abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139785233
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 19:23 schreef Take_A_Picture het volgende:
Nouja Osha was ook niet door en door slecht. Het is maar net hoe je leeft.
Op een gegeven moment was ze niet echt meer 'in dienst' bij de Starks, maar blijft ze wel bij ze totdat Bran een kant op wil waar zij echt echt echt niet naartoe wil gaan omdat het de verkeerde kant op is.
Maar ze zorgt wel dat Rickon in veiligheid wordt gebracht.

Hoe de White Walkers leven en waarom en wat, dat weten we natuurlijk niet. En wat we niet weten is bij voorbaat al slecht of eng ;) ze hebben hun appearance ook al niet mee en dat doden weer herrijzen (dat komt toch door die walkers?) spreekt ook niet in hun voordeel. Ohja en groepen mensen in stukjes hakken wekt ook geen sympathie. Maar dan nóg weten we niet wat hen drijft etc.

Ik vind Cersei heel manipulatief en doortrapt, je kunt niks van haar aannemen zonder te denken dat er iets achter zit. Zelfs het gejank dat ze een lannister is en zoveel jaar koningin en toch haar zoon niet kon redden, is met voorbedachte rade.
Tywin is dan echt een betere persoonlijkheid, hem gaat het om de familienaam en dat is eigenlijk zijn alles, hij gaat over doden om die naam te beschermen.
Ik zie Ygritte, ook een Wildling, ook niet als 100% "bad" eigenlijk (al deed ze wel mee aan die vreselijke "raid" van laatst?) en van Tormund en Mance krijg ik ook het idee dat ze -op zich- best sympathiek zijn. Cersei zie ik wel als "bad" :Y Van de WW's weten we gewoon te weinig, kan in principe alle kanten nog op, al lijken ze vooralsnog wel "bad".
Tails tell tales
  zaterdag 10 mei 2014 @ 19:36:09 #257
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_139785338
De enige personages die je goed zou kunnen noemen zijn de onschuldige kinderen: Bran, Rickon, Tommen, Mycella etc.

De enige die je echt slecht zou kunnen noemen zijn de nodeloos wreden: Joffrey, Ramsey, Lysa, Vargo Hoat, de Freys, The Mountain en de gekken die het in Harren Hall voor het zeggen hadden tot Tywin daar de boel op orde bracht.

En gezien het brede spectrum van loyaliteiten van alle belangrijke personages is er niet echt iets dat hen verenigd in doel. Wat er voor zorgt dat je geen pro- en antagonisten voor de serie kunt aanwijzen, maar wel voor individuele scenes.

---

Wat mijn favorieten betreft ik merk dat dat heel erg verandert per seizoen. In het eerste seizoen vond ik Arya een van de betere personages. Sansa onuitstaanbaar. Jaime onherroepelijk afschuwelijk. Tyrion de grootste eindbaas en de Direwolfjes knuffelbaar.

Momenteel interesseert Arya me het minst van de Starks sans Rickon. Heb ik een soort van hoop dat ik Sansa aardig ga vinden. Vind ik Jaime een van de meest sympathieke personages. Heb ik het idee dat Tyrion met een nieuw repertoire moet komen of ophoepelen. En interesseert het me bijna niet meer dat de serie de wolven kennelijk te duur vind om meer dan een heel klein beetje van hun in de serie te doen.

De personages die ik niet leuk vind vind ik niet leuk omdat ze niet werken.
1 Die acting commander of the Nights Watch, 2 Littlefinger, Tyrion.
Meer omdat ze me teleur stellen dan dat de rol die ze in het grote plaatje spelen me niet interesseert.
De personages die ik dan weer wel leuk vind zijn:
1 Meera Reed (omdat beste GoT-meisje en beste krullen) 2 Tywin, 3 Jaime.
Omdat ze bij machte zijn iets te doen en voor elkaar te krijgen en dat respecteer ik, en Meera is knap.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_139785445
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 19:36 schreef Repelsteeltju het volgende:
De enige personages die je goed zou kunnen noemen zijn de onschuldige kinderen: Bran, Rickon, Tommen, Mycella etc.

De enige die je echt slecht zou kunnen noemen zijn de nodeloos wreden: Joffrey, Ramsey, Lysa, Vargo Hoat, de Freys, The Mountain en de gekken die het in Harren Hall voor het zeggen hadden tot Tywin daar de boel op orde bracht.

En gezien het brede spectrum van loyaliteiten van alle belangrijke personages is er niet echt iets dat hen verenigd in doel. Wat er voor zorgt dat je geen pro- en antagonisten voor de serie kunt aanwijzen, maar wel voor individuele scenes.

---

Wat mijn favorieten betreft ik merk dat dat heel erg verandert per seizoen. In het eerste seizoen vond ik Arya een van de betere personages. Sansa onuitstaanbaar. Jaime onherroepelijk afschuwelijk. Tyrion de grootste eindbaas en de Direwolfjes knuffelbaar.

Momenteel interesseert Arya me het minst van de Starks sans Rickon. Heb ik een soort van hoop dat ik Sansa aardig ga vinden. Vind ik Jaime een van de meest sympathieke personages. Heb ik het idee dat Tyrion met een nieuw repertoire moet komen of ophoepelen. En interesseert het me bijna niet meer dat de serie de wolven kennelijk te duur vind om meer dan een heel klein beetje van hun in de serie te doen.

Meer omdat ze me teleur stellen dan dat de rol die ze in het grote plaatje spelen me niet interesseert.
Omdat ze bij machte zijn iets te doen en voor elkaar te krijgen en dat respecteer ik, en Meera is knap.
Ik zou echt niet weten wat er slecht aan bijvoorbeeld Tyrion, Jon, Sam, Brienne, Podrick of Davos is :N
Tails tell tales
pi_139785858
quote:

---

Kan mij zo voorstellen dat menig persoon hier wel even vol vertwijfeling is als je Meera Reed wel interessant vind en Tyrion niet. Misschien is het de roze bril? :+
  zaterdag 10 mei 2014 @ 19:50:59 #260
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_139785866
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 19:38 schreef Forbry het volgende:
Ik zou echt niet weten wat er slecht aan bijvoorbeeld Tyrion, Jon, Sam, Brienne, Podrick of Davos is :N
Tyrion zit alleen te mokken in een cel en is al sinds Tywin in Kings Landing kwam niet meer van belang geweest.
Jon staat alleen te mokken op de muur.

Shit! je bedoelde iets anders. Je wilt weten waarom ze niet goed zijn als personages, maar als mensen.

Tyrion heeft een bende verkrachters en moordenaars gefinancierd en van wapens voorzien o.a. Jon is een matennaaier, leugenaar en een verrader.
Sam is een verspilling van ruimte in een omgeving waar iedereen zijn steentje bij moet dragen moeten anderen zijn steentje voor hem bij dragen en dan neemt hij ook nog een meisje en een zuigeling mee zodat anderen die ook voor hem voeden.
Brienne speelt is enkel een moordenaar en een imbeciel en daarmee zo onschuldig als Bran en Mycella.
Podrick is ook een imbeciel zonder enige zeggenschap over zijn eigen leven. Hij kan nog niet eens naar de hoeren gaan zonder dat Tyrion zijn handje vast houdt.
Davos was en is smokkelaar, maar zolang hij zich alleen maar bezig houdt met het lezen van kinderboeken met een klein meisje en het voorkomen van het ritueel verbranden van mensen kunnen we hem de wat minder fijne dingen die hij vermoedelijk als een smokkelaar gedaan heeft toch zeker wel vergeven.
  zaterdag 10 mei 2014 @ 19:56:07 #261
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_139786096
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 19:50 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Kan mij zo voorstellen dat menig persoon hier wel even vol vertwijfeling is als je Meera Reed wel interessant vind en Tyrion niet. Misschien is het de roze bril? :+
Meera is nuttig (want houdt haar metgezellen praktisch in leven) en ziet er het beste uit van de Game of Thrones vrouwen. Tyrion is al een sinds het einde van seizoen twee al niet relevant meer en heeft een akelig litteken op zijn lelijke dwergenkop. :+
  zaterdag 10 mei 2014 @ 19:58:23 #262
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_139786188
Serieus sinds Tyrion the Battle of the Blackwater won. Is zijn enige rol in het verhaal de andere Lannisters humaniseren en hun keuzes motiveren.

En dan een beetje zeuren dat hij met een lekker mokkel moet trouwen en dat hij zijn neefje niet aardig vindt. Boe hoe. Hoe spel je first world problems?
pi_139786298

Ik zou toch voor de onderste gaan

[ Bericht 51% gewijzigd door Romanus op 10-05-2014 20:28:29 ]
pi_139786602
Grappig dat Meera voor het eerst wordt genoemd als ''vrouwelijk schoon'' :D Ik denk niet dat er veel mensen ooit op die manier naar haar gekeken hebben.
  zaterdag 10 mei 2014 @ 20:22:54 #265
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_139787323
quote:

Momenteel interesseert Arya me het minst van de Starks sans Rickon. Heb ik een soort van hoop dat ik Sansa aardig ga vinden. Vind ik Jaime een van de meest sympathieke personages. Heb ik het idee dat Tyrion met een nieuw repertoire moet komen of ophoepelen.
Arya begint nu juist eindelijk interessant te worden. Zeker in combinatie met The Hound.
Tyrion is een geweldig karakter, maar ontwikkelt zich idd al 'n tijdje niet meer.
In tegenstelling tot Jaime. Die ondergaat van alle karakters misschien wel de grootste metamorfose.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_139787332
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 20:00 schreef Romanus het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou toch voor de onderste gaan
De bovenste doet et niet.

En waarom moeten de foto's onder een spoiler?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zaterdag 10 mei 2014 @ 20:23:20 #267
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_139787357
Net even een kwatiertje naar plaatjes gezocht waar Meera goed op staat.

Hier is een plaatje van Jon en Ghost en een kraai.
pi_139787506
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 20:23 schreef Repelsteeltju het volgende:
Net even een kwatiertje naar plaatjes gezocht waar Meera goed op staat.

[ afbeelding ]

Hier is een plaatje van Jon en Ghost en een kraai.
:D :D :D
pi_139787619
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 20:07 schreef Poesopstokje het volgende:
Grappig dat Meera voor het eerst wordt genoemd als ''vrouwelijk schoon'' :D Ik denk niet dat er veel mensen ooit op die manier naar haar gekeken hebben.
Ik vind haar ook wel knap hoor. :Y Al heb ik er ook niet zo veel kijk op... :@
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
pi_139787796
https://www.google.nl/sea(...)ick&spell=1&tbm=isch

Nee, ik vind het niets knaps of speciaals aan..
pi_139787880
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 20:30 schreef Poesopstokje het volgende:

Leslie Rose daarentegen O+
  zaterdag 10 mei 2014 @ 20:33:39 #272
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_139787980
Ik begrijp alle heisa rond die meid die Margaery speelt ook niet zo goed, eigenlijk.
Kan haar echt niet mooi vinden. Al doe ik nog zo mijn best.
  zaterdag 10 mei 2014 @ 20:33:42 #273
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_139787983
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 20:32 schreef Romanus het volgende:
Leslie Rose

Prachtig...
pi_139788161
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 20:33 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Prachtig...
Tja, ben persoonlijk nooit zo'n fan van foto's :P Een video laat veel beter zien hoe iemand er echt uitziet
pi_139788193

Al vind ik haar als Cersei aantrekkelijker. Dat scheve zure bekje heeft wat :@ :9~ ~O>
pi_139788340

Die onderbite.. 10/10 would do :Y
  zaterdag 10 mei 2014 @ 20:43:50 #277
98925 outtayourleague
E Pluribus Annie
pi_139788551
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 20:37 schreef Poesopstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Al vind ik haar als Cersei aantrekkelijker. Dat scheve zure bekje heeft wat :@ :9~ ~O>
Ik vind zo'n zuur bekkie juist n let down. Dit is wel n prachtige foto trouwens :)
- Why do people have to die?
- To make life important. None of us know how long we've got. Which is why we have to make each day matter.
- Six Feet Under
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite
pi_139788649
quote:
15s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 20:33 schreef DO2 het volgende:
Ik begrijp alle heisa rond die meid die Margaery speelt ook niet zo goed, eigenlijk.
Kan haar echt niet mooi vinden. Al doe ik nog zo mijn best.
Die ogen zijn te raar he.
  zaterdag 10 mei 2014 @ 20:51:51 #279
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_139788961
quote:
3s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 20:45 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Die ogen zijn te raar he.
En de mond. En de neus. Nee. Gewoon nee.
pi_139789054
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 20:30 schreef Poesopstokje het volgende:

Ik zou zo verliefd op haar kunnen worden hoor O+
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_139789101
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 20:53 schreef Norrage het volgende:

[..]

Smaken verschillen gelukkig ;) Ik heb dan weer niet zoveel met ''Dany'' en ''Sansa'', terwijl die hier ook erg populair zijn. ;)
pi_139789145
Ze ziet er wel lief uit, maar heeft net een wat te jongensachtig gezicht.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  zaterdag 10 mei 2014 @ 20:57:44 #283
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_139789291
Ik zou bijna gaan denken dat ik in het Indie-topic zit.
pi_139789382
quote:

Wat een allersnoezigst koppie!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_139789499
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 20:57 schreef DO2 het volgende:
Ik zou bijna gaan denken dat ik in het Indie-topic zit.
Wat is dat? :@
pi_139789766
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 21:01 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Wat is dat? :@
Het tofste topic van Fok!:
MUZ / More Than Any Other Indie (Indie Central CLXXXI)
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_139789822
quote:
Wat hebben onze pics met Indies te maken? :P
  zaterdag 10 mei 2014 @ 21:09:02 #288
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_139790037
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 21:05 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Wat hebben onze pics met Indies te maken? :P
Niets.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_139790054
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 21:09 schreef DO2 het volgende:

[..]

Niets.

SPOILER
Aaah ;)
pi_139793479
quote:

[..]

Ja ik ook, zo lang haar ook karakter erg leuk is.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
  zaterdag 10 mei 2014 @ 21:52:38 #291
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_139793496
Dany is wel knap maar ik heb een grafhekel aan die arrogante nietsnut.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  zaterdag 10 mei 2014 @ 22:03:36 #292
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_139794493
Wat is dit voor een wijventopic geworden
Ok stelletje hokboeren
pi_139795226
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 22:03 schreef padlarf het volgende:
Wat is dit voor een wijventopic geworden
Maandag tot maandag duurt ze allemaal veel te lang hier w/
pi_139795284
Iemand al een toffe nieuwe TT bedacht?
pi_139796893
What good is power if we can't protect the ones we love?
  zaterdag 10 mei 2014 @ 22:46:11 #296
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_139798490
Hodor bash, Hodor smash
Ok stelletje hokboeren
  zaterdag 10 mei 2014 @ 22:58:02 #297
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_139799718
Come on Alayne

SPOILER
ok, ik sluit wel nooit een topic hier, deal?
Ok stelletje hokboeren
pi_139799900
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 22:29 schreef Poesopstokje het volgende:
What good is power if we can't protect the ones we love?
:r :r :r
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_139800275
quote:
99s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 22:59 schreef Slayage het volgende:

[..]

:r :r :r
Wat is daar nou weer mis mee??? :')
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
pi_139800320
Speciaal voor Slayage dan maar
pi_139800338
Dicht