst een half uur met je gaat praten en knuffelen om vervolgens een aantrekken/afstoten spelletje te gaan spelen totdat hij je eindelijk mag kussen. En dan vervolgens alsnog geen sex hebt.
  zondag 11 mei 2014 @ 17:57:36 #34
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_139833453
quote:

[..]

Dan is het toch duidelijk als je verliest? Hij wil je niet definitief, hij vind je niet leuk genoeg waardoor hij met andere meiden bezig blijft. Wil je zo iemand naast je? Je zult hem nooit volledig kunnen vertrouwen omdat hij zelfs in zijn vorige relaties met andere meiden bezig bleef!

Stel hem voor de keuze, als hij geen relatie met je wil, verbreek je het contact.
Als hij je ECHT wil, komt hij wel bij je terug.
Zo niet, is dat duidelijk he.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_139833780
Godkolere... :') Een wijs Amerikaans Filosofe sprak ooit de woorden "Je stelt zelf de standaard voor hoe anderen jouw behandelen."

In jouw geval heeft ze zeker gelijk.

Waarom heb je niet genoeg zelfrespect om te zeggen "Op een manier waarbij ik me goed voel, of anders niet." ?

Je laat je gebruiken.

Een minder wijs Amerikaans filosoof sprak eens " Fool me once, shame on — shame on you. Fool me — you can't get fooled again."
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_139835757
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 17:33 schreef Fokpop het volgende:
Jezus jullie kennen elkaar al 6 maanden en nu is sex er 'laatst toch een keer van gekomen', maar je houdt het zoveel mogelijk af en zit elke keer spelletjes te spelen als er iets van intimiteit in het spel dreigt te komen.. :|W

[..]

Natuurlijk gaat hij zich niet helemaal aan je binden, een man zit echt niet te wachten op dit soort ellenlange spelletjes en gezeik, die wil ook gewoon een vrouw bij wie hij zich op zijn gemak kan voelen en die ook gewoon met hem wil kussen en sexen - omdat ze hem leuk vindt en dat leuk vindt.

of het met deze man nog goedkomt dat weet ik niet, maar dan weet je het iig voor de volgende keer
Ter verduidelijking - de eerste 4 maanden heb ik me wel helemaal gegeven. Toen ik ontdekte dat hij ons nog steeds niet als exclusief zag en met anderen contact had heb ik voor mezelf besloten op vlak van intimiteit afstand te nemen. Toen hem ook 6 weken niet gezien. In die 6 weken zocht hij me continu op omdat hij me miste. Na 6 weken weer gaan zien en nu enorm op mijn hoede - daarom hou ik de intimteit dus zo veel mogelijk af (behalve die ene keer toen de geilheid het won van de ratio). Hij geeft overiges aan dat hij dat ook alleen maar verstandig vindt en dat het hem niet om de sex te doen is.
pi_139835832
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 17:36 schreef Fokpop het volgende:
Jullie kennen elkaar al 6 maanden, vinden elkaar leuk, hebben al sex gehad en nog steeds ipv dat je hem kust als je hem ziet wil je dat hij eerst een half uur met je gaat praten en knuffelen om vervolgens een aantrekken/afstoten spelletje te gaan spelen totdat hij je eindelijk mag kussen. En dan vervolgens alsnog geen sex hebt.
Nee, dat klopt niet. We hebben 6 weken geen contact gehad en waren de afgelopen weken weer opnieuw iets aan het opbouwen als het ware. Daarom dat ik voorzichtig ben. Heb dat ook naar hem uitgesproken en daar kon hij zich in vinden.

Maargoed, ik denk dat het niet eens uitmaakt of ik wel mezelf helemaal zou geven qua zoenen en sex - feit blijft dat hij niet 100% voor me durft te gaan en contacten met anderen nodig heeft.
pi_139835863
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 18:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Godkolere... :') Een wijs Amerikaans Filosofe sprak ooit de woorden "Je stelt zelf de standaard voor hoe anderen jouw behandelen."

In jouw geval heeft ze zeker gelijk.

Waarom heb je niet genoeg zelfrespect om te zeggen "Op een manier waarbij ik me goed voel, of anders niet." ?

Je laat je gebruiken.

Een minder wijs Amerikaans filosoof sprak eens " Fool me once, shame on — shame on you. Fool me — you can't get fooled again."
Bedankt voor je input - serieus. Ik heb dat nodig want ik kan niet meer helder denken.
pi_139836144
Nog een dingetje. Ik heb net met mijn beste vriendin over de situatie gesproken en zij dacht het volgende:

Hij is 30+ en staat op het punt om zich wellicht voor de rest van zijn leven te binden. Dit vindt hij enorm eng want hij weet niet zo goed wie precies bij hem past PLUS hij heeft zich nog niet eerder zo goed gevoeld bij een vrouw (zijn woorden) en vraagt zich af of dit gevoel dan betekent dat het echte liefde is.

Na onze contactbreuk zitten dingen serieus in de lift - alles lijkt de goede kant op te gaan MAAR hij is nog niet op het punt gekomen waarop hij zich durft te binden...want dat wil hij alleen doen als hij zeker weet dat hij er oud mee kan worden (hij heeft al 2x eerder een verkeerde keuze gemaakt - ook zijn woorden).

Mijn vriendin zegt dat ik 2 keuzes heb:
1) afkappen want het doet pijn
2) op deze voet met hem blijven doorgaan omdat er duidelijk wel een stijgende lijn te zien is en drama juist het tegenovergestelde zal bewerkstelligen maar er wel tegelijkertijd voor zorgen dat ik mijn grenzen bewaak door niks te willen weten over dates en het initiatief vanuit hem te laten komen. Zodra dat deze optie pijn begint te doen kan ik alsnog optie 1 kiezen.

Wat vinden jullie van bovenstaande theorie? Kennen jullie relaties van 30+ ers die stroef zijn begonnen omdat de ene zich niet durfde te binden?
  zondag 11 mei 2014 @ 19:17:55 #40
108913 Godshand
guide4you
pi_139836234
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 19:15 schreef Jeltje het volgende:
Kennen jullie relaties van 30+ ers die stroef zijn begonnen omdat de ene zich niet durfde te binden?
Story of my life :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_139836864
quote:
Nog een dingetje. Ik heb net met mijn beste vriendin over de situatie gesproken en zij dacht het volgende:

Hij is 30+ en staat op het punt om zich wellicht voor de rest van zijn leven te binden. Dit vindt hij enorm eng want hij weet niet zo goed wie precies bij hem past PLUS hij heeft zich nog niet eerder zo goed gevoeld bij een vrouw (zijn woorden) en vraagt zich af of dit gevoel dan betekent dat het echte liefde is.

Na onze contactbreuk zitten dingen serieus in de lift - alles lijkt de goede kant op te gaan MAAR hij is nog niet op het punt gekomen waarop hij zich durft te binden...want dat wil hij alleen doen als hij zeker weet dat hij er oud mee kan worden (hij heeft al 2x eerder een verkeerde keuze gemaakt - ook zijn woorden).

2) op deze voet met hem blijven doorgaan omdat er duidelijk wel een stijgende lijn te zien is en drama juist het tegenovergestelde zal bewerkstelligen maar er wel tegelijkertijd voor zorgen dat ik mijn grenzen bewaak door niks te willen weten over dates en het initiatief vanuit hem te laten komen. Zodra dat deze optie pijn begint te doen kan ik alsnog optie 1 kiezen.

Wat vinden jullie van bovenstaande theorie? Kennen jullie relaties van 30+ ers die stroef zijn begonnen omdat de ene zich niet durfde te binden?
Ik blijf het niet snappen dat jij u wel zou willen binden aan iemand die duidelijk aangeeft zich niet te willen binden. Je mag blij zijn dat hij het zegt. Ik denk echt niet dat die jongen u aan het lijntje houdt, dat doe jij. U houdt uzelf aan het lijntje. U wil gewoon de realiteit niet onder ogen zien. Hij wil zich niet binden en jij wel.
Mission impossible. Genoeg andere leuke mannen die volledig voor een vrouw zouden willen gaan hoor.
pi_139837237
quote:

Ik ken relaties van 30+ ers die stroef zijn begonnen en BLEVEN omdat de ene zich niet WILDE binden, toen niet, nu niet en nooit niet.
pi_139837433
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 19:41 schreef TheMercenary976 het volgende:

[..]

Ik ken relaties van 30+ ers die stroef zijn begonnen en BLEVEN omdat de ene zich niet WILDE binden, toen niet, nu niet en nooit niet.
Inderdaad, heeft niks met leeftijd te maken, maar eerder met wat de basis is van een relatie. En als die slecht zit, tja dan is dat sowieso slecht aja. Dingen forceren als het van in het begin niet gaat heeft geen nut.
pi_139837618
quote:
6s.gif Op zondag 11 mei 2014 19:45 schreef complicate het volgende:

[..]

Inderdaad, heeft niks met leefdtijd te maken, maar eerder met wat de basis is van een relatie. En als die slecht zit, tja dan is dat sowieso slecht aja. Dingen forceren als het van in het begin niet gaat heeft geen nut.
Bij ons zit die basis wel goed - daar ben ik echt van overtuigd. Maar idd, het kan best zijn dat het nooit zal veranderen, ook al geef ik hem nu nog zo veel ruimte.
pi_139837661
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 19:49 schreef Jeltje het volgende:

[..]

Bij ons zit die basis wel goed - daar ben ik echt van overtuigd. Maar idd, het kan best zijn dat het nooit zal veranderen, ook al geef ik hem nu nog zo veel ruimte.
Meisje, het ding is gewoon dat je beter verdient dan dit! Er zijn genoeg andere mannen die ook leuk en eerlijk én die zich volledig zouden willen binden. Echt serieus, neem geen genoegen als je beter kunt krijgen. En zeker als je iets anders wil, please girl.
  zondag 11 mei 2014 @ 19:58:17 #46
214372 Westerling
Simpele ziel
pi_139837977
Voor mij is dit best wel duidelijk. Hij zit simpelweg van meerdere walletjes te vreten en houdt je aan het lijntje. 'Minder tinderen' is niet controleerbaar i.t.t. 'niet tinderen'. Ik vreet wat raars op als ie niet gewoon volle bak bezig is.
Voor de rest zie ik een helehoop wishful thinking hier.
pi_139839038
quote:

[..]

nee. je kan het idd niet afdwingen of iemand een relatie wil of niet. en jij wil dat niet, dus ik zie het probleem niet.

overigens heb ik hier wel een leuk ideetje, maar daar moet je voor in zijn ;) ga zelf leuk aan de slag met tinder. ga fijn daten. want binnen jullie relatie kan dat. kijken dan wat hij daar van vindt ;) maar goed; ik zie deze meneer niet als relatiemateriaal voor jou nee. dat het maar duidelijk mogen zijn.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  zondag 11 mei 2014 @ 20:28:48 #48
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_139839407
Hij houdt je aan het lijntje om te kijken of ie nog beter kan krijgen.

Hou de eer aan jezelf...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_139840052
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 16:18 schreef Ole het volgende:
Kies voor jezelf. Been there. Dit gaat nooit wat worden. He is not that into you!
Dit.
  Moderator / Miss SHO zondag 11 mei 2014 @ 20:44:03 #50
22592 crew  Ole
pi_139840230
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 20:40 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Dit.
zei Oprah dat nou of dr Phill? Of allebei?
  Moderator zondag 11 mei 2014 @ 20:44:30 #51
236264 crew  capricia
pi_139840255
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 20:28 schreef PBateman1978 het volgende:
Hij houdt je aan het lijntje om te kijken of ie nog beter kan krijgen.

Hou de eer aan jezelf...
Dit.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_139840776
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 15:37 schreef RicDan het volgende:
Hij vind je leuk, maar afscheid nemen van het vrijgezellen leven is voor hem nog lastig.
Nee, hij en TS hebben geen ballen.
pi_139840869
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 19:49 schreef Jeltje het volgende:

[..]

Als het in de eerste 6 maanden al zo loopt gaat het er alleen maar slechter op worden.
pi_139841267
quote:

[..]

Als jij de ideale vrouw was, was die relatie al vijf jaar er.
  Moderator / Miss SHO zondag 11 mei 2014 @ 21:01:35 #55
22592 crew  Ole
pi_139841288
quote:
14s.gif Op zondag 11 mei 2014 20:54 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Als het in de eerste 6 maanden al zo loopt gaat het er alleen maar slechter op worden.
dat. Maar dat wil TS nou net niet horen. Die wil alleen horen dat hij echt wel voor haar gaat kiezen. Maar eigenlijk weet ze wel dat dat nooit gaat gebeuren.
  zondag 11 mei 2014 @ 21:05:07 #56
427439 Noemy
Cute face, evil mind
pi_139841479
Je zegt het zelf al "Het lastige is dus dat ik niet zonder hem wil en hij me met mooie praatjes hoop blijft geven": Dit weet hij, en hij maakt er maar al te graag gebruik van.

Ik ben zelf 16, en dit gedrag wat hij vertoond zie ik precies om mij heen ook gebeuren, alleen zijn deze jongens 18. Jullie zijn 30+, die spelletjes en heen-en-waar horen nu echt klaar te zijn.

Als hij jou vertelt dat je z'n ideale vrouw bent, waarom zit hij überhaupt dan nog op Tinder? Dat hij contact met andere dames heeft "om te kijken of niemand boven jouw uitsteekt" is al erg, daten met ze is ridiculous. Ondanks dat jullie geen officiële relatie hebben. Waar is je zelfrespect?
Je bent meer waard dan te horen krijgen dat hij meer tijd nodig heeft, blabla.

Woorden zijn niks als daden ze niet navolgen. Je bent hier al veel te lang mee door gegaan, tuurlijk is hij "eerlijk" tegen je, elke gezonde man weet van een vrouw haar FBI-kunsten, en je mag best weten dat je nog concurrentie hebt.

LAAT JE NIET VOOR DE GEK HOUDEN, kies voor jezelf, ben het met veel posts eens, enige is dat wij dit makkelijk kunnen zeggen; wij hebben niet de gevoelens.
Wanneer het heart versus head is, wint heart het helaas te vaak. Gebruik je verstand, en "hij zegt dat ik dat zo niet kan afdwingen en dat hij het nodig heeft in zijn proces om te weten of hij oud met me wil worden"..... Girl please...... Dat recht heb je écht wel na 6 maanden tijd. Zeg dat je wil weten waar je aan toe bent, aangezien dit wachten je geen goed doet en duidelijkheid ga je alleen krijgen door recht-door-zee te vragen: Tinderdames of ik?

Gevolg van te lang wachten; Hij houdt jou nog steeds aan het lijntje, vind een jonger bloempje die makkelijker is met seks (dat je hem op afstand houd wegens zelfbescherming is héel verstandig), die is interessanter/mysterieuzer, dagdag "ideale vrouw". En omdat jij nog een jaar aan het wachten was op zijn antwoord, werden je gevoelens dieper en heftiger, eindstand, je staat er (nogsteeds) alleen voor.

Of je hoopt gewoon dat hij binnen nu en een paar weken gaat beseffen dat jij the one and only bent, zoals hij je graag wilt doen geloven, verwijderd zijn Tinder account, en jullie leven lang en gelukkig. Maar was dit dan niet al eerder gebeurd? I guess so. Persoonlijk zou ik hier niet op wachten en verheldering vragen.
Heel veel succes ^)
"I may be blonde and little, but don't let the illusion of looking innocent fool ya"
pi_139841504
quote:

Ben je echt zo'n wanhopig gedrocht dat je niet aan een ander kan komen en met dit soort gesprekken met je vriendin aan moet komen?
  Moderator zondag 11 mei 2014 @ 21:09:05 #58
236264 crew  capricia
pi_139841715
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 21:05 schreef Deckard het volgende:

[..]

Ben je echt zo'n wanhopig gedrocht dat je niet aan een ander kan komen en met dit soort gesprekken met je vriendin aan moet komen?
Nah, de meeste vrouwen bespreken dit soort zaken uitvoerig met hun beste vriendin. Die is echt belangrijk hoor!
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator / Miss SHO zondag 11 mei 2014 @ 21:09:46 #59
22592 crew  Ole
pi_139841767
TS wil het allemaal niet horen...
pi_139841812
Ik heb alleen de openingspost gelezen hoor, maar wat een blah blah van die vent zeg :')
Hou op, schei uit, trap hier niet meer in :D Hij gaat nóóit exclusief voor jou kiezen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')