abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139782386
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 17:55 schreef TheHappyPrince het volgende:

[..]

Catelynn was echt zo'n stijve Rita Verdonk, ze had eigenlijk wel iets meer diepgang mogen krijgen... Sansa is saai en suf.
Dat had ze in de boeken, daarom staat ze ook op nr1. Op basis van de serie had ze misschien op nr 3 gestaan.
pi_139782399
Ik heb Bran niet eens genoemd :') Die staat nog vóór nummer 1 zo'n beetje. Niet de moeite waard om te vermelden.
pi_139782424
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 17:56 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Dat had ze in de boeken, daarom staat ze ook op nr1. Op basis van de serie had ze misschien op nr 3 gestaan.
Ah. Ik heb de boeken niet gelezen, slechts de wiki en dan vooral de interessante stukken. En ik keek naar je avatar, Jaime moet echt z'n halflange haar weer terug, dit is drie keer niks ;(

Edit: ah ja Hippiekind Bran... >:O
pi_139782444
Mijn top 3:

1. Tyrion: Slim, grappig, en een goed hart. O+
2. Arya: Dappere baddass bitch. :P En ook een goed hart.
3. Daenerys: Haar vind ik leuk omdat ik nog niet zo goed weet hoe ze is. Soms lijkt ze goed, dan weer slecht. Vind ik wel spannend.
pi_139782453
Scene met Bronn en Tyrion, over het vermoorden van babies vond ik ook heel sterk.

Of Bronn dat zomaar zou doen... nee, hij zou eerst vragen hoeveel poen hij er voor krijgt.

Meteen treffend duidelijk hoe een huurling werkt. Daarnaast is Bronn niet de meest fijne schoonzoon die je je kan wensen, maar stiekem ook wel weer heel tof omdat hij juist zo egoïstisch en duidelijk is.
pi_139782455
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 17:58 schreef TheHappyPrince het volgende:

[..]

Ah. Ik heb de boeken niet gelezen, slechts de wiki en dan vooral de interessante stukken. En ik keek naar je avatar, Jaime moet echt z'n halflange haar weer terug, dit is drie keer niks ;(

Edit: ah ja Hippiekind Bran... >:O
Ik mag niet over de ****** praten :@

Jaime was enorm sexy toen hij vies en vunzig was, met dat groezelige baardje en dat lange haar. Maar dat schone blonde van seizoen 1 was ook prima hoor :Y
pi_139782500
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 17:58 schreef Deuce92 het volgende:
Mijn top 3:

1. Tyrion: Slim, grappig, en een goed hart. O+
2. Arya: Dappere baddass bitch. :P En ook een goed hart.
3. Daenerys: Haar vind ik leuk omdat ik nog niet zo goed weet hoe ze is. Soms lijkt ze goed, dan weer slecht. Vind ik wel spannend.
Arya is wel een flinke meid idd... Lijkt me verschrikkelijk om te weten dat bijna je hele familie is uitgemoord, maar ze doet het goed.

quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 17:59 schreef xFriendx het volgende:
Scene met Bronn en Tyrion, over het vermoorden van babies vond ik ook heel sterk.

Of Bronn dat zomaar zou doen... nee, hij zou eerst vragen hoeveel poen hij er voor krijgt.

Meteen treffend duidelijk hoe een huurling werkt. Daarnaast is Bronn niet de meest fijne schoonzoon die je je kan wensen, maar stiekem ook wel weer heel tof omdat hij juist zo egoïstisch en duidelijk is.
Bronn is recht door zee, als je weet waar hij voor vecht (geld) kun je hem vertrouwen. Hij past niet echt in KL, waar iedereen een eigen agenda heeft.

quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 17:59 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Jaime was enorm sexy toen hij vies en vunzig was, met dat groezelige baardje en dat lange haar. Maar dat schone blonde van seizoen 1 was ook prima hoor :Y
Het viel me op dat zowel Jaime als Cersei volgens mij veel blonder waren in seizoen 1, vergeleken met nu... Maar of Jaime's haar nou vies is of niet, dit bloempotkapsel mag weg.
pi_139782614
Jaime, Cersei én Tyrion waren hoogblond begin seizoen 1. Lannister blond hè :)
Nu zijn J en T donkerbruin en C nijgt naar rood/bruin. Jammer..
  zaterdag 10 mei 2014 @ 18:06:34 #209
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_139782660
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 17:53 schreef TheHappyPrince het volgende:

[..]

Hmm we passen goed bij elkaar. Bij mij: 1. Hound, typisch zo'n karakter waar ik van houd, solitair, groot, op het eerste oog slecht maar overduidelijk een man met een verborgen hart/moraal.
2. Brienne, kan me goed in haar inleven, zo zou ik in die wereld denk ik ook zijn.
3. Petyr, slecht en scheming, maar ook (althans in de boeken komt het meer naar voren) iemand met twijfels, een man van vlees en bloed.
4. Jaime, zeker sinds het laatste seizoen ben ik hem meer gaan waarderen, mooi om te zien hoe hij langzamerhand doorheeft dat zijn vertrouwde Lannisterwereld niet zo tof is....
Brienne vond ik ook erg sterk (in meerdere opzichten natuurlijk, maar toen ze niet meer in harnas rondliep viel dat weg, vond die jurk haar echt voor geen meter staan.
Van mij hadden jaime en zij langer on the road mogen blijven.

De reden dat ik Jaime zo goed vind is omdat hij een geweldig sterk karakter heeft, toen hij in die cel zat zag je aan hem dat het hem geen zak meer interreseerde, hij gaf niet om zn mooie kleding of zijn ridderstatus, hij ziet al die dingen als verwaarloosbaar. Hij ging niet door het stof ookal zat hij in die situatie, hij smeekte niet, hij zag gewoon zijn lot onder ogen. Ookal had hij dat kind uit het raam geduwd, waardoor iedereen hem wss haat. Is hij gewoon eerlijk erover, hij zei ook letterlijk dat hij hem uit een raam had geduwd. En dat zijn de kwaliteiten die bij mij indruk maken (ja ik weet het fictie maar ok laat me even ratelen xD) Al met al dus een eerlijke en moedige man. En zelfs zonder hand sprong hij nog in de bres voor Brienne, bedoel maar.

Bronn heeft dezelfde kwaliteiten, hij is moedig en zegt wat hij denkt, bespeelt geen mensen en neemt geen shit van mensen, grijpt meteen naar zn mes als iemand hem denkt te kunnen kleineren met de dreiging van geweld. En hij is volgens mij echt loyaal aan Tyrion, al zal hij dat niet toegeven en zeurt hij soms om betaling. :P

Tyrion zelf is gewoon supergewiekst, altijd slimme woorden. Zelfs wanneer het niet zeker is of hij ooit nog uit de penarie komt weet hij zich er al dan niet bijna uit te lullen. Maar bovenal komt hij integer over, en dat gaat goed samen met de bovenstaande karakters.

The hound vind ik tof omdat hij indd groot en intimiderend is en grof maar tegelijk weer een gouden hart heeft, hij red aan de lopende band de prinsesjes, en is wat dat betreft een soort van kindred guardian beast. Belle en het beest iets nu met arya.
Ik vond arya ook wel tof maar ze moet wel ophouden met the hound opnoemen voor het slapen gaan.

Petyr haat ik om 2 redenen; varys zegt dat hij een in en in slechte en gevaarlijke man is en varys vind ik geloofwaardiger dan Petyr. Varys is een spin omdat hij enkel zo kon overleven in een gevaarlijke wereld, Petyr is een spin omdat hij het leuk vind om met mensen te fucken, en hij is hebzuchtig, met zn alles willen. Een ras-egoist en daarmee een naar figuur.

Als we trouwens goed bij mekaar passen moeten we maar daten.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  zaterdag 10 mei 2014 @ 18:07:18 #210
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_139782681
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 17:54 schreef Poesopstokje het volgende:
Favoriete personages; 1 Jaime *O* , 2 Tyrion, 3 Sandor the Hound

Minst favoriete personages; 1 Catelynn (Vanwege de haat tegen Jon), 2 Sansa (Vanwege haar naïviteit), 3 Mellisandre (Eng en verder niet interessant.)

Edit; Cersei staat bij beide op nr4. Love to hate O+
Haha jaime verkrachte cersei wel, "i dont care" -words of wisdom ~Jaime.
pi_139782716
Mijn meest favoriete personage is (met stip): Tyrion (grappig, intelligent, lief/sympathiek en interessant). Minst favoriete personage heb ik niet.
Tails tell tales
pi_139782737
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 18:06 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Brienne vond ik ook erg sterk (in meerdere opzichten natuurlijk, maar toen ze niet meer in harnas rondliep viel dat weg, vond die jurk haar echt voor geen meter staan.
Van mij hadden jaime en zij langer on the road mogen blijven.

De reden dat ik Jaime zo goed vind is omdat hij een geweldig sterk karakter heeft, toen hij in die cel zat zag je aan hem dat het hem geen zak meer interreseerde, hij gaf niet om zn mooie kleding of zijn ridderstatus, hij ziet al die dingen als verwaarloosbaar. Hij ging niet door het stof ookal zat hij in die situatie, hij smeekte niet, hij zag gewoon zijn lot onder ogen. Ookal had hij dat kind uit het raam geduwd, waardoor iedereen hem wss haat. Is hij gewoon eerlijk erover, hij zei ook letterlijk dat hij hem uit een raam had geduwd. En dat zijn de kwaliteiten die bij mij indruk maken (ja ik weet het fictie maar ok laat me even ratelen xD) Al met al dus een eerlijke en moedige man. En zelfs zonder hand sprong hij nog in de bres voor Brienne, bedoel maar.

Bronn heeft dezelfde kwaliteiten, hij is moedig en zegt wat hij denkt, bespeelt geen mensen en neemt geen shit van mensen, grijpt meteen naar zn mes als iemand hem denkt te kunnen kleineren met de dreiging van geweld. En hij is volgens mij echt loyaal aan Tyrion, al zal hij dat niet toegeven en zeurt hij soms om betaling. :P

Tyrion zelf is gewoon supergewiekst, altijd slimme woorden. Zelfs wanneer het niet zeker is of hij ooit nog uit de penarie komt weet hij zich er al dan niet bijna uit te lullen. Maar bovenal komt hij integer over, en dat gaat goed samen met de bovenstaande karakters.

The hound vind ik tof omdat hij indd groot en intimiderend is en grof maar tegelijk weer een gouden hart heeft, hij red aan de lopende band de prinsesjes, en is wat dat betreft een soort van kindred guardian beast. Belle en het beest iets nu met arya.
Ik vond arya ook wel tof maar ze moet wel ophouden met the hound opnoemen voor het slapen gaan.

Petyr haat ik om 2 redenen; varys zegt dat hij een in en in slechte en gevaarlijke man is en varys vind ik geloofwaardiger dan Petyr. Varys is een spin omdat hij enkel zo kon overleven in een gevaarlijke wereld, Petyr is een spin omdat hij het leuk vind om met mensen te fucken, en hij is hebzuchtig, met zn alles willen. Een ras-egoist en daarmee een naar figuur.

Als we trouwens goed bij mekaar passen moeten we maar daten.
Brienne staat een jurk niet nee... En ik hoop dat zij en Jaime misschien wel iets gaan hebben uiteindelijk... Zat wel chemie tussen.

Petyr is echt evil ja, maar hij ziet er zo leuk uit met z'n snor haha volgens mij is het een dikke psychopaat.

Maar over daten... Tjah je vindt Petyr kut dusseh. :P
  zaterdag 10 mei 2014 @ 18:09:16 #213
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_139782744
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 17:59 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ik vind hem met kort haar ook wat minder, S1 en indd baardje+lang haar was beste, vooral als hij lachtte dan xD
En ik ben nieteens homo.
pi_139782755
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 18:08 schreef Forbry het volgende:
Mijn meest favoriete personage is (met stip): Tyrion. Minst favoriete personage heb ik niet.
Zelfs niet Gilly met haar hamstertanden en snotstem? :P
pi_139782818
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 18:09 schreef TheHappyPrince het volgende:

[..]

Zelfs niet Gilly met haar hamstertanden en snotstem? :P
Neuh... ik vind haar "meh", maar dat vind ik wel van meer personages.
Tails tell tales
pi_139783223
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 18:07 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Haha jaime verkrachte cersei wel, "i dont care" -words of wisdom ~Jaime.
Die discussie ga ik niet weer aan. Iedereen weet de waarheid inmiddels O+
  zaterdag 10 mei 2014 @ 18:32:22 #217
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_139783332
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 18:27 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Die discussie ga ik niet weer aan. Iedereen weet de waarheid inmiddels O+
Dat heb ik gemist dan, wat is de waarheid :o
pi_139783383
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 18:32 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Dat heb ik gemist dan, wat is de waarheid :o
Nee jij loopt te etteren :'(
Het komt er op neer dat serie-Jaime Cersei verkrachtte in de serie. En boek-Jaime niet. Dat de setting en sfeer heel anders was en dat de regisseurs gewoon een hekel aan Jaime hebben en hem op deze (en andere!) manieren proberen te vernaggelen.
pi_139783455
Sorry, ik kijk enkel serie en kreeg daar echt geen verkrachtings-idee bij ofzo. Ze zei wel nee, maar het ging jaime veel te makkelijk af. Dikke doei, dat was geen verkrachting.
Tralalalaaa
pi_139783484
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 18:36 schreef Take_A_Picture het volgende:
Sorry, ik kijk enkel serie en kreeg daar echt geen verkrachtings-idee bij ofzo. Ze zei wel nee, maar het ging jaime veel te makkelijk af. Dikke doei, dat was geen verkrachting.
Tig miljoen andere kijkers vonden van wel. Internet deed een beetje ontploffen na die scène. George RR Martin heeft er zelfs nog persoonlijk op gereageerd.
  zaterdag 10 mei 2014 @ 18:38:58 #221
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_139783509
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 18:34 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Nee jij loopt te etteren :'(
Het komt er op neer dat serie-Jaime Cersei verkrachtte in de serie. En boek-Jaime niet. Dat de setting en sfeer heel anders was en dat de regisseurs gewoon een hekel aan Jaime hebben en hem op deze (en andere!) manieren proberen te vernaggelen.
Ow, wist ik niet, dat verklaart het iig.

Ik denk ook dat veel mensen jaime haten zoals ik al eerder zei omdat hij bran uit het raam duwde.
Of omdat hij tegen ned stark vocht en die was zover ik begreep een fan favorite, ik vond ned stark zelf maar een goedgelovige, hij had niet echt een karakter, of heeft dat voor mij niet ontwikkeld/geen indruk achter gelaten.

Mischien ben ik dus gezegend met het niet lezen van de boeken wat dat betreft, en wat jaime betreft mischien weer vervloekt.

Ik had ook begrepen dat alle overmatige seksscenes iets van de serie waren en niet van de boeken, daar stoorde ik me ook erg aan maar gelukkig is dat in seizoen 4 amper aan de orde geweest.

Vond het zo geforceerd steeds.
  zaterdag 10 mei 2014 @ 18:39:21 #222
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_139783524
quote:
Dit is geen feminist.
pi_139783560
quote:
Ik vond het twijfelachtig, maar ga ook voor "nee, geen verkrachting", omdat Cersei tussen de bedrijven door Jaime gewoon zelf zoende... volgens mij had de "weerstand" bij Cersei alleen betrekking op de locatie...
Tails tell tales
pi_139783561
quote:
Oh ja, voor de honderdste keer; het ging met helemaal niet om de verkrachting van Cersei, want, boeie :') Maar om de verkrachting van Jaime's personage. Die scène deed behoorlijk afbreuk aan z'n nieuw herwonnen sympathie van de kijker.
  zaterdag 10 mei 2014 @ 18:43:08 #225
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_139783637
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 18:40 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Oh ja, voor de honderdste keer; het ging met helemaal niet om de verkrachting van Cersei, want, boeie :') Maar om de verkrachting van Jaime's personage. Die scène deed behoorlijk afbreuk aan z'n nieuw herwonnen sympathie van de kijker.
Die sympathie had hij al bij mij, ik vind hem geen good guy. En daar zou ik hem ook niet meer sympathiek om vinden. Ik vind the hound en bronn ook geen good guys en toch mag ik ze.

Tyrion vind ik wel een goody two shoes tho. Maar hij is gewoon de grappigste/slimste.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')