abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139907393
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 15:08 schreef Noemy het volgende:

[..]

Over 7 dagen 17, om precies te zijn *O*
Maar mee eens, alles wat ik vertelde kon ze zelf ook bedenken, easy. Maar als gevoelens in de weg staan wil je al die negativiteit niet horen en focus je je op de dingen die wél goed voelen. Dat 30+ers dit meemaken verbaasd me trouwens.
17 :9~

Nog een jaar wachten op legaliteit :'(
pi_139907492
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 14:09 schreef Greys het volgende:

[..]

Waarom gedraag je je dan niet naar dat vreselijk voor de hand liggende antwoord? :)

[..]

Omdat je het niet eens meer moet WILLEN horen of hij zich bedenkt!!
Want dan moet je je weer gaan afvragen of hij zich echt heeft 'bedacht' of dat het aanbod op Tinder op dat moment even tegenviel en hij weer jeuk heeft en aandacht nodig heeft :{
Ik gedraag me er niet naar omdat ik verliefd ben.
pi_139907608
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 14:48 schreef complicate het volgende:
Ik vraag me steeds af, wat TS zoooo bijzonder vindt aan die gast. :@
Tja, eigenlijk vooral het gevoel dat ik heb als we samenzijn. Alles gaat dan vanzelf - het voelt dan als puur genieten van de ander zijn zijn (en dat gevoel is er zonder dat we sex hebben).
  dinsdag 13 mei 2014 @ 15:18:39 #154
214372 Westerling
Simpele ziel
pi_139907617
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 15:15 schreef Jeltje het volgende:

[..]

Het is toch wel fijn om na je pubertijd iets van rationaliteit te behouden als je verliefd bent.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 15:18:40 #155
427439 Noemy
Cute face, evil mind
pi_139907619
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 15:11 schreef Scorpie het volgende:

[..]

17 :9~

Nog een jaar wachten op legaliteit :'(
Vanwaar die "17 :9~ "?
En nee, gelukkig heb ik een zus van 20, if you know what I mean >:)
"I may be blonde and little, but don't let the illusion of looking innocent fool ya"
pi_139907627
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 15:18 schreef Noemy het volgende:

[..]

Vanwaar die "17 :9~ "?
En nee, gelukkig heb ik een zus van 20, if you know what I mean >:)
Niks, laat maar :D

Pics van je zus :@

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2014 15:19:16 ]
pi_139907638
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 15:15 schreef Jeltje het volgende:

[..]

Hij solt met je. Dat dat geen afbreuk doet aan je verliefdheid is mij een raadsel.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 15:22:10 #158
427439 Noemy
Cute face, evil mind
pi_139907722
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 15:18 schreef Jeltje het volgende:

[..]

Tja, eigenlijk vooral het gevoel dat ik heb als we samenzijn. Alles gaat dan vanzelf - het voelt dan als puur genieten van de ander zijn zijn (en dat gevoel is er zonder dat we sex hebben).
Vind het trouwens echt oprecht zonde dat hij die andere vrouwen niet wil loslaten. De manier hoe jullie je voelen als jullie samen zijn is zoals het hoort, alles gaat vanzelf, puur genieten, etc. Maar zodra hij z'n telefoon er bij pakt gebeurd de ellende weer. Waarschijnlijk als je 'm laat gaan beseft die pas goed wat hij weg heeft laten lopen. Maar dat is dan zijn probleem, niet de jouwe. Jij koos voor jezelf.
"I may be blonde and little, but don't let the illusion of looking innocent fool ya"
pi_139907729
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 15:00 schreef Westerling het volgende:

[..]

Overigens vind ik hem ook een lul. En dat zeg ik niet snel, ik ga vrij simpel/lomp met vrouwen om en heb ze bepaald niet op een voetstuk staan. Maar als een vrouw duidelijk andere bedoelingen heeft met me dan ik met haar ben ik daar te allen tijde eerlijk en duidelijk over. Kutgedrag dit, zou een ieders eer te na moeten zijn maargoed.

Dat neemt niet weg dat TS dit allemaal zelf laat gebeuren, en dat zo snel mogelijk moet stoppen.
Ik heb al op alle mogelijke manieren uit hem proberen te krijgen dat hij het gewoon kan zeggen als ik het niet ben voor hem, dat ik daar wel overheen kom, dat ik die eerlijkheid verdien, dat hij toch 10 anderen heeft om mijn gat op te vullen, etc. De enige reacties die ik daar dan op krijg zijn dat hij eigenlijk weet dat ik het wel voor hem ben, dat hij eigenlijk al zijn keuze heeft gemaakt, dat hij eigenlijk weet wat hij moet doen, dat hij dit nog nooit gevoeld heeft, dat hij bang is om opnieuw de fout te maken die hij bij zijn 2 ex-en heeft gemaakt. BLABLABLA.

Hij heeft zelfs laatst zijn excuses aangeboden dat hij me zo had gekwetst. Hij beweerde het niet door te hebben. En nu doet hij het opnieuw.

Het is eigenlijk allemaal zo duidelijk...nu nog mijn gevoelens uitschakelen en dan op naar de volgende.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 15:25:20 #160
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_139907808
Meer vrouwen als deze TS graag :7 haha
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_139907826
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 15:25 schreef 2NutZ het volgende:
Meer vrouwen als deze TS graag :7 haha
:D
pi_139907851
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 15:19 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Hij solt met je. Dat dat geen afbreuk doet aan je verliefdheid is mij een raadsel.
Tja...ik ben er heilig van overtuigd dat hij oprecht wat voor me voelt. Ik zie het in zijn blik, merk het aan zijn gedrag als hij bij me is. Heb hem een aantal keren huilend in mijn armen gehad - dat kan hij niet faken. Dat gaat er bij mij niet in.

Wat er wel ingaat is dat hij zich gewoon niet wil en kan binden en dat ik gewoon niet goed genoeg ben.
pi_139907932
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 15:22 schreef Noemy het volgende:

[..]

Vind het trouwens echt oprecht zonde dat hij die andere vrouwen niet wil loslaten. De manier hoe jullie je voelen als jullie samen zijn is zoals het hoort, alles gaat vanzelf, puur genieten, etc. Maar zodra hij z'n telefoon er bij pakt gebeurd de ellende weer. Waarschijnlijk als je 'm laat gaan beseft die pas goed wat hij weg heeft laten lopen. Maar dat is dan zijn probleem, niet de jouwe. Jij koos voor jezelf.
Het stomme is dat hij me vrijdagmiddag vroeg om vrijdagavond af te spreken. Hij zei dat ie echt zin had om me te zien terwijl hij me donderdagavond (dus de avond ervoor) ook al had gezien. Ik had vrijdag al andere plannen dus toen zat ie alleen thuis en begon ie dus te whatsappen en bellen met een nieuwe chick.

Ik heb hem al eens 6 weken losgelaten en toen kwam ie met hangende pootjes terug...nu zijn we 4 weken later en gebeurt het weer opnieuw.

Eerlijk waar, het is helemaal juist als we samen zijn...
  dinsdag 13 mei 2014 @ 15:33:44 #164
214372 Westerling
Simpele ziel
pi_139908116
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 15:28 schreef Jeltje het volgende:

[..]

Het stomme is dat hij me vrijdagmiddag vroeg om vrijdagavond af te spreken. Hij zei dat ie echt zin had om me te zien terwijl hij me donderdagavond (dus de avond ervoor) ook al had gezien. Ik had vrijdag al andere plannen dus toen zat ie alleen thuis en begon ie dus te whatsappen en bellen met een nieuwe chick.

Ik heb hem al eens 6 weken losgelaten en toen kwam ie met hangende pootjes terug...nu zijn we 4 weken later en gebeurt het weer opnieuw.

Wat hebben jullie donderdagavond gedaan?
  dinsdag 13 mei 2014 @ 15:46:56 #165
427439 Noemy
Cute face, evil mind
pi_139908529
quote:

[..]

God wat zou ik graag met deze man willen praten. Hij noemt je zijn ideale vrouw, neemt contact met je op na weken geen contact, ligt jankend in je armen, zegt dat hij meer tijd nodig heeft, dat je hem geen dingen kan afdwingen, maar ondertussen toch actief blijven op Tinder en zodra jij 'm geen aandacht geeft valt hij terug op andere vrouwtjes.
Deze kerel heeft echt geen idee wat die wil. Maar jij ook niet. Deels ben ik er van overtuigd dat hij inderdaad gevoelens voor je heeft; je op zo'n kwetsbare manier uiten doen mannen niet snel.. Tenzij het een trucje is om je dat te laten geloven, maar aangezien je toch geen seks wilt en niet "ja en amen" overal op zegt, waarom zou hij dan alle moeite steken in jouw als er 10 andere zijn die wel sneller de benen openen? Maar aan de andere kant; hij wéét van jou gevoelens, hij weet hoe die je kan inpalmen zodat je blijft, hij weet überhaupt dat je blijft, dat heb je hem meerdere malen bewezen.
En ik dacht dat mijn liefdesleven ingewikkeld was.

Maar lieve Jeltje, het blijft een feit dat hij je kennelijk niet belangrijk genoeg vind om die andere dames links te laten liggen. Hij kan blijkbaar niet genoegen nemen met 1 vrouw.

Wat zou er gebeuren als je hem vraagt: Schat, ik word schijtziek van die onduidelijkheid en al je
andere vrouwelijke contacten. We zijn geen kinderen meer en volwassene genoeg om hier open over te praten. Wat wil je nou? < Hier geeft hij natuurlijk een vaag antwoord op waar je niks mee kan, maar je kent hem waarschijnlijk goed genoeg om te weten wat hij écht bedoeld. Als dit je niet aanstaat kan je oprecht zeggen dat je alles hebt geprobeerd, hebt gewacht en hebt gedaan wat je kon doen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 15:22 schreef Jeltje het volgende:
Het is eigenlijk allemaal zo duidelijk...nu nog mijn gevoelens uitschakelen en dan op naar de volgende.
Jaaaaaa..... Helaas kan je als mens niet je gevoelens uitschakelen. Er is geen knopje "aan/uit", maar je kunt er wel overheen groeien en beseffen wat beter is voor je. Hij gaat maar lekker onduidelijk doen tegen een ander bloempje wat zo naïef is om zijn bullshit te accepteren. Genoeg andere leuke mannen die eerlijk en duidelijk met je zijn.
pi_139908926
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 15:33 schreef Westerling het volgende:

[..]

Wat hebben jullie donderdagavond gedaan?
We zijn naar een cabaretvoorstelling geweest. Eerst vlug wat bij mij gegeten, daarna die show, daarna terug naar mij en nog pannekoeken gegeten en toen iets van een uurtje op bed gelegen - op bed wel wat gezoend en een beetje 'droogneuken'. Vervolgens heb ik gezegd dat hij moest gaan en is ie rond half 12 vertrokken. Zonder sex.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 16:17:21 #167
108913 Godshand
guide4you
pi_139909645
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 15:08 schreef Noemy het volgende:

[..]

Over 7 dagen 17, om precies te zijn *O*
Maar mee eens, alles wat ik vertelde kon ze zelf ook bedenken, easy. Maar als gevoelens in de weg staan wil je al die negativiteit niet horen en focus je je op de dingen die wél goed voelen. Dat 30+ers dit meemaken verbaasd me trouwens.
Joh, ik denk dat als je eenmaal 50+ bent, je hebt verbaasd hoe 40 en 50+ers zich nog gedragen :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 16:20:55 #168
427439 Noemy
Cute face, evil mind
pi_139909776
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 16:17 schreef Godshand het volgende:

[..]

Joh, ik denk dat als je eenmaal 50+ bent, je hebt verbaasd hoe 40 en 50+ers zich nog gedragen :')
Aah.. Gelukkig heb ik nog wat jaartjes voordat ik die leeftijd überhaupt bereik. En de volgende generatie 40/50jarige gaat vast verandering brengen aan die rebelse oudjes.
pi_139909787
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 15:46 schreef Noemy het volgende:

[..]

God wat zou ik graag met deze man willen praten. Hij noemt je zijn ideale vrouw, neemt contact met je op na weken geen contact, ligt jankend in je armen, zegt dat hij meer tijd nodig heeft, dat je hem geen dingen kan afdwingen, maar ondertussen toch actief blijven op Tinder en zodra jij 'm geen aandacht geeft valt hij terug op andere vrouwtjes.
Deze kerel heeft echt geen idee wat die wil. Maar jij ook niet. Deels ben ik er van overtuigd dat hij inderdaad gevoelens voor je heeft; je op zo'n kwetsbare manier uiten doen mannen niet snel.. Tenzij het een trucje is om je dat te laten geloven, maar aangezien je toch geen seks wilt en niet "ja en amen" overal op zegt, waarom zou hij dan alle moeite steken in jouw als er 10 andere zijn die wel sneller de benen openen? Maar aan de andere kant; hij wéét van jou gevoelens, hij weet hoe die je kan inpalmen zodat je blijft, hij weet überhaupt dat je blijft, dat heb je hem meerdere malen bewezen.
En ik dacht dat mijn liefdesleven ingewikkeld was.

Maar lieve Jeltje, het blijft een feit dat hij je kennelijk niet belangrijk genoeg vind om die andere dames links te laten liggen. Hij kan blijkbaar niet genoegen nemen met 1 vrouw.

Wat zou er gebeuren als je hem vraagt: Schat, ik word schijtziek van die onduidelijkheid en al je
andere vrouwelijke contacten. We zijn geen kinderen meer en volwassene genoeg om hier open over te praten. Wat wil je nou? < Hier geeft hij natuurlijk een vaag antwoord op waar je niks mee kan, maar je kent hem waarschijnlijk goed genoeg om te weten wat hij écht bedoeld. Als dit je niet aanstaat kan je oprecht zeggen dat je alles hebt geprobeerd, hebt gewacht en hebt gedaan wat je kon doen.

Heb ik dan lang genoeg gewacht? Dat is een beetje de vraag...we waren de laatste 4 weken echt naar elkaar toe aan het groeien...ik zag het aan hem. Hij nam initiatief, was beschikbaar, complimenteus, enthousiast etc. Na 4 weken leuk contact kom ik direct weer met een label aanzetten en dat schrikt hem opnieuw af...

Ik typ dit en tegelijkertijd denk ik: onder aan de streep blijft het resultaat hetzelfde. Hij wil zich niet binden dus wat doet het er allemaal toe.
pi_139909842
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 16:21 schreef Jeltje het volgende:

[..]

Heb ik dan lang genoeg gewacht? Dat is een beetje de vraag...we waren de laatste 4 weken echt naar elkaar toe aan het groeien...ik zag het aan hem. Hij nam initiatief, was beschikbaar, complimenteus, enthousiast etc. Na 4 weken leuk contact kom ik direct weer met een label aanzetten en dat schrikt hem opnieuw af...

Ik typ dit en tegelijkertijd denk ik: onder aan de streep blijft het resultaat hetzelfde. Hij wil zich niet binden dus wat doet het er allemaal toe.
Pro-tip: kijk naar wat hij doet , niet naar wat hij zegt .

Wat hij doet is afspreken met andere vrouwen en gezelligheid opzoeken bij andere vrouwen. Wat hij doet is niet exclusief zijn met jou. Wat hij doet is jou op afroep beschikbaar houden. Wat hij doet is jou opzoeken zodra hij zelf zin heeft. Wat hij doet is jou in de wachtkamer zetten.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2014 16:26:09 ]
  dinsdag 13 mei 2014 @ 16:27:41 #171
427439 Noemy
Cute face, evil mind
pi_139910020
quote:

[..]

Een label schrikt veel mannen af, inderdaad. Tenzij hij zelf ook een label wilt omdat hij je voor jezelf wilt. Maar of je nou 2 weken of 2 jaar wacht, als hij zich niet wil binden kun je jezelf beter die verspilde 2 jaar besparen. Er kunnen wel 4 leuke weken zijn geweest maar zijn er niet genoeg signalen die je laten beseffen dat het niet klopt? Je kunt niet telkens de feiten negeren wanneer hij weer 'n keer leuk is. Houd jezelf niet voor de gek. Ik snap dat het moeilijk is maar het word er niet makkelijker op als je langer blijft wachten. Je stelt jezelf heel kwetsbaar op. Vraag verduidelijking!!!!
En het grappige; je geeft vaak al zelf het antwoord, "het doet er niet aan toe", volg je eigen wijze woorden op aub svp.
pi_139910036
quote:

[..]

Omdat je de deur voor hem open laat staan. Ik denk echt dat je meer in dit ziet dan dat er is, je laat je gewoon gebruiken door iemand waarvan jij denkt dat hij 'bindingsangst' heeft maar wat gelul is. Want als je simpelweg bindingsangst hebt wil dat nog niet zeggen dat je andere vrouwen op moet zoeken.

Hij is niet eerlijk, en als je serieus denkt van wel moet je je misschien eens af vragen of hij die andere vrouwen over jou vertelt of toch hier en daar iets verzwijgt.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 16:29:01 #173
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_139910064
quote:

[..]

Probeer je eens voor te stellen wat het je voor vrijheid oplevert als je deze man uit je leven bant. Wat een bevrijding moet dat voor je zijn!
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 16:29:06 #174
427439 Noemy
Cute face, evil mind
pi_139910066
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 16:28 schreef Miracle_Drug het volgende:
Omdat je de deur voor hem open laat staan.
pi_139910373
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 10:00 schreef MinderMutsig het volgende:
Jullie hebben veel gemeen. Jullie hebben namelijk beide geen enkel respect voor jou.
Dé essentie van dit geheel _O_ Echt, heel raak.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')