Schild van Dorne, waar Myrcella zitquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:11 schreef Vlindur het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom staat er eigenlijk een schild bij Myrcella?
EN onderschrift!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:11 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Jouw avatar en bovenschrift
Kingslayer
Vind het juist leuker om te lezen als het tempo van het verhaal niet al te snel gaat in een boekquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:08 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar het tempo van het verhaal + de lange hoofdstukken
Ik kom er echt niet doorheen momenteel.. Maar wachten tot het in de serie voorbij is gekomen kan ik óók weer niet. Want dat las voor mijn gevoel wel makkelijker weg, qua boek 1/2 en eerste helft 3. Dat je al weet wat er gaat komen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:13 schreef kensei het volgende:
[..]
Vind het juist leuker om te lezen als het tempo van het verhaal niet al te snel gaat in een boek
Ik ga niet voor 3 man een apart blokje maken...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:12 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Schild van Dorne, waar Myrcella zitDie heeft niet een apart blokje met karakters zeg maar, omdat Oberynn en z'n vrouw nu ook in KL zitten.
Jaquote:
En Baelish, de man die ervoor heeft gezorgd dat het hele land met elkaar in oorlog is weldra aan het roer.quote:Een verstandelijk gehandicapt jaloers onwijf op de troon en haar psychopatische kutzoon.
The hound komt geeneens levend bij de ingang van de valequote:Nogmaals, de werkelijke eindbazen in got kunnen tenminste vechten, zelfs the hound in zn eentje zou heel the vale kunnen innemen.
Nee daaromquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:15 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ik ga niet voor 3 man een apart blokje maken...
Boek 4 is gewoon verschrikkelijk slecht en saai. Maar aan het eind komt het wel weer goedquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:14 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik kom er echt niet doorheen momenteel.. Maar wachten tot het in de serie voorbij is gekomen kan ik óók weer niet. Want dat las voor mijn gevoel wel makkelijker weg, qua boek 1/2 en eerste helft 3. Dat je al weet wat er gaat komen.
BOEK!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:14 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik kom er echt niet doorheen momenteel.. Maar wachten tot het in de serie voorbij is gekomen kan ik óók weer niet. Want dat las voor mijn gevoel wel makkelijker weg, qua boek 1/2 en eerste helft 3. Dat je al weet wat er gaat komen.
Ik zit op blz 755, dus ben benieuwdquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:16 schreef Norrage het volgende:
[..]
Boek 4 is gewoon verschrikkelijk slecht en saai. Maar aan het eind komt het wel weer goed
Nu snap ik het!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:15 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ik ga niet voor 3 man een apart blokje maken...
Robb won ook alle gevechten en kijk waar hij geëindigd is. The Vale staat er juist heel goed voor, ongeschonden uit de oorlog gekomen en geografisch gezien hebben ze ook een groot voordeel.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:10 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Alsof the vale zo machtig is
Een verstandelijk gehandicapt jaloers onwijf op de troon en haar psychopatische kutzoon.
Nogmaals, de werkelijke eindbazen in got kunnen tenminste vechten, zelfs the hound in zn eentje zou heel the vale kunnen innemen.
(Het boekspoilertopic is alleen voor mensen die boek5 al hebben gelezenquote:
Petyr heeft ook prachtig uitgelegd dat er ook geen hond (see what I did therequote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:19 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Robb won ook alle gevechten en kijk waar hij geëindigd is. The Vale staat er juist heel goed voor, ongeschonden uit de oorlog gekomen en geografisch gezien hebben ze ook een groot voordeel.
Die poort hebben ze zeker pas gebouwd nadat Cat en Tyrion op bezoek zijn geweest...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:35 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Petyr heeft ook prachtig uitgelegd dat er ook geen hond (see what I did there) binnen kan komen, met zo weinig bewaking. Puur de ligging, niemand komt zomaar boven. Laat staan dat ze de boel zo even komen overnemen.
Ja die foto heb ik ook gezienquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:42 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Die poort hebben ze zeker pas gebouwd nadat Cat en Tyrion op bezoek zijn geweest...
Het is heel leuk dat je de Eyrie niet zo maar binnen komt, maar je hebt de Eyrie niet perse nodig om de Vale te veroveren. De Vale is lastig te bereiken, maar het is zeker niet onmogelijk.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:35 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Petyr heeft ook prachtig uitgelegd dat er ook geen hond (see what I did there) binnen kan komen, met zo weinig bewaking. Puur de ligging, niemand komt zomaar boven. Laat staan dat ze de boel zo even komen overnemen.
Ja opschieten met die foto!quote:
Haha lol, kende ik nog niet. Doet er verder niet echt toe. Wellicht uit andere hoek geschotenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:18 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik dacht dat je hier op doelde
Hoe kom jij dan bij die poort ineens? Ik begrijp het niet meerquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:38 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Haha lol, kende ik nog niet. Doet er verder niet echt toe. Wellicht uit andere hoek geschoten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |