Ja, dat is meer de slobberwijn van hem.quote:Op zondag 11 mei 2014 02:46 schreef TAV74 het volgende:
Die La Tulipe bij de Appie komt ook wel gewoon van hem toch?
Evengoed vind ik een aantal daarvan erg goed drinkbaar.quote:
quote:Op zondag 11 mei 2014 02:18 schreef golfer het volgende:
Ja, die heb ik hier thuis ook, en die kan ook heel goed zingen.
Dus sla die Poolse (g)(h)oer maar over.
Ik betwijfel het als bijna-West-Friezin..quote:
Nee hoor, is goed Nederlands. Ik heb echt geen West-Fries in mijn spraakgebrekquote:
Moest er nog eens bij komen neequote:Op zondag 11 mei 2014 02:54 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nee hoor, is goed Nederlands. Ik heb echt geen West-Fries in mijn spraakgebrek
Hapquote:Op zondag 11 mei 2014 02:54 schreef TAV74 het volgende:
Nee hoor, is goed Nederlands. Ik heb echt geen West-Fries in mijn spraakgebrekwel erg ouderwetsch.
Daar heb ik het nu ook maar voor genomen.. lurken bij interessante mensen.. oh en jullie B&Gquote:Op zondag 11 mei 2014 02:59 schreef Bluezz het volgende:
Overigens @Twitter #Twitter ben ik een lurker/lezer en heb vnl lokaal gedoe in mn twitter
Als je wilt dat ik echt hap moet je zeggen dat het Twents is, West Fries is wel erg onwaarschijnlijkquote:
Ken je de aflevering van father Ted waar Ierland bang was, dat als ze nog een keer zouden winnen, Ierland failliet zou gaan en daarom stuurde men Father Dougal met my lovely horsequote:Op zondag 11 mei 2014 07:43 schreef Isabeau het volgende:
Vier dagen 16 uur werken?![]()
Of is een dubbele shift korter? (ik hoop het)
En wat leuk dat ze tweede zijn geworden! Gisteren hadden we het over de kosten van het songfestival organiseren en dat eerste worden helemaal niet zo geweldig was. Dus besloten we dat ze maar tweede moesten worden. En kijk eens!
Nee de shifts zijn korter, zo erg is het nog niet ( al is het daar in het verleden wel eens op neer gekomen). Ik doe drie uur in de morgen (5 tot 8) en dan 5 uur in de middag (1 tot 6) maar het is vanwege mijn vermoeidheidsklachten behoorlijk zwaar voor me. Ik lig tussendoor op zulke dagen eigenlijk alleen in bed om het vol te kunnen houdenquote:Op zondag 11 mei 2014 07:43 schreef Isabeau het volgende:
Vier dagen 16 uur werken?![]()
Of is een dubbele shift korter? (ik hoop het)
En wat leuk dat ze tweede zijn geworden! Gisteren hadden we het over de kosten van het songfestival organiseren en dat eerste worden helemaal niet zo geweldig was. Dus besloten we dat ze maar tweede moesten worden. En kijk eens!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |