Dat wist ik niet, dat je net gestopt was! Goed zo! En niet door de stress en zorgen weer beginnen hoor! Je hebt nu in elk geval één ding in de plus staan.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:02 schreef AnneX het volgende:
[..]
Poeh...nooit gedacht dat er zo veel apps voor zijn![]()
Merci.
Al weer twee weken zónder, ik vreet tandenstokersen heb een zeer kort lontje en meer lucht.
Dit i.c.m. Mn.AnneX die zich zorgen maakt ( me too) over de sch.ouwechies is
explosief.
Straks de huisarts op visite.
Goed van je! Gewoon volhouden is het enige advies dat ik je geven kan.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:02 schreef AnneX het volgende:
[..]
Poeh...nooit gedacht dat er zo veel apps voor zijn![]()
Merci.
Al weer twee weken zónder, ik vreet tandenstokersen heb een zeer kort lontje en meer lucht.
Dit i.c.m. Mn.AnneX die zich zorgen maakt ( me too) over de sch.ouwechies is
explosief.
Straks de huisarts op visite.
Dat inderdaad! In zo'n lastige periode is elke positieve houvast meegenomen.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:49 schreef Duderinnetje het volgende:
Je hebt nu in elk geval één ding in de plus staan.
Wat zij zegtquote:Op maandag 12 mei 2014 12:09 schreef Isabeau het volgende:
Nou, ik vind het knap AnneXen dat korte lontje gaat vanzelf weer over (alleen komt het zo te lezen nu niet zo handig uit)
Ja dat was Sugar Rayquote:Op maandag 12 mei 2014 14:07 schreef morgane het volgende:
Hahaha coolWeet je nog welke band dat was? Het zit inderdaad op een erg onhandige plek. De nieuwe zit recht naast het CS
Doornroosje was indertijd ook erg verbonden met de Nijmeegse drugscene. De directeur zei tijdens de rondleiding dat ze in het ontwerp van het nieuwe gebouw zoveel mogelijk donkere/onoverzichtelijke hoekjes hebben voorkomen om dealers buiten de deur te houden
quote:
Ja heel fout, maar dat was wel heel grappig om te zien.quote:Op maandag 12 mei 2014 14:23 schreef morgane het volgende:
MTV Cribs is zó fouthaha ja dat kwam ze vast goed uit.
Haha ja. Ik heb tijdens m'n eerste stage nog een aantal afleveringen van When I Was 17 ondertiteld. En een hele documentaire over Avril Lavigne. Dat was ook érg foutquote:Op maandag 12 mei 2014 14:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja heel fout, maar dat was wel heel grappig om te zien.
Gebeurt dat?!quote:Op maandag 12 mei 2014 14:41 schreef Lonaa het volgende:
Ik had de woningbouw aan de deur die vond dat onze voortuin netter moet.
Het valt wel mee hoor.quote:Op maandag 12 mei 2014 14:45 schreef minilot het volgende:
[..]
Gebeurt dat?!![]()
Hoe erg is het dan? Foto!
quote:
Ja, inderdaad. Er mag best een plantje onkruid uit her en der, maar het is opzich prima.quote:Op maandag 12 mei 2014 14:51 schreef minilot het volgende:
Nou jaaaa Lonaa!![]()
Is toch gewoon groeiend groen? Geen rommel, geen vuilniszakken of dat soort zooi!
Nou jaaaaaaaa.
Dat bedacht ik me ook, toen ik de deur dichtdeed.quote:Op maandag 12 mei 2014 14:57 schreef Isabeau het volgende:
"Ik vind het mooi zo, ik hou van natuurlijk groen" - kan dat niet?
Ik krijg hier inderdaad wel wilde plannen van.quote:Op maandag 12 mei 2014 14:58 schreef minilot het volgende:
Ik krijg bijkans zin om van weeromstuit onze voortuin vol te zetten met monstrueuze vleesetende planten en bizarre sculpturen. Omdat het kan!
quote:Op maandag 12 mei 2014 14:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik krijg hier inderdaad wel wilde plannen van.
Heb je nog goede ideeen?
Misschien wel zo gezellig, kom ik nog op terugquote:Op zondag 11 mei 2014 20:43 schreef z80 het volgende:
mocht er nog iemand vervoer nodig hebben vanuit de lijn Nijmegen efteling laat het maar even weten.
Ik hou me aanbevolen hoor!quote:Op maandag 12 mei 2014 15:27 schreef morgane het volgende:
Zullen we ook een keer een niet-Efteling-culmeet houden? Voor de mensen die dit jaar al een keer naar de Efteling gaan en verder niet zoveel te besteden hebben, zoals ik
Wat zou je willen doen? Gewoon wat gaan drinken, of picknicken? Of uhm, bring it on!quote:
Daar ga ik nog even over nadenkenquote:Op maandag 12 mei 2014 15:30 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wat zou je willen doen? Gewoon wat gaan drinken, of picknicken? Of uhm, bring it on!
Zou ik leuk vinden als dat in dezelfde week was, dan zou ik misschien toch nog met een aantal van jullie kunnen meetenquote:Op maandag 12 mei 2014 15:32 schreef morgane het volgende:
[..]
Daar ga ik nog even over nadenkenMisschien eerst eens nadenken over een centrale plek! Terrasje doen in bijv. Utrecht is bij goed weer altijd een goed plan lijkt me.
Paar uur bezig al?quote:Op maandag 12 mei 2014 15:45 schreef golfer het volgende:
Zo. Weer lekker een paar uur in de keuken bezig geweest met het voorbereiden van een lekkere maaltijd voor vanavond, en aangezien B. hier vanaf haar werk meeleest zeg ik dus niet wat het wordt.![]()
Tevens weer een lekker maisbrood in elkaar gekneed en dat gata zo de oven in.
Dat zou ook leuk zijnquote:Op maandag 12 mei 2014 15:46 schreef morgane het volgende:
Of natuurlijk zoals een CULmeet betaamt ergens budgetverantwoord uit eten
Jaren geen meet en dan opeens twee in een week?quote:Op maandag 12 mei 2014 15:44 schreef Selestha het volgende:
[..]
Zou ik leuk vinden als dat in dezelfde week was, dan zou ik misschien toch nog met een aantal van jullie kunnen meeten
Tsja, ik heb weinig andere gelegenheden aangezien ik niet in NL woon. Prima als het niet gebeurd hoor, maar ik baal al wel dat ik niet naar de Efteling kanquote:Op maandag 12 mei 2014 15:47 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jaren geen meet en dan opeens twee in een week?
Ik vind dat wel een heel goede reden om rekening met jou te houdenquote:Op maandag 12 mei 2014 15:47 schreef Selestha het volgende:
[..]
Tsja, ik heb weinig andere gelegenheden aangezien ik niet in NL woon. Prima als het niet gebeurd hoor, maar ik baal al wel dat ik niet naar de Efteling kan
Kijk als het niet kan dan snap ik dat hoorquote:Op maandag 12 mei 2014 15:49 schreef morgane het volgende:
[..]
Ik vind dat wel een heel goede reden om rekening met jou te houden
Vroeger aten we thuis wel eens schelvislever op brood (prakken met zout en peper erop).quote:Op maandag 12 mei 2014 15:47 schreef regnavetto het volgende:
Iemand heeft me wat blikken kabeljauwlever gegeven. Iemand ooit iets lekkers meegemaakt?
Ja,ja...die staat nog steeds in de planning hier. We wachten op het schip met geld en mooi weer.quote:
Vrijdag schijnt het hier lekker weer te worden. Dan moet die sowieso aan.quote:Op maandag 12 mei 2014 15:52 schreef regnavetto het volgende:
[..]
Het is nu iig het perfecte weer voor.
Hmm bbq-meatquote:Op maandag 12 mei 2014 15:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja,ja...die staat nog steeds in de planning hier. We wachten op het schip met geld en mooi weer.
Dan zou ik gewoon een datum en plaats noemen als ik jou wasquote:Op maandag 12 mei 2014 15:47 schreef Selestha het volgende:
[..]
Tsja, ik heb weinig andere gelegenheden aangezien ik niet in NL woon. Prima als het niet gebeurd hoor, maar ik baal al wel dat ik niet naar de Efteling kan
Hmm welke zou er als eerste komen....quote:Op maandag 12 mei 2014 15:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja,ja...die staat nog steeds in de planning hier. We wachten op het schip met geld en mooi weer.
BBQ kan zonder (veel) geld, toch? Alleen lekker weer is wel fijn.quote:Op maandag 12 mei 2014 15:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Of www.datumprikker.nlquote:Op maandag 12 mei 2014 15:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dan zou ik gewoon een datum en plaats noemen als ik jou wasdan zie je vanzelf wie er kan/wil.
Blijkbaar, zijn gewoon nieuwe blikjes. Heb eigenlijk nog nooit met vissenlever gewerkt, gegeten. Behalve dan een keer een levertje gebruiken om een saus te monterenquote:Op maandag 12 mei 2014 15:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Vroeger aten we thuis wel eens schelvislever op brood (prakken met zout en peper erop).
Maar dat werd op een gegeven moment uit de handel gehaald (iets met te veel kwik-ophoping in de lever van de vis).
Blijkbaar mag het nu dus weer? Vissenlever?
quote:Op maandag 12 mei 2014 16:31 schreef minilot het volgende:
En voor de knutselaars onder jullie:
http://craftgawker.com/
Je woont zeker in een stad?quote:Op maandag 12 mei 2014 15:19 schreef morgane het volgende:
Ik snak soms wel heel erg naar een tuin. We hebben alleen een balkon op het noorden dus veel dingen groeien niet goed. Maar het is bijna niet te doen om iets betaalbaars te vinden met een tuin.
Jep, helaas. Het is voor m'n vriend niet zo makkelijk om op z'n werk te komen als we naar een dorp zouden verhuizen. En sowieso zien we kopen voorlopig nog niet zitten, vooral omdat ik geen vaste baan heb.quote:Op maandag 12 mei 2014 16:35 schreef minilot het volgende:
[..]
Je woont zeker in een stad?
Wij zijn vorig jaar van een (huur)flatje naar een (koop)huis met een tuin verhuisd en onze woonkosten zijn uiteindelijk maar een paar tientjes per maand omhoog gegaan.Maar ja, dat is het voordeel van een dorpje. Er is ruimte genoeg.
Voor die van mij ook niet, sinds het hoofdkantoor van Coolblue naar zo'n beetje bovenop Rotterdam Centraal is verhuisd. Is voor het gros van de werknemer natuurlijk supermakkelijk, maar niet voor onsquote:Op maandag 12 mei 2014 16:36 schreef morgane het volgende:
[..]
Jep, helaas. Het is voor m'n vriend niet zo makkelijk om op z'n werk te komen als we naar een dorp zouden verhuizen.
Awwquote:Op maandag 12 mei 2014 16:39 schreef minilot het volgende:
[..]
Voor die van mij ook niet, sinds het hoofdkantoor van Coolblue naar zo'n beetje bovenop Rotterdam Centraal is verhuisd. Is voor het gros van de werknemer natuurlijk supermakkelijk, maar niet voor ons
Snif. Daar moet ik natuurlijk niet doorheen bladeren en vervolgens opzij kijken..quote:
Soms gaat -ie fietsen, da's dan wel weer goed. Maar is een uur heen en een uur terug, mits -ie flink doortrapt en dat mijn lief daar niet altijd trek in heeft snap ik wel.quote:
Wow. Ik vind het knap dat hij het überhaupt wel eens doet! Het zou voor m'n vriend 3,5 uur fietsen zijnquote:Op maandag 12 mei 2014 16:45 schreef minilot het volgende:
[..]
Soms gaat -ie fietsen, da's dan wel weer goed. Maar is een uur heen en een uur terug, mits -ie flink doortrapt en dat mijn lief daar niet altijd trek in heeft snap ik wel.
Te laat....er zitten nu 2 kaarten in je envelopquote:
quote:Op maandag 12 mei 2014 16:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Te laat....er zitten nu 2 kaarten in je envelop
Het heeft bij ons ook 7 jaar geduurd voor we de moed verzameld hadden om de boel flink aan te pakken..quote:Op maandag 12 mei 2014 16:44 schreef minilot het volgende:
[..]
Snif. Daar moet ik natuurlijk niet doorheen bladeren en vervolgens opzij kijken..
-klik-
[ afbeelding ]
Rommel en regen en de lelijke tuintafel van de vorige bewoner (waar nog gevulde asbakken op stonden toen we als kersverse sleuteleigenaars de tuin inwandelden) die we als kweektafel gebruiken..![]()
Ooit wordt dit een mooie tuin. Ooit. En ooit gaat de zon weer schijnen.
Toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan moet ik natuurlijk al helemaal geen Great British Garden Revival gaan kijken!quote:
quote:Op maandag 12 mei 2014 16:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Het heeft bij ons ook 7 jaar geduurd voor we de moed verzameld hadden om de boel flink aan te pakken..Wat vrolijk! En wat netjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let me see you stripped down to the bone
Je bedoelt dat stomme poepbruine ENORME chalet? Dat gaan we slopen!quote:Op maandag 12 mei 2014 16:45 schreef morgane het volgende:
Potentie heeft het zeker. Er is alleen veel om doorheen te moeten kijkenen ohh een tuinhuisje!
quote:Op maandag 12 mei 2014 15:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Paar uur bezig al?Die B heeft maar geluk.
Zie bovenquote:Op maandag 12 mei 2014 16:58 schreef minilot het volgende:
Sun, waar is dat hok voor? Wat voor beessies? (->N00b)
Toffe combinatie hoor!quote:Op maandag 12 mei 2014 16:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Strak design en basis maar een frivole en weelderige beplanting
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |