abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139954181
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 18:39 schreef Jeltje het volgende:

[..]

Het onveilig doen kwam eigenlijk nadat het condoom een keer gescheurd was - toen gingen we praten over ons sexuele verleden en leek dat van ons beiden waterdicht. Daarna had ik heel naief zoiets van 'tja, het condoom was toch al gescheurd dus het kwaad is al geschied en zijn verhaal klinkt geloofwaardig'.
Of je bent een troll of je bent naïef.
pi_139954220
quote:

[..]

Het onveilig doen kwam eigenlijk nadat het condoom een keer gescheurd was - toen gingen we praten over ons sexuele verleden en leek dat van ons beiden waterdicht. Daarna had ik heel naief zoiets van 'tja, het condoom was toch al gescheurd dus het kwaad is al geschied en zijn verhaal klinkt geloofwaardig'.
Waaaaaaaauw! :{ Ik kan best begrijpen dat die gast u omschrijft als zijn ideale vrouw. :')
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_139954261
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 17:57 schreef Jeltje het volgende:

[..]

Ik wist dat de eerste zoveel maanden niet. Het verhaal dat hij ophing over zijn sexuele verleden leek waterdicht. Ik weet dat ik hiermee een risico gelopen heb en ga me ook nog laten testen.
Maar jullie zijn wel beste vrienden _O_
pi_139954266
quote:
1s.gif Op woensdag 14 mei 2014 18:41 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Of je bent een troll of je bent naïef.
Ik zei er toch naief bij? ;)
pi_139954497
Die vent heeft geen zin in een relatie en vind meerdere scharrels wel prima. Kun je daar mee leven prima ga dan vooral zo door. Zo niet kap er dan maar mee want dit gaat niks worden.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_139954520
quote:

[..]

Wat bedoel je met waterdicht?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 14 mei 2014 @ 18:55:20 #262
163650 Greys
pi_139954627
quote:

[..]

Zijn seksuele verleden lijkt waterdicht?
Omdat hij toegeeft het met meerdere Tindersletjes tegelijk te doen?
Ja, vast _O-

Je bent echt té goedgelovig. En je schaadt jezelf er mee. Big time.
Kap voor het te laat is. Als het nog niet te laat is.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_139955289
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 18:52 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Wat bedoel je met waterdicht?
Zijn laatste ex had zich laten testen en was clean. Daarna had hij sex met nog 1 persoon die nog maagd was. Dat leek mij waterdicht. Call me stupid.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 14 mei 2014 @ 19:15:09 #264
163650 Greys
pi_139955362
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 19:13 schreef Jeltje het volgende:

[..]

Zijn laatste ex had zich laten testen en was clean. Daarna had hij sex met nog 1 persoon die nog maagd was. Dat leek mij waterdicht. Call me stupid.
Ohhhhhhh dus met al die andere vrouwen waar hij naast jou contact mee heeft, heeft hij helemaal nooit seks? Kind, waar maken we ons druk om!

( _O- )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_139955393
quote:

[..]

Stupid.
pi_139955420
quote:
10s.gif Op woensdag 14 mei 2014 19:15 schreef Greys het volgende:

[..]

Ohhhhhhh dus met al die andere vrouwen waar hij naast jou contact mee heeft, heeft hij helemaal nooit seks? Kind, waar maken we ons druk om!

( _O- )
Dat wist ik toen nog helemaal niet. Ik kwam erachter vlak voordat ik het contact voor 6 weken heb verbroken.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 14 mei 2014 @ 19:17:20 #267
163650 Greys
pi_139955475
quote:
1s.gif Op woensdag 14 mei 2014 19:15 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Stupid.
Succes met je troll verder.
Ik geloof er inmiddels niets meer van.

"Ja één cleane ex en een maagd".
:')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_139956222
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 17:22 schreef Jeltje het volgende:

[..]

Niet altijd veilig gedaan - geen SOAs tot op heden,
Onveilig seks hebben terwijl jullie (nog) niet exclusief daten. :|W

Na het lezen van het topic vind ik het nog een wonder dat je nog niet in de val van een loverboy bent gelopen. o|O
pi_139956692
quote:

[..]

:{

Ik vind het zo jammer dat u beseft wat er gebeurt, maar blijkbaar heel "machteloos" staat tegenover de situatie, alsof u zich laat leiden door anderen en niet door uzelf. Wel jammer, want verder lijkt u wel een aardige persoon. :)
pi_139956785
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 19:16 schreef Jeltje het volgende:

[..]

Dat wist ik toen nog helemaal niet. Ik kwam erachter vlak voordat ik het contact voor 6 weken heb verbroken.
Toen kwam je erachter dat hij met nog meer vrouwen seks heeft gehad dan de 'cleane ex' en de maagd? Oftewel hij heeft niet zijn hele seksuele verleden met je gedeeld...waterdicht inderdaad :Y 8)7

Btw...die ex heeft zich getest, dat zegt alleen dat die ex geen SOA heeft/had, het zegt weinig over hem.
Die maagd heeft ook nooit oraal iets gedaan voor haar ontmaagding?
  woensdag 14 mei 2014 @ 19:57:33 #271
108913 Godshand
guide4you
pi_139957315
quote:

[..]

Zo, dus hij date ook nog maagdelijke 16 jarige sletjes?

Hij heeft het mooi geregeld.

Weet je Jeltje, wij kunnen zoveel zeggen maar aannemen doe je het toch niet :)

Dus wellicht is het beter gewoon te ervaren ja. Ga naar hem toe. En morgen. Overmorgen ook. Volgende week zaterdag en woensdag. Bedelf hem onder een berg whatsappjes, dagelijks *O*

Neuk hem suf, condooms doet hij toch niet aan en als hij een druiper krijgt gaan jullie gezellig aan de antibiotica. Weer wat gemeen *;

Ga gewoon iedere nacht naar hem toe. Als hij een date heeft reageer je gewoon begrijpend: " Natuurlijk lieverd, je hebt ruimte nodig. Pas je op je lekkere pik van je, we hebben net de kuur gehad :)" Zoek hem 's nachts gewoon op zoals je gewend bent. Misschien is zijn date er nog in zijn bed en wil hij jou erbij hebben. Gewoon erbij stappen en jullie 2 worden heerlijk verwend :)

Stuur hem kaartjes met hoe lief hij is, en laat lieve voicemails achter! Stuur bloemen naar zijn werk! Bedolven door zoveel Liefde zal hij misschien zwichten :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_139957418
quote:
17s.gif Op woensdag 14 mei 2014 19:57 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dus wellicht is het beter gewoon te ervaren ja. Ga naar hem toe. En morgen. Overmorgen ook. Volgende week zaterdag en woensdag. Bedelf hem onder een berg whatsappjes, dagelijks *O*

Neuk hem suf, condooms doet hij toch niet aan en als hij een druiper krijgt gaan jullie gezellig aan de antibiotica. Weer wat gemeen *;

Ga gewoon iedere nacht naar hem toe. Als hij een date heeft reageer je gewoon begrijpend: " Natuurlijk lieverd, je hebt ruimte nodig. Pas je op je lekkere pik van je, we hebben net de kuur gehad :)" Zoek hem 's nachts gewoon op zoals je gewend bent. Misschien is zijn date er nog in zijn bed en wil hij jou erbij hebben. Gewoon erbij stappen en jullie 2 worden heerlijk verwend :)

Stuur hem kaartjes met hoe lief hij is, en laat lieve voicemails achter! Stuur bloemen naar zijn werk! Bedolven door zoveel Liefde zal hij misschien zwichten :)
:') .
pi_139958049
Oke, trololol. Ben er nu wel van overtuigd.
pi_139958157
quote:
7s.gif Op woensdag 14 mei 2014 20:13 schreef Scorpie het volgende:
Oke, trololol. Ben er nu wel van overtuigd.
pi_139958217
quote:

[..]

Je vergeet 'en wordt zwanger want dan gaat hij echt nooit meer weg' O+
  woensdag 14 mei 2014 @ 20:17:45 #276
214372 Westerling
Simpele ziel
pi_139958229
quote:
14s.gif Op woensdag 14 mei 2014 19:17 schreef Greys het volgende:

[..]

Succes met je troll verder.
Ik geloof er inmiddels niets meer van.

"Ja één cleane ex en een maagd".
:')
Inderdaad, maar nu windt ie ze ineens om z'n vingers. Make that the cat wise.
  woensdag 14 mei 2014 @ 20:18:17 #277
108913 Godshand
guide4you
pi_139958265
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 20:17 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

[..]

Je vergeet 'en wordt zwanger want dan gaat hij echt nooit meer weg' O+
Of juist wel. "Dat is helemaal mijn kind niet, hoer! Ik ben weg" :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_139974391
quote:

[..]

Bedankt voor deze duidelijke boodschap.

Iedereen heeft gelijk en ik besef wat ik moet doen. En ik ga het doen ook.

Zeg allemaal nog maar even dat het me toch niet gaat lukken en dan ga ik heel hard het tegendeel bewijzen.

Iedereen bedankt voor het lezen/luisteren.
  donderdag 15 mei 2014 @ 08:02:28 #279
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_139974405
Je kan het wel.
The love you take is equal to the love you make.
pi_139974540
Alleen eerste pagina gelezen...

Jezus dat je dit al 6 maanden pikt... na 6 maanden nog niet weten wat je normaal na 3 dates ook wel weet... Wat een gast... :')

Maargoed ts geeft hem blijkbaar zelf die ruimte... Beetje zelfrespect kan geen kwaad. Lijkt me ook niet dat je jezelf erg aantrekkelijk maakt door jezelf op te stellen als een speelbal.
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
pi_140450126
Ik zou gewoon hetzelfde terug doen.. en kijken hoe hij daarop reageert.
pi_140450479
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 08:00 schreef Jeltje het volgende:

[..]

Bedankt voor deze duidelijke boodschap.

Iedereen heeft gelijk en ik besef wat ik moet doen. En ik ga het doen ook.

Zeg allemaal nog maar even dat het me toch niet gaat lukken en dan ga ik heel hard het tegendeel bewijzen.

Iedereen bedankt voor het lezen/luisteren.
Waar is dat keiharde tegendeel-bewijs?
pi_140463287
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 23:10 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Waar is dat keiharde tegendeel-bewijs?
Of het keihard tegendeel bewijs is laat ik aan de fok-critici over maar ik ben inmiddels zelf op 2 dates geweest en 1 daarvan was best leuk dus daar ga ik zeker nog eens mee afspreken.

Meneer heeft inmiddels laten weten dat hij het toch wil 'proberen' met mij (en andere contacten wil stoppen) en ik heb hem gezegd dat het too little too late is. Hij weet ook van mijn dates (hij kwam daar bij toeval achter) en daar was hij niet happy mee.

Er zal hier vast nog niet het laatste over zijn gezegd maar voor nu voel ik me al een stuk sterker.
  Moderator / Miss SHO woensdag 28 mei 2014 @ 11:57:42 #284
22592 crew  Ole
pi_140463390
Te laat!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_140463679
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 11:54 schreef Jeltje het volgende:
ik heb hem gezegd dat het too little too late is. Hij weet ook van mijn dates (hij kwam daar bij toeval achter) en daar was hij niet happy mee.
*O*

En niet blij zijn dat jij ook ging daten met anderen :') Echt, wat een faal.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 28 mei 2014 @ 12:10:31 #286
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_140463762
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 12:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]

*O*

En niet blij zijn dat jij ook ging daten met anderen :') Echt, wat een faal.
Dit is zo logisch maar schijnt het aller moeilijkste te zijn in de hedendaagse maatschappij. Dat je het prima vind als je het zelf doet maar een ander mag het niet :P
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_140466364
Wat een sneue vent.. _O-
I solemnly swear i'm up to no good
pi_140466395
Tekst te lang en verhaal te naïef.
Zoek gewoon een ander op en get a life!
pi_140466829
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 12:10 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Dit is zo logisch maar schijnt het aller moeilijkste te zijn in de hedendaagse maatschappij. Dat je het prima vind als je het zelf doet maar een ander mag het niet :P
Dit zie je inderdaad zó vaak. Zó jammer. Consequent zijn is erg moeilijk blijkbaar.
  woensdag 28 mei 2014 @ 13:49:51 #290
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_140466905
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 13:47 schreef metamorphosis het volgende:

[..]

Dit zie je inderdaad zó vaak. Zó jammer. Consequent zijn is erg moeilijk blijkbaar.
Het is natuurlijk een beetje menselijk. Je gunt jezelf genot maar je wilt niet dat de persoon waar je van houdt iets doet wat je kwetsend vindt. Dat je niet consequent bent is nog tot hier aan toe, maar dat je het totaal niet kan relativeren als je er achteraf mee geconfronteerd wordt en dan vaak dingen hoort als "ja maar dat is heel anders". Daar moet ik van kotsen...
pi_140467006
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 13:49 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Het is natuurlijk een beetje menselijk. Je gunt jezelf genot maar je wilt niet dat de persoon waar je van houdt iets doet wat je kwetsend vindt. Dat je niet consequent bent is nog tot hier aan toe, maar dat je het totaal niet kan relativeren als je er achteraf mee geconfronteerd wordt en dan vaak dingen hoort als "ja maar dat is heel anders". Daar moet ik van kotsen...
Ja en dat snap ik dus niet.. :')
  woensdag 28 mei 2014 @ 13:55:42 #292
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_140467052
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 13:54 schreef metamorphosis het volgende:

[..]

Ja en dat snap ik dus niet.. :')
Ik heb een onderbuurman gehad toen ik nog in een appartement woonde die ooit is komen klagen omdat hij het water hoorde kletteren als ik 's nachts naar het toilet ging en dat vond hij storend. Toen ik hem vroeg of hij dan ook niet tot 12 uur snachts harde muziek wilde draaien was het kennelijk heel wat anders want hij mocht zelf bepalen wat hij thuis draaide. En zo zijn er veel voorbeelden.

Ik snap het ook niet, maar oh wat zou het fijn zijn als de mensheid dit zou leren!
pi_140468229
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 13:55 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Ik heb een onderbuurman gehad toen ik nog in een appartement woonde die ooit is komen klagen omdat hij het water hoorde kletteren als ik 's nachts naar het toilet ging en dat vond hij storend. Toen ik hem vroeg of hij dan ook niet tot 12 uur snachts harde muziek wilde draaien was het kennelijk heel wat anders want hij mocht zelf bepalen wat hij thuis draaide. En zo zijn er veel voorbeelden.

Ik snap het ook niet, maar oh wat zou het fijn zijn als de mensheid dit zou leren!
Jahoor, deed hij dat echt? :') Wat een rare denkwijze heeft zo iemand dan he?
  woensdag 28 mei 2014 @ 14:36:34 #294
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_140468357
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 14:32 schreef metamorphosis het volgende:

[..]

Jahoor, deed hij dat echt? :') Wat een rare denkwijze heeft zo iemand dan he?
je wilt niet weten hoe awkward dat gesprek was :D
pi_140468389
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 14:36 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

je wilt niet weten hoe awkward dat gesprek was :D
Ik kan me er wel wat bij voorstellen haha :D Ik zou met m'n bek vol tanden staan gok ik :P
pi_140546448
Ik denk dat hij gewoon graag van 2 walletjes eet. Zelfs meer dan 2, om eerlijk te zijn
liefde overwint alles. Maar AIDS ook
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')