Zou K. dat zelluf verzinnen?quote:Op zondag 11 mei 2014 20:30 schreef Bluezz het volgende:
TavSun volgen jullie "de Koning" ook op Twitter? Echt grappige oneliners.twitter:Koning_NL twitterde op zondag 11-05-2014 om 18:04:27Nee, Wij gaan geen baard laten staan. En Max ook niet. #songfestival #esf reageer retweet
Van je koor? Veel zeg!quote:Op zondag 11 mei 2014 20:20 schreef Bluezz het volgende:
En ik heb zojuist op mijn zelfbegonnen FB pagina het 5000e lid verwelkomd![]()
Ik denk de Utrechters facebook.quote:
quote:Op zondag 11 mei 2014 20:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik had de vulling expres kleingehouden om te voorkomen dat ie uit elkaar zou barsten tijdens het koken.
[..]![]()
Dat was het hoofdgerecht en erbij een simpele salade van tomaat en komkommer met een olie/balsamicodressing.
Ik denk er nog even over naquote:Op zondag 11 mei 2014 20:43 schreef PdeHoog het volgende:
Dames en heren,
Ik heb voor de volgende mensen nu een envelop klaar liggen met 1 of 2 kortingskaarten van Appie:
Isa
Lein
Lonaa 2x
Sun & TAV
Z80
Anthraxx
En 1-2 voor Sarabi zodra ze me antwoord geeft
Ik heb er nog twee over. Wie ben ik vergeten of voelt zich nog wel in staat om met een stel leipe FOK-kers naar de Efteling te gaan met 10 EUR korting?
Yupquote:Op zondag 11 mei 2014 18:42 schreef z80 het volgende:
[..]
ik ga er vanuit dat de eerder gemaakte afspraak nog staat. klopt dat.
Alles..... staat geregistreerd in The Cloudquote:
Oh dat is shit zegquote:Op zondag 11 mei 2014 20:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik had met veel moeite een etentje voor morgen geregeld (probeer maar eens met verschillende mensen met verschillende banen/agenda's/wensen/eisen iets te regelen terwijl je vnl alleen telefoonnummers hebt), blijkt de persoon waarvoor we uit eten gaan heel erg ziek te zijnKan ik iedereen af gaan bellen! en ik hoop dat ze snel beter is natuurlijk, kan het organisatie-feest weer overnieuw
lukt wel mits er een deftig voor + nagerecht bij zit.quote:Op zondag 11 mei 2014 20:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]![]()
Ik wou dat ik zo weinig kon eten.
Ben pas woensdag jarig. Maar nu was mijn neefje beschikbaar en tijdtechnisch kwam het gewoon goed uit. Ook qua moederdag en zoquote:Op zondag 11 mei 2014 19:05 schreef Selestha het volgende:
[..]
Oh sorry P, dat had ik even gemistGefeliciteerd!
Oh god..quote:Op zondag 11 mei 2014 20:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Alles..... staat geregistreerd in The CloudOf, in dit geval, iCloud
Zelfs je mobiele nummer
Die zijn briljant iddquote:Op zondag 11 mei 2014 20:30 schreef Bluezz het volgende:
TavSun volgen jullie "de Koning" ook op Twitter? Echt grappige oneliners.twitter:Koning_NL twitterde op zondag 11-05-2014 om 18:04:27Nee, Wij gaan geen baard laten staan. En Max ook niet. #songfestival #esf reageer retweet
Datumprikker.nlquote:Op zondag 11 mei 2014 20:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik had met veel moeite een etentje voor morgen geregeld (probeer maar eens met verschillende mensen met verschillende banen/agenda's/wensen/eisen iets te regelen terwijl je vnl alleen telefoonnummers hebt), blijkt de persoon waarvoor we uit eten gaan heel erg ziek te zijnKan ik iedereen af gaan bellen! en ik hoop dat ze snel beter is natuurlijk, kan het organisatie-feest weer overnieuw
Apple Knows Allquote:
twitter:twitterde op donderdag 01-01-1970 om 01:00:00Arjen Lubach @schemer 13 min.'We hebben de worteltjes uit het assortiment geschrapt.' Perfect, dan hoef ik dat niet meer te doen. reageer retweet
Ik heb met een paar geen internetcontact, geen email, geen facebook, niets.quote:
quote:Op zondag 11 mei 2014 20:49 schreef Sunnythesun het volgende:
Voor Boris:twitter:twitterde op donderdag 01-01-1970 om 01:00:00Arjen Lubach @schemer 13 min.'We hebben de worteltjes uit het assortiment geschrapt.' Perfect, dan hoef ik dat niet meer te doen. reageer retweet
Sommige kinderen zijn niet-slapend ook heel leuk hoorquote:Op zondag 11 mei 2014 21:09 schreef PdeHoog het volgende:
Woei. Bevroren Bossche Bollen in da houseMocht ook gelijk ff op een slapend kind passen terwijl buuf de auto parkeerde. Slapend zijn kinderen best leuk eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |