Paar uur bezig al?quote:Op maandag 12 mei 2014 15:45 schreef golfer het volgende:
Zo. Weer lekker een paar uur in de keuken bezig geweest met het voorbereiden van een lekkere maaltijd voor vanavond, en aangezien B. hier vanaf haar werk meeleest zeg ik dus niet wat het wordt.![]()
Tevens weer een lekker maisbrood in elkaar gekneed en dat gata zo de oven in.
Dat zou ook leuk zijnquote:Op maandag 12 mei 2014 15:46 schreef morgane het volgende:
Of natuurlijk zoals een CULmeet betaamt ergens budgetverantwoord uit eten
Jaren geen meet en dan opeens twee in een week?quote:Op maandag 12 mei 2014 15:44 schreef Selestha het volgende:
[..]
Zou ik leuk vinden als dat in dezelfde week was, dan zou ik misschien toch nog met een aantal van jullie kunnen meeten
Tsja, ik heb weinig andere gelegenheden aangezien ik niet in NL woon. Prima als het niet gebeurd hoor, maar ik baal al wel dat ik niet naar de Efteling kanquote:Op maandag 12 mei 2014 15:47 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jaren geen meet en dan opeens twee in een week?
Ik vind dat wel een heel goede reden om rekening met jou te houdenquote:Op maandag 12 mei 2014 15:47 schreef Selestha het volgende:
[..]
Tsja, ik heb weinig andere gelegenheden aangezien ik niet in NL woon. Prima als het niet gebeurd hoor, maar ik baal al wel dat ik niet naar de Efteling kan
Kijk als het niet kan dan snap ik dat hoorquote:Op maandag 12 mei 2014 15:49 schreef morgane het volgende:
[..]
Ik vind dat wel een heel goede reden om rekening met jou te houden
Vroeger aten we thuis wel eens schelvislever op brood (prakken met zout en peper erop).quote:Op maandag 12 mei 2014 15:47 schreef regnavetto het volgende:
Iemand heeft me wat blikken kabeljauwlever gegeven. Iemand ooit iets lekkers meegemaakt?
Ja,ja...die staat nog steeds in de planning hier. We wachten op het schip met geld en mooi weer.quote:
Vrijdag schijnt het hier lekker weer te worden. Dan moet die sowieso aan.quote:Op maandag 12 mei 2014 15:52 schreef regnavetto het volgende:
[..]
Het is nu iig het perfecte weer voor.
Hmm bbq-meatquote:Op maandag 12 mei 2014 15:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja,ja...die staat nog steeds in de planning hier. We wachten op het schip met geld en mooi weer.
Dan zou ik gewoon een datum en plaats noemen als ik jou wasquote:Op maandag 12 mei 2014 15:47 schreef Selestha het volgende:
[..]
Tsja, ik heb weinig andere gelegenheden aangezien ik niet in NL woon. Prima als het niet gebeurd hoor, maar ik baal al wel dat ik niet naar de Efteling kan
Hmm welke zou er als eerste komen....quote:Op maandag 12 mei 2014 15:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja,ja...die staat nog steeds in de planning hier. We wachten op het schip met geld en mooi weer.
BBQ kan zonder (veel) geld, toch? Alleen lekker weer is wel fijn.quote:Op maandag 12 mei 2014 15:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Of www.datumprikker.nlquote:Op maandag 12 mei 2014 15:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dan zou ik gewoon een datum en plaats noemen als ik jou wasdan zie je vanzelf wie er kan/wil.
Blijkbaar, zijn gewoon nieuwe blikjes. Heb eigenlijk nog nooit met vissenlever gewerkt, gegeten. Behalve dan een keer een levertje gebruiken om een saus te monterenquote:Op maandag 12 mei 2014 15:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Vroeger aten we thuis wel eens schelvislever op brood (prakken met zout en peper erop).
Maar dat werd op een gegeven moment uit de handel gehaald (iets met te veel kwik-ophoping in de lever van de vis).
Blijkbaar mag het nu dus weer? Vissenlever?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |