abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139953109
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 17:57 schreef Jeltje het volgende:
Ik weet dat ik hiermee een risico gelopen heb en ga me ook nog laten testen.
Doen doen doen.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_139953298
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 17:58 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Dat weet je omdat jullie je beiden hebben laten testen?

Geen enkel seksueel verleden is waterdicht...
Sorry, ik moest typen geen 'zichtbare' SOAs tot op heden. Dat testen ga ik sws nog doen.
pi_139953593
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 18:05 schreef Jeltje het volgende:

[..]

Sorry, ik moest typen geen 'zichtbare' SOAs tot op heden. Dat testen ga ik sws nog doen.
Je weet dat niet elke SOA 'zichtbaar' is?
Ik zou het zsm gaan doen...en het veilig doen wanneer je weer met hem het bed in duikt. Ook als jij nu geen SOA hebt. Je weet niet wat hij met al die andere Tinderdames doet...kans is alleen zeer groot dat hij het met hun ook niet veilig doet.

Vraagje; kwam het van hem uit om het onveilig te doen en kwam hij daarom met een 'waterdicht' verhaal over zijn seksuele verleden?
Op mij komt hij heel erg over als een player die gaat voor zijn eigen plezier en zegt wat hij denkt wat de vrouwtjes (jij) graag willen horen. Dat klinkt naar mijn idee ook een beetje door in wat hij zegt voor jou te voelen.
pi_139953742
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 18:16 schreef Sekhmet het volgende:

Op mij komt hij heel erg over als een player die gaat voor zijn eigen plezier en zegt wat hij denkt wat de vrouwtjes (jij) graag willen horen. Dat klinkt naar mijn idee ook een beetje door in wat hij zegt voor jou te voelen.
Dit, wie weet tegen hoeveel vrouwen hij dezelfde dingen zegt. Je hebt echt een enorme betonnen plaat voor je hoofd TS.
pi_139954125
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 18:16 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Je weet dat niet elke SOA 'zichtbaar' is?
Ik zou het zsm gaan doen...en het veilig doen wanneer je weer met hem het bed in duikt. Ook als jij nu geen SOA hebt. Je weet niet wat hij met al die andere Tinderdames doet...kans is alleen zeer groot dat hij het met hun ook niet veilig doet.

Vraagje; kwam het van hem uit om het onveilig te doen en kwam hij daarom met een 'waterdicht' verhaal over zijn seksuele verleden?
Het onveilig doen kwam eigenlijk nadat het condoom een keer gescheurd was - toen gingen we praten over ons sexuele verleden en leek dat van ons beiden waterdicht. Daarna had ik heel naief zoiets van 'tja, het condoom was toch al gescheurd dus het kwaad is al geschied en zijn verhaal klinkt geloofwaardig'.
pi_139954181
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 18:39 schreef Jeltje het volgende:

[..]

Het onveilig doen kwam eigenlijk nadat het condoom een keer gescheurd was - toen gingen we praten over ons sexuele verleden en leek dat van ons beiden waterdicht. Daarna had ik heel naief zoiets van 'tja, het condoom was toch al gescheurd dus het kwaad is al geschied en zijn verhaal klinkt geloofwaardig'.
Of je bent een troll of je bent naïef.
pi_139954220
quote:

[..]

Waaaaaaaauw! :{ Ik kan best begrijpen dat die gast u omschrijft als zijn ideale vrouw. :')
pi_139954261
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 17:57 schreef Jeltje het volgende:

[..]

Ik wist dat de eerste zoveel maanden niet. Het verhaal dat hij ophing over zijn sexuele verleden leek waterdicht. Ik weet dat ik hiermee een risico gelopen heb en ga me ook nog laten testen.
Maar jullie zijn wel beste vrienden _O_
pi_139954266
quote:
1s.gif Op woensdag 14 mei 2014 18:41 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Of je bent een troll of je bent naïef.
Ik zei er toch naief bij? ;)
pi_139954497
Die vent heeft geen zin in een relatie en vind meerdere scharrels wel prima. Kun je daar mee leven prima ga dan vooral zo door. Zo niet kap er dan maar mee want dit gaat niks worden.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_139954520
quote:

[..]

Wat bedoel je met waterdicht?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 14 mei 2014 @ 18:55:20 #262
163650 Greys
pi_139954627
quote:

[..]

Zijn seksuele verleden lijkt waterdicht?
Omdat hij toegeeft het met meerdere Tindersletjes tegelijk te doen?
Ja, vast _O-

Je bent echt té goedgelovig. En je schaadt jezelf er mee. Big time.
Kap voor het te laat is. Als het nog niet te laat is.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_139955289
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 18:52 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Wat bedoel je met waterdicht?
Zijn laatste ex had zich laten testen en was clean. Daarna had hij sex met nog 1 persoon die nog maagd was. Dat leek mij waterdicht. Call me stupid.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 14 mei 2014 @ 19:15:09 #264
163650 Greys
pi_139955362
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 19:13 schreef Jeltje het volgende:

[..]

Zijn laatste ex had zich laten testen en was clean. Daarna had hij sex met nog 1 persoon die nog maagd was. Dat leek mij waterdicht. Call me stupid.
Ohhhhhhh dus met al die andere vrouwen waar hij naast jou contact mee heeft, heeft hij helemaal nooit seks? Kind, waar maken we ons druk om!

( _O- )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_139955393
quote:

[..]

Stupid.
pi_139955420
quote:
10s.gif Op woensdag 14 mei 2014 19:15 schreef Greys het volgende:

[..]

Ohhhhhhh dus met al die andere vrouwen waar hij naast jou contact mee heeft, heeft hij helemaal nooit seks? Kind, waar maken we ons druk om!

( _O- )
Dat wist ik toen nog helemaal niet. Ik kwam erachter vlak voordat ik het contact voor 6 weken heb verbroken.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 14 mei 2014 @ 19:17:20 #267
163650 Greys
pi_139955475
quote:
1s.gif Op woensdag 14 mei 2014 19:15 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Stupid.
Succes met je troll verder.
Ik geloof er inmiddels niets meer van.

"Ja één cleane ex en een maagd".
:')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_139956222
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 17:22 schreef Jeltje het volgende:

[..]

Niet altijd veilig gedaan - geen SOAs tot op heden,
Onveilig seks hebben terwijl jullie (nog) niet exclusief daten. :|W

Na het lezen van het topic vind ik het nog een wonder dat je nog niet in de val van een loverboy bent gelopen. o|O
pi_139956692
quote:

[..]

:{

Ik vind het zo jammer dat u beseft wat er gebeurt, maar blijkbaar heel "machteloos" staat tegenover de situatie, alsof u zich laat leiden door anderen en niet door uzelf. Wel jammer, want verder lijkt u wel een aardige persoon. :)
pi_139956785
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 19:16 schreef Jeltje het volgende:

[..]

Dat wist ik toen nog helemaal niet. Ik kwam erachter vlak voordat ik het contact voor 6 weken heb verbroken.
Toen kwam je erachter dat hij met nog meer vrouwen seks heeft gehad dan de 'cleane ex' en de maagd? Oftewel hij heeft niet zijn hele seksuele verleden met je gedeeld...waterdicht inderdaad :Y 8)7

Btw...die ex heeft zich getest, dat zegt alleen dat die ex geen SOA heeft/had, het zegt weinig over hem.
Die maagd heeft ook nooit oraal iets gedaan voor haar ontmaagding?
  woensdag 14 mei 2014 @ 19:57:33 #271
108913 Godshand
guide4you
pi_139957315
quote:

[..]

Zo, dus hij date ook nog maagdelijke 16 jarige sletjes?

Hij heeft het mooi geregeld.

Weet je Jeltje, wij kunnen zoveel zeggen maar aannemen doe je het toch niet :)

Dus wellicht is het beter gewoon te ervaren ja. Ga naar hem toe. En morgen. Overmorgen ook. Volgende week zaterdag en woensdag. Bedelf hem onder een berg whatsappjes, dagelijks *O*

Neuk hem suf, condooms doet hij toch niet aan en als hij een druiper krijgt gaan jullie gezellig aan de antibiotica. Weer wat gemeen *;

Ga gewoon iedere nacht naar hem toe. Als hij een date heeft reageer je gewoon begrijpend: " Natuurlijk lieverd, je hebt ruimte nodig. Pas je op je lekkere pik van je, we hebben net de kuur gehad :)" Zoek hem 's nachts gewoon op zoals je gewend bent. Misschien is zijn date er nog in zijn bed en wil hij jou erbij hebben. Gewoon erbij stappen en jullie 2 worden heerlijk verwend :)

Stuur hem kaartjes met hoe lief hij is, en laat lieve voicemails achter! Stuur bloemen naar zijn werk! Bedolven door zoveel Liefde zal hij misschien zwichten :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_139957418
quote:
17s.gif Op woensdag 14 mei 2014 19:57 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dus wellicht is het beter gewoon te ervaren ja. Ga naar hem toe. En morgen. Overmorgen ook. Volgende week zaterdag en woensdag. Bedelf hem onder een berg whatsappjes, dagelijks *O*

Neuk hem suf, condooms doet hij toch niet aan en als hij een druiper krijgt gaan jullie gezellig aan de antibiotica. Weer wat gemeen *;

Ga gewoon iedere nacht naar hem toe. Als hij een date heeft reageer je gewoon begrijpend: " Natuurlijk lieverd, je hebt ruimte nodig. Pas je op je lekkere pik van je, we hebben net de kuur gehad :)" Zoek hem 's nachts gewoon op zoals je gewend bent. Misschien is zijn date er nog in zijn bed en wil hij jou erbij hebben. Gewoon erbij stappen en jullie 2 worden heerlijk verwend :)

Stuur hem kaartjes met hoe lief hij is, en laat lieve voicemails achter! Stuur bloemen naar zijn werk! Bedolven door zoveel Liefde zal hij misschien zwichten :)
:') .
pi_139958049
Oke, trololol. Ben er nu wel van overtuigd.
pi_139958157
quote:
7s.gif Op woensdag 14 mei 2014 20:13 schreef Scorpie het volgende:
Oke, trololol. Ben er nu wel van overtuigd.
pi_139958217
quote:
17s.gif Op woensdag 14 mei 2014 19:57 schreef Godshand het volgende:

[..]

Je vergeet 'en wordt zwanger want dan gaat hij echt nooit meer weg' O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')