Dit.quote:Op zondag 11 mei 2014 20:28 schreef PBateman1978 het volgende:
Hij houdt je aan het lijntje om te kijken of ie nog beter kan krijgen.
Hou de eer aan jezelf...
Nee, hij en TS hebben geen ballen.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:37 schreef RicDan het volgende:
Hij vind je leuk, maar afscheid nemen van het vrijgezellen leven is voor hem nog lastig.
Als het in de eerste 6 maanden al zo loopt gaat het er alleen maar slechter op worden.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:49 schreef Jeltje het volgende:
[..]
Bij ons zit die basis wel goed - daar ben ik echt van overtuigd. Maar idd, het kan best zijn dat het nooit zal veranderen, ook al geef ik hem nu nog zo veel ruimte.
Als jij de ideale vrouw was, was die relatie al vijf jaar er.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:01 schreef Jeltje het volgende:
[..]
Dat weet ik het antwoord al: hij vindt me echt fantastisch en denkt dat ik zijn ideale vrouw ben maar ik kan dat nu niet afdwingen - hij heeft meer tijd nodig om dat te beseffen.
dat. Maar dat wil TS nou net niet horen. Die wil alleen horen dat hij echt wel voor haar gaat kiezen. Maar eigenlijk weet ze wel dat dat nooit gaat gebeuren.quote:Op zondag 11 mei 2014 20:54 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als het in de eerste 6 maanden al zo loopt gaat het er alleen maar slechter op worden.
Ben je echt zo'n wanhopig gedrocht dat je niet aan een ander kan komen en met dit soort gesprekken met je vriendin aan moet komen?quote:Op zondag 11 mei 2014 19:15 schreef Jeltje het volgende:
Mijn vriendin zegt dat ik 2 keuzes heb:
1) afkappen want het doet pijn
2) op deze voet met hem blijven doorgaan omdat er duidelijk wel een stijgende lijn te zien is en drama juist het tegenovergestelde zal bewerkstelligen maar er wel tegelijkertijd voor zorgen dat ik mijn grenzen bewaak door niks te willen weten over dates en het initiatief vanuit hem te laten komen. Zodra dat deze optie pijn begint te doen kan ik alsnog optie 1 kiezen.
Nah, de meeste vrouwen bespreken dit soort zaken uitvoerig met hun beste vriendin. Die is echt belangrijk hoor!quote:Op zondag 11 mei 2014 21:05 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ben je echt zo'n wanhopig gedrocht dat je niet aan een ander kan komen en met dit soort gesprekken met je vriendin aan moet komen?
True story. En helaas is dit een hele bekende manier van handelen.quote:Op zondag 11 mei 2014 20:28 schreef PBateman1978 het volgende:
Hij houdt je aan het lijntje om te kijken of ie nog beter kan krijgen.
Hou de eer aan jezelf...
Dat. Ongeacht de mooie verhalen, niets anders dan dat!quote:Op zondag 11 mei 2014 16:03 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Hij houdt je aan het lijntje. Als je iemand echt leuk vindt heb je geen half jaar de tijd nodig.
Nou ja of je schakelt bij of je takelt afquote:Op zondag 11 mei 2014 19:58 schreef Westerling het volgende:
Voor mij is dit best wel duidelijk. Hij zit simpelweg van meerdere walletjes te vreten en houdt je aan het lijntje. 'Minder tinderen' is niet controleerbaar i.t.t. 'niet tinderen'. Ik vreet wat raars op als ie niet gewoon volle bak bezig is.
Voor de rest zie ik een helehoop wishful thinking hier.
Geweldig advies, de rest ook trouwens.quote:[b]Op zondag 11 mei 2014 21:05 schreef Noemy het volgende:
Wanneer het heart versus head is, wint heart het helaas te vaak. Gebruik je verstand
Dankjewel! Deze woorden doen me goed en laten me extra lekker slapen vannachtquote:Op zondag 11 mei 2014 23:20 schreef Snorror het volgende:
[..]
Geweldig advies, de rest ook trouwens.
TS luisteren naar deze dame.
Ze weet waar ze het over heeft.
Ik vond het een beetje cliché om dat te zeggen, maar dat is precies wat ik ook dacht.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:45 schreef capricia het volgende:
Denk ook dat de interesse in TS veel sneller verdwijnt als ze sex zouden hebben.
Good for you, TS, dat je dat niet gedaan hebt!
Ze hebben al eens seks gehad. Het is die man blijkbaar niet tegen gevallen, dat hij bij haar blijft rondhangen...quote:Op zondag 11 mei 2014 22:45 schreef capricia het volgende:
Denk ook dat de interesse in TS veel sneller verdwijnt als ze sex zouden hebben.
Dat. Hij houdt je warm voor zijn piemel.quote:Op zondag 11 mei 2014 14:51 schreef Marsenal het volgende:
Hij vind je echt leuk, maar hij vind rondneuken leuker.
Zelf actief daten staat mijn hoofd niet echt naar terwijl er wel kandidaten zijn die zich gemeld hebben. Heel stom misschien maar voor mij ook een teken dat het me wel echt om hem gaat en niet om opvulling van leegte.quote:Op zondag 11 mei 2014 20:21 schreef simmu het volgende:
[..]
nee. je kan het idd niet afdwingen of iemand een relatie wil of niet. en jij wil dat niet, dus ik zie het probleem niet.
overigens heb ik hier wel een leuk ideetje, maar daar moet je voor in zijnga zelf leuk aan de slag met tinder. ga fijn daten. want binnen jullie relatie kan dat. kijken dan wat hij daar van vindt
maar goed; ik zie deze meneer niet als relatiemateriaal voor jou nee. dat het maar duidelijk mogen zijn.
Jeetje wat een wijsheid voor iemand van 16! Ik vind het erg om te zeggen als 31-jarige maar je hebt helemaal gelijk.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:05 schreef Noemy het volgende:
Je zegt het zelf al "Het lastige is dus dat ik niet zonder hem wil en hij me met mooie praatjes hoop blijft geven": Dit weet hij, en hij maakt er maar al te graag gebruik van.
Ik ben zelf 16, en dit gedrag wat hij vertoond zie ik precies om mij heen ook gebeuren, alleen zijn deze jongens 18. Jullie zijn 30+, die spelletjes en heen-en-waar horen nu echt klaar te zijn.
Als hij jou vertelt dat je z'n ideale vrouw bent, waarom zit hij überhaupt dan nog op Tinder? Dat hij contact met andere dames heeft "om te kijken of niemand boven jouw uitsteekt" is al erg, daten met ze is ridiculous. Ondanks dat jullie geen officiële relatie hebben. Waar is je zelfrespect?
Je bent meer waard dan te horen krijgen dat hij meer tijd nodig heeft, blabla.
Woorden zijn niks als daden ze niet navolgen. Je bent hier al veel te lang mee door gegaan, tuurlijk is hij "eerlijk" tegen je, elke gezonde man weet van een vrouw haar FBI-kunsten, en je mag best weten dat je nog concurrentie hebt.
LAAT JE NIET VOOR DE GEK HOUDEN, kies voor jezelf, ben het met veel posts eens, enige is dat wij dit makkelijk kunnen zeggen; wij hebben niet de gevoelens.
Wanneer het heart versus head is, wint heart het helaas te vaak. Gebruik je verstand, en "hij zegt dat ik dat zo niet kan afdwingen en dat hij het nodig heeft in zijn proces om te weten of hij oud met me wil worden"..... Girl please...... Dat recht heb je écht wel na 6 maanden tijd. Zeg dat je wil weten waar je aan toe bent, aangezien dit wachten je geen goed doet en duidelijkheid ga je alleen krijgen door recht-door-zee te vragen: Tinderdames of ik?
Gevolg van te lang wachten; Hij houdt jou nog steeds aan het lijntje, vind een jonger bloempje die makkelijker is met seks (dat je hem op afstand houd wegens zelfbescherming is héel verstandig), die is interessanter/mysterieuzer, dagdag "ideale vrouw". En omdat jij nog een jaar aan het wachten was op zijn antwoord, werden je gevoelens dieper en heftiger, eindstand, je staat er (nogsteeds) alleen voor.
Of je hoopt gewoon dat hij binnen nu en een paar weken gaat beseffen dat jij the one and only bent, zoals hij je graag wilt doen geloven, verwijderd zijn Tinder account, en jullie leven lang en gelukkig. Maar was dit dan niet al eerder gebeurd? I guess so. Persoonlijk zou ik hier niet op wachten en verheldering vragen.
Heel veel succes
Yep, ik merk dat hoe minder hij van me ziet/hoort/krijgt, hoe meer hij naar me toe trekt. Gevalletje bindingsangst ofzo...quote:Op zondag 11 mei 2014 22:45 schreef capricia het volgende:
neuh...gevalletje 'wat je niet kan krijgen is interessant'...voor jullie allebei, overigens...jij houdt afstand, dus blijft er voor hem een uitdaging...ook al vindt hij je eigenlijk niet interessant genoeg...en jij kan hem ook niet echt krijgen, waardoor je hem juist wil...quote:Op maandag 12 mei 2014 13:10 schreef Jeltje het volgende:
[..]
Yep, ik merk dat hoe minder hij van me ziet/hoort/krijgt, hoe meer hij naar me toe trekt. Gevalletje bindingsangst ofzo...
Die grens vind ik moeilijk om te bepalen en lijk ik ook telkens te verleggen.quote:Op maandag 12 mei 2014 13:08 schreef Lienekien het volgende:
Je blijft hoop houden. Hoe lang ga je daar nog mee door? Heb je er voor jezelf wel een grens aan gesteld?
Maar dringt het nou een beetje tot je door dat je jezelf hiermee tekort doet? Jij verdient toch ook gewoon een man die helemaal voor jou gaat?quote:Op maandag 12 mei 2014 13:17 schreef Jeltje het volgende:
[..]
Die grens vind ik moeilijk om te bepalen en lijk ik ook telkens te verleggen.
Mijn grens was dat als hij nu nog behoefte heeft aan contact met anderen (terwijl dingen echt lekker lopen tussen ons) dat ik er dan een einde aan zou breien. Afgelopen vrijdag kwam ik er achter dat hij weer opnieuw contact had gelegd met een dame en heb ik eerst geroepen dat het daar voor mij ophieldt. Daarna ben ik weer gaan twijfelen en nu is er eigenlijk niks bepaald maar hebben we sindsdien geen echt contact meer gehad.
Je laat dus lekker over jezelf heen lopen en hij maakt daar dankbaar en slim gebruik van.quote:Op maandag 12 mei 2014 13:17 schreef Jeltje het volgende:
[..]
Mijn grens was dat als hij nu nog behoefte heeft aan contact met anderen (terwijl dingen echt lekker lopen tussen ons) dat ik er dan een einde aan zou breien. Afgelopen vrijdag kwam ik er achter dat hij weer opnieuw contact had gelegd met een dame en heb ik eerst geroepen dat het daar voor mij ophieldt. Daarna ben ik weer gaan twijfelen en nu is er eigenlijk niks bepaald maar hebben we sindsdien geen echt contact meer gehad.
Altijd een bijgerecht hebben voor je hoofdgerecht he. Niks mis mee toch, 95% dit dat alles.quote:Op maandag 12 mei 2014 13:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar dringt het nou een beetje tot je door dat je jezelf hiermee tekort doet? Jij verdient toch ook gewoon een man die helemaal voor jou gaat?
Hoe stel je je voor dat jullie ooit echt een relatie zouden hebben? Zou je hem dan ooit kunnen vertrouwen?
Gewoon geowned door een 16 jarigequote:Op maandag 12 mei 2014 13:09 schreef Jeltje het volgende:
[..]
Jeetje wat een wijsheid voor iemand van 16! Ik vind het erg om te zeggen als 31-jarige maar je hebt helemaal gelijk.
Tuurlijk wil ik dit allemaal niet horen want ik zit met een berg gevoelens maar het is nodig dat mensen even hard tegen me zijn.
Goh, wat een goedzak ben jij!quote:Op maandag 12 mei 2014 13:25 schreef DonorDirk het volgende:
Je houdt meer van hem dan van jezelf.
Kies voor jezelf.
Ik heb overigens Tinder wél verwijderd voor/door mijn vriendin. Heb absoluut geen behoefte in andere dames.
In dat laatste kun je best wel gelijk hebben. Die had ik nog niet gezien. Het onbereikbare is aantrekkelijk. Wanneer hij voor haar zou kiezen, verliest ze wellicht interesse.quote:Op maandag 12 mei 2014 13:30 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Goh, wat een goedzak ben jij!
..en ze houdt helemaal niet meer van hem...ze wil gewoon 'winnen' want haar ego trekt het niet dat hij niet voor haar kiest, dus blijft ze doorgaan tot ze dat heeft...om dan waarschijnlijk alsnog de interesse te verliezen in dat onbetrouwbare sujet...
Oke, dit is toch godseduidelijk dan.quote:Op maandag 12 mei 2014 13:17 schreef Jeltje het volgende:
[..]
Dat lijkt mij eerlijk gezegd niet - ik heb eerder getwijfeld of het me om hem ging of om het hebben van iemand en het is me heel helder dat het me om hem gaat.quote:Op maandag 12 mei 2014 13:31 schreef DonorDirk het volgende:
[..]
In dat laatste kun je best wel gelijk hebben. Die had ik nog niet gezien. Het onbereikbare is aantrekkelijk. Wanneer hij voor haar zou kiezen, verliest ze wellicht interesse.
En tuurlijk verdien ik dat en tuurlijk doe ik mezelf nu te kort.quote:Op maandag 12 mei 2014 13:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar dringt het nou een beetje tot je door dat je jezelf hiermee tekort doet? Jij verdient toch ook gewoon een man die helemaal voor jou gaat?
Hoe stel je je voor dat jullie ooit echt een relatie zouden hebben? Zou je hem dan ooit kunnen vertrouwen?
quote:Op zondag 11 mei 2014 14:49 schreef Jeltje het volgende:
En dat hij het nodig heeft om er achter te komen of ik wel de juiste voor hem ben. Hij zegt dat ik tot nog toe mijlenver boven anderen staat en dat hij dit nog nooit heeft gevoeld.
Echt, als je dan toch 'u' wilt blijven zeggen, doe het dan tenminste consequentquote:Op zondag 11 mei 2014 19:32 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik blijf het niet snappen dat jij u wel zou willen binden aan iemand die duidelijk aangeeft zich niet te willen binden. Je mag blij zijn dat hij het zegt. Ik denk echt niet dat die jongen u aan het lijntje houdt, dat doe jij. U houdt uzelf aan het lijntje. U wil gewoon de realiteit niet onder ogen zien. Hij wil zich niet binden en jij wel.
Mission impossible. Genoeg andere leuke mannen die volledig voor een vrouw zouden willen gaan hoor.
Ik geloof eerlijk gezegd niet dat het puberaal is, maar menselijk.quote:31 en 33 jaar, eindelijk eens geen puberaal gedoe. Maar dit is echt het toppunt van puberaal.
Nee! 'Gevalletje bindingsangst' is het labeltje dat jij op hem plakt als excuus voor jezelf dat je je nog zo lang laat gebruiken... om dat goed te praten naar jezelf.quote:Op maandag 12 mei 2014 13:10 schreef Jeltje het volgende:
[..]
Yep, ik merk dat hoe minder hij van me ziet/hoort/krijgt, hoe meer hij naar me toe trekt. Gevalletje bindingsangst ofzo...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |