Inderdaad, maar nu windt ie ze ineens om z'n vingers. Make that the cat wise.quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Succes met je troll verder.
Ik geloof er inmiddels niets meer van.
"Ja één cleane ex en een maagd".
Of juist wel. "Dat is helemaal mijn kind niet, hoer! Ik ben weg"quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:17 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
[..]
Je vergeet 'en wordt zwanger want dan gaat hij echt nooit meer weg'
Bedankt voor deze duidelijke boodschap.quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:57 schreef Godshand het volgende:
[..]
Zo, dus hij date ook nog maagdelijke 16 jarige sletjes?
Hij heeft het mooi geregeld.
Weet je Jeltje, wij kunnen zoveel zeggen maar aannemen doe je het toch niet
Dus wellicht is het beter gewoon te ervaren ja. Ga naar hem toe. En morgen. Overmorgen ook. Volgende week zaterdag en woensdag. Bedelf hem onder een berg whatsappjes, dagelijks![]()
Neuk hem suf, condooms doet hij toch niet aan en als hij een druiper krijgt gaan jullie gezellig aan de antibiotica. Weer wat gemeen![]()
Ga gewoon iedere nacht naar hem toe. Als hij een date heeft reageer je gewoon begrijpend: " Natuurlijk lieverd, je hebt ruimte nodig. Pas je op je lekkere pik van je, we hebben net de kuur gehad" Zoek hem 's nachts gewoon op zoals je gewend bent. Misschien is zijn date er nog in zijn bed en wil hij jou erbij hebben. Gewoon erbij stappen en jullie 2 worden heerlijk verwend
Stuur hem kaartjes met hoe lief hij is, en laat lieve voicemails achter! Stuur bloemen naar zijn werk! Bedolven door zoveel Liefde zal hij misschien zwichten
Waar is dat keiharde tegendeel-bewijs?quote:Op donderdag 15 mei 2014 08:00 schreef Jeltje het volgende:
[..]
Bedankt voor deze duidelijke boodschap.
Iedereen heeft gelijk en ik besef wat ik moet doen. En ik ga het doen ook.
Zeg allemaal nog maar even dat het me toch niet gaat lukken en dan ga ik heel hard het tegendeel bewijzen.
Iedereen bedankt voor het lezen/luisteren.
Of het keihard tegendeel bewijs is laat ik aan de fok-critici over maar ik ben inmiddels zelf op 2 dates geweest en 1 daarvan was best leuk dus daar ga ik zeker nog eens mee afspreken.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:10 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Waar is dat keiharde tegendeel-bewijs?
quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:54 schreef Jeltje het volgende:
ik heb hem gezegd dat het too little too late is. Hij weet ook van mijn dates (hij kwam daar bij toeval achter) en daar was hij niet happy mee.
Dit is zo logisch maar schijnt het aller moeilijkste te zijn in de hedendaagse maatschappij. Dat je het prima vind als je het zelf doet maar een ander mag het nietquote:Op woensdag 28 mei 2014 12:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En niet blij zijn dat jij ook ging daten met anderenEcht, wat een faal.
Dit zie je inderdaad zó vaak. Zó jammer. Consequent zijn is erg moeilijk blijkbaar.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:10 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Dit is zo logisch maar schijnt het aller moeilijkste te zijn in de hedendaagse maatschappij. Dat je het prima vind als je het zelf doet maar een ander mag het niet
Het is natuurlijk een beetje menselijk. Je gunt jezelf genot maar je wilt niet dat de persoon waar je van houdt iets doet wat je kwetsend vindt. Dat je niet consequent bent is nog tot hier aan toe, maar dat je het totaal niet kan relativeren als je er achteraf mee geconfronteerd wordt en dan vaak dingen hoort als "ja maar dat is heel anders". Daar moet ik van kotsen...quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:47 schreef metamorphosis het volgende:
[..]
Dit zie je inderdaad zó vaak. Zó jammer. Consequent zijn is erg moeilijk blijkbaar.
Ja en dat snap ik dus niet..quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:49 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Het is natuurlijk een beetje menselijk. Je gunt jezelf genot maar je wilt niet dat de persoon waar je van houdt iets doet wat je kwetsend vindt. Dat je niet consequent bent is nog tot hier aan toe, maar dat je het totaal niet kan relativeren als je er achteraf mee geconfronteerd wordt en dan vaak dingen hoort als "ja maar dat is heel anders". Daar moet ik van kotsen...
Ik heb een onderbuurman gehad toen ik nog in een appartement woonde die ooit is komen klagen omdat hij het water hoorde kletteren als ik 's nachts naar het toilet ging en dat vond hij storend. Toen ik hem vroeg of hij dan ook niet tot 12 uur snachts harde muziek wilde draaien was het kennelijk heel wat anders want hij mocht zelf bepalen wat hij thuis draaide. En zo zijn er veel voorbeelden.quote:
Jahoor, deed hij dat echt?quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:55 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik heb een onderbuurman gehad toen ik nog in een appartement woonde die ooit is komen klagen omdat hij het water hoorde kletteren als ik 's nachts naar het toilet ging en dat vond hij storend. Toen ik hem vroeg of hij dan ook niet tot 12 uur snachts harde muziek wilde draaien was het kennelijk heel wat anders want hij mocht zelf bepalen wat hij thuis draaide. En zo zijn er veel voorbeelden.
Ik snap het ook niet, maar oh wat zou het fijn zijn als de mensheid dit zou leren!
je wilt niet weten hoe awkward dat gesprek wasquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:32 schreef metamorphosis het volgende:
[..]
Jahoor, deed hij dat echt?Wat een rare denkwijze heeft zo iemand dan he?
Ik kan me er wel wat bij voorstellen hahaquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:36 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
je wilt niet weten hoe awkward dat gesprek was
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |