Oh, geen fictiequote:
Snap ik. En nu je het niet kan vinden heb je zeker je boek nodig.quote:Op zondag 11 mei 2014 13:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Oh, geen fictie. The Java Programming Language, 3rd edition. Iets dat ik nu toevallig nodig heb voor iets dat ik nu aan het schrijven ben
. Niet dat die informatie elders ook niet staat hoor, maar een boek leest prettiger.
Jaquote:Op zondag 11 mei 2014 13:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Snap ik. En nu je het niet kan vinden heb je zeker je boek nodig.
Nice. Nee, heel nice.quote:Op zondag 11 mei 2014 13:56 schreef golfer het volgende:
Wij gaan zo weer eens ouderwets zelf ravioli maken van semola di grano duro. Pastamachine weer ontstoft.
Vulling met fijngehakte rivierkreeftjes, parmezaan, peterselie, basilicum, room en mascarpone.
Oeh dat klinkt verukkelijkquote:Op zondag 11 mei 2014 13:56 schreef golfer het volgende:
Wij gaan zo weer eens ouderwets zelf ravioli maken van semola di grano duro. Pastamachine weer ontstoft.
Vulling met fijngehakte rivierkreeftjes, parmezaan, peterselie, basilicum, room en mascarpone.
Dat klinkt verrukkelijk. En doe je dan een tabletje, of heb je lactose-vrije mascarpone?quote:Op zondag 11 mei 2014 13:56 schreef golfer het volgende:
Ik wel. Vind het lekkere groente.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:11 schreef Bluezz het volgende:
Ik snap de hype nog steeds niet qua aspergesVind eigenlijk alleen de soep ervan echt lekker
Hier idem ditoquote:Op zondag 11 mei 2014 15:11 schreef Bluezz het volgende:
Ik snap de hype nog steeds niet qua aspergesVind eigenlijk alleen de soep ervan echt lekker
Ik ook, en soms de groene gegrild met wat hollandaise sausquote:Op zondag 11 mei 2014 15:11 schreef Bluezz het volgende:
Lief zegquote:Op zondag 11 mei 2014 15:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hier idem ditoBehalve dan de soep
Ik heb het een keer gegeten, maar het is niet zo dat ik er nu helemaal wild van word eigenlijk
Gelukkig maar
Ik kreeg net een SMS-je van de buurvrouw: ze heeft gister in de regen staan wachten bij de bakker om 6 echte Bossche Bollen te halenVoor mijn verjaardag
Echt......wat zou je zonder zo'n buuf moeten he
![]()
Wanneer is je verjaardag dan?quote:Op zondag 11 mei 2014 15:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hier idem ditoBehalve dan de soep
Ik heb het een keer gegeten, maar het is niet zo dat ik er nu helemaal wild van word eigenlijk
Gelukkig maar
Ik kreeg net een SMS-je van de buurvrouw: ze heeft gister in de regen staan wachten bij de bakker om 6 echte Bossche Bollen te halenVoor mijn verjaardag
Echt......wat zou je zonder zo'n buuf moeten he
![]()
Geen idee sorry :$quote:Op zondag 11 mei 2014 15:22 schreef FutureFairytale het volgende:
Regnavetto; ik wil tickets kopen nu voor ToA en zie Moederdagtickets staan... alleen nergens wat dat inhoudt. Weet jij het toevallig?
Staat op de site:quote:Op zondag 11 mei 2014 15:22 schreef FutureFairytale het volgende:
Regnavetto; ik wil tickets kopen nu voor ToA en zie Moederdagtickets staan... alleen nergens wat dat inhoudt. Weet jij het toevallig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |