Hij begrijpt haar perfect! Hij hecht echter minder waarde aan haar gevoelens dan aan die van hemzelf. Hij is er ook behoorlijk eerlijk over.quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:12 schreef Greys het volgende:
[..]
NIET!
Hij begrijpt je totáál niet, dat je dat nou zelf toch niet ziet
Als hij je begreep, lieve Jeltje, dan maakte hij niet zo'n misbruik van je en begreep hij dat deze situatie jou pijn doet, dat hij ook met anderen date. Jezus, nog geen 24 uur na jullie leuke theaterdate hing hij alweer bij een ander in de app voor aandacht, toe nou toch. Hij begrijpt helemaal NIETS van je, dat maak je jezelf wijs. Ben je echt zo wanhopig? Heb je totaal geen andere vrienden of vriendinnen?
Oh eerlijk is hij vast grotendeels, hij is eerlijk over het feit dat hij geen waarde hecht aan haar verdriet om deze situatie. Maar dat dat bij haar geen alarmbellen en rode vlaggen laat rinkelen en wapperen snap ik niet. En idd, de enige die iets te verwijten valt is TS, zij staat toe dat hij op deze manier met haar omgaat.quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:51 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Hij begrijpt haar perfect! Hij hecht echter minder waarde aan haar gevoelens dan aan die van hemzelf. Hij is er ook behoorlijk eerlijk over.
De enige die hier iets te verwijten valt is TS zelf.
Idd...dat laatste vraag ik me dus ook af. Zou hij liegen over wat ik voor hem beteken of het aandikken? Lijkt haast niet anders te kunnen zijn.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh eerlijk is hij vast grotendeels, hij is eerlijk over het feit dat hij geen waarde hecht aan haar verdriet om deze situatie. Maar dat dat bij haar geen alarmbellen en rode vlaggen laat rinkelen en wapperen snap ik niet. En idd, de enige die iets te verwijten valt is TS, zij staat toe dat hij op deze manier met haar omgaat.
Ze zegt dat hij van haar houdt, haar zo begrijpt, 'nog nooit zoiets gevoeld heeft'. Dáár denk ik alleen dat hij overdrijft en wellicht liegt. Want als je van iemand houdt, al is het slechts als vriend, loop je niet dwars over diegene heen.
Dan kun je ook kunnen zeggen: hij is dolgelukkig met haar, waarom doet zij zo moeilijk over het rondneuken van hem? In die zin loopt zij ook dwars over zijn gevoelens heen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh eerlijk is hij vast grotendeels, hij is eerlijk over het feit dat hij geen waarde hecht aan haar verdriet om deze situatie. Maar dat dat bij haar geen alarmbellen en rode vlaggen laat rinkelen en wapperen snap ik niet. En idd, de enige die iets te verwijten valt is TS, zij staat toe dat hij op deze manier met haar omgaat.
Ze zegt dat hij van haar houdt, haar zo begrijpt, 'nog nooit zoiets gevoeld heeft'. Dáár denk ik alleen dat hij overdrijft en wellicht liegt. Want als je van iemand houdt, al is het slechts als vriend, loop je niet dwars over diegene heen.
Ik weet het wel zeker, sorry. (Ik neem aan dat je met jij 'hij' bedoeltquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:46 schreef Jeltje het volgende:
[..]
Idd...dat laatste vraag ik me dus ook af. Zou jij liegen over wat ik voor hem beteken of het aandikken? Lijkt haast niet anders te kunnen zijn.
Ja natuurlijk doet hij dat. En jij slikt het voor zoete koek omdat je je gedraagt alsof deze man je laatste redmiddel is.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:46 schreef Jeltje het volgende:
[..]
Idd...dat laatste vraag ik me dus ook af. Zou hij liegen over wat ik voor hem beteken of het aandikken? Lijkt haast niet anders te kunnen zijn.
Daar heb je wel een goed punt. "Geen vrouw zou accepteren als hij eerlijk zegt dat hij er meer op nahoudt". Hij moet dus wel tegen allemaal liegen (of er moeten er tussenzitten die ook alleen maar sex willen).quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker, sorry. (Ik neem aan dat je met jij 'hij' bedoelt).
Want daarmee houdt hij je aan het lijntje, houdt hij je in de buurt voor zijn broodnodige aandacht als al zijn andere scharrels niet kunnen of willen. Hij heeft er een paar achter de hand en tegen allemaal zegt hij waarschijnlijk dat ZIJ de belangrijkste zijn. Want geen vrouw met enig zelfrespect zou er genoegen mee nemen en met hem naar bed blijven gaan als hij zou zeggen 'Ja sorry mop, ik heb er meer, ik weet niet welke ik de leukste vind maar dat boeit me eerlijk gezegd ook niet zo, de afwisseling is gewoon leuk'.
Tegen jou liegt hij in elk geval, over het feit dat hij je zo bijzonder vindt en 'dat je mijlenver boven de rest staat'. Want nog geen 24 uur na je theaterdate... etc.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:28 schreef Jeltje het volgende:
[..]
Daar heb je wel een goed punt. "Geen vrouw zou accepteren als hij eerlijk zegt dat hij er meer op nahoudt". Hij moet dus wel tegen allemaal liegen (of er moeten er tussenzitten die ook alleen maar sex willen).
Deze kerel is eerlijk dat hij in de rondte wil neuken maar nee hoor hij is nog een gore leugenaar. Omdat hij andere vrouwen wil ballen kan hij niet van haar houden. Dat is een sterk staaltje projectie.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Tegen jou liegt hij in elk geval, over het feit dat hij je zo bijzonder vindt en 'dat je mijlenver boven de rest staat'. Want nog geen 24 uur na je theaterdate... etc.
Omdat zijn Tindersletjes te ver weg wonen, of een te drukbezet leven hebben waardoor hij te weinig aandacht krijgt. Hij zal TS heus echt wel aardig vinden, maar hij geeft haar de indruk dat hij van haar houdt. En ik blijf er bij - maar ik heb de wijsheid uiteraard ook niet in pachtquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:13 schreef Cracka-ass het volgende:
Als hij niks voelt voor TS waarom doet hij dan al die moeite? Dan verbreekt hij simpelweg alle contact en neukt hij zijn tinder sletjes.
Maar waarom zegt hij dan niet tegen me dat ik mijn gevoelens moet temperen en dat hij niet voor me zal kiezen?quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat zijn Tindersletjes te ver weg wonen, of een te drukbezet leven hebben waardoor hij te weinig aandacht krijgt. Hij zal TS heus echt wel aardig vinden, maar hij geeft haar de indruk dat hij van haar houdt. En ik blijf er bij - maar ik heb de wijsheid uiteraard ook niet in pacht- dat als hij van haar houdt, ook gewoon als vriend, dat hij dan niet zo met haar gevoelens speelt.
Laat hem dan gewoon alleen zoenen en neuken met zijn Tindersletjes en met TS alleen naar het theater gaan en dat soort dingen. Maar dat is slechts mijn bescheiden mening... Hij ziet HEUS wel aan haar (hij kent en begrijpt haar toch zo goed?) dat zij hiermee niet om kan gaan. Dan zou hij haar als oh zo goede vriend moeten adviseren haar gevoelens voor hem te temperen.
Verder gewoon met je eens dat die vent eigenlijk niets eens iets te verwijten is.
Hij vreet van meerdere walletjes. Dat is toch inmiddels wel uitgelegd?quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:52 schreef Jeltje het volgende:
[..]
Maar waarom zegt hij dan niet tegen me dat ik mijn gevoelens moet temperen en dat hij niet voor me zal kiezen?
Hij zei letterlijk dat hij zich afvroeg hoe hij zich tov me zou voelen na de contactbreuk van 6 maanden en dat hij dacht dat het OF 10x niks zou zijn OF dat hij wel gevoelens had. Hij beweert dat het dat laatste was.
Hij hoeft toch helemaal niet te zeggen dat hij me speciaal vindt? Denkt hij dan dat hij me kwetst en verliest als hij zegt dat het puur vriendschappelijk is?
Hij weet donders goed dat als hij hardop zegt dat het puur vriendschappelijk is, jij geen seks meer met hem zal hebben.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:52 schreef Jeltje het volgende:
[..]
Maar waarom zegt hij dan niet tegen me dat ik mijn gevoelens moet temperen en dat hij niet voor me zal kiezen?
Hij zei letterlijk dat hij zich afvroeg hoe hij zich tov me zou voelen na de contactbreuk van 6 maanden en dat hij dacht dat het OF 10x niks zou zijn OF dat hij wel gevoelens had. Hij beweert dat het dat laatste was.
Hij hoeft toch helemaal niet te zeggen dat hij me speciaal vindt? Denkt hij dan dat hij me kwetst en verliest als hij zegt dat het puur vriendschappelijk is?
Denk jij van niet, dan? Dat vind jij prima als hij zegt dat jij gewoon maar een van de velen bent?quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:52 schreef Jeltje het volgende:
[..]
Dat het niet goed zit weet ik idd dondersgoed.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij weet donders goed dat als hij hardop zegt dat het puur vriendschappelijk is, jij geen seks meer met hem zal hebben.
Maar verder kunnen we het 1200x zeggen, je moet er zelf achter komen.
En je wéét ook wel dat het niet goed zit, anders had je dit topic namelijk niet geopend...
Ik zou het niet leuk vinden als hij zegt dat het puur vriendschappelijk is maar heb liever die duidelijkheid dan dit vage gebeuren.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Denk jij van niet, dan? Dat vind jij prima als hij zegt dat jij gewoon maar een van de velen bent?
Het is een keuze. Maar kun jij je daar dan aan houden of ga je er op in als hij probeert dan toch seks met hem te hebben?quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:14 schreef Jeltje het volgende:
[..]
Ik zou het niet leuk vinden als hij zegt dat het puur vriendschappelijk is maar heb liever die duidelijkheid dan dit vage gebeuren.
Ik heb hem op 1x na de afgelopen 4 weken kunnen afhouden...geen idee hoe dat dan zal zijn en of ik hem dan kan weerstaan.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het is een keuze. Maar kun jij je daar dan aan houden of ga je er op in als hij probeert dan toch seks met hem te hebben?
Niet altijd veilig gedaan - geen SOAs tot op heden,quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:18 schreef sylvesterrr het volgende:
Jullie doen het toch wel veilig hè? Hij zou zomaar eens een SOA-collectie kunnen hebben door de vele vrouwelijke contacten als hij pro-onveilig is...
Het is m.i. alleen een optie als jullie het dan ook inderdaad allebei puur vriendschappelijk zouden kunnen houden.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:21 schreef Jeltje het volgende:
[..]
Ik heb hem op 1x na de afgelopen 4 weken kunnen afhouden...geen idee hoe dat dan zal zijn en of ik hem dan kan weerstaan.
Nou het is maar de vraag of hij zo makkelijk seks kan krijgen bij anderen, vast niet zo makkelijk als bij jou. Voor jullie break kon hij maandenlang 3x per week bij jou terecht zonder zich aan je te hoeven binden, en hij vindt je nog best leuk ook (maar niet leuk genoeg voor een relatie). Dat wil iedere man wel, regelmatig seks met een leuke vrouw en toch vrijheid blijheid. Natuurlijk probeert hij je nu weer zover te krijgen, wie zou dat niet proberenquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:13 schreef Jeltje het volgende:
[..]
Dat het niet goed zit weet ik idd dondersgoed.
En klopt dat ik dan geen sex meer met hem wil maar daar heeft hij dan toch 10 anderen voor.
Ik weet dat vragen stel die inmiddels al 10x zijn beantwoord.
Waarom zou je het onveilig doen met iemand waarvan weet dat hij meerdere partners heeft? Je vraagt bijna om een SOA....quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:22 schreef Jeltje het volgende:
[..]
Niet altijd veilig gedaan - geen SOAs tot op heden,
Ik wist dat de eerste zoveel maanden niet. Het verhaal dat hij ophing over zijn sexuele verleden leek waterdicht. Ik weet dat ik hiermee een risico gelopen heb en ga me ook nog laten testen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:55 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Waarom zou je het onveilig doen met iemand waarvan weet dat hij meerdere partners heeft? Je vraagt bijna om een SOA....
Dat weet je omdat jullie je beiden hebben laten testen?quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:22 schreef Jeltje het volgende:
[..]
Niet altijd veilig gedaan - geen SOAs tot op heden,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |