Hij maakt er een soort wedstrijdje van, dat is echt niet ok. Als hij jou leuk vindt moet hij voor jou gaan, en alle andere mogelijke matches laten varen.quote:Op zondag 11 mei 2014 14:49 schreef Jeltje het volgende:
Hij beweerde het nodig te hebben om te beseffen dat ik inderdaad de juiste vrouw voor hem was.
...........
Zijn uitleg is dat we nog altijd geen officiele relatie hebben en dat hij dus niks aan mij verplicht en dat hij het nodig heeft om er achter te komen of ik wel de juiste voor hem ben. Hij zegt dat ik tot nog toe mijlenver boven anderen staat en dat hij dit nog nooit heeft gevoeld.
quote:Op zondag 11 mei 2014 14:54 schreef Jaeger85 het volgende:
Beoordeel een mens op zijn daden, niet op zijn woorden.
Ik hou hem op afstand qua sex ed omdat ik van mezelf weet dat ik dat moeilijk kan loskoppelen van gevoelens - kwestie van zelfbescherming dus.quote:Op zondag 11 mei 2014 14:54 schreef imikethat het volgende:
Je wilt dat hij zich 100% aan jou geeft terwijl jij hem op een afstand houdt. Je bent de 30 gepasseerd maar dit is nogal puberaal
Dat weet ik het antwoord al: hij vindt me echt fantastisch en denkt dat ik zijn ideale vrouw ben maar ik kan dat nu niet afdwingen - hij heeft meer tijd nodig om dat te beseffen.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:01 schreef Tja..1986 het volgende:
Jij wil neem ik aan wel een relatie? Stel hem voor de keuze, dan heeft hij ook geen smoes meer om anderen te daten.
quote:Op zondag 11 mei 2014 16:01 schreef Jeltje het volgende:
[..]
Dat weet ik het antwoord al: hij vindt me echt fantastisch en denkt dat ik zijn ideale vrouw ben maar ik kan dat nu niet afdwingen - hij heeft meer tijd nodig om dat te beseffen.
Ik vind hem eigenlijk heel eerlijk en hij praat er ook heel open over met u. Dat is echt een qualiteit die ik kan waarderen in een mens. Ik heb de indruk dat hij gewoon eerlijk is met u. Ik denk dus niet dat hij uw aan het lijntje houdt, anders zou hij dat allemaal achter uw rug doen. Dat doet hij niet en bovendien gebruikt hij u ook niet voor seks. Het kan wel zijn dat hij u gewoon ziet als een zeer goede vriendin.... Ik denk dus dat hij eerder nood heeft aan een soulmate dan een vriendin op dit moment.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:01 schreef Jeltje het volgende:
[..]
Ik hou hem op afstand qua sex ed omdat ik van mezelf weet dat ik dat moeilijk kan loskoppelen van gevoelens - kwestie van zelfbescherming dus.
Niet om lullig te doen, maar geloof je dat nu werkelijk zelf? Als een man iemand ECHT zijn ideale vrouw vindt, hoeft hij niet meer met anderen te daten.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:01 schreef Jeltje het volgende:
[..]
Dat weet ik het antwoord al: hij vindt me echt fantastisch en denkt dat ik zijn ideale vrouw ben maar ik kan dat nu niet afdwingen - hij heeft meer tijd nodig om dat te beseffen.
Interessante visie. Hij is overigens niet altijd eerlijk maar ik ken hem door-en-door en weet wanneer hij dingen verdraait en dan krijg ik er uiteindelijk wel de waarheid uit.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:05 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik vind hem eigenlijk heel eerlijk en hij praat er ook heel open over met u. Dat is echt een qualiteit die ik kan waarderen in een mens. Ik heb de indruk dat hij gewoon eerlijk is met u. Ik denk dus niet dat hij uw aan het lijntje houdt, anders zou hij dat allemaal achter uw rug doen. Dat doet hij niet en bovendien gebruikt hij u ook niet voor seks. Het kan wel zijn dat hij u gewoon ziet als een zeer goede vriendin.... Ik denk dus dat hij eerder nood heeft aan een soulmate dan een vriendin op dit moment.
Mja, als u echt een relatie wil met hem, dan zou ik echt VOLLEDIG contact verbreken voor een heel lange tijd, hoe moeilijk het ook is.
Alle feiten op een rij gezet ben ik idd kennelijk niet zijn ideale vrouw maar wat ben ik dan wel? Hij zegt niet zonder me te willen, me als meer dan een gewone vriendin te zien en dat hij zich ook tot me aangetrokken voelt. Als hij praat over de toekomst en dingen met een ander delen dan praat hij over mij in dat plaatje.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:06 schreef Silenus het volgende:
[..]
Niet om lullig te doen, maar geloof je dat nu werkelijk zelf? Als een man iemand ECHT zijn ideale vrouw vindt, hoeft hij niet meer met anderen te daten.
'meer tijd nodig om dat te beseffen' is gewoon foutemannenpraat voor 'ik wil gewoon nog heel veel meisjes neuken'. Geloof me nou maar, ik ben zelf een man.
Je kunt jezelf helemaal gek gaan piekeren, maar stel hem gewoon voor de keuze: Tinder of jij. Dat is een meerkeuze vraag die overzichtelijk genoeg is lijkt me?quote:Op zondag 11 mei 2014 16:15 schreef Jeltje het volgende:
[..]
Alle feiten op een rij gezet ben ik idd kennelijk niet zijn ideale vrouw maar wat ben ik dan wel? Hij zegt niet zonder me te willen, me als meer dan een gewone vriendin te zien en dat hij zich ook tot me aangetrokken voelt. Als hij praat over de toekomst en dingen met een ander delen dan praat hij over mij in dat plaatje.
Het is natuurlijk typsich vrouw-zijn om te willen begrijpen waarom hij zo doet. Onder aan de streep gaat hij gewoon niet helemaal voor mij en word ik gekwetst omdat ik dat wel zou willen. Door zijn eerlijkheid weet ik dat ik niet de enige ben en is het aan mij om daar conclusies uit te trekken.
Het is alleen zo verdomde moeilijk als je zelf oprecht gelooft dat dit de man is om een relatie mee te starten en hij er ook zo over praat maar zijn gedrag op wat anders wijst.
Ja het lijkt meer op een platonische relatie. Maar even 3 vraagjes als u het niet erg vindt:quote:Op zondag 11 mei 2014 16:12 schreef Jeltje het volgende:
[..]
Interessante visie. Hij is overigens niet altijd eerlijk maar ik ken hem door-en-door en weet wanneer hij dingen verdraait en dan krijg ik er uiteindelijk wel de waarheid uit.
Hij zegt dat hij me niet wil kwetsen, dat het hem ook niet om de sex met mij of anderen te doen is, dat we misschien beter wat platonischer met elkaar omgaan totdat we het niet meer kunnen houden.
Het is allemaal zo ontzettend vaag. Ik geloof echt dat hij liefde voor me voelt maar bv knetter verliefd is hij niet. Het is bij ons ook heel snel naar een diep contact gegaan ipv een roze wolk en vlinders in de buik.
Al gedaan en dat verlies ik - hij zegt dat ik dat zo niet kan afdwingen en dat hij het nodig heeft in zijn proces om te weten of hij oud met me wil worden.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je kunt jezelf helemaal gek gaan piekeren, maar stel hem gewoon voor de keuze: Tinder of jij. Dat is een meerkeuze vraag die overzichtelijk genoeg is lijkt me?
quote:Op zondag 11 mei 2014 16:19 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja het lijkt meer op een platonische relatie. Maar even 3 vraagjes als u het niet erg vindt:
- Mag ik aannemen dat u niet zijn eerste vriendin zou zijn? Heeft hij al eerder andere relaties gehad? daarmee bedoel ik , een vaste relatie langer dan een jaar oid.
- Als jullie samen zijn, voel je u hééééééééééél aangetrokken dat u zich echt bijna niet kunt inhouden? Probeert hij soms met je te zoenen? strelen? en daarmee bedoel ik, of er echt een soort vonk is als jullie bij elkaar zijn dat hij het zo vaak probeert maar dat u hem tegenhoudt. Dus is er echt veeeeeeeeel fysieke aantrekkingskracht?
-Als jullie bij elkaar zijn, gaan jullie meer met elkaar praten of eerder knuffelen?
1) Hij heeft 2 langere relaties gehad - 8 jaar en 1,5 jaar. In beide relaties speelden andere contacten en vrouwen wel een rol in het uitgaan van de relatie MAAR hij beweert bij hoog en laag dat hij nooit is vreemdgegaan. Verder heeft hij altijd gedate - van de ene date in de andere date overgelopen. Ik ben de eerste waarbij hij dat een tijdje niet heeft gedaan (maar inmiddels dus wel)quote:Op zondag 11 mei 2014 16:19 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja het lijkt meer op een platonische relatie. Maar even 3 vraagjes als u het niet erg vindt:
- Mag ik aannemen dat u niet zijn eerste vriendin zou zijn? Heeft hij al eerder andere relaties gehad? daarmee bedoel ik , een vaste relatie langer dan een jaar oid.
- Als jullie samen zijn, voel je u hééééééééééél aangetrokken dat u zich echt bijna niet kunt inhouden? Probeert hij soms met je te zoenen? strelen? en daarmee bedoel ik, of er echt een soort vonk is als jullie bij elkaar zijn dat hij het zo vaak probeert maar dat u hem tegenhoudt. Dus is er echt veeeeeeeeel fysieke aantrekkingskracht?
-Als jullie bij elkaar zijn, gaan jullie meer met elkaar praten of eerder knuffelen?
Dat is dus hoe "aan het lijntje houden" werkt. Als de keuze niet in jouw voordeel uitvalt, dan moet je hard zijn tegenover jezelf. Je weet zelf ook wel wat je te doen staat, maar het is een harde keuze, zeker als het begin zo veelbelovend is geweest.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:24 schreef Jeltje het volgende:
[..]
Al gedaan en dat verlies ik - hij zegt dat ik dat zo niet kan afdwingen en dat hij het nodig heeft in zijn proces om te weten of hij oud met me wil worden.
Oftewel, dan moet ik mijn conclusie trekken en het contact verbreken. Het lastige is dus dat ik niet zonder hem wil en hij me met mooie praatjes hoop blijft geven.
Precies , contact verbreken op dit moment zou misschien toch beter zijn om gedurende een zeer lange tijd geen contact meer te hebben met elkaar, want jullie zitten heel duidelijk niet op dezelfde golflengte en lijkt me meer de basis van een gezonde en aangename relatie. en dat is helaas momenteel niet het geval.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:24 schreef Jeltje het volgende:
Oftewel, dan moet ik mijn conclusie trekken en het contact verbreken.
Mmmm ik zou er echt volledig mee stoppen. Gewoon met hem zitten en zeggen dat dit niets voor u is, hoe graag u hem ook heeft. Dit is uw realiteit en dat moet hij maar ook gaan snappen!quote:Op zondag 11 mei 2014 16:27 schreef Jeltje het volgende:
[..]
[..]
1) Hij heeft 2 langere relaties gehad - 8 jaar en 1,5 jaar. In beide relaties speelden andere contacten en vrouwen wel een rol in het uitgaan van de relatie MAAR hij beweert bij hoog en laag dat hij nooit is vreemdgegaan. Verder heeft hij altijd gedate - van de ene date in de andere date overgelopen. Ik ben de eerste waarbij hij dat een tijdje niet heeft gedaan (maar inmiddels dus wel)
2) Er is heel veel fysieke aantrekkingskracht. Hij probeert me eigenlijk altijd te zoenen. Ik heb dat een tijdje afgehouden maar heb dat niet kunnen volhouden. Hetzelfde met sex, dat is er laatst toch een keer van gekomen.
3) We praten en knuffelen tegelijk. Meestal gaan we even samen op bed liggen. Houden we elkaar stevig vast en praten we over vanalles. Na verloop van tijd wil hij me dan zoenen en dan begint het aantrekken/afstoten spelletje.
quote:Op zondag 11 mei 2014 16:27 schreef Lienekien het volgende:
Je zit in de tang. Maar dit gaat nooit de relatie worden die jij wilt. Iemand voor wie jij het echt bent, laat je niet zo in onzekerheid.
Natuurlijk gaat hij zich niet helemaal aan je binden, een man zit echt niet te wachten op dit soort ellenlange spelletjes en gezeik, die wil ook gewoon een vrouw bij wie hij zich op zijn gemak kan voelen en die ook gewoon met hem wil kussen en sexen - omdat ze hem leuk vindt en dat leuk vindt.quote:3) We praten en knuffelen tegelijk. Meestal gaan we even samen op bed liggen. Houden we elkaar stevig vast en praten we over vanalles. Na verloop van tijd wil hij me dan zoenen en dan begint het aantrekken/afstoten spelletje.
Dan is het toch duidelijk als je verliest? Hij wil je niet definitief, hij vind je niet leuk genoeg waardoor hij met andere meiden bezig blijft. Wil je zo iemand naast je? Je zult hem nooit volledig kunnen vertrouwen omdat hij zelfs in zijn vorige relaties met andere meiden bezig bleef!quote:Op zondag 11 mei 2014 16:24 schreef Jeltje het volgende:
[..]
Al gedaan en dat verlies ik - hij zegt dat ik dat zo niet kan afdwingen en dat hij het nodig heeft in zijn proces om te weten of hij oud met me wil worden.
Oftewel, dan moet ik mijn conclusie trekken en het contact verbreken. Het lastige is dus dat ik niet zonder hem wil en hij me met mooie praatjes hoop blijft geven.
Ter verduidelijking - de eerste 4 maanden heb ik me wel helemaal gegeven. Toen ik ontdekte dat hij ons nog steeds niet als exclusief zag en met anderen contact had heb ik voor mezelf besloten op vlak van intimiteit afstand te nemen. Toen hem ook 6 weken niet gezien. In die 6 weken zocht hij me continu op omdat hij me miste. Na 6 weken weer gaan zien en nu enorm op mijn hoede - daarom hou ik de intimteit dus zo veel mogelijk af (behalve die ene keer toen de geilheid het won van de ratio). Hij geeft overiges aan dat hij dat ook alleen maar verstandig vindt en dat het hem niet om de sex te doen is.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:33 schreef Fokpop het volgende:
Jezus jullie kennen elkaar al 6 maanden en nu is sex er 'laatst toch een keer van gekomen', maar je houdt het zoveel mogelijk af en zit elke keer spelletjes te spelen als er iets van intimiteit in het spel dreigt te komen..
[..]
Natuurlijk gaat hij zich niet helemaal aan je binden, een man zit echt niet te wachten op dit soort ellenlange spelletjes en gezeik, die wil ook gewoon een vrouw bij wie hij zich op zijn gemak kan voelen en die ook gewoon met hem wil kussen en sexen - omdat ze hem leuk vindt en dat leuk vindt.
of het met deze man nog goedkomt dat weet ik niet, maar dan weet je het iig voor de volgende keer
Nee, dat klopt niet. We hebben 6 weken geen contact gehad en waren de afgelopen weken weer opnieuw iets aan het opbouwen als het ware. Daarom dat ik voorzichtig ben. Heb dat ook naar hem uitgesproken en daar kon hij zich in vinden.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:36 schreef Fokpop het volgende:
Jullie kennen elkaar al 6 maanden, vinden elkaar leuk, hebben al sex gehad en nog steeds ipv dat je hem kust als je hem ziet wil je dat hij eerst een half uur met je gaat praten en knuffelen om vervolgens een aantrekken/afstoten spelletje te gaan spelen totdat hij je eindelijk mag kussen. En dan vervolgens alsnog geen sex hebt.
Bedankt voor je input - serieus. Ik heb dat nodig want ik kan niet meer helder denken.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Godkolere...Een wijs Amerikaans Filosofe sprak ooit de woorden "Je stelt zelf de standaard voor hoe anderen jouw behandelen."
In jouw geval heeft ze zeker gelijk.
Waarom heb je niet genoeg zelfrespect om te zeggen "Op een manier waarbij ik me goed voel, of anders niet." ?
Je laat je gebruiken.
Een minder wijs Amerikaans filosoof sprak eens " Fool me once, shame on — shame on you. Fool me — you can't get fooled again."
Story of my lifequote:Op zondag 11 mei 2014 19:15 schreef Jeltje het volgende:
Kennen jullie relaties van 30+ ers die stroef zijn begonnen omdat de ene zich niet durfde te binden?
Ik blijf het niet snappen dat jij u wel zou willen binden aan iemand die duidelijk aangeeft zich niet te willen binden. Je mag blij zijn dat hij het zegt. Ik denk echt niet dat die jongen u aan het lijntje houdt, dat doe jij. U houdt uzelf aan het lijntje. U wil gewoon de realiteit niet onder ogen zien. Hij wil zich niet binden en jij wel.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:15 schreef Jeltje het volgende:
Nog een dingetje. Ik heb net met mijn beste vriendin over de situatie gesproken en zij dacht het volgende:
Hij is 30+ en staat op het punt om zich wellicht voor de rest van zijn leven te binden. Dit vindt hij enorm eng want hij weet niet zo goed wie precies bij hem past PLUS hij heeft zich nog niet eerder zo goed gevoeld bij een vrouw (zijn woorden) en vraagt zich af of dit gevoel dan betekent dat het echte liefde is.
Na onze contactbreuk zitten dingen serieus in de lift - alles lijkt de goede kant op te gaan MAAR hij is nog niet op het punt gekomen waarop hij zich durft te binden...want dat wil hij alleen doen als hij zeker weet dat hij er oud mee kan worden (hij heeft al 2x eerder een verkeerde keuze gemaakt - ook zijn woorden).
Mijn vriendin zegt dat ik 2 keuzes heb:
1) afkappen want het doet pijn
2) op deze voet met hem blijven doorgaan omdat er duidelijk wel een stijgende lijn te zien is en drama juist het tegenovergestelde zal bewerkstelligen maar er wel tegelijkertijd voor zorgen dat ik mijn grenzen bewaak door niks te willen weten over dates en het initiatief vanuit hem te laten komen. Zodra dat deze optie pijn begint te doen kan ik alsnog optie 1 kiezen.
Wat vinden jullie van bovenstaande theorie? Kennen jullie relaties van 30+ ers die stroef zijn begonnen omdat de ene zich niet durfde te binden?
Ik ken relaties van 30+ ers die stroef zijn begonnen en BLEVEN omdat de ene zich niet WILDE binden, toen niet, nu niet en nooit niet.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:15 schreef Jeltje het volgende:
Wat vinden jullie van bovenstaande theorie? Kennen jullie relaties van 30+ ers die stroef zijn begonnen omdat de ene zich niet durfde te binden?
Inderdaad, heeft niks met leeftijd te maken, maar eerder met wat de basis is van een relatie. En als die slecht zit, tja dan is dat sowieso slecht aja. Dingen forceren als het van in het begin niet gaat heeft geen nut.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:41 schreef TheMercenary976 het volgende:
[..]
Ik ken relaties van 30+ ers die stroef zijn begonnen en BLEVEN omdat de ene zich niet WILDE binden, toen niet, nu niet en nooit niet.
Bij ons zit die basis wel goed - daar ben ik echt van overtuigd. Maar idd, het kan best zijn dat het nooit zal veranderen, ook al geef ik hem nu nog zo veel ruimte.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:45 schreef complicate het volgende:
[..]
Inderdaad, heeft niks met leefdtijd te maken, maar eerder met wat de basis is van een relatie. En als die slecht zit, tja dan is dat sowieso slecht aja. Dingen forceren als het van in het begin niet gaat heeft geen nut.
Meisje, het ding is gewoon dat je beter verdient dan dit! Er zijn genoeg andere mannen die ook leuk en eerlijk én die zich volledig zouden willen binden. Echt serieus, neem geen genoegen als je beter kunt krijgen. En zeker als je iets anders wil, please girl.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:49 schreef Jeltje het volgende:
[..]
Bij ons zit die basis wel goed - daar ben ik echt van overtuigd. Maar idd, het kan best zijn dat het nooit zal veranderen, ook al geef ik hem nu nog zo veel ruimte.
nee. je kan het idd niet afdwingen of iemand een relatie wil of niet. en jij wil dat niet, dus ik zie het probleem niet.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:01 schreef Jeltje het volgende:
[..]
Dit.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:18 schreef Ole het volgende:
Kies voor jezelf. Been there. Dit gaat nooit wat worden. He is not that into you!
zei Oprah dat nou of dr Phill? Of allebei?quote:
Dit.quote:Op zondag 11 mei 2014 20:28 schreef PBateman1978 het volgende:
Hij houdt je aan het lijntje om te kijken of ie nog beter kan krijgen.
Hou de eer aan jezelf...
Nee, hij en TS hebben geen ballen.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:37 schreef RicDan het volgende:
Hij vind je leuk, maar afscheid nemen van het vrijgezellen leven is voor hem nog lastig.
Als het in de eerste 6 maanden al zo loopt gaat het er alleen maar slechter op worden.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:49 schreef Jeltje het volgende:
[..]
Bij ons zit die basis wel goed - daar ben ik echt van overtuigd. Maar idd, het kan best zijn dat het nooit zal veranderen, ook al geef ik hem nu nog zo veel ruimte.
Als jij de ideale vrouw was, was die relatie al vijf jaar er.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:01 schreef Jeltje het volgende:
[..]
dat. Maar dat wil TS nou net niet horen. Die wil alleen horen dat hij echt wel voor haar gaat kiezen. Maar eigenlijk weet ze wel dat dat nooit gaat gebeuren.quote:Op zondag 11 mei 2014 20:54 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als het in de eerste 6 maanden al zo loopt gaat het er alleen maar slechter op worden.
Ben je echt zo'n wanhopig gedrocht dat je niet aan een ander kan komen en met dit soort gesprekken met je vriendin aan moet komen?quote:Op zondag 11 mei 2014 19:15 schreef Jeltje het volgende:
Mijn vriendin zegt dat ik 2 keuzes heb:
1) afkappen want het doet pijn
2) op deze voet met hem blijven doorgaan omdat er duidelijk wel een stijgende lijn te zien is en drama juist het tegenovergestelde zal bewerkstelligen maar er wel tegelijkertijd voor zorgen dat ik mijn grenzen bewaak door niks te willen weten over dates en het initiatief vanuit hem te laten komen. Zodra dat deze optie pijn begint te doen kan ik alsnog optie 1 kiezen.
Nah, de meeste vrouwen bespreken dit soort zaken uitvoerig met hun beste vriendin. Die is echt belangrijk hoor!quote:Op zondag 11 mei 2014 21:05 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ben je echt zo'n wanhopig gedrocht dat je niet aan een ander kan komen en met dit soort gesprekken met je vriendin aan moet komen?
True story. En helaas is dit een hele bekende manier van handelen.quote:Op zondag 11 mei 2014 20:28 schreef PBateman1978 het volgende:
Hij houdt je aan het lijntje om te kijken of ie nog beter kan krijgen.
Hou de eer aan jezelf...
Dat. Ongeacht de mooie verhalen, niets anders dan dat!quote:Op zondag 11 mei 2014 16:03 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Hij houdt je aan het lijntje. Als je iemand echt leuk vindt heb je geen half jaar de tijd nodig.
Nou ja of je schakelt bij of je takelt afquote:Op zondag 11 mei 2014 19:58 schreef Westerling het volgende:
Voor mij is dit best wel duidelijk. Hij zit simpelweg van meerdere walletjes te vreten en houdt je aan het lijntje. 'Minder tinderen' is niet controleerbaar i.t.t. 'niet tinderen'. Ik vreet wat raars op als ie niet gewoon volle bak bezig is.
Voor de rest zie ik een helehoop wishful thinking hier.
Geweldig advies, de rest ook trouwens.quote:[b]Op zondag 11 mei 2014 21:05 schreef Noemy het volgende:
Wanneer het heart versus head is, wint heart het helaas te vaak. Gebruik je verstand
Dankjewel! Deze woorden doen me goed en laten me extra lekker slapen vannachtquote:Op zondag 11 mei 2014 23:20 schreef Snorror het volgende:
[..]
Geweldig advies, de rest ook trouwens.
TS luisteren naar deze dame.
Ze weet waar ze het over heeft.
Ik vond het een beetje cliché om dat te zeggen, maar dat is precies wat ik ook dacht.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:45 schreef capricia het volgende:
Denk ook dat de interesse in TS veel sneller verdwijnt als ze sex zouden hebben.
Good for you, TS, dat je dat niet gedaan hebt!
Ze hebben al eens seks gehad. Het is die man blijkbaar niet tegen gevallen, dat hij bij haar blijft rondhangen...quote:Op zondag 11 mei 2014 22:45 schreef capricia het volgende:
Denk ook dat de interesse in TS veel sneller verdwijnt als ze sex zouden hebben.
Dat. Hij houdt je warm voor zijn piemel.quote:Op zondag 11 mei 2014 14:51 schreef Marsenal het volgende:
Hij vind je echt leuk, maar hij vind rondneuken leuker.
Zelf actief daten staat mijn hoofd niet echt naar terwijl er wel kandidaten zijn die zich gemeld hebben. Heel stom misschien maar voor mij ook een teken dat het me wel echt om hem gaat en niet om opvulling van leegte.quote:Op zondag 11 mei 2014 20:21 schreef simmu het volgende:
[..]
nee. je kan het idd niet afdwingen of iemand een relatie wil of niet. en jij wil dat niet, dus ik zie het probleem niet.
overigens heb ik hier wel een leuk ideetje, maar daar moet je voor in zijnga zelf leuk aan de slag met tinder. ga fijn daten. want binnen jullie relatie kan dat. kijken dan wat hij daar van vindt
maar goed; ik zie deze meneer niet als relatiemateriaal voor jou nee. dat het maar duidelijk mogen zijn.
Jeetje wat een wijsheid voor iemand van 16! Ik vind het erg om te zeggen als 31-jarige maar je hebt helemaal gelijk.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:05 schreef Noemy het volgende:
Je zegt het zelf al "Het lastige is dus dat ik niet zonder hem wil en hij me met mooie praatjes hoop blijft geven": Dit weet hij, en hij maakt er maar al te graag gebruik van.
Ik ben zelf 16, en dit gedrag wat hij vertoond zie ik precies om mij heen ook gebeuren, alleen zijn deze jongens 18. Jullie zijn 30+, die spelletjes en heen-en-waar horen nu echt klaar te zijn.
Als hij jou vertelt dat je z'n ideale vrouw bent, waarom zit hij überhaupt dan nog op Tinder? Dat hij contact met andere dames heeft "om te kijken of niemand boven jouw uitsteekt" is al erg, daten met ze is ridiculous. Ondanks dat jullie geen officiële relatie hebben. Waar is je zelfrespect?
Je bent meer waard dan te horen krijgen dat hij meer tijd nodig heeft, blabla.
Woorden zijn niks als daden ze niet navolgen. Je bent hier al veel te lang mee door gegaan, tuurlijk is hij "eerlijk" tegen je, elke gezonde man weet van een vrouw haar FBI-kunsten, en je mag best weten dat je nog concurrentie hebt.
LAAT JE NIET VOOR DE GEK HOUDEN, kies voor jezelf, ben het met veel posts eens, enige is dat wij dit makkelijk kunnen zeggen; wij hebben niet de gevoelens.
Wanneer het heart versus head is, wint heart het helaas te vaak. Gebruik je verstand, en "hij zegt dat ik dat zo niet kan afdwingen en dat hij het nodig heeft in zijn proces om te weten of hij oud met me wil worden"..... Girl please...... Dat recht heb je écht wel na 6 maanden tijd. Zeg dat je wil weten waar je aan toe bent, aangezien dit wachten je geen goed doet en duidelijkheid ga je alleen krijgen door recht-door-zee te vragen: Tinderdames of ik?
Gevolg van te lang wachten; Hij houdt jou nog steeds aan het lijntje, vind een jonger bloempje die makkelijker is met seks (dat je hem op afstand houd wegens zelfbescherming is héel verstandig), die is interessanter/mysterieuzer, dagdag "ideale vrouw". En omdat jij nog een jaar aan het wachten was op zijn antwoord, werden je gevoelens dieper en heftiger, eindstand, je staat er (nogsteeds) alleen voor.
Of je hoopt gewoon dat hij binnen nu en een paar weken gaat beseffen dat jij the one and only bent, zoals hij je graag wilt doen geloven, verwijderd zijn Tinder account, en jullie leven lang en gelukkig. Maar was dit dan niet al eerder gebeurd? I guess so. Persoonlijk zou ik hier niet op wachten en verheldering vragen.
Heel veel succes
Yep, ik merk dat hoe minder hij van me ziet/hoort/krijgt, hoe meer hij naar me toe trekt. Gevalletje bindingsangst ofzo...quote:Op zondag 11 mei 2014 22:45 schreef capricia het volgende:
neuh...gevalletje 'wat je niet kan krijgen is interessant'...voor jullie allebei, overigens...jij houdt afstand, dus blijft er voor hem een uitdaging...ook al vindt hij je eigenlijk niet interessant genoeg...en jij kan hem ook niet echt krijgen, waardoor je hem juist wil...quote:Op maandag 12 mei 2014 13:10 schreef Jeltje het volgende:
[..]
Yep, ik merk dat hoe minder hij van me ziet/hoort/krijgt, hoe meer hij naar me toe trekt. Gevalletje bindingsangst ofzo...
Die grens vind ik moeilijk om te bepalen en lijk ik ook telkens te verleggen.quote:Op maandag 12 mei 2014 13:08 schreef Lienekien het volgende:
Je blijft hoop houden. Hoe lang ga je daar nog mee door? Heb je er voor jezelf wel een grens aan gesteld?
Maar dringt het nou een beetje tot je door dat je jezelf hiermee tekort doet? Jij verdient toch ook gewoon een man die helemaal voor jou gaat?quote:Op maandag 12 mei 2014 13:17 schreef Jeltje het volgende:
[..]
Die grens vind ik moeilijk om te bepalen en lijk ik ook telkens te verleggen.
Mijn grens was dat als hij nu nog behoefte heeft aan contact met anderen (terwijl dingen echt lekker lopen tussen ons) dat ik er dan een einde aan zou breien. Afgelopen vrijdag kwam ik er achter dat hij weer opnieuw contact had gelegd met een dame en heb ik eerst geroepen dat het daar voor mij ophieldt. Daarna ben ik weer gaan twijfelen en nu is er eigenlijk niks bepaald maar hebben we sindsdien geen echt contact meer gehad.
Je laat dus lekker over jezelf heen lopen en hij maakt daar dankbaar en slim gebruik van.quote:Op maandag 12 mei 2014 13:17 schreef Jeltje het volgende:
[..]
Mijn grens was dat als hij nu nog behoefte heeft aan contact met anderen (terwijl dingen echt lekker lopen tussen ons) dat ik er dan een einde aan zou breien. Afgelopen vrijdag kwam ik er achter dat hij weer opnieuw contact had gelegd met een dame en heb ik eerst geroepen dat het daar voor mij ophieldt. Daarna ben ik weer gaan twijfelen en nu is er eigenlijk niks bepaald maar hebben we sindsdien geen echt contact meer gehad.
Altijd een bijgerecht hebben voor je hoofdgerecht he. Niks mis mee toch, 95% dit dat alles.quote:Op maandag 12 mei 2014 13:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar dringt het nou een beetje tot je door dat je jezelf hiermee tekort doet? Jij verdient toch ook gewoon een man die helemaal voor jou gaat?
Hoe stel je je voor dat jullie ooit echt een relatie zouden hebben? Zou je hem dan ooit kunnen vertrouwen?
Gewoon geowned door een 16 jarigequote:Op maandag 12 mei 2014 13:09 schreef Jeltje het volgende:
[..]
Jeetje wat een wijsheid voor iemand van 16! Ik vind het erg om te zeggen als 31-jarige maar je hebt helemaal gelijk.
Tuurlijk wil ik dit allemaal niet horen want ik zit met een berg gevoelens maar het is nodig dat mensen even hard tegen me zijn.
Goh, wat een goedzak ben jij!quote:Op maandag 12 mei 2014 13:25 schreef DonorDirk het volgende:
Je houdt meer van hem dan van jezelf.
Kies voor jezelf.
Ik heb overigens Tinder wél verwijderd voor/door mijn vriendin. Heb absoluut geen behoefte in andere dames.
In dat laatste kun je best wel gelijk hebben. Die had ik nog niet gezien. Het onbereikbare is aantrekkelijk. Wanneer hij voor haar zou kiezen, verliest ze wellicht interesse.quote:Op maandag 12 mei 2014 13:30 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Goh, wat een goedzak ben jij!
..en ze houdt helemaal niet meer van hem...ze wil gewoon 'winnen' want haar ego trekt het niet dat hij niet voor haar kiest, dus blijft ze doorgaan tot ze dat heeft...om dan waarschijnlijk alsnog de interesse te verliezen in dat onbetrouwbare sujet...
Oke, dit is toch godseduidelijk dan.quote:Op maandag 12 mei 2014 13:17 schreef Jeltje het volgende:
[..]
Dat lijkt mij eerlijk gezegd niet - ik heb eerder getwijfeld of het me om hem ging of om het hebben van iemand en het is me heel helder dat het me om hem gaat.quote:Op maandag 12 mei 2014 13:31 schreef DonorDirk het volgende:
[..]
In dat laatste kun je best wel gelijk hebben. Die had ik nog niet gezien. Het onbereikbare is aantrekkelijk. Wanneer hij voor haar zou kiezen, verliest ze wellicht interesse.
En tuurlijk verdien ik dat en tuurlijk doe ik mezelf nu te kort.quote:Op maandag 12 mei 2014 13:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar dringt het nou een beetje tot je door dat je jezelf hiermee tekort doet? Jij verdient toch ook gewoon een man die helemaal voor jou gaat?
Hoe stel je je voor dat jullie ooit echt een relatie zouden hebben? Zou je hem dan ooit kunnen vertrouwen?
quote:Op zondag 11 mei 2014 14:49 schreef Jeltje het volgende:
En dat hij het nodig heeft om er achter te komen of ik wel de juiste voor hem ben. Hij zegt dat ik tot nog toe mijlenver boven anderen staat en dat hij dit nog nooit heeft gevoeld.
Echt, als je dan toch 'u' wilt blijven zeggen, doe het dan tenminste consequentquote:Op zondag 11 mei 2014 19:32 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik blijf het niet snappen dat jij u wel zou willen binden aan iemand die duidelijk aangeeft zich niet te willen binden. Je mag blij zijn dat hij het zegt. Ik denk echt niet dat die jongen u aan het lijntje houdt, dat doe jij. U houdt uzelf aan het lijntje. U wil gewoon de realiteit niet onder ogen zien. Hij wil zich niet binden en jij wel.
Mission impossible. Genoeg andere leuke mannen die volledig voor een vrouw zouden willen gaan hoor.
Ik geloof eerlijk gezegd niet dat het puberaal is, maar menselijk.quote:31 en 33 jaar, eindelijk eens geen puberaal gedoe. Maar dit is echt het toppunt van puberaal.
Nee! 'Gevalletje bindingsangst' is het labeltje dat jij op hem plakt als excuus voor jezelf dat je je nog zo lang laat gebruiken... om dat goed te praten naar jezelf.quote:Op maandag 12 mei 2014 13:10 schreef Jeltje het volgende:
[..]
Yep, ik merk dat hoe minder hij van me ziet/hoort/krijgt, hoe meer hij naar me toe trekt. Gevalletje bindingsangst ofzo...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |