quote:Op maandag 12 mei 2014 16:31 schreef minilot het volgende:
En voor de knutselaars onder jullie:
http://craftgawker.com/
Je woont zeker in een stad?quote:Op maandag 12 mei 2014 15:19 schreef morgane het volgende:
Ik snak soms wel heel erg naar een tuin. We hebben alleen een balkon op het noorden dus veel dingen groeien niet goed. Maar het is bijna niet te doen om iets betaalbaars te vinden met een tuin.
Jep, helaas. Het is voor m'n vriend niet zo makkelijk om op z'n werk te komen als we naar een dorp zouden verhuizen. En sowieso zien we kopen voorlopig nog niet zitten, vooral omdat ik geen vaste baan heb.quote:Op maandag 12 mei 2014 16:35 schreef minilot het volgende:
[..]
Je woont zeker in een stad?
Wij zijn vorig jaar van een (huur)flatje naar een (koop)huis met een tuin verhuisd en onze woonkosten zijn uiteindelijk maar een paar tientjes per maand omhoog gegaan.Maar ja, dat is het voordeel van een dorpje. Er is ruimte genoeg.
Voor die van mij ook niet, sinds het hoofdkantoor van Coolblue naar zo'n beetje bovenop Rotterdam Centraal is verhuisd. Is voor het gros van de werknemer natuurlijk supermakkelijk, maar niet voor onsquote:Op maandag 12 mei 2014 16:36 schreef morgane het volgende:
[..]
Jep, helaas. Het is voor m'n vriend niet zo makkelijk om op z'n werk te komen als we naar een dorp zouden verhuizen.
Awwquote:Op maandag 12 mei 2014 16:39 schreef minilot het volgende:
[..]
Voor die van mij ook niet, sinds het hoofdkantoor van Coolblue naar zo'n beetje bovenop Rotterdam Centraal is verhuisd. Is voor het gros van de werknemer natuurlijk supermakkelijk, maar niet voor ons
Snif. Daar moet ik natuurlijk niet doorheen bladeren en vervolgens opzij kijken..quote:
Soms gaat -ie fietsen, da's dan wel weer goed. Maar is een uur heen en een uur terug, mits -ie flink doortrapt en dat mijn lief daar niet altijd trek in heeft snap ik wel.quote:
Wow. Ik vind het knap dat hij het überhaupt wel eens doet! Het zou voor m'n vriend 3,5 uur fietsen zijnquote:Op maandag 12 mei 2014 16:45 schreef minilot het volgende:
[..]
Soms gaat -ie fietsen, da's dan wel weer goed. Maar is een uur heen en een uur terug, mits -ie flink doortrapt en dat mijn lief daar niet altijd trek in heeft snap ik wel.
Te laat....er zitten nu 2 kaarten in je envelopquote:
quote:Op maandag 12 mei 2014 16:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Te laat....er zitten nu 2 kaarten in je envelop
Het heeft bij ons ook 7 jaar geduurd voor we de moed verzameld hadden om de boel flink aan te pakken..quote:Op maandag 12 mei 2014 16:44 schreef minilot het volgende:
[..]
Snif. Daar moet ik natuurlijk niet doorheen bladeren en vervolgens opzij kijken..
-klik-
[ afbeelding ]
Rommel en regen en de lelijke tuintafel van de vorige bewoner (waar nog gevulde asbakken op stonden toen we als kersverse sleuteleigenaars de tuin inwandelden) die we als kweektafel gebruiken..![]()
Ooit wordt dit een mooie tuin. Ooit. En ooit gaat de zon weer schijnen.
Toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan moet ik natuurlijk al helemaal geen Great British Garden Revival gaan kijken!quote:
quote:Op maandag 12 mei 2014 16:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Het heeft bij ons ook 7 jaar geduurd voor we de moed verzameld hadden om de boel flink aan te pakken..Wat vrolijk! En wat netjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let me see you stripped down to the bone
Je bedoelt dat stomme poepbruine ENORME chalet? Dat gaan we slopen!quote:Op maandag 12 mei 2014 16:45 schreef morgane het volgende:
Potentie heeft het zeker. Er is alleen veel om doorheen te moeten kijkenen ohh een tuinhuisje!
quote:Op maandag 12 mei 2014 15:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Paar uur bezig al?Die B heeft maar geluk.
Zie bovenquote:Op maandag 12 mei 2014 16:58 schreef minilot het volgende:
Sun, waar is dat hok voor? Wat voor beessies? (->N00b)
Toffe combinatie hoor!quote:Op maandag 12 mei 2014 16:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Strak design en basis maar een frivole en weelderige beplanting
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |