Hij houdt geen SECONDE rekening met jóuw gevoelens.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:21 schreef Jeltje het volgende:
[..]
Heb ik dan lang genoeg gewacht? Dat is een beetje de vraag...we waren de laatste 4 weken echt naar elkaar toe aan het groeien...ik zag het aan hem. Hij nam initiatief, was beschikbaar, complimenteus, enthousiast etc. Na 4 weken leuk contact kom ik direct weer met een label aanzetten en dat schrikt hem opnieuw af...
Ik typ dit en tegelijkertijd denk ik: onder aan de streep blijft het resultaat hetzelfde. Hij wil zich niet binden dus wat doet het er allemaal toe.
Kortom, hij had vrijdagavond niets beters te doen of zijn Tinderdate had afgebeldquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:28 schreef Jeltje het volgende:
[..]
Het stomme is dat hij me vrijdagmiddag vroeg om vrijdagavond af te spreken. Hij zei dat ie echt zin had om me te zien terwijl hij me donderdagavond (dus de avond ervoor) ook al had gezien.
Zie je hoe lang die leuke donderdag van jullie, die volgens jou zo perfect was en alles klopte, bij hem bleef hangen? Nog geen 24 uur... toen ging hij al aandacht zoeken bij een ander.quote:Ik had vrijdag al andere plannen dus toen zat ie alleen thuis en begon ie dus te whatsappen en bellen met een nieuwe chick.
Nee mop, het is niet helemaal juist als jullie samen zijn. Want het was helemaal juist voor jou als je zeker wist dat hij stopte met die andere contacten. En dat doet hij niet.quote:Eerlijk waar, het is helemaal juist als we samen zijn...
Natuurlijk wel. Het is een kenmerk van bindingsangst. De angst om gebonden te zijn en fout te zitten...quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:28 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Want als je simpelweg bindingsangst hebt wil dat nog niet zeggen dat je andere vrouwen op moet zoeken.
Oke, klinkt wel als een leuke avond inderdaad. Hoe vaak hebben jullie ongeveer seks? Als in, 1 op de ?? afspraakjes?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:58 schreef Jeltje het volgende:
[..]
We zijn naar een cabaretvoorstelling geweest. Eerst vlug wat bij mij gegeten, daarna die show, daarna terug naar mij en nog pannekoeken gegeten en toen iets van een uurtje op bed gelegen - op bed wel wat gezoend en een beetje 'droogneuken'. Vervolgens heb ik gezegd dat hij moest gaan en is ie rond half 12 vertrokken. Zonder sex.
Als je bindingsangst hebt kun je nog altijd wel zoveel om iemand geven dat je niet persé andere vrouwen/mannen op hoeft te zoeken. Staat voor mij los van elkaar.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:46 schreef Godshand het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Het is een kenmerk van bindingsangst. De angst om gebonden te zijn en fout te zitten...
Hij is juist heel eerlijk. Tenminste, in dat hij andere dames date.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:28 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Als je bindingsangst hebt kun je nog altijd wel zoveel om iemand geven dat je niet persé andere vrouwen/mannen op hoeft te zoeken. Staat voor mij los van elkaar.
Hij is gewoon respectloos en niet eerlijk, niet tegenover TS en niet tegenover de andere dames. En dat vind ik 2 hele verschillende dingen.
Voor de 6 weken contactbreuk was het 3x per week (wonen niet samen), na de 6 weken contactbreuk is het in de afgelopen 4 weken 1x gebeurd.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:50 schreef Westerling het volgende:
[..]
Oke, klinkt wel als een leuke avond inderdaad. Hoe vaak hebben jullie ongeveer seks? Als in, 1 op de ?? afspraakjes?
*zingt*quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:44 schreef Jeltje het volgende:
[..]
Voor de 6 weken contactbreuk was het 3x per week (wonen niet samen), na de 6 weken contactbreuk is het in de afgelopen 4 weken 1x gebeurd.
Ja maar daarom is het ook zo naïef! Bovendien vind ik het toch echt wel flauw van die vent ook. Ik hoopte gewoon stiekem ergens dat er een bepaalde bovengrens leeftijd is waarna mannen geen kinderachtige klootzakken meer zijn..quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nog mee moeten maken? Ik vind haar er zelf toch ook wel een beetje verantwoordelijk voor dat ze dit al 6 maanden zo laat doorgaan.
Natuurlijk is die er niet. Je zou net zo kunnen verwachten dat boven een bepaalde leeftijdsgrens vrouwen niet zo verschrikkelijk naief meer zijn.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:07 schreef Chocovloek het volgende:
[..]
Ja maar daarom is het ook zo naïef! Bovendien vind ik het toch echt wel flauw van die vent ook. Ik hoopte gewoon stiekem ergens dat er een bepaalde bovengrens leeftijd is waarna mannen geen kinderachtige klootzakken meer zijn..
Als het nodig is, kom ik de teksten voorlezen. Stop ermee alsjeblieft, hij is je niet waard..quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:56 schreef Jeltje het volgende:
Ik heb net even een heel aantal van jullie commentaren voor mezelf opgeschreven. Daar ga ik de komende tijd regelmatig naar kijken.
En dan al die gratis punani mislopen zonder gezeik van een relatie? Hell no.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:07 schreef Chocovloek het volgende:
[..]
Ja maar daarom is het ook zo naïef! Bovendien vind ik het toch echt wel flauw van die vent ook. Ik hoopte gewoon stiekem ergens dat er een bepaalde bovengrens leeftijd is waarna mannen geen kinderachtige klootzakken meer zijn..
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:19 schreef Westerling het volgende:
[..]
Natuurlijk is die er niet. Je zou net zo kunnen verwachten dat boven een bepaalde leeftijdsgrens vrouwen niet zo verschrikkelijk naief meer zijn.
quote:
Maar sterkt het je dan niet een béétje dat jij die macht per hier en nu terug pakt?quote:Op woensdag 14 mei 2014 09:55 schreef Jeltje het volgende:
Heb hem inmiddels sinds het voorval van vrijdagavond niet meer gesproken. Het gaat echt de hele dag door mijn hoofd. Baal dat ik hem in mijn kaarten heb laten kijken. Hij weet dat hij de macht heeft.
Nee want dat doe ik nog niet. Ik ben al dagen in een dagboekje aan het schrijven en me suf aan het piekeren. Moet mezelf tegenhouden om geen contact op te nemen. Ik weet wel dat dat allemaal minder wordt maar het voelt net alsof ik dit er nu even niet bij kan hebben en dat hij dan maar gauw die pijn weg moet komen nemen door weer even lief te doen (en dan het proces even uitstellen totdat ik beter in mijn vel zit en de pijn wel aankan ofzo).quote:Op woensdag 14 mei 2014 09:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar sterkt het je dan niet een béétje dat jij die macht per hier en nu terug pakt?
Dat gevoel?
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:22 schreef Jeltje het volgende:
Het is eigenlijk allemaal zo duidelijk...nu nog mijn gevoelens uitschakelen en dan op naar de volgende.
Hoe doe je dat eigenlijk? Het stomme is dat ik hem niet helemaal uit mijn leven wil. Heb er wel een goede vriend aan (platonisch dus).quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:07 schreef complicate het volgende:
[..]het is moeilijk, maar niet onmogelijk.
Als je zo doorgaat bereik je vanzelf het punt waarop je hem niet meer kan luchten of zien, dus maak je daar maar geen zorgen over.quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:09 schreef Jeltje het volgende:
[..]
Hoe doe je dat eigenlijk? Het stomme is dat ik hem niet helemaal uit mijn leven wil. Heb er wel een goede vriend aan (platonisch dus).
Dat punt had ik allang bereikt moeten hebben maar dat is niet zo. Ik haat hem niet als gewone vriend (want we hebben echt lol samen). Ik haat hem als lover (want hij heeft schijt aan mijn gevoelens).quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:11 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat bereik je vanzelf het punt waarop je hem niet meer kan luchten of zien, dus maak je daar maar geen zorgen over.
Okee dan.quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:13 schreef Jeltje het volgende:
[..]
Dat punt had ik allang bereikt moeten hebben maar dat is niet zo. Ik haat hem niet als gewone vriend (want we hebben echt lol samen). Ik haat hem als lover (want hij heeft schijt aan mijn gevoelens).
4 opties:quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:09 schreef Jeltje het volgende:
[..]
Hoe doe je dat eigenlijk? Het stomme is dat ik hem niet helemaal uit mijn leven wil. Heb er wel een goede vriend aan (platonisch dus).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |