SPOILER: Wallpapers door SplodgenessaboundsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.
[ Bericht 0% gewijzigd door Khaleesi op 09-05-2014 13:01:32 ]"Kill the Braavosi, bring the girl!"
Erg he.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:53 schreef Poesopstokje het volgende:
Khaleesi
Ik moet nog steeds lachen om the Mountain in de OP![]()
Als hij weer eens in beeld komt, verander je z'n plaatje dan?
in qarth the targaryan girl has 3 dragons, if what they say is true there will be nowhere to hidequote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:17 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Dat lijkt me weer wat te ver gezocht. Als Dany met haar draken kan zorgen voor 50 jaar een stabiel Westeros te regeren dan zal Varys daar niet tegen protesteren denk ik...
Herinner je nog de scene waarin Arya achter een kat aanrende en Varys en Illyrio tegenkwam?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:55 schreef planethugo het volgende:
[..]
in qarth the targaryan girl has 3 dragons, if what they say is true there will be nowhere to hide
komt niet echt over alsof Varys een voorstander ervan is
True. Maar hij kan moeilijk tegen Tyrion zeggen: Vraag jij effe aan je pa of ie terug naar Casterly Rock gaat zodat we Dany op de troon kunnen zetten?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:55 schreef planethugo het volgende:
[..]
in qarth the targaryan girl has 3 dragons, if what they say is true there will be nowhere to hide
komt niet echt over alsof Varys een voorstander ervan is
Aflevering 2 belde....quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:03 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik kwam dit eindbazen plaatje tegen trouwens
[ afbeelding ]
Een van mn favoriete characters.
BGquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:03 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik kwam dit eindbazen plaatje tegen trouwens
[ afbeelding ]
Een van mn favoriete characters.
baelish is een stumperige aap, het moment dat mensen hem doorkrijgen is hij weerloos.quote:
hoooi, ja wat kan ik zeggen, the walking dead staat op pauze dus moest ik maar got gaan kijken he.quote:
Dat is dan ook van toepassing op vrijwel iedereen in de serie.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:03 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
baelish is een stumperige aap, het moment dat mensen hem doorkrijgen is hij weerloos.
GOTquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:04 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
hoooi, ja wat kan ik zeggen, the walking dead staat op pauze dus moest ik maar got gaan kijken he.
Tyrion, Jaime, the hound
Nee want de werkelijke eindbazen kunnen tenminste vechten, baelish kan enkel janken op het moment dat alles naar hem wijst.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:05 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat is dan ook van toepassing op vrijwel iedereen in de serie.
Oh ik heb nooit de boeken gelezen, en dat houd ik ook zo.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:06 schreef kensei het volgende:
[..]
GOT![]()
Ben nu bijna bij deel 4 met de boeken ook
Sterkte, ik kom met moeite door boek 4quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:06 schreef kensei het volgende:
[..]
GOT![]()
Ben nu bijna bij deel 4 met de boeken ook
Dan is het juist extra leuk toch omdat je dan weet hoe het verder gaatquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:07 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Sterkte, ik kom met moeite door boek 4
Nee dat niet, maar het tempo van het verhaal + de lange hoofdstukkenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:08 schreef kensei het volgende:
[..]
Dan is het juist extra leuk toch omdat je dan weet hoe het verder gaat
Echter is dat niet gebeurt en is hij degene die in de serie tot nu toe het meest heeft 'gewonnen'. Bovendien is hij niet meer zo de lul als hij betrapt wordt sinds hij nu vrijwel lord of the vale is.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:06 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nee want de werkelijke eindbazen kunnen tenminste vechten, baelish kan enkel janken op het moment dat alles naar hem wijst.
Alsof the vale zo machtig isquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:09 schreef ems. het volgende:
[..]
Echter is dat niet gebeurt en is hij degene die in de serie tot nu toe het meest heeft 'gewonnen'. Bovendien is hij niet meer zo de lul als hij betrapt wordt sinds hij nu vrijwel lord of the vale is.
Jouw avatar en bovenschriftquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:08 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar het tempo van het verhaal + de lange hoofdstukken
Schild van Dorne, waar Myrcella zitquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:11 schreef Vlindur het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom staat er eigenlijk een schild bij Myrcella?
EN onderschrift!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:11 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Jouw avatar en bovenschrift
Kingslayer
Vind het juist leuker om te lezen als het tempo van het verhaal niet al te snel gaat in een boekquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:08 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar het tempo van het verhaal + de lange hoofdstukken
Ik kom er echt niet doorheen momenteel.. Maar wachten tot het in de serie voorbij is gekomen kan ik óók weer niet. Want dat las voor mijn gevoel wel makkelijker weg, qua boek 1/2 en eerste helft 3. Dat je al weet wat er gaat komen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:13 schreef kensei het volgende:
[..]
Vind het juist leuker om te lezen als het tempo van het verhaal niet al te snel gaat in een boek
Ik ga niet voor 3 man een apart blokje maken...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:12 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Schild van Dorne, waar Myrcella zitDie heeft niet een apart blokje met karakters zeg maar, omdat Oberynn en z'n vrouw nu ook in KL zitten.
Jaquote:
En Baelish, de man die ervoor heeft gezorgd dat het hele land met elkaar in oorlog is weldra aan het roer.quote:Een verstandelijk gehandicapt jaloers onwijf op de troon en haar psychopatische kutzoon.
The hound komt geeneens levend bij de ingang van de valequote:Nogmaals, de werkelijke eindbazen in got kunnen tenminste vechten, zelfs the hound in zn eentje zou heel the vale kunnen innemen.
Nee daaromquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:15 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ik ga niet voor 3 man een apart blokje maken...
Boek 4 is gewoon verschrikkelijk slecht en saai. Maar aan het eind komt het wel weer goedquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:14 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik kom er echt niet doorheen momenteel.. Maar wachten tot het in de serie voorbij is gekomen kan ik óók weer niet. Want dat las voor mijn gevoel wel makkelijker weg, qua boek 1/2 en eerste helft 3. Dat je al weet wat er gaat komen.
BOEK!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:14 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik kom er echt niet doorheen momenteel.. Maar wachten tot het in de serie voorbij is gekomen kan ik óók weer niet. Want dat las voor mijn gevoel wel makkelijker weg, qua boek 1/2 en eerste helft 3. Dat je al weet wat er gaat komen.
Ik zit op blz 755, dus ben benieuwdquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:16 schreef Norrage het volgende:
[..]
Boek 4 is gewoon verschrikkelijk slecht en saai. Maar aan het eind komt het wel weer goed
Nu snap ik het!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:15 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ik ga niet voor 3 man een apart blokje maken...
Robb won ook alle gevechten en kijk waar hij geëindigd is. The Vale staat er juist heel goed voor, ongeschonden uit de oorlog gekomen en geografisch gezien hebben ze ook een groot voordeel.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:10 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Alsof the vale zo machtig is
Een verstandelijk gehandicapt jaloers onwijf op de troon en haar psychopatische kutzoon.
Nogmaals, de werkelijke eindbazen in got kunnen tenminste vechten, zelfs the hound in zn eentje zou heel the vale kunnen innemen.
(Het boekspoilertopic is alleen voor mensen die boek5 al hebben gelezenquote:
Petyr heeft ook prachtig uitgelegd dat er ook geen hond (see what I did therequote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:19 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Robb won ook alle gevechten en kijk waar hij geëindigd is. The Vale staat er juist heel goed voor, ongeschonden uit de oorlog gekomen en geografisch gezien hebben ze ook een groot voordeel.
Die poort hebben ze zeker pas gebouwd nadat Cat en Tyrion op bezoek zijn geweest...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:35 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Petyr heeft ook prachtig uitgelegd dat er ook geen hond (see what I did there) binnen kan komen, met zo weinig bewaking. Puur de ligging, niemand komt zomaar boven. Laat staan dat ze de boel zo even komen overnemen.
Ja die foto heb ik ook gezienquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:42 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Die poort hebben ze zeker pas gebouwd nadat Cat en Tyrion op bezoek zijn geweest...
Het is heel leuk dat je de Eyrie niet zo maar binnen komt, maar je hebt de Eyrie niet perse nodig om de Vale te veroveren. De Vale is lastig te bereiken, maar het is zeker niet onmogelijk.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:35 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Petyr heeft ook prachtig uitgelegd dat er ook geen hond (see what I did there) binnen kan komen, met zo weinig bewaking. Puur de ligging, niemand komt zomaar boven. Laat staan dat ze de boel zo even komen overnemen.
Ja opschieten met die foto!quote:
Haha lol, kende ik nog niet. Doet er verder niet echt toe. Wellicht uit andere hoek geschotenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:18 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik dacht dat je hier op doelde
Hoe kom jij dan bij die poort ineens? Ik begrijp het niet meerquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:38 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Haha lol, kende ik nog niet. Doet er verder niet echt toe. Wellicht uit andere hoek geschoten
Tywin heeft de Mountainclanns die het plebs lastigvielen en distributielijnen verstoren wel geld en zwaarden meegegeven, nadat ze Tyrion hielpen de enige tactische overwinning op Robb te behalen. Ik heb het idee dat ze daar de omgeving nog steeds onveilig maken.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:19 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Robb won ook alle gevechten en kijk waar hij geëindigd is. The Vale staat er juist heel goed voor, ongeschonden uit de oorlog gekomen en geografisch gezien hebben ze ook een groot voordeel.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:35 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Moet ie eerst door de Bloody Gate komenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:10 schreef BaajGuardian het volgende:
Nogmaals, de werkelijke eindbazen in got kunnen tenminste vechten, zelfs the hound in zn eentje zou heel the vale kunnen innemen.
Is dat een knipoog naar Sansa, wiens bloody gate nog niet genomen is?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:44 schreef Ang3l het volgende:
Ik zie nu pas de smerige metafoor.... een onneembare bloody gate
quote:Je kunt je als potentieel spoilerslachtoffer geheel onthouden van sociale media of zelfs als een schichtige kluizenaar al het menselijk contact mijden totdat je weer helemaal bij bent met je favoriete serie. Maar dat moeten we natuurlijk helemaal niet willen met zijn allen.
Over 100 jaar zijn ze allemaal dood.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:58 schreef Barbusse het volgende:
Voor alle mensen die boos worden om spoilers:
Gaat iedereen aan het eind dood? Vijf tips voor een spoilervrije wereld
[..]
Exact. Dat kasteel mag dan misschien ondoordringbaar zijn,quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:41 schreef Repelsteeltju het volgende:
Daarbij heeft Robert in seizoen één, weliswaar in de context van een potentiële Dothraki invasie, al uitgelegd dat je als kasteelheer uiteindelijk gedwongen bent een overmacht in open veld te treffen als die op het punt staan de landerijen die de kastelen voeden te veroveren en of te plunderen.
OMG SPOILERquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:00 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Over 100 jaar zijn ze allemaal dood.
Deal with itquote:
T is zelfs de ondertitel van dit seizoen: All men must die!quote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:07 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Deal with it![]()
Al twijfel ik nog over Dany, iets met drakenbloed en onsterfelijkheid. Lijkt me niet eens zo'n raar idee eigenlijk.
Et moe nou nie gekker worde eh.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
T is zelfs de ondertitel van dit seizoen: All men must die!
Fucking feministen zitten overal.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
T is zelfs de ondertitel van dit seizoen: All men must die!
Zelfs Beric?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:00 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Over 100 jaar zijn ze allemaal dood.
Ja man, die kerel die hem steeds tot leven wekt gaat ook een keer dood toch? Dan hangt Beric ookquote:
Sowieso komt ie iedere keer een stukje "minder" terug toch? Het heeft effect op 'm.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:25 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ja man, die kerel die hem steeds tot leven wekt gaat ook een keer dood toch? Dan hangt Beric ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nog meer:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, ik ben eigenlijk wel jaloers op die Oberynquote:
was het niet blood gate?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet ie eerst door de Bloody Gate komenEr is potdomme in een lange scene uitgelegd waarom The Vale bijna onneembaar is
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:50 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Pas je even op voor Slayage de lapohunter?
poesopD en khaleesi scheming against moi!!?quote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:45 schreef Drankster het volgende:
plaatjes:Da's toch niet Robb in die ene foto?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
ECHT NIET!!!quote:
Precies! Gewoon fulltime Dany. Fijn dat we het eens zijn.quote:
Zie je niet vaak, dat de acteur IRL een grotere baas is dan het personage dat het speelt.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:38 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Kitt Harrington heeft het toch wel goed voor elkaar... Rose Leslie gebalt en nu bezig om z'n wiener schnitzel in Emilia te planten.
I have come to love her from afarquote:
Heeft die Oberyn goed voor elkaar... 1 seizoen mee draaien en meteen Lena Headey ballen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:22 schreef Ang3l het volgende:
Mag ik Cersei en Oberyn IRL echt super mooi samen vinden
Zelfs ik zeg ECHT NIET!quote:
Gold digger?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:43 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Heeft die Oberyn goed voor elkaar... 1 seizoen mee draaien en meteen Lena Headey ballen.
(Die vorig jaar claimde helemaal blut te zijn, maar nu een huis heeft gekocht van bijna 8 ton)
Ja want dichtbij is ze stukken lelijker vrees ik. Ze heeft enen raar poppenhoofdjre.... maar de rest van de uitstraling maak dat meer dan goedquote:
Nee joh, dat is het pierenbadje. Ze leeft zich vast in voor als ze met Tommen gata trouwenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:43 schreef Tokamak het volgende:
[..]
Hoe gaat zij het zwembad in dan?
STAGED!!
Echt Lannisterquote:
Ik snap sowieso die hele poort niet. Je kunt er aan beide zijden zo langs lopen, als je op het hoogje komt (wat een stukje taart is).quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:42 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Die poort hebben ze zeker pas gebouwd nadat Cat en Tyrion op bezoek zijn geweest...
En misschien nog met een jong knaapje erbij. Lancel ofzo.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:50 schreef Donnie-Brasco het volgende:
http://www.hungertv.com/f(...)headey-pedro-pascal/
Oké, deze twee hebben inderdaad het bed gedeeld.
Lancel vind ik echt eng. Net een pop.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:55 schreef ems. het volgende:
[..]
En misschien nog met een jong knaapje erbij. Lancel ofzo.
Ja nou is het genoeg margaery tyrell! Lik mijn koninklijke lans!quote:
nogmaals, kan niet vechten. Zal janken.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:15 schreef ems. het volgende:
[..]
Ja
[..]
En Baelish, de man die ervoor heeft gezorgd dat het hele land met elkaar in oorlog is weldra aan het roer.
quote:[..]
The hound komt geeneens levend bij de ingang van de vale
Dan kan er ook niemand uitkomen, gewoon afsluiten van de buitenwereld en wie er naar buiten komt meteen kop eraf hakken xDquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:35 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ja of uithongeren, wat hierboven al eens werd geopperd. Niet slim neequote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:40 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dan kan er ook niemand uitkomen, gewoon afsluiten van de buitenwereld en wie er naar buiten komt meteen kop eraf hakken xD
Margaery heeft geluk met Tommen zul je bedoelenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:53 schreef DakotaRudd het volgende:
Tommen heeft wel geluk met Margaery zeg..
Vind The Hound toch ook wel een van de vettere personages hoor. Zou zonde zijn hem ook er uit te schrijven. Tevens verwacht ik dat hij met Arya bij zich gewoon binnen kan komen hoor.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:37 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
nogmaals, kan niet vechten. Zal janken.
[..]!!!
The hound komt zo levend bij de ingang van de vale dat heel de vale letterlijk ontploft van angst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PatatFriet
De vent is baas. Maar ik wil wel mijn bril terug.quote:
ik vind die scheve bakkes zooo schattig als ze glimlachtquote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:00 schreef Take_A_Picture het volgende:
Mij viel op dat haar ogen wat uit elkaar staan en dat ze een scheve bakkes heeft. Maar verder is t wel een mooie dame hoor
Je weet niet wat je mist.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:56 schreef Take_A_Picture het volgende:
Mjah, ik val niet op vrouwen he, dus ik kijk er niet zo naar
Het is geen dertien in een dozijn symmetrisch Hollywood gezichtje inderdaad, maar toch heeft ze wel wat.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:00 schreef Take_A_Picture het volgende:
Mij viel op dat haar ogen wat uit elkaar staan en dat ze een scheve bakkes heeft. Maar verder is t wel een mooie dame hoor
Ja maar Tywin in onsterfelijk, die straalt zoveel macht uit daar kun je geen leeftijdslabel op plakken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tralalalaaa
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:18 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik moet bij Tywin altijd aan deze meme denken:
[ afbeelding ]Die laatsteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb "Tywin" een tijdje terug ook in Charles Dickens' Bleak House (zo'n kostuumdrama) zien spelen... ik zag eigenlijk weinig verschil met zijn rol in GoT.Tails tell tales
Wat dacht je dan van The Wall? I.P.V. 200 meter omhoog en omlaag klimmen, konden ze ook gewoon een bootje pakken en er omheen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:49 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik snap sowieso die hele poort niet. Je kunt er aan beide zijden zo langs lopen, als je op het hoogje komt (wat een stukje taart is).
V.
Zouden die white walkers dat dan ook niet kunnen?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:27 schreef schijffie het volgende:
[..]
Wat dacht je dan van The Wall? I.P.V. 200 meter omhoog en omlaag klimmen, konden ze ook gewoon een bootje pakken en er omheen.
Het wordt kouder met de komst van de Walkers...wellicht kan je dan niet meer varen als de boel dicht vriestquote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:50 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Zouden die white walkers dat dan ook niet kunnen?
Als de zee bevriest kunnen ze er zo overheen lopen, nog makkelijker. Aangezien die muur van ijs is kan hij ook niet ver doorlopen in zee lijkt me. En dan zit er ook nog een onbewaakte open tunnel in, waar Sam en Bran enzo doorheen gingen. Zo'n barrière is het niet, die muur.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:12 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Het wordt kouder met de komst van de Walkers...wellicht kan je dan niet meer varen als de boel dicht vriestZe kunnen natuurlijk wel de schaatsen onderbinden.
Wel bij elke toren bij The Wall een stempeltje halen.
So much logicquote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:54 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Als de zee bevriest kunnen ze er zo overheen lopen, nog makkelijker. Aangezien die muur van ijs is kan hij ook niet ver doorlopen in zee lijkt me. En dan zit er ook nog een onbewaakte open tunnel in, waar Sam en Bran enzo doorheen gingen. Zo'n barrière is het niet, die muur.
plaatjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:55 schreef Drankster het volgende:
[..]
nog meer:Oberyn gewoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nikolaj dikke eindbaas![]()
En al die vrouwelijke redheads in GoT![]()
HNGGGG
![]()
![]()
![]()
sowieso, redheads boven alles.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:12 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
[..]
Oberyn gewoon![]()
Nikolaj dikke eindbaas![]()
En al die vrouwelijke redheads in GoT![]()
HNGGGG
![]()
![]()
plaatjes:Toffe plaatjes. Totally banged lol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grom.
En dan van binnenuit die hele kutfamilie afslachten xD hoop het.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:46 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Vind The Hound toch ook wel een van de vettere personages hoor. Zou zonde zijn hem ook er uit te schrijven. Tevens verwacht ik dat hij met Arya bij zich gewoon binnen kan komen hoor.
Volgens mij is die Lena Heady wel redelijk gestoord. Prettig, maar gestoord.quote:
Ze is in ieder geval wel een stuk leuker als ze niet die zure Cersei kop opzet.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 09:50 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Volgens mij is die Lena Heady wel redelijk gestoord. Prettig, maar gestoord.
Die gaat inderdaad over het randje, lijkt wel manisch.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:04 schreef xFriendx het volgende:
Dat vind ik met die actrice die Brienne speelt altijd. In de serie is ze best ingetogen en rustig. Maar buiten de set (extra's blu-ray... GoT special die tig keer langs komt bij Ziggo) lijkt ze af en toe iets geslikt te hebben of zo. Die lijkt dan ook gestoord, maar niet prettig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:27 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Ik begon deze te missen
Wuuuuut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik begon deze te missen
pfffffffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
Ik begon deze te missen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik begon deze te missen
Huh?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Loras" nietquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:41 schreef Poesopstokje het volgende:
Voor de homo's/dames
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
10/10 would do.
Dan houden we het bij Jonquote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:51 schreef Forbry het volgende:
[..]
"Loras" niet"Jon" zeker
, "Jaime" alleen met langer haar (zoals op die foto, niet zoals nu in de serie)
Altijdquote:
Ik googelde op ''Finn Jones sexy'' en kreeg allemaal plaatjes waar Renly 15cm hoger in z'n graf komt te liggenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:47 schreef Forbry het volgende:
Op deze foto ziet Finn Jones (Loras) er wel leuk uit vind ik (volgens mij komt het ook erg door zijn rol dat ik hem "meh" vind):
[ afbeelding ]
Dat gay-e vind ik juistquote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:49 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ja in de serie is ie ook wel ubergay (vind ik) en daar knap ik erg op af.
Ha, ha... ja, net even gedaan en idd, dan krijg je opeens ook hele andere plaatjes te zienquote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:48 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik googelde op ''Finn Jones sexy'' en kreeg allemaal plaatjes waar Renly 15cm hoger in z'n graf komt te liggen
Echt waar ja? Ik vind het te vrouwelijk. Maar das een kwestie van smaak heyquote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:49 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dat gay-e vind ik juistprrr. Vooral die 1-1 met Oberynn in ep2..
Dát hoeft van mij ook weer nietquote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:50 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ha, ha... ja, net even gedaan en idd, dan krijg je opeens ook hele andere plaatjes te zien
Ik vind dat ook te vrouwelijk en daardoor heel onaantrekkelijk.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:52 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
Echt waar ja? Ik vind het te vrouwelijk. Maar das een kwestie van smaak hey
Ik trek wel een lijn. Roy Donders/Gorden/Albert Verlinde gay isquote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:54 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik vind dat ook te vrouwelijk en daardoor heel onaantrekkelijk.
Ik vind Jon en Jaime béide leuke personagesquote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:53 schreef Poesopstokje het volgende:
Jaime qua personageen Kit als acteur.
Bij Jon heb ik steeds het idee dat er wat groots gaat gebeuren, en dan gebeurt er niks.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:05 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik vind Jon en Jaime béide leuke personages
Wat ingetogen vind ik het/hem, maar niet saai.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:06 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Bij Jon heb ik steeds het idee dat er wat groots gaat gebeuren, en dan gebeurt er niks.Al 3 en half seizoen lang. Ik vind z'n personage een beetje saai eerlijk gezegd.
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:12 schreef Deuce92 het volgende:
Al die vrouwen en hun GoT hunks. Tijd voor meer Margaery!![]()
[ afbeelding ]
Als ik harde homo zou zijn zou ik alleen met jaime en bronn gaan, alle andere mannen zijn lelijk imo.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:41 schreef Poesopstokje het volgende:
Voor de homo's/dames
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
10/10 would do.
Osha. Die is samen met Rickon en z'n direwolf Shaggy Dog M.I.A. Oftewel ergens in de wildernis, op zoek naar een veilige haven (dacht dat ze naar de Muur wilden).quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:39 schreef BaajGuardian het volgende:
Wat is er eigenlijk gebeurd met dat wildling meisje dat bij hodor enzo werkte, die ene die jon snow had laten leven. (dus niet die roodharige snol)
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:40 schreef TheHappyPrince het volgende:
Wat is eigenlijk iedereens minst favoriete karakter? Graag met argumentatie(mag ook vanwege de acteur zijn)
50/50 tussen littlefinger en samwell, ik begin zelfs te neigen naar alles skippen waar samwell in voorkomt, littlefinger vind ik gewoon een ellendig kutfiguur, die koninging van the vale ook maar ok.. soort zoekt soort.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar mischien maar toch voor samwell gaan, kan die kop van hem niet uitstaan.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
och oja, vergeten xD die gingen naar de black keep oid toch, of hoe het ook heette.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:41 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Osha. Die is samen met Rickon en z'n direwolf Shaggy Dog M.I.A. Oftewel ergens in de wildernis, op zoek naar een veilige haven (dacht dat ze naar de Muur wilden).
Haha Petyr is één van m'n favo karakters, maar hij krijgt uiteindelijk wel z'n verdiende loon denk ikquote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:41 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
50/50 tussen littlefinger en samwell, ik begin zelfs te neigen naar alles skippen waar samwell in voorkomt, littlefinger vind ik gewoon een ellendig kutfiguur, die koninging van the vale ook maar ok.. soort zoekt soort.
Maar mischien maar toch voor samwell gaan, kan die kop van hem niet uitstaan.
Sam is de epitome van een ultra-beta. En die cavia kop van hem wanneer hij weer zo zielig loopt te kijken, "wa wa wa ik ben een lafaardquote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:42 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Haha Petyr is één van m'n favo karakters, maar hij krijgt uiteindelijk wel z'n verdiende loon denk ik
Sam is ook fucking boring ja.... Wat moet je daar nou mee
Hhahahahaha. Zal me niets verbazen als ie uiteindelijk toch stiekem een grote rol gaat spelen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:43 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Sam is de epitome van een ultra-beta. En die cavia kop van hem wanneer hij weer zo zielig loopt te kijken, "wa wa wa ik ben een lafaardik ben dik maar ik vreet blijkbaar alle white walkers op die ik tegenkom anders viel ik wel af in dit klimaat"
Ik vind M en Y echt verre van knap, maar ze hebben beide wel "iets"... dat wel.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:36 schreef jatochneetoch het volgende:
Wat zit iedereen op Margaery te geilen.
Ygritte is echt 10x lekkerder
Ja ik hoorde dat hij ooit zou afvallen (gewicht) oid, maar pin me er niet op vast gezien ik de boeken mijd om niet prematuur gespoiled te worden.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:44 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Hhahahahaha. Zal me niets verbazen als ie uiteindelijk toch stiekem een grote rol gaat spelen.
Duidelijk geen verstand van vrouwen jijquote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:45 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik vind M en Y echt verre van knap, maar ze hebben beide wel "iets"... dat wel.
Carice (zo lang ze niet lacht), "Dany", "Sansa" en "Cersei" vind ik allemaal wél heel erg mooi
Hahahaha. Wie vind je het vetst (niet dik) dan in de serie?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:46 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja ik hoorde dat hij ooit zou afvallen (gewicht) oid, maar pin me er niet op vast gezien ik de boeken mijd om niet prematuur gespoiled te worden.
Maar dan nog, ik denk dat ik hem dan nog haat gewoon omdat ik weet wat een vadsige flapdrol hij was. Ze moeten hem gewoon in het bos leggen ipv een baby dan blijven die white walkers langer weg. Alleen al om hoe lang het duurt hem helemaal naar dat kasteel te slepen.
op nummer 3: The hound. op nummer 2: Bronn. Op nummer 1: Jaime lannister.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:47 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Hahahaha. Wie vind je het vetst (niet dik) dan in de serie?
Hmm we passen goed bij elkaar. Bij mij: 1. Hound, typisch zo'n karakter waar ik van houd, solitair, groot, op het eerste oog slecht maar overduidelijk een man met een verborgen hart/moraal.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:49 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
op nummer 3: The hound. op nummer 2: Bronn. Op nummer 1: Jaime lannister.
Maar die verschuiven per toffe scene heen en weer, soms Bronn op 1, soms The hound op 1. etc.
Tyrion is supervet, maar niet iemand voor mij.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:49 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Maar die verschuiven per toffe scene heen en weer, soms Bronn op 1, soms The hound op 1. etc.
Ereplaatsje voor Tygon trouwens, die vind ik ook awesome, soms ook op nummer 1, een van de weinige characters waar ik luidkeels om heb moeten lachen, meerdere keren.
Vooral die stoelen scene moest ik erg lachen, heb nog geapplaudiseerd zelfs om die scene zo tof vond ik het, geniaal!.
Of weet je wat laat de nummer 1,2,3 maar weg, het zijn gewoon alle 4 mn favorieten.
edit:
Deze scene.
Beste scene in de hele serie tot nu toe imo.
Catelynn was echt zo'n stijve Rita Verdonk, ze had eigenlijk wel iets meer diepgang mogen krijgen... Sansa is saai en suf.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:54 schreef Poesopstokje het volgende:
Favoriete personages; 1 Jaime, 2 Tyrion, 3 Sandor the Hound
Minst favoriete personages; 1 Catelynn (Vanwege de haat tegen Jon), 2 Sansa (Vanwege haar naïviteit), 3 Mellisandre (Eng en verder niet interessant.)
Dat had ze in de boeken, daarom staat ze ook op nr1. Op basis van de serie had ze misschien op nr 3 gestaan.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:55 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Catelynn was echt zo'n stijve Rita Verdonk, ze had eigenlijk wel iets meer diepgang mogen krijgen... Sansa is saai en suf.
Ah. Ik heb de boeken niet gelezen, slechts de wiki en dan vooral de interessante stukken. En ik keek naar je avatar, Jaime moet echt z'n halflange haar weer terug, dit is drie keer niksquote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:56 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dat had ze in de boeken, daarom staat ze ook op nr1. Op basis van de serie had ze misschien op nr 3 gestaan.
Ik mag niet over de ****** pratenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:58 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Ah. Ik heb de boeken niet gelezen, slechts de wiki en dan vooral de interessante stukken. En ik keek naar je avatar, Jaime moet echt z'n halflange haar weer terug, dit is drie keer niks
Edit: ah ja Hippiekind Bran...![]()
Arya is wel een flinke meid idd... Lijkt me verschrikkelijk om te weten dat bijna je hele familie is uitgemoord, maar ze doet het goed.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:58 schreef Deuce92 het volgende:
Mijn top 3:
1. Tyrion: Slim, grappig, en een goed hart.
2. Arya: Dappere baddass bitch.En ook een goed hart.
3. Daenerys: Haar vind ik leuk omdat ik nog niet zo goed weet hoe ze is. Soms lijkt ze goed, dan weer slecht. Vind ik wel spannend.
Bronn is recht door zee, als je weet waar hij voor vecht (geld) kun je hem vertrouwen. Hij past niet echt in KL, waar iedereen een eigen agenda heeft.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:59 schreef xFriendx het volgende:
Scene met Bronn en Tyrion, over het vermoorden van babies vond ik ook heel sterk.
Of Bronn dat zomaar zou doen... nee, hij zou eerst vragen hoeveel poen hij er voor krijgt.
Meteen treffend duidelijk hoe een huurling werkt. Daarnaast is Bronn niet de meest fijne schoonzoon die je je kan wensen, maar stiekem ook wel weer heel tof omdat hij juist zo egoïstisch en duidelijk is.
Het viel me op dat zowel Jaime als Cersei volgens mij veel blonder waren in seizoen 1, vergeleken met nu... Maar of Jaime's haar nou vies is of niet, dit bloempotkapsel mag weg.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:59 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik mag niet over de ****** praten![]()
Jaime was enorm sexy toen hij vies en vunzig was, met dat groezelige baardje en dat lange haar. Maar dat schone blonde van seizoen 1 was ook prima hoor
Brienne vond ik ook erg sterk (in meerdere opzichten natuurlijk, maar toen ze niet meer in harnas rondliep viel dat weg, vond die jurk haar echt voor geen meter staan.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:53 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Hmm we passen goed bij elkaar. Bij mij: 1. Hound, typisch zo'n karakter waar ik van houd, solitair, groot, op het eerste oog slecht maar overduidelijk een man met een verborgen hart/moraal.
2. Brienne, kan me goed in haar inleven, zo zou ik in die wereld denk ik ook zijn.
3. Petyr, slecht en scheming, maar ook (althans in de boeken komt het meer naar voren) iemand met twijfels, een man van vlees en bloed.
4. Jaime, zeker sinds het laatste seizoen ben ik hem meer gaan waarderen, mooi om te zien hoe hij langzamerhand doorheeft dat zijn vertrouwde Lannisterwereld niet zo tof is....
Haha jaime verkrachte cersei wel, "i dont care" -words of wisdom ~Jaime.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:54 schreef Poesopstokje het volgende:
Favoriete personages; 1 Jaime, 2 Tyrion, 3 Sandor the Hound
Minst favoriete personages; 1 Catelynn (Vanwege de haat tegen Jon), 2 Sansa (Vanwege haar naïviteit), 3 Mellisandre (Eng en verder niet interessant.)
Edit; Cersei staat bij beide op nr4. Love to hate
Brienne staat een jurk niet nee... En ik hoop dat zij en Jaime misschien wel iets gaan hebben uiteindelijk... Zat wel chemie tussen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:06 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Brienne vond ik ook erg sterk (in meerdere opzichten natuurlijk, maar toen ze niet meer in harnas rondliep viel dat weg, vond die jurk haar echt voor geen meter staan.
Van mij hadden jaime en zij langer on the road mogen blijven.
De reden dat ik Jaime zo goed vind is omdat hij een geweldig sterk karakter heeft, toen hij in die cel zat zag je aan hem dat het hem geen zak meer interreseerde, hij gaf niet om zn mooie kleding of zijn ridderstatus, hij ziet al die dingen als verwaarloosbaar. Hij ging niet door het stof ookal zat hij in die situatie, hij smeekte niet, hij zag gewoon zijn lot onder ogen. Ookal had hij dat kind uit het raam geduwd, waardoor iedereen hem wss haat. Is hij gewoon eerlijk erover, hij zei ook letterlijk dat hij hem uit een raam had geduwd. En dat zijn de kwaliteiten die bij mij indruk maken (ja ik weet het fictie maar ok laat me even ratelen xD) Al met al dus een eerlijke en moedige man. En zelfs zonder hand sprong hij nog in de bres voor Brienne, bedoel maar.
Bronn heeft dezelfde kwaliteiten, hij is moedig en zegt wat hij denkt, bespeelt geen mensen en neemt geen shit van mensen, grijpt meteen naar zn mes als iemand hem denkt te kunnen kleineren met de dreiging van geweld. En hij is volgens mij echt loyaal aan Tyrion, al zal hij dat niet toegeven en zeurt hij soms om betaling.
Tyrion zelf is gewoon supergewiekst, altijd slimme woorden. Zelfs wanneer het niet zeker is of hij ooit nog uit de penarie komt weet hij zich er al dan niet bijna uit te lullen. Maar bovenal komt hij integer over, en dat gaat goed samen met de bovenstaande karakters.
The hound vind ik tof omdat hij indd groot en intimiderend is en grof maar tegelijk weer een gouden hart heeft, hij red aan de lopende band de prinsesjes, en is wat dat betreft een soort van kindred guardian beast. Belle en het beest iets nu met arya.
Ik vond arya ook wel tof maar ze moet wel ophouden met the hound opnoemen voor het slapen gaan.
Petyr haat ik om 2 redenen; varys zegt dat hij een in en in slechte en gevaarlijke man is en varys vind ik geloofwaardiger dan Petyr. Varys is een spin omdat hij enkel zo kon overleven in een gevaarlijke wereld, Petyr is een spin omdat hij het leuk vind om met mensen te fucken, en hij is hebzuchtig, met zn alles willen. Een ras-egoist en daarmee een naar figuur.
Als we trouwens goed bij mekaar passen moeten we maar daten.
Ik vind hem met kort haar ook wat minder, S1 en indd baardje+lang haar was beste, vooral als hij lachtte dan xDquote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:59 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik mag niet over de ****** praten![]()
Jaime was enorm sexy toen hij vies en vunzig was, met dat groezelige baardje en dat lange haar. Maar dat schone blonde van seizoen 1 was ook prima hoor
Zelfs niet Gilly met haar hamstertanden en snotstem?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:08 schreef Forbry het volgende:
Mijn meest favoriete personage is (met stip): Tyrion. Minst favoriete personage heb ik niet.
Neuh... ik vind haar "meh", maar dat vind ik wel van meer personages.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:09 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Zelfs niet Gilly met haar hamstertanden en snotstem?
Die discussie ga ik niet weer aan. Iedereen weet de waarheid inmiddelsquote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:07 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Haha jaime verkrachte cersei wel, "i dont care" -words of wisdom ~Jaime.
Dat heb ik gemist dan, wat is de waarheidquote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:27 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Die discussie ga ik niet weer aan. Iedereen weet de waarheid inmiddels
Nee jij loopt te etterenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:32 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist dan, wat is de waarheid
Tig miljoen andere kijkers vonden van wel. Internet deed een beetje ontploffen na die scène. George RR Martin heeft er zelfs nog persoonlijk op gereageerd.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:36 schreef Take_A_Picture het volgende:
Sorry, ik kijk enkel serie en kreeg daar echt geen verkrachtings-idee bij ofzo. Ze zei wel nee, maar het ging jaime veel te makkelijk af. Dikke doei, dat was geen verkrachting.
Ow, wist ik niet, dat verklaart het iig.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:34 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Nee jij loopt te etteren![]()
Het komt er op neer dat serie-Jaime Cersei verkrachtte in de serie. En boek-Jaime niet. Dat de setting en sfeer heel anders was en dat de regisseurs gewoon een hekel aan Jaime hebben en hem op deze (en andere!) manieren proberen te vernaggelen.
Dit is geen feminist.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:36 schreef Take_A_Picture het volgende:
Sorry, ik kijk enkel serie en kreeg daar echt geen verkrachtings-idee bij ofzo. Ze zei wel nee, maar het ging jaime veel te makkelijk af. Dikke doei, dat was geen verkrachting.
Ik vond het twijfelachtig, maar ga ook voor "nee, geen verkrachting", omdat Cersei tussen de bedrijven door Jaime gewoon zelf zoende... volgens mij had de "weerstand" bij Cersei alleen betrekking op de locatie...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:36 schreef Take_A_Picture het volgende:
Oh ja, voor de honderdste keer; het ging met helemaal niet om de verkrachting van Cersei, want, boeiequote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:36 schreef Take_A_Picture het volgende:
Die sympathie had hij al bij mij, ik vind hem geen good guy. En daar zou ik hem ook niet meer sympathiek om vinden. Ik vind the hound en bronn ook geen good guys en toch mag ik ze.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:40 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Oh ja, voor de honderdste keer; het ging met helemaal niet om de verkrachting van Cersei, want, boeieMaar om de verkrachting van Jaime's personage. Die scène deed behoorlijk afbreuk aan z'n nieuw herwonnen sympathie van de kijker.
Deze scene inderdaadquote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:49 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ereplaatsje voor Tygon trouwens, die vind ik ook awesome, soms ook op nummer 1, een van de weinige characters waar ik luidkeels om heb moeten lachen, meerdere keren.
Vooral die stoelen scene moest ik erg lachen, heb nog geapplaudiseerd zelfs om die scene zo tof vond ik het, geniaal!.
Of weet je wat laat de nummer 1,2,3 maar weg, het zijn gewoon alle 4 mn favorieten.
edit:
Deze scene.
Beste scene in de hele serie tot nu toe imo.
edit: video fixed.
Jaime vind ik wel degelijk een bad guy gone goodquote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:43 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Die sympathie had hij al bij mij, ik vind hem geen good guy. En daar zou ik hem ook niet meer sympathiek om vinden. Ik vind the hound en bronn ook geen good guys en toch mag ik ze.
Tyrion vind ik wel een goody two shoes tho. Maar hij is gewoon de grappigste/slimste.
Jaime wordt nu wel echt neergezet als Moeder Theresa. Van mij mag hij wel weer iets kingslayerigs doenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:44 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Jaime vind ik wel degelijk een bad guy gone goodVooral na z'n tochtje met Brienne is hij positief veranderd.
Ja maar hij is helemaal geen Kingslayerquote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:45 schreef iAvani het volgende:
[..]
Jaime wordt nu wel echt neergezet als Moeder Theresa. Van mij mag hij wel weer iets kingslayerigs doen
De scene toen Jaime gevangen was en hij z'n eigen neef vermoorde doet mij denken dat hij toch niet helemaal onschuldig isquote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:46 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ja maar hij is helemaal geen KingslayerDaarom is het ook zo zielig dat hij daar geen erkenning voor krijgt, maar juist zo'n beladen bijnaam. Eigen schuld trouwens, dat hij uit eigen trots niet heeft verteld wat Aerys van plan was, maar toch; de kijker weet het! Dat zou voldoende moeten zijn, toch?
Ja, maar daar ben ik het dus niet mee eens. Hij houdt van z'n zus en ja, de locatie was UITERST ongelukkig, maar het was in mijn ogen geen verkrachting en dus ook geen verkrachting van het personage.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:40 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Oh ja, voor de honderdste keer; het ging met helemaal niet om de verkrachting van Cersei, want, boeieMaar om de verkrachting van Jaime's personage. Die scène deed behoorlijk afbreuk aan z'n nieuw herwonnen sympathie van de kijker.
Ben het wel met je eens idd dat er ook personages zijn die ik wat saai vind (Stannis, alhoewel ik Davos dan wel weer mag, Sam en Gilly), maar ik blijf me maar aan de belofte vasthouden dat die plotlijnen zich uiteindelijk gaan uitbetalen in iets moois. Daarom heb ik ook niet zo de behoefte om een 'absolute slechtste' te noemenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:47 schreef Forbry het volgende:
Nog even over meest/minst favorieten:
Er zijn genoeg personages die ik niet leuk vind hoor (zoals Stannis, Bran, Melisandre en vind Arya en The Hound op dit moment ook niet zo), maar kan alleen niet echt één iemand die "onderaan" staat noemen....
Leuk vind ik er zoveel... ben sowieso "pro" Tyrion, Jaime, Brienne, Jon, Sam, Davos en Shireen. Dany vind ik doorgaans ook wel leuk (maar heeft haar mindere momenten) en begin Sansa ook steeds leuker te vinden (daar had ik in het begin echt een hekel aan). Van de "bad guys" is Tywin mijn absolute favoriet.
Hier ben ik het mee eens.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:50 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
Ja, maar daar ben ik het dus niet mee eens. Hij houdt van z'n zus en ja, de locatie was UITERST ongelukkig, maar het was in mijn ogen geen verkrachting en dus ook geen verkrachting van het personage.
Interessant dat je Tywin een badguy noemt. Wie vinden jullie de badguys in de serie?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:47 schreef Forbry het volgende:
Nog even over meest/minst favorieten:
Er zijn genoeg personages die ik niet leuk vind hoor (zoals Stannis, Bran, Melisandre en vind Arya en The Hound op dit moment ook niet zo), maar kan alleen niet echt één iemand die "onderaan" staat noemen....
Leuk vind ik er zoveel... ben sowieso "pro" Tyrion, Jaime, Brienne, Jon, Sam, Davos en Shireen. Dany vind ik doorgaans ook wel leuk (maar heeft haar mindere momenten) en begin Sansa ook steeds leuker te vinden (daar had ik in het begin echt een hekel aan). Van de "bad guys" is Tywin mijn absolute favoriet.
Ik vind Tywin meer een "bad guy" dan de rest die ik opnoemde, maar vind hem ook niet 100% een "bad guy" eigenlijk. Ik snap hem wel en hij geniet ook niet van het "bad" zijn (wat veel imo heel veel uitmaakt). Hij doet wat hij denkt dat goed (voor zijn familie/huis) is, er komt geen echte wreedheid bij kijken.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:52 schreef iAvani het volgende:
[..]
Interessant dat je Tywin een badguy noemt. Wie vinden jullie de badguys in de serie?
Ikzelf vind de Wildlings en de Whitewalkers eigenlijk de enige badguys. De rest van de families die strijden om de throne hebben hun eigen redenen waarom ze het zouden verdienen dus zou ik niet echt badguys noemen
Tja, de grote trekpleister van deze serie is het feit dat goede en slechte eigenschappen netjes zijn verdeeld.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:52 schreef iAvani het volgende:
[..]
Interessant dat je Tywin een badguy noemt. Wie vinden jullie de badguys in de serie?
Ikzelf vind de Wildlings en de Whitewalkers eigenlijk de enige badguys. De rest van de families die strijden om de throne hebben hun eigen redenen waarom ze het zouden verdienen dus zou ik niet echt badguys noemen
Joffrey en Ramsay vallen daar iig wel onder wmb.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:57 schreef Monolith het volgende:
De serie heeft niet echt heel veel stereotype slechteriken.
Ja dat zijn er twee inderdaad.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:58 schreef Forbry het volgende:
[..]
Joffrey en Ramsay vallen daar iig wel onder wmb.
Dat zijn klassieke gewetenloze psychopaten, Locke hoort er dan ook wel bijquote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:58 schreef Forbry het volgende:
[..]
Joffrey en Ramsay vallen daar iig wel onder wmb.
Mijn mening over de Lannisters is (tot nu toe) niet veranderd eigenlijk, alleen Jaime wordt iets nadrukkelijker een "good guy" (maar ook Jaime vond ik altijd al sympathiek eigenlijk, ondanks die paar vreselijke daden van 'mquote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:58 schreef iAvani het volgende:
Wel grappig dat in het eerste seizoen de Lannisters echt als "de slechteriken" naar voren werden gebracht terwijl dat nu heel anders is.
Ja, die ook idd.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:00 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Dat zijn klassieke gewetenloze psychopaten, Locke hoort er dan ook wel bij
Weet je wat het is? In relaties gebeurt het zo vaak dat de vrouw eigenlijk geen zin heeft, maar het toch laat gebeuren om ervan af te zijn. Als je dat verkrachting gaat noemen, dan denk ik dat heel veel vrouwen zichzelf onterecht een kutgevoel gaan aanpraten en gaan twijfelen over een relatie terwijl dat helemaal niet hoeft.quote:
Ik vind de Wildlings lang niet allemaal slecht, zij hebben het slecht aan de andere kant van de Muur en willen ook gewoon een kans op rijkdom. En straks zijn de whitewalkers stiekem wel goed, je weet het maar nooit met GRRM.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:52 schreef iAvani het volgende:
[..]
Dat zit ik dus ook steeds te denkenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:06 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Ik vind de Wildlings lang niet allemaal slecht, zij hebben het slecht aan de andere kant van de Muur en willen ook gewoon een kans op rijkdom. En straks zijn de whitewalkers stiekem wel goed, je weet het maar nooit met GRRM.
Ik vond de Whitewalkers en de Wildings enger en dreigender toen we ze nog niet zo kenden. Nu zien we zelfs de Whitewalkers een soort van motivatie hebben. Dat maakt ze menselijker en voor mij niet zo leuk meer.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:07 schreef Forbry het volgende:
[..]
Dat zit ik dus ook steeds te denkenDie wildlings zijn gewoon een clubje met van alles wat volgens mij, ook "goeden".
Ook een verzinsel van de regisseursquote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:48 schreef iAvani het volgende:
[..]
De scene toen Jaime gevangen was en hij z'n eigen neef vermoorde doet mij denken dat hij toch niet helemaal onschuldig is
Ja, ik vind van wel. Tyrion is nou ook niet bepaald stereotype knap, maar dat vind ik óók een geweldig karakter. Het gaat mij om het personage en de ontwikkelingen die ze doormaken.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:52 schreef schijffie het volgende:
Moet je eens nagaan als (bijvoorbeeld) de acteur die Sam speelt, de rol van Jaime had gehad. Vraag me af of jullie nog steeds en masse het zo'n leuk karakter vinden.
Shae! Helemaal vergeten! Die moet eigenlijk op een gedeelde vóór-nummer1 samen met Branquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:07 schreef Forbry het volgende:
O ja, heb wel een minst favoriete personage trouwens (was haar even vergeten): Shae (maar vind Stannis en Melisandre ook echthoor, van dat clubje Davos juist weer helemaal niet
).
Ik zie Ygritte, ook een Wildling, ook niet als 100% "bad" eigenlijk (al deed ze wel mee aan die vreselijke "raid" van laatst?) en van Tormund en Mance krijg ik ook het idee dat ze -op zich- best sympathiek zijn. Cersei zie ik wel als "bad"quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:23 schreef Take_A_Picture het volgende:
Nouja Osha was ook niet door en door slecht. Het is maar net hoe je leeft.
Op een gegeven moment was ze niet echt meer 'in dienst' bij de Starks, maar blijft ze wel bij ze totdat Bran een kant op wil waar zij echt echt echt niet naartoe wil gaan omdat het de verkeerde kant op is.
Maar ze zorgt wel dat Rickon in veiligheid wordt gebracht.
Hoe de White Walkers leven en waarom en wat, dat weten we natuurlijk niet. En wat we niet weten is bij voorbaat al slecht of engze hebben hun appearance ook al niet mee en dat doden weer herrijzen (dat komt toch door die walkers?) spreekt ook niet in hun voordeel. Ohja en groepen mensen in stukjes hakken wekt ook geen sympathie. Maar dan nóg weten we niet wat hen drijft etc.
Ik vind Cersei heel manipulatief en doortrapt, je kunt niks van haar aannemen zonder te denken dat er iets achter zit. Zelfs het gejank dat ze een lannister is en zoveel jaar koningin en toch haar zoon niet kon redden, is met voorbedachte rade.
Tywin is dan echt een betere persoonlijkheid, hem gaat het om de familienaam en dat is eigenlijk zijn alles, hij gaat over doden om die naam te beschermen.
Ik zou echt niet weten wat er slecht aan bijvoorbeeld Tyrion, Jon, Sam, Brienne, Podrick of Davos isquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:36 schreef Repelsteeltju het volgende:
De enige personages die je goed zou kunnen noemen zijn de onschuldige kinderen: Bran, Rickon, Tommen, Mycella etc.
De enige die je echt slecht zou kunnen noemen zijn de nodeloos wreden: Joffrey, Ramsey, Lysa, Vargo Hoat, de Freys, The Mountain en de gekken die het in Harren Hall voor het zeggen hadden tot Tywin daar de boel op orde bracht.
En gezien het brede spectrum van loyaliteiten van alle belangrijke personages is er niet echt iets dat hen verenigd in doel. Wat er voor zorgt dat je geen pro- en antagonisten voor de serie kunt aanwijzen, maar wel voor individuele scenes.
---
Wat mijn favorieten betreft ik merk dat dat heel erg verandert per seizoen. In het eerste seizoen vond ik Arya een van de betere personages. Sansa onuitstaanbaar. Jaime onherroepelijk afschuwelijk. Tyrion de grootste eindbaas en de Direwolfjes knuffelbaar.
Momenteel interesseert Arya me het minst van de Starks sans Rickon. Heb ik een soort van hoop dat ik Sansa aardig ga vinden. Vind ik Jaime een van de meest sympathieke personages. Heb ik het idee dat Tyrion met een nieuw repertoire moet komen of ophoepelen. En interesseert het me bijna niet meer dat de serie de wolven kennelijk te duur vind om meer dan een heel klein beetje van hun in de serie te doen.
De personages die ik niet leuk vind vind ik niet leuk omdat ze niet werken.
1 Die acting commander of the Nights Watch, 2 Littlefinger, Tyrion.
Meer omdat ze me teleur stellen dan dat de rol die ze in het grote plaatje spelen me niet interesseert.
De personages die ik dan weer wel leuk vind zijn:
1 Meera Reed (omdat beste GoT-meisje en beste krullen) 2 Tywin, 3 Jaime.
Omdat ze bij machte zijn iets te doen en voor elkaar te krijgen en dat respecteer ik, en Meera is knap.
Kan mij zo voorstellen dat menig persoon hier wel even vol vertwijfeling is als je Meera Reed wel interessant vind en Tyrion niet. Misschien is het de roze bril?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:36 schreef Repelsteeltju het volgende:
De enige personages die je goed zou kunnen noemen zijn de onschuldige kinderen: Bran, Rickon, Tommen, Mycella etc.
De enige die je echt slecht zou kunnen noemen zijn de nodeloos wreden: Joffrey, Ramsey, Lysa, Vargo Hoat, de Freys, The Mountain en de gekken die het in Harren Hall voor het zeggen hadden tot Tywin daar de boel op orde bracht.
En gezien het brede spectrum van loyaliteiten van alle belangrijke personages is er niet echt iets dat hen verenigd in doel. Wat er voor zorgt dat je geen pro- en antagonisten voor de serie kunt aanwijzen, maar wel voor individuele scenes.
---
Wat mijn favorieten betreft ik merk dat dat heel erg verandert per seizoen. In het eerste seizoen vond ik Arya een van de betere personages. Sansa onuitstaanbaar. Jaime onherroepelijk afschuwelijk. Tyrion de grootste eindbaas en de Direwolfjes knuffelbaar.
Momenteel interesseert Arya me het minst van de Starks sans Rickon. Heb ik een soort van hoop dat ik Sansa aardig ga vinden. Vind ik Jaime een van de meest sympathieke personages. Heb ik het idee dat Tyrion met een nieuw repertoire moet komen of ophoepelen. En interesseert het me bijna niet meer dat de serie de wolven kennelijk te duur vind om meer dan een heel klein beetje van hun in de serie te doen.
De personages die ik niet leuk vind vind ik niet leuk omdat ze niet werken.
1 Die acting commander of the Nights Watch, 2 Littlefinger, Tyrion.
Meer omdat ze me teleur stellen dan dat de rol die ze in het grote plaatje spelen me niet interesseert.
De personages die ik dan weer wel leuk vind zijn:
1 Meera Reed (omdat beste GoT-meisje en beste krullen) 2 Tywin, 3 Jaime.
Omdat ze bij machte zijn iets te doen en voor elkaar te krijgen en dat respecteer ik, en Meera is knap.
Tyrion zit alleen te mokken in een cel en is al sinds Tywin in Kings Landing kwam niet meer van belang geweest.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:38 schreef Forbry het volgende:
Ik zou echt niet weten wat er slecht aan bijvoorbeeld Tyrion, Jon, Sam, Brienne, Podrick of Davos is
Meera is nuttig (want houdt haar metgezellen praktisch in leven) en ziet er het beste uit van de Game of Thrones vrouwen. Tyrion is al een sinds het einde van seizoen twee al niet relevant meer en heeft een akelig litteken op zijn lelijke dwergenkop.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:50 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Kan mij zo voorstellen dat menig persoon hier wel even vol vertwijfeling is als je Meera Reed wel interessant vind en Tyrion niet. Misschien is het de roze bril?
Arya begint nu juist eindelijk interessant te worden. Zeker in combinatie met The Hound.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:36 schreef Repelsteeltju het volgende:
Momenteel interesseert Arya me het minst van de Starks sans Rickon. Heb ik een soort van hoop dat ik Sansa aardig ga vinden. Vind ik Jaime een van de meest sympathieke personages. Heb ik het idee dat Tyrion met een nieuw repertoire moet komen of ophoepelen.
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:00 schreef Romanus het volgende:
De bovenste doet et niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou toch voor de onderste gaan
En waarom moeten de foto's onder een spoiler?♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:23 schreef Repelsteeltju het volgende:
Net even een kwatiertje naar plaatjes gezocht waar Meera goed op staat.
[ afbeelding ]
Hier is een plaatje van Jon en Ghost en een kraai.
Ik vind haar ook wel knap hoor.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:07 schreef Poesopstokje het volgende:
Grappig dat Meera voor het eerst wordt genoemd als ''vrouwelijk schoon''Ik denk niet dat er veel mensen ooit op die manier naar haar gekeken hebben.
Leslie Rose daarentegenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:30 schreef Poesopstokje het volgende:
https://www.google.nl/sea(...)ick&spell=1&tbm=isch
Nee, ik vind het niets knaps of speciaals aan..
Tja, ben persoonlijk nooit zo'n fan van foto'squote:
Ik vind zo'n zuur bekkie juist n let down. Dit is wel n prachtige foto trouwensquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:37 schreef Poesopstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Al vind ik haar als Cersei aantrekkelijker. Dat scheve zure bekje heeft wat![]()
![]()
Die ogen zijn te raar he.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:33 schreef DO2 het volgende:
Ik begrijp alle heisa rond die meid die Margaery speelt ook niet zo goed, eigenlijk.
Kan haar echt niet mooi vinden. Al doe ik nog zo mijn best.
Ik zou zo verliefd op haar kunnen worden hoorquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:30 schreef Poesopstokje het volgende:
https://www.google.nl/sea(...)ick&spell=1&tbm=isch
Nee, ik vind het niets knaps of speciaals aan..
Smaken verschillen gelukkigquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:53 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik zou zo verliefd op haar kunnen worden hoor
Wat een allersnoezigst koppie!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:53 schreef Norrage het volgende:
Wat is dat?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:57 schreef DO2 het volgende:
Ik zou bijna gaan denken dat ik in het Indie-topic zit.
Wat hebben onze pics met Indies te maken?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het tofste topic van Fok!:
MUZ / More Than Any Other Indie (Indie Central CLXXXI)
Niets.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:05 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Wat hebben onze pics met Indies te maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Now which way do we go?" - Dorothy Gale
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:09 schreef DO2 het volgende:
[..]
Niets.AaahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja ik ook, zo lang haar ook karakter erg leuk is.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:53 schreef Norrage het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ok, ik sluit wel nooit een topic hier, deal?Ok stelletje hokboeren
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:29 schreef Poesopstokje het volgende:
What good is power if we can't protect the ones we love?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |