quote:Op zondag 11 mei 2014 18:38 schreef TAV74 het volgende:
zinvol dagje dit. Slapen,ontbijten, even bij mijn ouders langs en nu weer doodmoe op de bank. Nachtbraken is niet meer besteed aan ons bejaarden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
ik ga er vanuit dat de eerder gemaakte afspraak nog staat. klopt dat.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:36 schreef PdeHoog het volgende:
Goed nieuws voor de efteling-gangers: ik heb nu 14 kortingsbonnen. Stuur vooral je adres ff per pm als je nog niets hebt geregeld.
quote:Op zondag 11 mei 2014 18:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Je moet ook van tevoren bellen en dan geven zij aan wanneer je kunt afhalen.
Schijtweer! Heb tenminste wel kunnen stofzuigen, afwassen en Frans geleerd. Rotweer!
Ik spreek al jaren geen Frans meer(sinds lente/zomer 2003),maar ik kan het nog...Alleen is het wel moeilijk geworden om de juiste woorden te vinden.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik kan heel goed Frans, alleen die taal blijft lastig
quote:Op zondag 11 mei 2014 18:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ja want moeders hoeven dan een dag niet te koken en vaders kunnen niet koken.
(degene die bij de Chinees staan iig)
Ik kan al koken vanaf mijn 8ste,kwestie van leren en proberen.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, normaal is dat niet nodig. Mijn foute inschattingHet wordt tijd dat men weer eens leert te koken voor moeders
heb je ons adres nog?quote:Op zondag 11 mei 2014 18:36 schreef PdeHoog het volgende:
Goed nieuws voor de efteling-gangers: ik heb nu 14 kortingsbonnen. Stuur vooral je adres ff per pm als je nog niets hebt geregeld.
quote:Op zondag 11 mei 2014 18:41 schreef golfer het volgende:
Middagje goed besteed met het maken van de ravioli:Tof! Was het lekker? De vulling lijkt geslonken eenmaal gekookt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat had je als hoofdgerecht?![]()
Ik heb na dat Russisch ei van vanmiddag nog geen trek. Wacht t wel af.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
"We moeten af van het gebruik van die rare geheimtaal. ICT is ook voor gewone mensen, niet iets voor tovenaarsleerlingen onder elkaar", stelt VVD-kamerlid Ton Elias, die voorzitter is van de commissie.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:54 schreef z80 het volgende:
![]()
je stelt een commissie samen om het falen van de ict bij de overheid in kaart te brengen maar deze commissie bestaat uit digibeten.
http://webwereld.nl/overh(...)-worstelt-met-jargon
quote:Op zondag 11 mei 2014 19:01 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
"We moeten af van het gebruik van die rare geheimtaal. ICT is ook voor gewone mensen, niet iets voor tovenaarsleerlingen onder elkaar", stelt VVD-kamerlid Ton Elias, die voorzitter is van de commissie.
Wil ik ook eens weten.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]geniaal!! Gaan we dan ook al het jargon weghalen bij de rechtspraak? Is immers ook voor 'gewone mensen'.. om maar wat te noemen.
quote:Op zondag 11 mei 2014 19:03 schreef Sunnythesun het volgende:
geniaal!! Gaan we dan ook al het jargon weghalen bij de rechtspraak? Is immers ook voor 'gewone mensen'.. om maar wat te noemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh sorry P, dat had ik even gemistquote:Op zondag 11 mei 2014 18:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gratis?Ik betaal het zelf
Ik vier mijn verjaardag bij mijn ouders
![]()
Maar het is moederdag en daardoor blijkbaar complete chaos of zo
Ik vind ook dat je gewoon ongeschoolde mensen aan het werk moet zetten in die sector, lekker pragmatischquote:Op zondag 11 mei 2014 19:01 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
"We moeten af van het gebruik van die rare geheimtaal. ICT is ook voor gewone mensen, niet iets voor tovenaarsleerlingen onder elkaar", stelt VVD-kamerlid Ton Elias, die voorzitter is van de commissie.
Wel eerst flink de basis kennen.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik vind ook dat je gewoon ongeschoolde mensen aan het werk moet zetten in die sector, lekker pragmatisch
quote:Op zondag 11 mei 2014 19:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik vind ook dat je gewoon ongeschoolde mensen aan het werk moet zetten in die sector, lekker pragmatisch
Tuurlijk niet, gewoon volslagen leken, die snappen de gebruikers heel goed, al die gewone mensen. Opleidingen en kennis zijn overschat, levert alleen maar vervelend jargon opquote:Op zondag 11 mei 2014 19:10 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Wel eerst flink de basis kennen.
quote:Op zondag 11 mei 2014 18:54 schreef z80 het volgende:
![]()
je stelt een commissie samen om het falen van de ict bij de overheid in kaart te brengen maar deze commissie bestaat uit digibeten.
http://webwereld.nl/overh(...)-worstelt-met-jargon
quote:Op zondag 11 mei 2014 19:04 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Laten we dan ook het jargon weghalen uit de gezondheidszorgDat is er namelijk ook voor 'gewone mensen'...
Ja precies, zou alles een stuk duidelijker van wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook het parlement is voor gewone mensenquote:Op zondag 11 mei 2014 19:13 schreef Pietverdriet het volgende:
Tja, ben al jaren teleurgesteld in het niveau van de parlementsleden.
Ik had de vulling expres kleingehouden om te voorkomen dat ie uit elkaar zou barsten tijdens het koken.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:00 schreef FutureFairytale het volgende:
Tof! Was het lekker? De vulling lijkt geslonken eenmaal gekookt.
quote:Wat had je als hoofdgerecht?![]()
op naar de 6000equote:Op zondag 11 mei 2014 20:20 schreef Bluezz het volgende:
En ik heb zojuist op mijn zelfbegonnen FB pagina het 5000e lid verwelkomd![]()
twitter:Koning_NL twitterde op zondag 11-05-2014 om 18:04:27Nee, Wij gaan geen baard laten staan. En Max ook niet. #songfestival #esf reageer retweet
Nope, volg uberhaupt nog niet veel mensen. Zal deze eens toevoegenquote:Op zondag 11 mei 2014 20:30 schreef Bluezz het volgende:
TavSun volgen jullie Willem-Alexander ook op Twitter? Echt grappige oneliners.twitter:Koning_NL twitterde op zondag 11-05-2014 om 18:04:27Nee, Wij gaan geen baard laten staan. En Max ook niet. #songfestival #esf reageer retweet
Nu welquote:Op zondag 11 mei 2014 20:30 schreef Bluezz het volgende:
TavSun volgen jullie "de Koning" ook op Twitter? Echt grappige oneliners.twitter:Koning_NL twitterde op zondag 11-05-2014 om 18:04:27Nee, Wij gaan geen baard laten staan. En Max ook niet. #songfestival #esf reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |