Leslie Rose daarentegenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:30 schreef Poesopstokje het volgende:
https://www.google.nl/sea(...)ick&spell=1&tbm=isch
Nee, ik vind het niets knaps of speciaals aan..
Tja, ben persoonlijk nooit zo'n fan van foto'squote:
Ik vind zo'n zuur bekkie juist n let down. Dit is wel n prachtige foto trouwensquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:37 schreef Poesopstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Al vind ik haar als Cersei aantrekkelijker. Dat scheve zure bekje heeft wat![]()
![]()
Die ogen zijn te raar he.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:33 schreef DO2 het volgende:
Ik begrijp alle heisa rond die meid die Margaery speelt ook niet zo goed, eigenlijk.
Kan haar echt niet mooi vinden. Al doe ik nog zo mijn best.
Ik zou zo verliefd op haar kunnen worden hoorquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:30 schreef Poesopstokje het volgende:
https://www.google.nl/sea(...)ick&spell=1&tbm=isch
Nee, ik vind het niets knaps of speciaals aan..
Smaken verschillen gelukkigquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:53 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik zou zo verliefd op haar kunnen worden hoor
Wat een allersnoezigst koppie!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:53 schreef Norrage het volgende:
Wat is dat?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:57 schreef DO2 het volgende:
Ik zou bijna gaan denken dat ik in het Indie-topic zit.
Wat hebben onze pics met Indies te maken?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het tofste topic van Fok!:
MUZ / More Than Any Other Indie (Indie Central CLXXXI)
Niets.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:05 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Wat hebben onze pics met Indies te maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Now which way do we go?" - Dorothy Gale
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:09 schreef DO2 het volgende:
[..]
Niets.AaahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja ik ook, zo lang haar ook karakter erg leuk is.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:53 schreef Norrage het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ok, ik sluit wel nooit een topic hier, deal?Ok stelletje hokboeren
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:29 schreef Poesopstokje het volgende:
What good is power if we can't protect the ones we love?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |