In vijf seconden zeiknat zeker?quote:Op maandag 12 mei 2014 08:15 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
In ben er net door getroffen. Op de parkeerplaats voor mijn kantoor.
Inderdaad, zeiknat. Ik zit in Hilversum. Maar het viel op zich wel mee. Ik kon het gebouw nog maar nét zienquote:Op maandag 12 mei 2014 08:27 schreef minilot het volgende:
[..]
In vijf seconden zeiknat zeker?Ik weet niet waar jij precies zit, maar hier was het gedurende een paar minuten als of ik de Niagarawatervallen uit mijn raam zag..
Kijk, zo is het wel grappig.quote:Op zondag 11 mei 2014 20:49 schreef Sunnythesun het volgende:
Voor Boris:twitter:twitterde op donderdag 01-01-1970 om 01:00:00Arjen Lubach @schemer 13 min.'We hebben de worteltjes uit het assortiment geschrapt.' Perfect, dan hoef ik dat niet meer te doen. reageer retweet
Cool!quote:Op zondag 11 mei 2014 23:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Julius heeft vandaag zelf ook aan een wedstrijdje BBQ-en meegedaan en gewonnen:[ afbeelding ]twitter:Smartcook twitterde op zondag 11-05-2014 om 18:37:271ste met #Livar sukade tijdens bbq-wedstrijd in België, super begin van het seizoen http://t.co/sFuiJeLTah reageer retweet
Die hebben een maand of 3 de tijd gehad om het te leren.quote:Op maandag 12 mei 2014 11:41 schreef Bluezz het volgende:
Tof Lonaa!
Poppodia
Binnenkort gaan we weer repeteren in het Patronaat, ook zo leuk.
Hoe ging dat met die mensen die nog nooit een instrument bespeeld hebben dan?
Poeh...nooit gedacht dat er zo veel apps voor zijnquote:Op maandag 12 mei 2014 11:06 schreef Duderinnetje het volgende:
AnneX, jij trachtte toch te stoppen met roken en vindt het lastig?
Er is iets nieuws. Op. Twitter opgepikt van G. Verbaan:
https://twitter.com/gverbaan/status/465773973385789440
Misschien iets voor jou?
Dat wist ik niet, dat je net gestopt was! Goed zo! En niet door de stress en zorgen weer beginnen hoor! Je hebt nu in elk geval één ding in de plus staan.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:02 schreef AnneX het volgende:
[..]
Poeh...nooit gedacht dat er zo veel apps voor zijn![]()
Merci.
Al weer twee weken zķnder, ik vreet tandenstokersen heb een zeer kort lontje en meer lucht.
Dit i.c.m. Mn.AnneX die zich zorgen maakt ( me too) over de sch.ouwechies is
explosief.
Straks de huisarts op visite.
Goed van je! Gewoon volhouden is het enige advies dat ik je geven kan.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:02 schreef AnneX het volgende:
[..]
Poeh...nooit gedacht dat er zo veel apps voor zijn![]()
Merci.
Al weer twee weken zķnder, ik vreet tandenstokersen heb een zeer kort lontje en meer lucht.
Dit i.c.m. Mn.AnneX die zich zorgen maakt ( me too) over de sch.ouwechies is
explosief.
Straks de huisarts op visite.
Dat inderdaad! In zo'n lastige periode is elke positieve houvast meegenomen.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:49 schreef Duderinnetje het volgende:
Je hebt nu in elk geval één ding in de plus staan.
Wat zij zegtquote:Op maandag 12 mei 2014 12:09 schreef Isabeau het volgende:
Nou, ik vind het knap AnneXen dat korte lontje gaat vanzelf weer over (alleen komt het zo te lezen nu niet zo handig uit)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |