Tof zeg! Succes ermee!quote:Op zondag 11 mei 2014 10:47 schreef regnavetto het volgende:
Vrijdag doe ik hier aan mee:
http://www.tasteofamsterd(...)m/bbq-challenge.html
Leuk!quote:Op zondag 11 mei 2014 10:47 schreef regnavetto het volgende:
Vrijdag doe ik hier aan mee:
http://www.tasteofamsterd(...)m/bbq-challenge.html
Yes! Half 9quote:Op zondag 11 mei 2014 11:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Leuk!
Is dat 's avonds? Ik ben daar vrijdagavond na werk
Ok! Als je er niet te gespannen uitziet kom ik wel even hallo zeggenquote:
We hebben 1.5 uur de tijd en krijgen een Blackbox. Dus heb geen ideequote:Op zondag 11 mei 2014 12:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ok! Als je er niet te gespannen uitziet kom ik wel even hallo zeggen![]()
En als t goed is wordt t vrijdag best mooi weer.
Wat ga je maken? Spareribs? Pulled pork?
quote:Op zondag 11 mei 2014 09:40 schreef minilot het volgende:
Ik ga nu zes potten homemade barbecuesaus maken als moederdagkadootje.
Oh haha dan zal ik wel geen hoi zeggen vanwege tijdsdrukquote:Op zondag 11 mei 2014 12:19 schreef regnavetto het volgende:
[..]
We hebben 1.5 uur de tijd en krijgen een Blackbox. Dus heb geen idee. Zit in ieder geval een stuk vlees, vis en groenten in. Wat weten we niet.
Haha, mag best even hoi zeggen!quote:Op zondag 11 mei 2014 12:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Oh haha dan zal ik wel geen hoi zeggen vanwege tijdsdruk.
Leuke challenge! Jammer dat ik geen jurylid ben
Niet helemaal, de blonde is niet zo goed gelukt, niet wat het had moeten worden. We hebben er wat aan toegevoegd wat waarschijnlijk de boosdoener is. Ik heb twee weken terug nog een standaard blond bier gebotteld. Als die gewoon goed is gelukt, dan weet ik in elk geval waar het aan ligt. Dan is misschien niet alles even goed gelukt, maar ben ik in elk geval wel weer wat wijzer geworden.quote:Op zondag 11 mei 2014 12:37 schreef Sunnythesun het volgende:
En wat leuk dat het lukt met het bier Vork.
Niet voor mijn moeder! Ik had haar laatst al een keer een potje gegeven en die had ze in twee dagen op. Dus dit is een beetje als geintjequote:
Nee ok, niet 100% maar daar leer je van. Die ander was wel goed toch? Dat vind ik al een hele prestatiequote:Op zondag 11 mei 2014 12:42 schreef Vork het volgende:
[..]
Niet helemaal, de blonde is niet zo goed gelukt, niet wat het had moeten worden. We hebben er wat aan toegevoegd wat waarschijnlijk de boosdoener is. Ik heb twee weken terug nog een standaard blond bier gebotteld. Als die gewoon goed is gelukt, dan weet ik in elk geval waar het aan ligt. Dan is misschien niet alles even goed gelukt, maar ben ik in elk geval wel weer wat wijzer geworden.
Die gaat vast een lekker varkentje roosteren op de BBQ.quote:Op zondag 11 mei 2014 12:26 schreef regnavetto het volgende:
Heb er wel zin in, ik kook in dezelfde voorronde als Siham.
Met whiskysausquote:Op zondag 11 mei 2014 13:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Die gaat vast een lekker varkentje roosteren op de BBQ.
Normaal gesproken nooit eigenlijk, maar deze vond ze toevallig superlekkerquote:
Ik ken Siham nietquote:Op zondag 11 mei 2014 12:26 schreef regnavetto het volgende:
[..]
Haha, mag best even hoi zeggen!
Heb er wel zin in, ik kook in dezelfde voorronde als Siham.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |