Doen doen doen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:57 schreef Jeltje het volgende:
Ik weet dat ik hiermee een risico gelopen heb en ga me ook nog laten testen.
Sorry, ik moest typen geen 'zichtbare' SOAs tot op heden. Dat testen ga ik sws nog doen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:58 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Dat weet je omdat jullie je beiden hebben laten testen?
Geen enkel seksueel verleden is waterdicht...
Je weet dat niet elke SOA 'zichtbaar' is?quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:05 schreef Jeltje het volgende:
[..]
Sorry, ik moest typen geen 'zichtbare' SOAs tot op heden. Dat testen ga ik sws nog doen.
Dit, wie weet tegen hoeveel vrouwen hij dezelfde dingen zegt. Je hebt echt een enorme betonnen plaat voor je hoofd TS.quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:16 schreef Sekhmet het volgende:
Op mij komt hij heel erg over als een player die gaat voor zijn eigen plezier en zegt wat hij denkt wat de vrouwtjes (jij) graag willen horen. Dat klinkt naar mijn idee ook een beetje door in wat hij zegt voor jou te voelen.
Het onveilig doen kwam eigenlijk nadat het condoom een keer gescheurd was - toen gingen we praten over ons sexuele verleden en leek dat van ons beiden waterdicht. Daarna had ik heel naief zoiets van 'tja, het condoom was toch al gescheurd dus het kwaad is al geschied en zijn verhaal klinkt geloofwaardig'.quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:16 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Je weet dat niet elke SOA 'zichtbaar' is?
Ik zou het zsm gaan doen...en het veilig doen wanneer je weer met hem het bed in duikt. Ook als jij nu geen SOA hebt. Je weet niet wat hij met al die andere Tinderdames doet...kans is alleen zeer groot dat hij het met hun ook niet veilig doet.
Vraagje; kwam het van hem uit om het onveilig te doen en kwam hij daarom met een 'waterdicht' verhaal over zijn seksuele verleden?
Op mij komt hij heel erg over als een player die gaat voor zijn eigen plezier en zegt wat hij denkt wat de vrouwtjes (jij) graag willen horen. Dat klinkt naar mijn idee ook een beetje door in wat hij zegt voor jou te voelen.
Of je bent een troll of je bent naïef.quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:39 schreef Jeltje het volgende:
[..]
Het onveilig doen kwam eigenlijk nadat het condoom een keer gescheurd was - toen gingen we praten over ons sexuele verleden en leek dat van ons beiden waterdicht. Daarna had ik heel naief zoiets van 'tja, het condoom was toch al gescheurd dus het kwaad is al geschied en zijn verhaal klinkt geloofwaardig'.
Waaaaaaaauw!quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:39 schreef Jeltje het volgende:
[..]
Het onveilig doen kwam eigenlijk nadat het condoom een keer gescheurd was - toen gingen we praten over ons sexuele verleden en leek dat van ons beiden waterdicht. Daarna had ik heel naief zoiets van 'tja, het condoom was toch al gescheurd dus het kwaad is al geschied en zijn verhaal klinkt geloofwaardig'.
Maar jullie zijn wel beste vriendenquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:57 schreef Jeltje het volgende:
[..]
Ik wist dat de eerste zoveel maanden niet. Het verhaal dat hij ophing over zijn sexuele verleden leek waterdicht. Ik weet dat ik hiermee een risico gelopen heb en ga me ook nog laten testen.
Ik zei er toch naief bij?quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Of je bent een troll of je bent naïef.
Wat bedoel je met waterdicht?quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:39 schreef Jeltje het volgende:
[..]
Zijn seksuele verleden lijkt waterdicht?quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:39 schreef Jeltje het volgende:
[..]
Zijn laatste ex had zich laten testen en was clean. Daarna had hij sex met nog 1 persoon die nog maagd was. Dat leek mij waterdicht. Call me stupid.quote:
Ohhhhhhh dus met al die andere vrouwen waar hij naast jou contact mee heeft, heeft hij helemaal nooit seks? Kind, waar maken we ons druk om!quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:13 schreef Jeltje het volgende:
[..]
Zijn laatste ex had zich laten testen en was clean. Daarna had hij sex met nog 1 persoon die nog maagd was. Dat leek mij waterdicht. Call me stupid.
Stupid.quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:13 schreef Jeltje het volgende:
[..]
Zijn laatste ex had zich laten testen en was clean. Daarna had hij sex met nog 1 persoon die nog maagd was. Dat leek mij waterdicht. Call me stupid.
Dat wist ik toen nog helemaal niet. Ik kwam erachter vlak voordat ik het contact voor 6 weken heb verbroken.quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhhhhh dus met al die andere vrouwen waar hij naast jou contact mee heeft, heeft hij helemaal nooit seks? Kind, waar maken we ons druk om!
()
Succes met je troll verder.quote:
Onveilig seks hebben terwijl jullie (nog) niet exclusief daten.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:22 schreef Jeltje het volgende:
[..]
Niet altijd veilig gedaan - geen SOAs tot op heden,
quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:13 schreef Jeltje het volgende:
[..]
Toen kwam je erachter dat hij met nog meer vrouwen seks heeft gehad dan de 'cleane ex' en de maagd? Oftewel hij heeft niet zijn hele seksuele verleden met je gedeeld...waterdicht inderdaadquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:16 schreef Jeltje het volgende:
[..]
Dat wist ik toen nog helemaal niet. Ik kwam erachter vlak voordat ik het contact voor 6 weken heb verbroken.
Zo, dus hij date ook nog maagdelijke 16 jarige sletjes?quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:13 schreef Jeltje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:57 schreef Godshand het volgende:
[..]
Zo, dus hij date ook nog maagdelijke 16 jarige sletjes?
Hij heeft het mooi geregeld.
Weet je Jeltje, wij kunnen zoveel zeggen maar aannemen doe je het toch niet
Dus wellicht is het beter gewoon te ervaren ja. Ga naar hem toe. En morgen. Overmorgen ook. Volgende week zaterdag en woensdag. Bedelf hem onder een berg whatsappjes, dagelijks![]()
Neuk hem suf, condooms doet hij toch niet aan en als hij een druiper krijgt gaan jullie gezellig aan de antibiotica. Weer wat gemeen![]()
Ga gewoon iedere nacht naar hem toe. Als hij een date heeft reageer je gewoon begrijpend: " Natuurlijk lieverd, je hebt ruimte nodig. Pas je op je lekkere pik van je, we hebben net de kuur gehad" Zoek hem 's nachts gewoon op zoals je gewend bent. Misschien is zijn date er nog in zijn bed en wil hij jou erbij hebben. Gewoon erbij stappen en jullie 2 worden heerlijk verwend
Stuur hem kaartjes met hoe lief hij is, en laat lieve voicemails achter! Stuur bloemen naar zijn werk! Bedolven door zoveel Liefde zal hij misschien zwichten
quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:13 schreef Scorpie het volgende:
Oke, trololol. Ben er nu wel van overtuigd.
Je vergeet 'en wordt zwanger want dan gaat hij echt nooit meer weg'quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:57 schreef Godshand het volgende:
[..]
Zo, dus hij date ook nog maagdelijke 16 jarige sletjes?
Hij heeft het mooi geregeld.
Weet je Jeltje, wij kunnen zoveel zeggen maar aannemen doe je het toch niet
Dus wellicht is het beter gewoon te ervaren ja. Ga naar hem toe. En morgen. Overmorgen ook. Volgende week zaterdag en woensdag. Bedelf hem onder een berg whatsappjes, dagelijks![]()
Neuk hem suf, condooms doet hij toch niet aan en als hij een druiper krijgt gaan jullie gezellig aan de antibiotica. Weer wat gemeen![]()
Ga gewoon iedere nacht naar hem toe. Als hij een date heeft reageer je gewoon begrijpend: " Natuurlijk lieverd, je hebt ruimte nodig. Pas je op je lekkere pik van je, we hebben net de kuur gehad" Zoek hem 's nachts gewoon op zoals je gewend bent. Misschien is zijn date er nog in zijn bed en wil hij jou erbij hebben. Gewoon erbij stappen en jullie 2 worden heerlijk verwend
Stuur hem kaartjes met hoe lief hij is, en laat lieve voicemails achter! Stuur bloemen naar zijn werk! Bedolven door zoveel Liefde zal hij misschien zwichten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |