quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:18 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik moet bij Tywin altijd aan deze meme denken:
[ afbeelding ]Die laatsteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb "Tywin" een tijdje terug ook in Charles Dickens' Bleak House (zo'n kostuumdrama) zien spelen... ik zag eigenlijk weinig verschil met zijn rol in GoT.Tails tell tales
Wat dacht je dan van The Wall? I.P.V. 200 meter omhoog en omlaag klimmen, konden ze ook gewoon een bootje pakken en er omheen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:49 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik snap sowieso die hele poort niet. Je kunt er aan beide zijden zo langs lopen, als je op het hoogje komt (wat een stukje taart is).
V.
Zouden die white walkers dat dan ook niet kunnen?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:27 schreef schijffie het volgende:
[..]
Wat dacht je dan van The Wall? I.P.V. 200 meter omhoog en omlaag klimmen, konden ze ook gewoon een bootje pakken en er omheen.
Het wordt kouder met de komst van de Walkers...wellicht kan je dan niet meer varen als de boel dicht vriestquote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:50 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Zouden die white walkers dat dan ook niet kunnen?
Als de zee bevriest kunnen ze er zo overheen lopen, nog makkelijker. Aangezien die muur van ijs is kan hij ook niet ver doorlopen in zee lijkt me. En dan zit er ook nog een onbewaakte open tunnel in, waar Sam en Bran enzo doorheen gingen. Zo'n barrière is het niet, die muur.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:12 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Het wordt kouder met de komst van de Walkers...wellicht kan je dan niet meer varen als de boel dicht vriestZe kunnen natuurlijk wel de schaatsen onderbinden.
Wel bij elke toren bij The Wall een stempeltje halen.
So much logicquote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:54 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Als de zee bevriest kunnen ze er zo overheen lopen, nog makkelijker. Aangezien die muur van ijs is kan hij ook niet ver doorlopen in zee lijkt me. En dan zit er ook nog een onbewaakte open tunnel in, waar Sam en Bran enzo doorheen gingen. Zo'n barrière is het niet, die muur.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:45 schreef Drankster het volgende:
plaatjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:55 schreef Drankster het volgende:
[..]
nog meer:Oberyn gewoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nikolaj dikke eindbaas![]()
En al die vrouwelijke redheads in GoT![]()
HNGGGG
![]()
![]()
![]()
sowieso, redheads boven alles.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:12 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
[..]
Oberyn gewoon![]()
Nikolaj dikke eindbaas![]()
En al die vrouwelijke redheads in GoT![]()
HNGGGG
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:45 schreef Drankster het volgende:
plaatjes:Toffe plaatjes. Totally banged lol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grom.
En dan van binnenuit die hele kutfamilie afslachten xD hoop het.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:46 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Vind The Hound toch ook wel een van de vettere personages hoor. Zou zonde zijn hem ook er uit te schrijven. Tevens verwacht ik dat hij met Arya bij zich gewoon binnen kan komen hoor.
Volgens mij is die Lena Heady wel redelijk gestoord. Prettig, maar gestoord.quote:
Ze is in ieder geval wel een stuk leuker als ze niet die zure Cersei kop opzet.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 09:50 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Volgens mij is die Lena Heady wel redelijk gestoord. Prettig, maar gestoord.
Die gaat inderdaad over het randje, lijkt wel manisch.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:04 schreef xFriendx het volgende:
Dat vind ik met die actrice die Brienne speelt altijd. In de serie is ze best ingetogen en rustig. Maar buiten de set (extra's blu-ray... GoT special die tig keer langs komt bij Ziggo) lijkt ze af en toe iets geslikt te hebben of zo. Die lijkt dan ook gestoord, maar niet prettig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:27 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Ik begon deze te missen
Wuuuuut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik begon deze te missen
pfffffffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
Ik begon deze te missen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |