SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
quote:Op zondag 11 mei 2014 01:32 schreef TAV74 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Ik dacht dat de punten van de jury kwamenquote:Op zondag 11 mei 2014 01:24 schreef borisz het volgende:
Stomme Belgische jury. Het volk belde wel, maar de jury niet lief voor ons.
edit: In veel landen gaf het publiek ons meer punten ipv de jury
Mooi gedaan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Nee het is juist 'het volk' wat over het algemeen ons de punten gaf.quote:Op zondag 11 mei 2014 01:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik dacht dat de punten van de jury kwamen
Juist de jury maakt zich erg vaak schuldig aan politiek stemgedrag volgens mij, misschien ligt het daar aan. Of mensen zijn gewoon opgelucht dat je ook gewoon met een liefje meedoet in een genre dat ook buiten het songfestival bestaat...quote:Op zondag 11 mei 2014 01:44 schreef borisz het volgende:
[..]
Nee het is juist 'het volk' wat over het algemeen ons de punten gaf.. In 2/3e van de landen rankte het volk ons hoger dan de jury. In de morgen maar eens kijken of het echt wat zou hebben uitgemaakt.
Belarus 3x1, 2 en 3 voor Ruslandquote:Op zondag 11 mei 2014 01:46 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Juist de jury maakt zich erg vaak schuldig aan politiek stemgedrag volgens mij, misschien ligt het daar aan. Of mensen zijn gewoon opgelucht dat je ook gewoon met een liefje meedoet in een genre dat ook buiten het songfestival bestaat...
SPOILER: Meneer/Mevrouw Worst zonder baardOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Zit ff te kijken wat de NL jury heeft gestemd maar echt he..quote:Op zondag 11 mei 2014 01:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Belarus 3x1, 2 en 3 voor Ruslanden Polen 5x een 1 voor ons http://www.eurovision.tv/page/results?event=1893&voter=BY & http://www.eurovision.tv/page/results?event=1893&voter=PL
Nu toch wel zin om een database te bouwen en alles uit te pluizen. Nou ja eerst
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij is leuk en ik heb hem opgeslagen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Het liedje niet, maar er zat een dame met grote tieten op het podium. Dus....quote:Op zondag 11 mei 2014 02:12 schreef golfer het volgende:
Ik heb Polen gemist, maar begrijp dat dat de moeite waard is om na te kijken?
Ja, die heb ik hier thuis ook, en die kan ook heel goed zingen.quote:Op zondag 11 mei 2014 02:13 schreef TAV74 het volgende:
Het liedje niet, maar er zat een dame met grote tieten op het podium. Dus....
quote:Op zondag 11 mei 2014 02:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, die heb ik hier thuis ook, en die kan ook heel goed zingen.
Dus sla die Poolse (g)(h)oer maar over.
Ik vond die samenvatting van 10 seconden al meer dan genoeg. Maar wellicht is het in het oostblok een hele ervaring.quote:Op zondag 11 mei 2014 02:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Voor mij even geen whiksyquote:Op zondag 11 mei 2014 02:26 schreef golfer het volgende:
Slobber is op. Over naar een lekkertje...ik doe een Starthisla 12y.
Ik was andersom bezig, Nu op de Black Bottle na de single malts.quote:Op zondag 11 mei 2014 02:26 schreef golfer het volgende:
Slobber is op. Over naar een lekkertje...ik doe een Starthisla 12y.
Ja, dat is meer de slobberwijn van hem.quote:Op zondag 11 mei 2014 02:46 schreef TAV74 het volgende:
Die La Tulipe bij de Appie komt ook wel gewoon van hem toch?
Evengoed vind ik een aantal daarvan erg goed drinkbaar.quote:
quote:Op zondag 11 mei 2014 02:18 schreef golfer het volgende:
Ik betwijfel het als bijna-West-Friezin..quote:
Nee hoor, is goed Nederlands. Ik heb echt geen West-Fries in mijn spraakgebrekquote:
Moest er nog eens bij komen neequote:Op zondag 11 mei 2014 02:54 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nee hoor, is goed Nederlands. Ik heb echt geen West-Fries in mijn spraakgebrek
Hapquote:Op zondag 11 mei 2014 02:54 schreef TAV74 het volgende:
Nee hoor, is goed Nederlands. Ik heb echt geen West-Fries in mijn spraakgebrekwel erg ouderwetsch.
Daar heb ik het nu ook maar voor genomen.. lurken bij interessante mensen.. oh en jullie B&Gquote:Op zondag 11 mei 2014 02:59 schreef Bluezz het volgende:
Overigens @Twitter #Twitter ben ik een lurker/lezer en heb vnl lokaal gedoe in mn twitter
Als je wilt dat ik echt hap moet je zeggen dat het Twents is, West Fries is wel erg onwaarschijnlijkquote:
Ken je de aflevering van father Ted waar Ierland bang was, dat als ze nog een keer zouden winnen, Ierland failliet zou gaan en daarom stuurde men Father Dougal met my lovely horsequote:Op zondag 11 mei 2014 07:43 schreef Isabeau het volgende:
Vier dagen 16 uur werken?![]()
Of is een dubbele shift korter? (ik hoop het)
En wat leuk dat ze tweede zijn geworden! Gisteren hadden we het over de kosten van het songfestival organiseren en dat eerste worden helemaal niet zo geweldig was. Dus besloten we dat ze maar tweede moesten worden. En kijk eens!
Nee de shifts zijn korter, zo erg is het nog niet ( al is het daar in het verleden wel eens op neer gekomen). Ik doe drie uur in de morgen (5 tot 8) en dan 5 uur in de middag (1 tot 6) maar het is vanwege mijn vermoeidheidsklachten behoorlijk zwaar voor me. Ik lig tussendoor op zulke dagen eigenlijk alleen in bed om het vol te kunnen houdenquote:Op zondag 11 mei 2014 07:43 schreef Isabeau het volgende:
Vier dagen 16 uur werken?![]()
Of is een dubbele shift korter? (ik hoop het)
En wat leuk dat ze tweede zijn geworden! Gisteren hadden we het over de kosten van het songfestival organiseren en dat eerste worden helemaal niet zo geweldig was. Dus besloten we dat ze maar tweede moesten worden. En kijk eens!
Tof zeg! Succes ermee!quote:Op zondag 11 mei 2014 10:47 schreef regnavetto het volgende:
Vrijdag doe ik hier aan mee:
http://www.tasteofamsterd(...)m/bbq-challenge.html
Leuk!quote:Op zondag 11 mei 2014 10:47 schreef regnavetto het volgende:
Yes! Half 9quote:Op zondag 11 mei 2014 11:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Leuk!
Is dat 's avonds? Ik ben daar vrijdagavond na werk
Ok! Als je er niet te gespannen uitziet kom ik wel even hallo zeggenquote:
We hebben 1.5 uur de tijd en krijgen een Blackbox. Dus heb geen ideequote:Op zondag 11 mei 2014 12:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ok! Als je er niet te gespannen uitziet kom ik wel even hallo zeggen![]()
En als t goed is wordt t vrijdag best mooi weer.
Wat ga je maken? Spareribs? Pulled pork?
quote:Op zondag 11 mei 2014 09:40 schreef minilot het volgende:
Ik ga nu zes potten homemade barbecuesaus maken als moederdagkadootje.
Oh haha dan zal ik wel geen hoi zeggen vanwege tijdsdrukquote:Op zondag 11 mei 2014 12:19 schreef regnavetto het volgende:
[..]
We hebben 1.5 uur de tijd en krijgen een Blackbox. Dus heb geen idee. Zit in ieder geval een stuk vlees, vis en groenten in. Wat weten we niet.
Haha, mag best even hoi zeggen!quote:Op zondag 11 mei 2014 12:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Oh haha dan zal ik wel geen hoi zeggen vanwege tijdsdruk.
Leuke challenge! Jammer dat ik geen jurylid ben
Niet helemaal, de blonde is niet zo goed gelukt, niet wat het had moeten worden. We hebben er wat aan toegevoegd wat waarschijnlijk de boosdoener is. Ik heb twee weken terug nog een standaard blond bier gebotteld. Als die gewoon goed is gelukt, dan weet ik in elk geval waar het aan ligt. Dan is misschien niet alles even goed gelukt, maar ben ik in elk geval wel weer wat wijzer geworden.quote:Op zondag 11 mei 2014 12:37 schreef Sunnythesun het volgende:
En wat leuk dat het lukt met het bier Vork.
Niet voor mijn moeder! Ik had haar laatst al een keer een potje gegeven en die had ze in twee dagen op. Dus dit is een beetje als geintjequote:
Nee ok, niet 100% maar daar leer je van. Die ander was wel goed toch? Dat vind ik al een hele prestatiequote:Op zondag 11 mei 2014 12:42 schreef Vork het volgende:
[..]
Niet helemaal, de blonde is niet zo goed gelukt, niet wat het had moeten worden. We hebben er wat aan toegevoegd wat waarschijnlijk de boosdoener is. Ik heb twee weken terug nog een standaard blond bier gebotteld. Als die gewoon goed is gelukt, dan weet ik in elk geval waar het aan ligt. Dan is misschien niet alles even goed gelukt, maar ben ik in elk geval wel weer wat wijzer geworden.
Die gaat vast een lekker varkentje roosteren op de BBQ.quote:Op zondag 11 mei 2014 12:26 schreef regnavetto het volgende:
Heb er wel zin in, ik kook in dezelfde voorronde als Siham.
Met whiskysausquote:Op zondag 11 mei 2014 13:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Die gaat vast een lekker varkentje roosteren op de BBQ.
Normaal gesproken nooit eigenlijk, maar deze vond ze toevallig superlekkerquote:
Ik ken Siham nietquote:Op zondag 11 mei 2014 12:26 schreef regnavetto het volgende:
[..]
Haha, mag best even hoi zeggen!
Heb er wel zin in, ik kook in dezelfde voorronde als Siham.
Oh, geen fictiequote:
Snap ik. En nu je het niet kan vinden heb je zeker je boek nodig.quote:Op zondag 11 mei 2014 13:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Oh, geen fictie. The Java Programming Language, 3rd edition. Iets dat ik nu toevallig nodig heb voor iets dat ik nu aan het schrijven ben
. Niet dat die informatie elders ook niet staat hoor, maar een boek leest prettiger.
Jaquote:Op zondag 11 mei 2014 13:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Snap ik. En nu je het niet kan vinden heb je zeker je boek nodig.
Nice. Nee, heel nice.quote:Op zondag 11 mei 2014 13:56 schreef golfer het volgende:
Wij gaan zo weer eens ouderwets zelf ravioli maken van semola di grano duro. Pastamachine weer ontstoft.
Vulling met fijngehakte rivierkreeftjes, parmezaan, peterselie, basilicum, room en mascarpone.
Oeh dat klinkt verukkelijkquote:Op zondag 11 mei 2014 13:56 schreef golfer het volgende:
Wij gaan zo weer eens ouderwets zelf ravioli maken van semola di grano duro. Pastamachine weer ontstoft.
Vulling met fijngehakte rivierkreeftjes, parmezaan, peterselie, basilicum, room en mascarpone.
Dat klinkt verrukkelijk. En doe je dan een tabletje, of heb je lactose-vrije mascarpone?quote:Op zondag 11 mei 2014 13:56 schreef golfer het volgende:
Ik wel. Vind het lekkere groente.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:11 schreef Bluezz het volgende:
Ik snap de hype nog steeds niet qua aspergesVind eigenlijk alleen de soep ervan echt lekker
Hier idem ditoquote:Op zondag 11 mei 2014 15:11 schreef Bluezz het volgende:
Ik snap de hype nog steeds niet qua aspergesVind eigenlijk alleen de soep ervan echt lekker
Ik ook, en soms de groene gegrild met wat hollandaise sausquote:Op zondag 11 mei 2014 15:11 schreef Bluezz het volgende:
Lief zegquote:Op zondag 11 mei 2014 15:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hier idem ditoBehalve dan de soep
Ik heb het een keer gegeten, maar het is niet zo dat ik er nu helemaal wild van word eigenlijk
Gelukkig maar
Ik kreeg net een SMS-je van de buurvrouw: ze heeft gister in de regen staan wachten bij de bakker om 6 echte Bossche Bollen te halenVoor mijn verjaardag
Echt......wat zou je zonder zo'n buuf moeten he
![]()
Wanneer is je verjaardag dan?quote:Op zondag 11 mei 2014 15:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hier idem ditoBehalve dan de soep
Ik heb het een keer gegeten, maar het is niet zo dat ik er nu helemaal wild van word eigenlijk
Gelukkig maar
Ik kreeg net een SMS-je van de buurvrouw: ze heeft gister in de regen staan wachten bij de bakker om 6 echte Bossche Bollen te halenVoor mijn verjaardag
Echt......wat zou je zonder zo'n buuf moeten he
![]()
Geen idee sorry :$quote:Op zondag 11 mei 2014 15:22 schreef FutureFairytale het volgende:
Regnavetto; ik wil tickets kopen nu voor ToA en zie Moederdagtickets staan... alleen nergens wat dat inhoudt. Weet jij het toevallig?
Staat op de site:quote:Op zondag 11 mei 2014 15:22 schreef FutureFairytale het volgende:
Regnavetto; ik wil tickets kopen nu voor ToA en zie Moederdagtickets staan... alleen nergens wat dat inhoudt. Weet jij het toevallig?
Woensdagquote:Op zondag 11 mei 2014 15:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wanneer is je verjaardag dan?
Ik heb dit jaar nog helemaal geen asperges gegeten en komt er ook niet van waarschijnlijk. Ouders houden er niet zo van en ik kan geen pond in mn eentje wegwerken.
Ik geloof dat ik de combi Giro d'Italia en Ierland niet helemaal begrijpquote:Op zondag 11 mei 2014 15:32 schreef golfer het volgende:
Wat zonde, dat vreselijke slechte weer bij de Giro d'Italia in Ierland.![]()
Mooi landschap, dat wel.
Het is niet ongebruikelijk dat een grote wielerronde niet start in het land van origine.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:33 schreef PdeHoog het volgende:
Ik geloof dat ik de combi Giro d'Italia en Ierland niet helemaal begrijp
Ja. Dat snap ik. En ik snap ook dat het vooral een commerciele gedachte is die erachter hangt maar op die manier verlies je toch een stuk identiteit bij zo'n tour lijkt me. Maar goed....ik ben geen sportliefhebber dus het zal aan mij liggenquote:Op zondag 11 mei 2014 15:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is niet ongebruikelijk dat een grote wielerronde niet start in het land van origine.
De tour de france en de vuelta en de giro zijn allemaal ook al eens in Nederland gestart.
Veel problemen met de financienquote:Op zondag 11 mei 2014 15:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Verder heeft Ierland veel gemeen met Italie: corrupt, katholiek,
Het is echt een centenkwestie idd. Een paar etappes in het buitenland levert veel meer op dan een Italiaanse etappe. Giro D'Italia heeft het financieel zwaar, zeker in vergelijking met de Tour/Vuelta.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Dat snap ik. En ik snap ook dat het vooral een commerciele gedachte is die erachter hangt maar op die manier verlies je toch een stuk identiteit bij zo'n tour lijkt me. Maar goed....ik ben geen sportliefhebber dus het zal aan mij liggen
Och, je krijgt tenminste gratis eten!quote:Op zondag 11 mei 2014 17:54 schreef PdeHoog het volgende:
Gezellig. In de rij bij de afhaalchinees. Briljant plan van mijn ouders
Gratis?quote:
Je moet ook van tevoren bellen en dan geven zij aan wanneer je kunt afhalen.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:54 schreef PdeHoog het volgende:
Gezellig. In de rij bij de afhaalchinees. Briljant plan van mijn ouders
Zondag en moederdag, bij de afhaalchinees is het dan idd een gekkenhuis denk ik.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gratis?Ik betaal het zelf
Ik vier mijn verjaardag bij mijn ouders
![]()
Maar het is moederdag en daardoor blijkbaar complete chaos of zo
Ik kan heel goed Frans, alleen die taal blijft lastigquote:Op zondag 11 mei 2014 18:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Je moet ook van tevoren bellen en dan geven zij aan wanneer je kunt afhalen.
Schijtweer! Heb tenminste wel kunnen stofzuigen, afwassen en Frans geleerd. Rotweer!
Ja want moeders hoeven dan een dag niet te koken en vaders kunnen niet koken.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zondag en moederdag, bij de afhaalchinees is het dan idd een gekkenhuis denk ik.
Is Teigetje het daarmee eens?quote:Op zondag 11 mei 2014 18:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik kan heel goed Frans, alleen die taal blijft lastig
Nou, normaal is dat niet nodig. Mijn foute inschattingquote:Op zondag 11 mei 2014 18:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 mei 2014 18:38 schreef TAV74 het volgende:
zinvol dagje dit. Slapen,ontbijten, even bij mijn ouders langs en nu weer doodmoe op de bank. Nachtbraken is niet meer besteed aan ons bejaarden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
ik ga er vanuit dat de eerder gemaakte afspraak nog staat. klopt dat.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:36 schreef PdeHoog het volgende:
Goed nieuws voor de efteling-gangers: ik heb nu 14 kortingsbonnen. Stuur vooral je adres ff per pm als je nog niets hebt geregeld.
quote:Op zondag 11 mei 2014 18:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Schijtweer! Heb tenminste wel kunnen stofzuigen, afwassen en Frans geleerd. Rotweer!
Ik spreek al jaren geen Frans meer(sinds lente/zomer 2003),maar ik kan het nog...Alleen is het wel moeilijk geworden om de juiste woorden te vinden.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik kan heel goed Frans, alleen die taal blijft lastig
quote:Op zondag 11 mei 2014 18:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ja want moeders hoeven dan een dag niet te koken en vaders kunnen niet koken.
(degene die bij de Chinees staan iig)
Ik kan al koken vanaf mijn 8ste,kwestie van leren en proberen.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, normaal is dat niet nodig. Mijn foute inschattingHet wordt tijd dat men weer eens leert te koken voor moeders
heb je ons adres nog?quote:Op zondag 11 mei 2014 18:36 schreef PdeHoog het volgende:
Goed nieuws voor de efteling-gangers: ik heb nu 14 kortingsbonnen. Stuur vooral je adres ff per pm als je nog niets hebt geregeld.
quote:Op zondag 11 mei 2014 18:41 schreef golfer het volgende:
Middagje goed besteed met het maken van de ravioli:Tof! Was het lekker? De vulling lijkt geslonken eenmaal gekookt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat had je als hoofdgerecht?![]()
Ik heb na dat Russisch ei van vanmiddag nog geen trek. Wacht t wel af.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
"We moeten af van het gebruik van die rare geheimtaal. ICT is ook voor gewone mensen, niet iets voor tovenaarsleerlingen onder elkaar", stelt VVD-kamerlid Ton Elias, die voorzitter is van de commissie.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:54 schreef z80 het volgende:
![]()
je stelt een commissie samen om het falen van de ict bij de overheid in kaart te brengen maar deze commissie bestaat uit digibeten.
http://webwereld.nl/overh(...)-worstelt-met-jargon
quote:Op zondag 11 mei 2014 19:01 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
"We moeten af van het gebruik van die rare geheimtaal. ICT is ook voor gewone mensen, niet iets voor tovenaarsleerlingen onder elkaar", stelt VVD-kamerlid Ton Elias, die voorzitter is van de commissie.
Wil ik ook eens weten.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]geniaal!! Gaan we dan ook al het jargon weghalen bij de rechtspraak? Is immers ook voor 'gewone mensen'.. om maar wat te noemen.
quote:Op zondag 11 mei 2014 19:03 schreef Sunnythesun het volgende:
geniaal!! Gaan we dan ook al het jargon weghalen bij de rechtspraak? Is immers ook voor 'gewone mensen'.. om maar wat te noemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh sorry P, dat had ik even gemistquote:Op zondag 11 mei 2014 18:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gratis?Ik betaal het zelf
Ik vier mijn verjaardag bij mijn ouders
![]()
Maar het is moederdag en daardoor blijkbaar complete chaos of zo
Ik vind ook dat je gewoon ongeschoolde mensen aan het werk moet zetten in die sector, lekker pragmatischquote:Op zondag 11 mei 2014 19:01 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
"We moeten af van het gebruik van die rare geheimtaal. ICT is ook voor gewone mensen, niet iets voor tovenaarsleerlingen onder elkaar", stelt VVD-kamerlid Ton Elias, die voorzitter is van de commissie.
Wel eerst flink de basis kennen.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik vind ook dat je gewoon ongeschoolde mensen aan het werk moet zetten in die sector, lekker pragmatisch
quote:Op zondag 11 mei 2014 19:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik vind ook dat je gewoon ongeschoolde mensen aan het werk moet zetten in die sector, lekker pragmatisch
Tuurlijk niet, gewoon volslagen leken, die snappen de gebruikers heel goed, al die gewone mensen. Opleidingen en kennis zijn overschat, levert alleen maar vervelend jargon opquote:Op zondag 11 mei 2014 19:10 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Wel eerst flink de basis kennen.
quote:Op zondag 11 mei 2014 18:54 schreef z80 het volgende:
![]()
je stelt een commissie samen om het falen van de ict bij de overheid in kaart te brengen maar deze commissie bestaat uit digibeten.
http://webwereld.nl/overh(...)-worstelt-met-jargon
quote:Op zondag 11 mei 2014 19:04 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Laten we dan ook het jargon weghalen uit de gezondheidszorgDat is er namelijk ook voor 'gewone mensen'...
Ja precies, zou alles een stuk duidelijker van wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook het parlement is voor gewone mensenquote:Op zondag 11 mei 2014 19:13 schreef Pietverdriet het volgende:
Tja, ben al jaren teleurgesteld in het niveau van de parlementsleden.
Ik had de vulling expres kleingehouden om te voorkomen dat ie uit elkaar zou barsten tijdens het koken.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:00 schreef FutureFairytale het volgende:
Tof! Was het lekker? De vulling lijkt geslonken eenmaal gekookt.
quote:Wat had je als hoofdgerecht?![]()
op naar de 6000equote:Op zondag 11 mei 2014 20:20 schreef Bluezz het volgende:
En ik heb zojuist op mijn zelfbegonnen FB pagina het 5000e lid verwelkomd![]()
twitter:Koning_NL twitterde op zondag 11-05-2014 om 18:04:27Nee, Wij gaan geen baard laten staan. En Max ook niet. #songfestival #esf reageer retweet
Nope, volg uberhaupt nog niet veel mensen. Zal deze eens toevoegenquote:Op zondag 11 mei 2014 20:30 schreef Bluezz het volgende:
TavSun volgen jullie Willem-Alexander ook op Twitter? Echt grappige oneliners.twitter:Koning_NL twitterde op zondag 11-05-2014 om 18:04:27Nee, Wij gaan geen baard laten staan. En Max ook niet. #songfestival #esf reageer retweet
Nu welquote:Op zondag 11 mei 2014 20:30 schreef Bluezz het volgende:
TavSun volgen jullie "de Koning" ook op Twitter? Echt grappige oneliners.twitter:Koning_NL twitterde op zondag 11-05-2014 om 18:04:27Nee, Wij gaan geen baard laten staan. En Max ook niet. #songfestival #esf reageer retweet
Zou K. dat zelluf verzinnen?quote:Op zondag 11 mei 2014 20:30 schreef Bluezz het volgende:
TavSun volgen jullie "de Koning" ook op Twitter? Echt grappige oneliners.twitter:Koning_NL twitterde op zondag 11-05-2014 om 18:04:27Nee, Wij gaan geen baard laten staan. En Max ook niet. #songfestival #esf reageer retweet
Van je koor? Veel zeg!quote:Op zondag 11 mei 2014 20:20 schreef Bluezz het volgende:
En ik heb zojuist op mijn zelfbegonnen FB pagina het 5000e lid verwelkomd![]()
Ik denk de Utrechters facebook.quote:
quote:Op zondag 11 mei 2014 20:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik had de vulling expres kleingehouden om te voorkomen dat ie uit elkaar zou barsten tijdens het koken.
[..]![]()
Dat was het hoofdgerecht en erbij een simpele salade van tomaat en komkommer met een olie/balsamicodressing.
Ik denk er nog even over naquote:Op zondag 11 mei 2014 20:43 schreef PdeHoog het volgende:
Dames en heren,
Ik heb voor de volgende mensen nu een envelop klaar liggen met 1 of 2 kortingskaarten van Appie:
Isa
Lein
Lonaa 2x
Sun & TAV
Z80
Anthraxx
En 1-2 voor Sarabi zodra ze me antwoord geeft
Ik heb er nog twee over. Wie ben ik vergeten of voelt zich nog wel in staat om met een stel leipe FOK-kers naar de Efteling te gaan met 10 EUR korting?
Yupquote:Op zondag 11 mei 2014 18:42 schreef z80 het volgende:
[..]
ik ga er vanuit dat de eerder gemaakte afspraak nog staat. klopt dat.
Alles..... staat geregistreerd in The Cloudquote:
Oh dat is shit zegquote:Op zondag 11 mei 2014 20:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik had met veel moeite een etentje voor morgen geregeld (probeer maar eens met verschillende mensen met verschillende banen/agenda's/wensen/eisen iets te regelen terwijl je vnl alleen telefoonnummers hebt), blijkt de persoon waarvoor we uit eten gaan heel erg ziek te zijnKan ik iedereen af gaan bellen! en ik hoop dat ze snel beter is natuurlijk, kan het organisatie-feest weer overnieuw
lukt wel mits er een deftig voor + nagerecht bij zit.quote:Op zondag 11 mei 2014 20:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]![]()
Ik wou dat ik zo weinig kon eten.
Ben pas woensdag jarig. Maar nu was mijn neefje beschikbaar en tijdtechnisch kwam het gewoon goed uit. Ook qua moederdag en zoquote:Op zondag 11 mei 2014 19:05 schreef Selestha het volgende:
[..]
Oh sorry P, dat had ik even gemistGefeliciteerd!
Oh god..quote:Op zondag 11 mei 2014 20:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Alles..... staat geregistreerd in The CloudOf, in dit geval, iCloud
Zelfs je mobiele nummer
Die zijn briljant iddquote:Op zondag 11 mei 2014 20:30 schreef Bluezz het volgende:
Datumprikker.nlquote:Op zondag 11 mei 2014 20:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik had met veel moeite een etentje voor morgen geregeld (probeer maar eens met verschillende mensen met verschillende banen/agenda's/wensen/eisen iets te regelen terwijl je vnl alleen telefoonnummers hebt), blijkt de persoon waarvoor we uit eten gaan heel erg ziek te zijnKan ik iedereen af gaan bellen! en ik hoop dat ze snel beter is natuurlijk, kan het organisatie-feest weer overnieuw
Apple Knows Allquote:
twitter:twitterde op donderdag 01-01-1970 om 01:00:00Arjen Lubach @schemer 13 min.'We hebben de worteltjes uit het assortiment geschrapt.' Perfect, dan hoef ik dat niet meer te doen. reageer retweet
Ik heb met een paar geen internetcontact, geen email, geen facebook, niets.quote:
quote:Op zondag 11 mei 2014 20:49 schreef Sunnythesun het volgende:
Voor Boris:twitter:twitterde op donderdag 01-01-1970 om 01:00:00Arjen Lubach @schemer 13 min.'We hebben de worteltjes uit het assortiment geschrapt.' Perfect, dan hoef ik dat niet meer te doen. reageer retweet
Sommige kinderen zijn niet-slapend ook heel leuk hoorquote:Op zondag 11 mei 2014 21:09 schreef PdeHoog het volgende:
Woei. Bevroren Bossche Bollen in da houseMocht ook gelijk ff op een slapend kind passen terwijl buuf de auto parkeerde. Slapend zijn kinderen best leuk eigenlijk
Daar valt deze ook onderquote:Op zondag 11 mei 2014 21:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Sommige kinderen zijn niet-slapend ook heel leuk hoor(eventjes)
quote:Op zondag 11 mei 2014 21:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee joh
Voor (oud-) Utrechters. Tis echt een gezellige groep.
Julius heeft vandaag zelf ook aan een wedstrijdje BBQ-en meegedaan en gewonnen:quote:Op zondag 11 mei 2014 10:47 schreef regnavetto het volgende:
twitter:Smartcook twitterde op zondag 11-05-2014 om 18:37:271ste met #Livar sukade tijdens bbq-wedstrijd in België, super begin van het seizoen http://t.co/sFuiJeLTah reageer retweet
In vijf seconden zeiknat zeker?quote:Op maandag 12 mei 2014 08:15 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
In ben er net door getroffen. Op de parkeerplaats voor mijn kantoor.
Inderdaad, zeiknat. Ik zit in Hilversum. Maar het viel op zich wel mee. Ik kon het gebouw nog maar nét zienquote:Op maandag 12 mei 2014 08:27 schreef minilot het volgende:
[..]
In vijf seconden zeiknat zeker?Ik weet niet waar jij precies zit, maar hier was het gedurende een paar minuten als of ik de Niagarawatervallen uit mijn raam zag..
Kijk, zo is het wel grappig.quote:Op zondag 11 mei 2014 20:49 schreef Sunnythesun het volgende:
Voor Boris:twitter:twitterde op donderdag 01-01-1970 om 01:00:00Arjen Lubach @schemer 13 min.'We hebben de worteltjes uit het assortiment geschrapt.' Perfect, dan hoef ik dat niet meer te doen. reageer retweet
Cool!quote:Op zondag 11 mei 2014 23:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Julius heeft vandaag zelf ook aan een wedstrijdje BBQ-en meegedaan en gewonnen:[ afbeelding ]twitter:Smartcook twitterde op zondag 11-05-2014 om 18:37:271ste met #Livar sukade tijdens bbq-wedstrijd in België, super begin van het seizoen http://t.co/sFuiJeLTah reageer retweet
Die hebben een maand of 3 de tijd gehad om het te leren.quote:Op maandag 12 mei 2014 11:41 schreef Bluezz het volgende:
Tof Lonaa!
Poppodia
Binnenkort gaan we weer repeteren in het Patronaat, ook zo leuk.
Hoe ging dat met die mensen die nog nooit een instrument bespeeld hebben dan?
Poeh...nooit gedacht dat er zo veel apps voor zijnquote:Op maandag 12 mei 2014 11:06 schreef Duderinnetje het volgende:
AnneX, jij trachtte toch te stoppen met roken en vindt het lastig?
Er is iets nieuws. Op. Twitter opgepikt van G. Verbaan:
https://twitter.com/gverbaan/status/465773973385789440
Misschien iets voor jou?
Dat wist ik niet, dat je net gestopt was! Goed zo! En niet door de stress en zorgen weer beginnen hoor! Je hebt nu in elk geval één ding in de plus staan.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:02 schreef AnneX het volgende:
[..]
Poeh...nooit gedacht dat er zo veel apps voor zijn![]()
Merci.
Al weer twee weken zónder, ik vreet tandenstokersen heb een zeer kort lontje en meer lucht.
Dit i.c.m. Mn.AnneX die zich zorgen maakt ( me too) over de sch.ouwechies is
explosief.
Straks de huisarts op visite.
Goed van je! Gewoon volhouden is het enige advies dat ik je geven kan.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:02 schreef AnneX het volgende:
[..]
Poeh...nooit gedacht dat er zo veel apps voor zijn![]()
Merci.
Al weer twee weken zónder, ik vreet tandenstokersen heb een zeer kort lontje en meer lucht.
Dit i.c.m. Mn.AnneX die zich zorgen maakt ( me too) over de sch.ouwechies is
explosief.
Straks de huisarts op visite.
Dat inderdaad! In zo'n lastige periode is elke positieve houvast meegenomen.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:49 schreef Duderinnetje het volgende:
Je hebt nu in elk geval één ding in de plus staan.
Wat zij zegtquote:Op maandag 12 mei 2014 12:09 schreef Isabeau het volgende:
Nou, ik vind het knap AnneXen dat korte lontje gaat vanzelf weer over (alleen komt het zo te lezen nu niet zo handig uit)
Ja dat was Sugar Rayquote:Op maandag 12 mei 2014 14:07 schreef morgane het volgende:
Hahaha coolWeet je nog welke band dat was? Het zit inderdaad op een erg onhandige plek. De nieuwe zit recht naast het CS
Doornroosje was indertijd ook erg verbonden met de Nijmeegse drugscene. De directeur zei tijdens de rondleiding dat ze in het ontwerp van het nieuwe gebouw zoveel mogelijk donkere/onoverzichtelijke hoekjes hebben voorkomen om dealers buiten de deur te houden
quote:
Ja heel fout, maar dat was wel heel grappig om te zien.quote:Op maandag 12 mei 2014 14:23 schreef morgane het volgende:
MTV Cribs is zó fouthaha ja dat kwam ze vast goed uit.
Haha ja. Ik heb tijdens m'n eerste stage nog een aantal afleveringen van When I Was 17 ondertiteld. En een hele documentaire over Avril Lavigne. Dat was ook érg foutquote:Op maandag 12 mei 2014 14:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja heel fout, maar dat was wel heel grappig om te zien.
Gebeurt dat?!quote:Op maandag 12 mei 2014 14:41 schreef Lonaa het volgende:
Ik had de woningbouw aan de deur die vond dat onze voortuin netter moet.
Het valt wel mee hoor.quote:Op maandag 12 mei 2014 14:45 schreef minilot het volgende:
[..]
Gebeurt dat?!![]()
Hoe erg is het dan? Foto!
quote:
Ja, inderdaad. Er mag best een plantje onkruid uit her en der, maar het is opzich prima.quote:Op maandag 12 mei 2014 14:51 schreef minilot het volgende:
Nou jaaaa Lonaa!![]()
Is toch gewoon groeiend groen? Geen rommel, geen vuilniszakken of dat soort zooi!
Nou jaaaaaaaa.
Dat bedacht ik me ook, toen ik de deur dichtdeed.quote:Op maandag 12 mei 2014 14:57 schreef Isabeau het volgende:
"Ik vind het mooi zo, ik hou van natuurlijk groen" - kan dat niet?
Ik krijg hier inderdaad wel wilde plannen van.quote:Op maandag 12 mei 2014 14:58 schreef minilot het volgende:
Ik krijg bijkans zin om van weeromstuit onze voortuin vol te zetten met monstrueuze vleesetende planten en bizarre sculpturen. Omdat het kan!
quote:Op maandag 12 mei 2014 14:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik krijg hier inderdaad wel wilde plannen van.
Heb je nog goede ideeen?
Misschien wel zo gezellig, kom ik nog op terugquote:Op zondag 11 mei 2014 20:43 schreef z80 het volgende:
mocht er nog iemand vervoer nodig hebben vanuit de lijn Nijmegen efteling laat het maar even weten.
Ik hou me aanbevolen hoor!quote:Op maandag 12 mei 2014 15:27 schreef morgane het volgende:
Zullen we ook een keer een niet-Efteling-culmeet houden? Voor de mensen die dit jaar al een keer naar de Efteling gaan en verder niet zoveel te besteden hebben, zoals ik
Wat zou je willen doen? Gewoon wat gaan drinken, of picknicken? Of uhm, bring it on!quote:
Daar ga ik nog even over nadenkenquote:Op maandag 12 mei 2014 15:30 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wat zou je willen doen? Gewoon wat gaan drinken, of picknicken? Of uhm, bring it on!
Zou ik leuk vinden als dat in dezelfde week was, dan zou ik misschien toch nog met een aantal van jullie kunnen meetenquote:Op maandag 12 mei 2014 15:32 schreef morgane het volgende:
[..]
Daar ga ik nog even over nadenkenMisschien eerst eens nadenken over een centrale plek! Terrasje doen in bijv. Utrecht is bij goed weer altijd een goed plan lijkt me.
Paar uur bezig al?quote:Op maandag 12 mei 2014 15:45 schreef golfer het volgende:
Zo. Weer lekker een paar uur in de keuken bezig geweest met het voorbereiden van een lekkere maaltijd voor vanavond, en aangezien B. hier vanaf haar werk meeleest zeg ik dus niet wat het wordt.![]()
Tevens weer een lekker maisbrood in elkaar gekneed en dat gata zo de oven in.
Dat zou ook leuk zijnquote:Op maandag 12 mei 2014 15:46 schreef morgane het volgende:
Of natuurlijk zoals een CULmeet betaamt ergens budgetverantwoord uit eten
Jaren geen meet en dan opeens twee in een week?quote:Op maandag 12 mei 2014 15:44 schreef Selestha het volgende:
[..]
Zou ik leuk vinden als dat in dezelfde week was, dan zou ik misschien toch nog met een aantal van jullie kunnen meeten
Tsja, ik heb weinig andere gelegenheden aangezien ik niet in NL woon. Prima als het niet gebeurd hoor, maar ik baal al wel dat ik niet naar de Efteling kanquote:Op maandag 12 mei 2014 15:47 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jaren geen meet en dan opeens twee in een week?
Ik vind dat wel een heel goede reden om rekening met jou te houdenquote:Op maandag 12 mei 2014 15:47 schreef Selestha het volgende:
[..]
Tsja, ik heb weinig andere gelegenheden aangezien ik niet in NL woon. Prima als het niet gebeurd hoor, maar ik baal al wel dat ik niet naar de Efteling kan
Kijk als het niet kan dan snap ik dat hoorquote:Op maandag 12 mei 2014 15:49 schreef morgane het volgende:
[..]
Ik vind dat wel een heel goede reden om rekening met jou te houden
Vroeger aten we thuis wel eens schelvislever op brood (prakken met zout en peper erop).quote:Op maandag 12 mei 2014 15:47 schreef regnavetto het volgende:
Iemand heeft me wat blikken kabeljauwlever gegeven. Iemand ooit iets lekkers meegemaakt?
Ja,ja...die staat nog steeds in de planning hier. We wachten op het schip met geld en mooi weer.quote:
Vrijdag schijnt het hier lekker weer te worden. Dan moet die sowieso aan.quote:Op maandag 12 mei 2014 15:52 schreef regnavetto het volgende:
[..]
Het is nu iig het perfecte weer voor.
Hmm bbq-meatquote:Op maandag 12 mei 2014 15:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja,ja...die staat nog steeds in de planning hier. We wachten op het schip met geld en mooi weer.
Dan zou ik gewoon een datum en plaats noemen als ik jou wasquote:Op maandag 12 mei 2014 15:47 schreef Selestha het volgende:
[..]
Tsja, ik heb weinig andere gelegenheden aangezien ik niet in NL woon. Prima als het niet gebeurd hoor, maar ik baal al wel dat ik niet naar de Efteling kan
Hmm welke zou er als eerste komen....quote:Op maandag 12 mei 2014 15:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja,ja...die staat nog steeds in de planning hier. We wachten op het schip met geld en mooi weer.
BBQ kan zonder (veel) geld, toch? Alleen lekker weer is wel fijn.quote:Op maandag 12 mei 2014 15:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Of www.datumprikker.nlquote:Op maandag 12 mei 2014 15:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dan zou ik gewoon een datum en plaats noemen als ik jou wasdan zie je vanzelf wie er kan/wil.
Blijkbaar, zijn gewoon nieuwe blikjes. Heb eigenlijk nog nooit met vissenlever gewerkt, gegeten. Behalve dan een keer een levertje gebruiken om een saus te monterenquote:Op maandag 12 mei 2014 15:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Vroeger aten we thuis wel eens schelvislever op brood (prakken met zout en peper erop).
Maar dat werd op een gegeven moment uit de handel gehaald (iets met te veel kwik-ophoping in de lever van de vis).
Blijkbaar mag het nu dus weer? Vissenlever?
quote:Op maandag 12 mei 2014 16:31 schreef minilot het volgende:
En voor de knutselaars onder jullie:
http://craftgawker.com/
Je woont zeker in een stad?quote:Op maandag 12 mei 2014 15:19 schreef morgane het volgende:
Ik snak soms wel heel erg naar een tuin. We hebben alleen een balkon op het noorden dus veel dingen groeien niet goed. Maar het is bijna niet te doen om iets betaalbaars te vinden met een tuin.
Jep, helaas. Het is voor m'n vriend niet zo makkelijk om op z'n werk te komen als we naar een dorp zouden verhuizen. En sowieso zien we kopen voorlopig nog niet zitten, vooral omdat ik geen vaste baan heb.quote:Op maandag 12 mei 2014 16:35 schreef minilot het volgende:
[..]
Je woont zeker in een stad?
Wij zijn vorig jaar van een (huur)flatje naar een (koop)huis met een tuin verhuisd en onze woonkosten zijn uiteindelijk maar een paar tientjes per maand omhoog gegaan.Maar ja, dat is het voordeel van een dorpje. Er is ruimte genoeg.
Voor die van mij ook niet, sinds het hoofdkantoor van Coolblue naar zo'n beetje bovenop Rotterdam Centraal is verhuisd. Is voor het gros van de werknemer natuurlijk supermakkelijk, maar niet voor onsquote:Op maandag 12 mei 2014 16:36 schreef morgane het volgende:
[..]
Jep, helaas. Het is voor m'n vriend niet zo makkelijk om op z'n werk te komen als we naar een dorp zouden verhuizen.
Awwquote:Op maandag 12 mei 2014 16:39 schreef minilot het volgende:
[..]
Voor die van mij ook niet, sinds het hoofdkantoor van Coolblue naar zo'n beetje bovenop Rotterdam Centraal is verhuisd. Is voor het gros van de werknemer natuurlijk supermakkelijk, maar niet voor ons
Snif. Daar moet ik natuurlijk niet doorheen bladeren en vervolgens opzij kijken..quote:
Soms gaat -ie fietsen, da's dan wel weer goed. Maar is een uur heen en een uur terug, mits -ie flink doortrapt en dat mijn lief daar niet altijd trek in heeft snap ik wel.quote:
Wow. Ik vind het knap dat hij het überhaupt wel eens doet! Het zou voor m'n vriend 3,5 uur fietsen zijnquote:Op maandag 12 mei 2014 16:45 schreef minilot het volgende:
[..]
Soms gaat -ie fietsen, da's dan wel weer goed. Maar is een uur heen en een uur terug, mits -ie flink doortrapt en dat mijn lief daar niet altijd trek in heeft snap ik wel.
Te laat....er zitten nu 2 kaarten in je envelopquote:
quote:Op maandag 12 mei 2014 16:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Te laat....er zitten nu 2 kaarten in je envelop
Het heeft bij ons ook 7 jaar geduurd voor we de moed verzameld hadden om de boel flink aan te pakken..quote:Op maandag 12 mei 2014 16:44 schreef minilot het volgende:
[..]
Snif. Daar moet ik natuurlijk niet doorheen bladeren en vervolgens opzij kijken..
-klik-
[ afbeelding ]
Rommel en regen en de lelijke tuintafel van de vorige bewoner (waar nog gevulde asbakken op stonden toen we als kersverse sleuteleigenaars de tuin inwandelden) die we als kweektafel gebruiken..![]()
Ooit wordt dit een mooie tuin. Ooit. En ooit gaat de zon weer schijnen.
Toch?
En dan moet ik natuurlijk al helemaal geen Great British Garden Revival gaan kijken!quote:
quote:Op maandag 12 mei 2014 16:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Het heeft bij ons ook 7 jaar geduurd voor we de moed verzameld hadden om de boel flink aan te pakken..Wat vrolijk! En wat netjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let me see you stripped down to the bone
Je bedoelt dat stomme poepbruine ENORME chalet? Dat gaan we slopen!quote:Op maandag 12 mei 2014 16:45 schreef morgane het volgende:
Potentie heeft het zeker. Er is alleen veel om doorheen te moeten kijkenen ohh een tuinhuisje!
quote:Op maandag 12 mei 2014 15:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Paar uur bezig al?Die B heeft maar geluk.
Zie bovenquote:Op maandag 12 mei 2014 16:58 schreef minilot het volgende:
Sun, waar is dat hok voor? Wat voor beessies? (->N00b)
Toffe combinatie hoor!quote:Op maandag 12 mei 2014 16:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Strak design en basis maar een frivole en weelderige beplanting
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |